- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukám na tu úpornou hádku, naštěstí z toho tentokrát dobře vyšli cyklisté.
Na téma parkování u tramvajového pásu jsem četl asi v minulé diskusi dobrou hlášku: ještěže v noci nasazují užší tramvaje, takže to parkování u kolejí najednou nevadí
Jinak na oběd jdu pěšky, nebo si zaparkuji u restaurace, u Pavillonu mají svá místa.
Mám návod pro všechny ,kteří se chtějí vyhnout špatnému parkování a následným pokutám .JEZDĚTE NA OBĚDY NA KOLE VŽDYCKY BUDETE MÍT KDE ZAPARKOVAT A NEBUDE MUSET STÁT V KOLONÁCH.
Má to akorát jednu chybu. Pokud mi to kolo neukradnou čmoudi, tak po zbytek dne budu v kanceláři pěkně smrdět.
Ty, co nechtely zverejnit sve jmeno, jsou za 10 vterin k nalezeni na internetu. Takze co, Leono Cernochova (http://www.mpb.cz/en/vyhledat-straznika/okrsek/stred/st-05/) a Zuzano Dvorakova (http://www.mpb.cz/en/vyhledat-straznika/okrsek/stred/st-16/), jste si opravdu jiste, ze ridici, neprekazi-li v prujezdu tramvaji ani nikomu jinemu, tam opravdu svym parkovanim pachaji prestupek, a dokonce tak zavazny, ze je treba je nechat odtahnout? Docela bych vam pral, abyste konecne narazili na nekoho, kdo zna zakony, nenecha se od vas buzerovat, a necha vam to od nadrizenych, bude-li to nutne, tak od soudu, vysvetlit.
Pokud stojí na místě, kde je ostatní auta nemohou objet tak, aby nezasáhla do průjezdného profilu tramvaje (což opravdu není až k vnější kolejnici), pak přestupek jednozačně páchají a je třeba je odtáhnout. Co je na tom k nepochopení?
MP porusuje zakon jak se jim zlibi. Nemaji pravo odtahovat auto, ktere nebrani provozu. Muzou ovsem dat pokutu, ci boticku.
Vesele odtahuji, protoze, kdo by se soudil o 2t Kc? Pripadne soudni vylohy plati mesto, ne straznik, ktery porusil zakon.
Nebudu teď řešit, jak moc brání provozu auto, které zaparkuje tak, že nejde objet, aniž bych se dostal do křížku s tramvají. Pokud tam není provoz, reálně to nevadí, ale pokud je takto za sebou třeba na Hybešce 10 aut, úspěšně to tramvaj zablokuje.
Co je ale veselejší, jsou ty botičky - tak pokud tam vadí zaparkované auto, je snad nesmysl znemožnit mu rychlý odjezd, ne? Nasazením botičky policie vlastně jen potvrzuje, že tam to auto až tak nevadí.
Taková trapná úvaha po návratu z hospůdky.
Je tady město (a jeho orgány) proto, aby za odvedené daně dělalo nějakou službu lidem, dělalo jim život jednodušší?
Nebo jsou lidé jenom 'kanonefutter' pro město?
V případě aut jsou tu jejich majitelé a řidiči pouze jako dojná kráva pro rozpočet aniž by se pro ně cokoliv udělalo a naopak z vybraných peněz se platí zelené ptákoviny pro pár kamarádů.
Ozbrojení Vokřálovi šimpanzi buzerujou... To je pro ně typické a vlastně to je to jediný, co je v tom jejich městapáckým učňáku učej.Jo ještě psát a počítat i když některý vopičky prý už zvládli i zkoušku dospělosti a ovládání mobilu..Mám v autě v šuplíku už celkem pěknou sbírku těch jejich papírků, co chtěli vyměnit za moje papírky s Božkou Němcovou. A ještě bych měl kvůli tomu dojít do toho jejich doupěte na Křence. Kulový. Osoba blízká pořád funguje akorát musí být dost vzdálená. Ahmet z Maroka to jistí. Je mu sice sedmdesát a řidičák má leda tak na osla, ale to přece neznamená, že si nemohl na návštěvě u mně doma půjčit auto .A ten pohled na tu policajtku, jak si do počítače přepisuje jeho nacionále ( psaný arabsky samozřejmě) mi za tu půlhodinku stojí.
Jo a nahlásit, že auto řídil strejda, kterej bohužel mezitím zemřel ( vhodné parte je k dohledání na internetu) je taky dobrej joke. Bych chtěl vidět městapáka, jak se jde zeptat čerstvých pozůstalých, jestli jejich nebožtík neřídil tehdy a tehdy auto
Ty budes nejaky "acab" frajirek bez auta a s frustracemi z kontrol, kdyz jsi ozraly v nocnim rozjezdu. Proc by prepisovali udaje psane arabsky? Vsechny marocke ridicske dokumenty jsou francouzsky. A udajne mrtvej strejda-prestupce se da zjistit z evidence. A jestli je to nahodou tak, pohledavka z pokut jde do dedickeho rizeni.
Proti odtahu se dá bránit jen dvěma způsoby - první je mít kamaráda na vyšším postu. Ten druhý je si pořídit luxusnější auto, protože těch se brněnští měšťáci bojí a jsou schopni odtáhnout veškerá auta kolem toho luxusního a luxusní nechají stát tam, kde je.
Úplně perfektní je ten přehled odtahů v rámci Brna, co někdo zpracoval za rok a něco až na úroveň jednotlivých ulic a čísel popisných. Na tom je krásně vidět, že se odtahuje jen tam, kde se nejvíc vybere a ne tam, kde to má něco společného s bezpečností nebo opravdovou překážkou provozu. Dalo se k tomu dostat nějak přes rozhlas.cz nebo tak nějak. Krásně je tam vidět ten příklad luxusnějších aut na odtazích v centru v okolí Petrova a Zelňáku.
Případně Pekařská, Veveří... a třeba Slovákova, kde má MHD opravdový problém, se skoro neřeší. Doporučuju najít a projít.
Hybešova, -ha -ha , v U' jezdě v průjezdě, je to VÁCLAVSKÁ
Nechápu, proč by auta neměla jezdit po kolejovém pásu, přeci všude se píše o vzájemné ohleduplnosti a sdílení prostoru..
Nezapomeňte, že prostor se má sdílet pouze jde-li cyklisty či MHD, pak řidiči jsou povinni sdílet. Naopak je to špatně a nepřípustné. Ovšem se zájmem čekám, jak zelená radnice vyřeší problém, kdy po nastříkání cyklonesmyslů na vozovku nezbyde dostatečný prostor mezi tramvajovými pásy a cyklonesmysly. Tam najednou vadit nebude, že se nedodržují pravidla protože oni jsou "ti správní"
„Problém je, že zákaz stání neplatí od 19 do 5 hodin. Lidé ale ráno nevstanou, aby své auto přeparkovali, a nechají ho, kde je,
Zdroj: http://brno.idnes.cz/reportaz-z-odtahu-v-brne-08j-/brno-zpravy.aspx?c=A150206_132124_brno-zpravy_lva
Logika strážníků je opravdu neuvěřitelná, inu městapo