Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kloužou a studí, rozčilují Brňany nová sedadla v MHD. Ale sami si je vybrali

Brno posiluje ekologický vozový park, do provozu brzy vyjedou další nové autobusy poháněné plynem. Cestující ale nadávají, že jsou hlučné a jejich plastové sedačky jsou spíše klouzačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P66a47v32e37l 54B44l37a58ž25e48k 6481801216421

40 tisíc rozdíl! Za jedno sedadlo? Za sedadla v celém autobusu? Za sedadla ve všech vozech v Brně?

0/0
13.2.2015 9:28

H68o42n85z97a 26Ž87a45l82o76u69d58e29k 9711647951891

Ještě nedávno jsem strávil v MHD na cestě s Černovických teras na Černého a naopak i 600h ročně. A tak cesta po Brně může být pěkně dlouhá až zdrcující třeba po práci či brzo ráno. Takže pohodlné sedačky jsou základ. Celý problém pokálených sedaček bych vyřešil daleko větší kontrolou dokladů a cestujících pomocí revizorů a ne jako teď že ho potkám 2x ročně. Jednoduše bych lidi co sedí v montérkách od cementu a pomočených kalhotech vykázal a basta a ne jako teď.

0/0
9.2.2015 22:46

D75r44a42h25o21š 35M61a83r67e64k 9950772292988

Kdo nechce klouzat,ať stojí. Ať to bude tak,nebo tak, najde se vždycky někdo,komu se to líbit nebude. Rozhodně je to lepší,než si sednout na pomočenou......nebo jinak znečištěnou sedačku. Ta cesta po Brně není tak dlouhá ,aby se nedala vydržet. A když nebudu v autobuse dospávat,tak si myslím,že je vše v pořádku.:-P

+3/−1
9.2.2015 20:54

J57i22ř51í 51P51r77a83ž71á34k 9250592831702

Proč neokopírují něco funkčního? Např. sedadla MHD ve Vídni jsou perfektní. plast, ale neklouže, nestudí.

+1/−1
9.2.2015 17:49

P62a78v35e71l 71O61d34r71a13z47i95l 6304429807110

Vidím to v barvách, řidič s palicí vytlouká sedadla ze šaliny a řve "Ještě někomu klouže sedadýlko?" ;-D

+1/−1
9.2.2015 14:52

Z39d60e90n66ě63k 77S21ý45k77o30r23a 1276164148208

A jaký šetření životního prostředí? To je blbost, kterou se omlouvají vyšší údržbové náklady. Už Euro 5 EEV mělo prakticky stejné hodnoty jako CNG.

Jestli chtějí ekologii, tak místo vytížených busů postavit trolejbus.

0/−1
9.2.2015 12:51

D26u64š37a64n 97M15o42u91r34e26k 7932367547731

KOŽENKOVÉ potahy byly léta osvědčené a z mnoha hledisek nejlepší, údržba hygieny dostatečná.

Proč se místo osvědčených věcí stále tlačí nové nesmysly?

0/−2
9.2.2015 12:21

D54a31n19i96e81l41a 73U33r92b29a91n50o42v56á 2514570435276

No pokud to někdo vybíral předpokládám že je zkoušel v klidu, tak že si nikdo ani nemohl vyzkoušet, jestli při brždění budou "klouzat"...

+2/−1
9.2.2015 10:10

J67i92ř31í 40E91u76l81e95r 5968679666506

V řadě nových či novějších autobusů jsou plastové sedačky hnědé barvy s nelesklým povrchem a bočními opěrkami. Proč nemohly být i v autobusech s CNG? Nebo aspoň s lepším sklonem. A co takhle vytápění sedaček v zimě? To je neřešitelný problém, nebo by to přišlo moc draho? Asi to druhé a k tomu nezájem příslušných úředníků o komfort cestujících. Zatím je lepší stát než si nachladit urologické a gynekologické orgány. 314

0/−1
9.2.2015 10:01

M68i50c66h70a32l 97S14e30d34m72í45k 3929715176711

Všiml jsem si, že jsou vytápěna některá sedadla s označením pro invalidy.

0/0
9.2.2015 12:39
Foto

L57u71k85á50š 75N81o75v68o61t52n24ý 6386417258848

V Praze byl podobný problém, začali je montovat pod větším úhlem (tj. jsou více "zaklopené") a lidé tak už snadno nesklouznou...

0/0
9.2.2015 9:38

V44l16a65d51i60m51í83r 71I33z52á53k 23O92r94l56o37v68s84k14ý 7334348202

Lidi jsou obecně vždy nespokojeni, doba rozmazluje :-/

+3/−3
9.2.2015 9:10

P27e90t67r 92S81p15á28l18e69n71ý 3155497379398

Ono možná ani ne, třeba se jen přestal sledovat prvotní cíl. Hlavně že je bus levný, ekologický a já nevím co všechno, ale že se v něm nedá jezdit, to vůbec nevadí, koho to zajímá, že?

+3/−1
9.2.2015 11:43

K36a29r56e30l 73V10a61c96h31u67t 9813722149243

Nedrážděte nás titulkem - NIC takového jsme si sami nevybrali - to je LEŽ.  ;-O;-€:-/

To je vyloženě jen něčí SCHVÁLNOST! RvRvRv

+3/−4
9.2.2015 8:52

A37n83d59r34e57a 30J69a98m20b18o10r13o62v26á 4453240886140

Jen takový můj malý postřeh teď v zimě - každodenní jízda v ranních hodinách nevytopeným autobusem na těchto sedačkách z výchozí do konečné zastávky = zánět močového měchýře jak vyšitý. No a s každým prudším zabržděním (a že jich není během jízdy málo) končím s koleny v sedadle přede mnou. A opravdu jsem nebyla mezi tím malým vzorečkem lidí, kteří si je prý vybrali. Takže za mě hodně špatně. Rv

+5/−1
9.2.2015 8:12

K50a60r46e88l 61V94a56c47h23u49t 9593382169853

Podnik s těmi sedačkami MUSÍ něco udělat, není možné, aby riskovali, že se jim pasažéři za jízdy zraní. !!!!!! - Pokud to neudělají, tak se něco stane a pak budou čelit škaredým žalobám! ... Důkazů tu na netu advokáti posbírají dost a dost, že na to lidé ZAVČASU upozorňovali. ;-)R^

+1/−2
9.2.2015 8:54

V22l16a25d52i40m35í74r 67I14z82á56k 59O77r49l60o66v45s93k64ý 7624758492

Jste šťastný člověk, přeji Vám to :-)R^ Bůh Vám žehnej

+1/−1
9.2.2015 9:11

B48o31h64u77s20l16a29v 49K80r12á23l89í56k 2101920829636

Prý dřevené, nebo plastové. To byla volba jak za komunistů ;-D A to ještě komunistům křivdím, protože tehdy uměli dělat autobusy a sedačky.

+5/−5
9.2.2015 0:05

P38a82v55e62l 41J11e27ř17á85b56e14k 7651732534207

K jízdence oboustrannou lepící pásku.

+2/0
8.2.2015 23:46

M72a14r76t30i75n56a 64M60o84u43d75r57á 7630583146659

proti skluzu by cestující mohli fasovat přísavky ( s dostatečnou nosností, samozřejmě) ;-D

+1/−1
8.2.2015 21:50

J52a21n 11Š33p91e92c48i17á30n 2470700339589

Pekna kozenka by nebyla k zahozeni. Ale zpropagandovane mozky at si sedi na plastovem a tvrdem.

+7/−2
8.2.2015 21:33

T24a83d17e57á13š 27M51i33c71h16á16l72e31k 6707288642522

Fakt lidi nevíte co chcete! To raději budete sedět ve špinavých prochc*ných polstrovaných sedačkách? Někdy si do polstrované bouchněte a jen tak si nesednete.

+7/−8
8.2.2015 21:01

B62o57h81u90s61l54a72v 29K27r78á65l69í98k 2381850409116

A kdo říká že chce zrovna ty hadrové?

+7/0
9.2.2015 0:04

K69a59r68e98l 60V40a61c42h79u14t 9933602709323

Koženková varianta je VELMI rozumná volba. ;-) ... Protože to je omyvatelné, ale přesto to tak nestudí (díky molitanu uvnitř se to brzo zahřeje) R^;-)V

+2/0
9.2.2015 8:56

K29a51r76e83l 22V51a67c62h38u44t 9383842489853

A kdo by namítal, že ke kožence se v létě "lepí" zadek - garantuju vám, že k téhle lesklé plastové variantě se v létě přilepíte ještě důkladněji! ;-D ... Ale co, patří vám to, holt nemáte jezdit v létě "naostro"!

0/−1
9.2.2015 9:00

T63o71m77á30š 42T29a10t68í95č52e12k 5270292570808

Ehm, ono se to nezahřívá. To jen ten vzduch v molitanu je dobrá tepelná izolace.

0/0
9.2.2015 9:57

Š49t77e68f56a56n 45F27r32i53č72a 7872438173306

Plastová sedačka je z hygienických důvodů jistě lepší, než polstrovaná. Ovšem v anketě byl jiný typ plastové sedačky.

+8/0
8.2.2015 20:15

O34n70d74r91e75j 78K17a36l73m28a50n 1310606544342

Nechápu proč tam nejsou stejný sedačky jako v solarisech... Proti těm nejde říct ani popel.

+8/0
8.2.2015 19:53

K81a94r32e20l 80V87a65c69h38u90t 9503452499333

Ale jo - ty STUDÍ. :-/

0/−1
9.2.2015 8:57

P56a53v85e91l 47S71v81o36b34o53d78a 3729232140502

No jo, Brnoo, Brnoo :)

+1/0
8.2.2015 19:49

O16l34g84a 72P96a71v77l65í32k35o41v67á 6114458107342

Platové nebo dřevěné, studené jsou obojí, takže občané z čeho vybírat neměli. Polstrované sedačky občas někdo poškodil, ale pro cestující byly to nejlepší možné a vymlouvat se na údržbu je trapné. Pokud existovala uklízecí služba na jejich údržbu, má zcela jistě po práci

+3/−6
8.2.2015 19:30

D42a67v13i27d 73N63o39v22o81t51n54ý 2707772405179

Jenže ta uklízecí služba, která by ty polstrované sedačky vyčistila sebelíp, je vám houby platná když na ní chvíli před vámi seděl nějaký "čistotný" spoluobčan nebo stavební dělník, který jezdí do práce a z práce v montérkách (což taky není nic neobvyklého). :-/

+10/−1
8.2.2015 19:34

J74a61n 29F32r66o64l71í51k 6606770865624

Zlatej stavebná dělník. Když na sedačky načurá bezdomovec tak na té plastovce to alespoň uvidíte. Jinak k článku - bakelit se nepoužívá už desítky let a motory na zemní plyn jsou tišší než na naftu.

+9/0
8.2.2015 19:44

O65l16g14a 80P90a33v28l46í15k20o85v75á 6514948727902

Pane Novotný, když tam sedí někdo ušmudlaný a vystoupí, vy si na plast nebo na plyš stejně sednete po něm, protože nic nevíte. Ten odkaz na hygienu je jenom trik, jak zmást občany

+3/−2
8.2.2015 19:48

D55a27v17i87d 91N28o66v16o81t23n42ý 2687692255519

Proto je vhodnější ten plast, na ten se vám ten bordel z oděvu (špína, prach) tolik nechytne a dá se pak z té sedačky líp umýt než z toho polstrování.

+4/0
8.2.2015 19:51

P48e86t10r 72S16c77h70ö63n 7463596932123

No, když vám nekdo počůrá plastovou sedačku a vy nastoupíte po něm - tak tam vidíte louži a nesednete si do toho. Když to stejné udělá na polstrovanou, tak do toho hňápněte a komu pak budete nadávat?

+3/0
8.2.2015 19:51

M63i74c52h79a71l 91M80a95l43a70t 6981701478482

To opravdu už neumí nikdo vyrobit plastové sedačky do tramvají a busů, které se vyráběly za komunistů? Vytvarované a vyrtobené tak, aby neklouzaly? Příjdemi, že dnes lidi nezvládají ani základní věci, které byly před r. 1989 samozřejmostí.

+8/−1
8.2.2015 19:14

P96a97v76e89l 58M75a89r67e47š 2873518311651

Jestli myslíte ty ze starých T3jek, tak ty nebyly plastové, ale laminátové.

V autobusech a trajfech bývala taková ta hnusná červená koženka, případně takové ty strašné černé koženkové, co se k nim v lete lepil zadek

+6/−1
8.2.2015 19:45

O83n62d69r38e97j 26K12a41l38m42a70n 1760886294182

Ty co jsou ještě v některých trolejbusech?

+1/0
8.2.2015 20:00

P76a87v39e34l 66M79a71r85e55š 2103288221941

No tak já už jsem nerekonstruovanou Tr14 nepotkal ani nepamatuju. Nejhorší trolejbusy jsou u nás na lince do Slatiny a Šlapanic a tam se moc často nevyskytuju.

0/−1
8.2.2015 21:40

J36i63ř38í 49E35r67b22e79n 1103704716317

Červená polstrovaná koženka s větracími otvory byla ve 14Tr a 15Tr, v ŠM11 a starších B730 byla černá souvislá koženka na sedácích a černý polyuretan na opěradlech, v novějších B730 byl duhový mikroplyš.

+1/0
9.2.2015 8:38

P45e65t69r 43S29c81h85ö69n 7593696102223

Ty vroubkované nekloužou, ty jsou v pohodě.

+1/0
8.2.2015 19:53
Foto

J96a98n 42H21i76n23k 2377795144167

Dodavatel holt dotáhl požadavek na nejnižší cenu na maximum.

+2/0
8.2.2015 19:01

M14i73c14h30a50l 30M17a38l75a26t 6661121318242

To není o dodavateli. To je o neschopnosti objednatele definovat co chce.

Ze strany dodavatele je to neschopnost nabídnout normální sedačku. Hlavně že se všichni ohánějí šíleně drahým vývojem kdejaké kraviny, ale to nejdůležitější, to na čem platící cestující sedí, to neumí.

+8/−1
8.2.2015 19:17

M12i52c36h27a41l 51P45í65c63h25a 4525363351106

My si je v Ústí nevybrali, nikdo se nás neptal a nepřál bych to nikomu sedět na týhle parodii na sedadlo v zimě, kdy tu místní MHD šetří a pořádně ani nezatopí a v kombinaci s tímhle je to vážně o zdraví, raději často i postojím v poloprázdém buse, než tohle

+3/−1
8.2.2015 19:00

P13e86t42r 91M27a38r60š95o38u97n 5415648626316

Co to je žlutýho na té fotce pod tou sedačkou? To je vesta pro případ přistání na vodě? ;-);-D

0/−1
8.2.2015 18:50

J93i82ř54í 93K76h27e19i33l 9866194480613

Tohle si brňané zvolili v anketě.!!!!!!

----------------------------

http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2013/2013-11-25-DSC_0474.jpg 

----------------------------

Toto jsou snad nejlepší plastové sedačky vůbec, nechápu, co se jim zase nelíbilo. Na druhou stranu, tyhle jsou německé (od výrobce Kiel) a ty v autobusech použité jsou od polské firmy STER, takže nakonec se na hlasování občanů vykašlali a zřejmě zvolili to, co vyšlo nejlevněji.;-O;-€Rv

+25/0
8.2.2015 18:13

P70e48t20r 88S77c23h94ö16n 7343886832743

Jo, to jsou ty neklouzavé. Ty jsou v SOLARISech.

+5/0
8.2.2015 19:40

F84r91a63n16t23i37š85e75k 87E24l71i79á70š 6577593175906

Šetření životního prostředí je ta nejméně důležitá věc. Nejdůležitější je ekonomičnost provozu.

0/−4
8.2.2015 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.