- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jesteze je aspon napadlo nechat to prujezdny pres koleje na Prikop, jinak si nedovedu predstavit, jak by doprava vypadala.
Tady mají všichni ti aktivisti krásný příklad, co se stane, když se omezí doprava - vzniká mrtvé město.
Jenže tady se omezila veškerá doprava, auta, MHD, chodci, cyklisti.
Vy byste zřejmě rád argumentoval "když se omezí auta, vznikne mrtvé město". Na toto musíte hledat jiné příklady, a v nich většinou je ve výsledku město živější..
Tu délku oprav nedovedu pochopit. Je to ukázka totální neschopnosti města, projektanta i stavební firmy. Je to na zápis do Guinessovy knihy rekordů.
Autor článku má asi smysl pro humor, že to otiskl:
...Má malého psa a musí ho přes ulici přenášet. Každý den to tu vypadá jinak. Ráno vyjdete z domu a můžete mít před ním díru,“ popisuje vedoucí obchodu....
Narafičil na paničku s psíkem před vchodem do domu díru v zemi, je opravdu uličnické
Ja jim tam leju vodu ... voni se pak vic bojej...
Místo "opravy Milady Horákové" bych raději řekl "opravy ulice Milady Horákové". Paní doktorku Miladu Horákovou už bohužel opravit nelze.
Na to koloval po začátku oprav tenhle vtípek: Brňáci se z historie nedokázali poučit. Odsouhlasili zavření Milady Horákové.
Jezdím kolem často. Když se podívám, jakým tempem je pouze vyměňována kanalizace na cca 300 metrech ulice (a ta omáčka okolo) tak si vůbec nedokážu představit, jak dlouho by asi trvaly opravy třeba po nějakém zemětřesení nebo bombardování. Odhaduju to tak na 100 let.
Zcela s Vámi souhlasím. Jako další příklad pomalosti poslouží uzavírka Pionýrské, tuším že před cca 3 nebo 4 roky. Úsek o zhruba stejné délce a taky nekonečná oprava...