- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co říká historie? Nic pěkného.
Článek o tom, jak je přestupování na Mendláku děsné. Ono je plně srovnatelné se Starou Osadou, s Českou, s Malinovského náměstím, s Novolíšeňskou a samozřejmě s Hlavním nádražím, ale když můžeme plácnout nějaký nesmysl, tak ho plácneme, že.
Tramvajová smyčky musí pryč! Uvolní místo parku! Paráda! Škoda, že v návrhu územního plánu není v místě park, ale výstavba. Asi nějaký omyl, ne? Nebo že by snad...?
Stánky musí pryč, altruistická firma se rozhodla investovat kupu peněz do záchrany sice baráku sice ne úplně nevzhledného, ale na zcela nemožném místě vystavěného. No ti jsou hodní!
No a neuplynulo ani deset dnů a vše je zase jinak! Politické vedení města schválilo odprodej lukrativní parcely na výstavbu další hnusné hmoty uprostřed prostranství.
A takhle vám, milé děti, politici klidně lžou.
je smutne, ze dostavba skatule uprostred dopravniho uzlu je chapana jako promena :(
Hlavně ať zmizí ta příšerná změť stánků se vším možným! Vypadají hrozně. Zachovala bych trafiku a pečivo.
Mendlák už od II. světové války trpí tím, že to není ani náměstí, ani nic jiného, je to jakýsi nedořešený prostor. Dostavba funkcionalistického domu uprostřed mu určitě pomůže, ale ještě by to chtělo uzavřít prostor náměstí směrem od Výstavní. Jinak navrhované změny snad budou změnami k lepšímu. Hlavně by to ale chtělo, aby se posunuly i věci v okolí, například prodloužení Hybešovy a zároveň s tím řešení brownfields za nemocnicí u sv. Anny.
No jestli by nebylo lepší ten dům uprostřed spíš zbourat.... Myslím, že je tam zbytečný a kazí dojem z prostoru a výhledu na Špilas. Původně to i bylo slibováno, že půjde k zemi, a najednou se opravuje a rozšiřuje.
Celý Mendlák je autobusová točna.
Mendlovo náměstí je dnes víceméně funkční. Jediný skutečný důvod ke změně je opečovávání soukromého investora, který místo toho, aby se hnusný barák uprostřed zboural, tam na místě tramvajové smyčky postaví další barabiznu a zkomplikuje tak řešení i provoz uzlu. Jestli si někdo myslí, že taktak dostačující smyčka busů bude stačit i šalinám, tak je vedle.
Není s podivem, že se se schvalováním spěchalo před volbami a i články ,které k tématu vycházely, byly plné lží.
Ten dům vypadá vcelku rozumně. Ještě by to chtělo nějak pěkně zrekonstruovat ten polorozbitý, co tam je. Co se týká parkování, tak areál bývalého Krasu k tomu přímo vybízí, stačilo by tam navézt štěrk a postavit pár lamp.
Docela by mě zajímalo, proč dlažbu mezi kolejemi vyměnili za asfalt. Řekl bych, že dlažba působí vzhlednějším dojmem. Navíc ta dlažba tam nebyla zas tak dlouho.
Dovedu si to setkání živě představit.
Na tyhle debaty chodí vesměs senioři, kteří by si měli uvědomit, kde žíjí a spočítat si, jestli se jich takovéto proměny (spíše záměry) vůbec dotknou. Navrhnou nějaké změny, které se (možná) promítnou do konečné podoby, ale než se to zrealizuje, budou na centrálce a těm žijícím to třeba nebude vůbec vyhovovat.
Náměstek si udělal za setkání s občany čárku, ukázal jim, že o jejich názory "stojí" a vytvořil dojem, že můžou spolurozhodovat. Inu - populismus "nových tváří Radnice" si v ničem nezadá s tím onderkovským.
no, řekla bych, že si bohatě zadá s onderkovských a v mnoha věcech dokonce i předčí
Co je to proboha za novodobý nesmysl, to parkování pro rezidenty? Kde vznikla představa, že člověk ve městě by měl mít právo zaparkovat si přímo u baráku? Když chtějí lidi pohodlně parkovat, mají se odstěhovat na venkov a nebydlet v centru města poblíž významného dopravního uzlu. Kdy si konečně obyvatelé velkých měst uvědomí, že parkovací místo je dnes nedostatkové zboží a že pokud za něj nic neplatí, nemají žádné právo si něco takového trvale nárokovat?
Už několik let platíme za možnost parkovat v povolených zonach v centru, kde také bydlíme. Co tam parkuje právě těch, co na to nemají povolení a neplatí ani parkovné je až zarážející...a náprava