Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Určitě to není jen fantazie, tvrdí o obřích lodích v Hodoníně šéf firmy

Společnost DOE Europe SE představila plán, jak dopravovat zboží z Číny lodní cestou až do Hodonína. Ozvaly se hlasy, že je to jen utopie, firma ovšem tvrdí, že tak tomu rozhodně není. Plavba je podle jejích propočtů reálná a v ideálním případě může fungovat už do čtyř let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37i62r69o54s93l98a24v 78G90e40r37h81a27r15d 6852177269254

Tak tomu říkám fakt velká kachna. Všechny deníky píší o tomto utopickém projektu, ale pokud vygooglím název firmy, nenajde mi to relativně niic.Rv

0/0
1.5.2015 12:43

J80a57n 33K66o74s 6408103773107

Mají 120.000,-E kapital, + zadny zkusenosti .... ale na uzemni plan Hodonina to staci )  A vo tom to je :-P

0/0
1.5.2015 16:00

P75a21v27e25l 51R57e83z27n65i81c50e96k 3715674234322

zadny zkusenosti? asi jste ten clanek necetl..Rv

0/0
2.5.2015 16:07

M37i33c70h47e46l 87P81e81t55r37u18c94c13i95a94n23i 8924305236122

Tisíce nových pracovních míst na jihu Moravy, dokončený obchvat Hodonína a snížení dopravních nákladů a tedy i ceny mnoha výrobků dovezených do České republiky z Číny. Takový má být hlavní přínos nového překladiště kontejnerů v Hodoníně.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tim mysli dovoz Cinskeho odpadu.

+1/0
1.5.2015 12:15

P78a22v22e40l 69R30e68z51n43i73c82e84k 3655534514132

vazeny pane, ne vse co se v cine, ci celkove jihovychodni asii, vyrabi,je, jak vy rikate, cinsky odpad. 90% ceskyh textilnich firem vyrabi prave v cine.. vite jak jim toto ulehci? jak casove tak i financne? ve finale z toho muze tezit i koncovy zakaznik

0/0
2.5.2015 16:09

J76i17ř62í 39C33h44u43d94ý 5308750313615

... a co přístav? Nešel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co je to za blbost? Jako na co?

- No řeknem, že pro lodě z Číny. Že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi spolknou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti. Mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš!

;-D

+2/0
1.5.2015 11:38

J85i55ř83í 78C46h98u30d58ý 5208580173765

Z facebooku:;-D

- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?

- No já nevim, kde to tam máš?

- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...

- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?

- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš! EU

+1/−1
1.5.2015 11:33

J67i23ř40í 21C62h34u20d47ý 5518530203255

Z facebooku, p. Kohoutek:

- Hele, eště mam ty pole u Hodonína, co s tim uděláme?

- No já nevim ty vole, kde to tam máš?

- Ále všude možně, kus u dálnice, kus u řeky...

- A co přístav? Ne...šel by tam přístav? Volali mi z Bruselu, že budou dotace na přístavy.

- Přístav? Co to je za blbost? Jako na co?

- No řeknem že pro lodě z Číny, že budem jako konkurovat Amstrdamu a Hamburku, to lidi sežerou. Politici to prodaj jako pracovní příležitosti, mediálně se to přifoukne, to je v pohodě, to umíme.

- Ty vole loď z Číny sem nedopluje, dyť je to mělký.

- Jaká loď? Stavíme přístav, lodě neřeš ty vole.  EUR^

+3/−1
1.5.2015 11:30

P22e60t72r 55K77r77o44l48o54p 8474899575279

Je dojemné jak tento ušlechtilý člověk - předseda představenstva DOE Europe SE Jaroslav Kubec, myslí na místní občany a jejich blaho. Málem mně z toho dojetí i slza ukápla.  Nevím sice, co a kolik by káplo, po alespoň částečné realizaci  tohoto neuvěřitelného  až pohádkového projektu, samotnému předsedovi představenstva DOE Europe SE Jaroslavu  Kubeci. Ale Kubec, jistě nebude nějaký malý blbec, takže by  jistě něco káplo.

0/0
1.5.2015 11:16

J98i16n28d54r30i54c66h 58M55o61l64l31i13n 5839664507215

haha. Hlavně nenápadně. Myslím že každému je dnes už zcela jasné o co těmhle šéfíkům vlastně jde. Jde hlavně o to otevřít penězovody ze státní kasy a nasměrovat je tím správným způsobem do kasy soukromé. Nic zvláštního. Nic nového co bychom neznali.

+1/0
1.5.2015 9:28

V23á43c12l73a62v 33J47a56r12e41š 9799715379231

Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se k nám  i bez této vodní cesty,doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.

0/0
1.5.2015 8:27

V74á50c63l45a35v 13J29a96r32e64š 9589635159201

Možná,že se Čína v budoucnu polepší,ale už dnes se i bez této vodní cesty k nám doveze z Číny padělků i zdraví ohrožujícího zboží až dost.

0/0
1.5.2015 8:25

P89a55v74e60l 81K13ů36r 7757232254358

Evropská unie nepodporuje výstavbu nových vodních cest. Financování bude třeba zajistit od vlády ČR. Navíc Slovensko logicky nebude chtít přijít o překládku v Bratislavě, takže bude sabotovat výstavbu obřího kanálu přes svoje území

0/0
1.5.2015 7:38

A53l93e16š 73J51í34l77e82k 7331512556628

Nemohu si pomoci, ale nějak mi to smrdí. Ale přiznávám, že nejsem dopravní expert.

0/0
1.5.2015 7:20

P30a31v24e17l 93F46o79l18t13á69n 4420452224

Přiznávám, že já sám tomu nerozumím, ale udivuje mne to množství zdejších kritických a kritizujících odborníků – proč už dávno nejste všichni ve vládě, tam takové znalce potřebujeme.

+2/−1
1.5.2015 7:05

J85i15ř20í 55K19o48n73r49á29d 8982593349

Je to fantazie. Nedovedu si ty lodní kolosy představit na Moravě. To by byl úžasný pohled - v té moravské rovině několika patrový plující panelák.:-) A mimochodem obchvat Hodonína dávno existuje. R 55. Akorát je to klasický "dvojpruh" a taky silnice smrti. Široká, rovná a přehledná - časté čelní bouračky a samý pomníček...

+1/−1
30.4.2015 22:43

A89n57t22o34n85í31n 85C48h98a22r40v60á88t29e80k 7757443269490

Jedná se o obchvat ze Slovenska od Holíče. R55 je obchvat Břeclav - Strážnice.

0/0
1.5.2015 19:12

J34a73r37d39a 48S72o72k77o41l 1176878791111

To nikdo neprokoukl že je to apríííííl

+1/0
30.4.2015 21:52

I25v56a68n56a 31N94e78j82e20d58l72í85k92o79v94á 6308294913723

A to chce pán stihnout ještě zaživa, aby to měl jako pomník??? 8-o

+1/0
30.4.2015 20:09

J83a81r19o98s25l29a82v 85N22o58v18á16k 3912334602586

V Hodoníně v přístavu, kde noc vládne tmou, loučil se tam námořník se svou dívenkou..a Moravačce malé slzičky stékají,  ... :)

+2/0
30.4.2015 19:28

R73a71d21o28v23a31n 70S50t62o77k65l61a79s92a 3829212866945

:-) zcela jistě to nemá žádnou souvislost s největšími obhájci kanálu Labe-Odra-Dunaj, Milošem Zemanem a jeho kumpány... ;-)

+2/−1
30.4.2015 18:17

J16a26n 42K46o69s 6418113223927

Ve Vidni takovy terminal je a primo na Dunaji. Proc to nenalozit tam? Misto toho kopat na Slovaci 70km dlouhej umelej kanal, zvedat mosty, bagrovat reku, stavet jezy na  ricce Morave? Pak u Hodonina delat bazeny a prekladiste, stavet dalnicni obchvaty....  Protoze tam ma Fencl pozemky! Staci stihnout zmenu uzemniho planu mesta Hodonina a z luk udelat stavebni parcely.....pak uz se na tuhle blbinu muze zapomenout ;-D

+5/−1
30.4.2015 17:09

M70a61r50t66i92n 68H28o45u56b56a 6793531709608

stejne tak uz je to hotove v Bratislave.

Na rovinu - jestli to ma investicne stat 1mld €, tak to soukromy kapital neda, protoze to nema navratnost. Takze jedine nejaky fond EU, protoze ty se daji pouzit na kdejaky nesmyl, ale dnes uz bych tomu taky neveril.

je to jen pohadka na pritazeni pozornosti, snad i nejakych tech penez na pripraven studie a za rok za dva si na to nikdo nevpozmene. asi jako prazska olympiada

+2/−1
30.4.2015 18:27

V48o58j61t50ě27c33h 42A65n34t93o14š 9373531414406

Co je na ricce ?

0/0
30.4.2015 22:16

P34a51v86e21l 18M76o79r10a37v97e68c 3202739472648

No jasněěě, firma s milionovým základním kapitálem, nulovými zkušenostmi, ničím, tu za 4 roky vybuduje mnohamiliardové přeshraniční dílo.

(a to neřeším takové drobnosti jako je územní plán, EIA, stavební povolení apod.)

+2/−1
30.4.2015 15:42

J39i24ř61í 55N80o97s20e78k 1591946696380

za chvíli bude Hodonín jako ňůjork...

+1/0
30.4.2015 14:40

K95a25r71e87l 41K74ř13i25v32a38n 7665591515705

Proč se má draho stavět v Hodoníně, co už dávno stojí ve Vídni ?

+6/0
30.4.2015 14:38

J77a60n 23K28o64h31l 4913867391744

Navíc nedávno se stavěl velký přístav v Györu, to je taky kousek..

+1/0
30.4.2015 15:02

P22a90v85e59l 35M40o18r60a23v17e51c 3142219352798

Protože na už postavený přístav nezískáte takové dotace?

+1/−1
30.4.2015 15:43

J78i97ř43í 49V17i85n94k94l38e37r 1421277460769

Šéf získá grant ,dotace a potom se po něm slehne zem......A Hodonín bude zase Hodonínem a ne Roterdamem. ;-D

+17/−1
30.4.2015 14:37

Š14t17ě14p38á42n 23F28r82a26n65c95l 8964589974380

takže firma má v názvu "Dunaj - Odra - Labe", pozemky přímo pod plánovaným "bazénem" i v okolí vlastní Zemanův oblíbenec, bývalý ministr Jan Fencl, ale jinak je to zcela seriózní projekt, který není fantasmagorií ani v nejmenším.

A teď tu O Karkulce, prosím...

+18/−1
30.4.2015 14:30
Foto

P62e36t56r 12P91. 83V51e92s53e88l66s35k95y 7894301976973

Umělý průplav cca od Lanžhota skoro do Bratislavy? Cca 60km? Nevěřím tomu, že je výhodnější postavit 60km dlouhý a minimálně 30 metrů široký kanál, než kontejnery přeložit z lodi na vlak v Bratislavě a těch 60 kilometrů je vézt po kolejích. Resp. že návratnost bude kratší, než 16.5.2186 v poledne....plus mínus 100 let....

Navíc železnici nebudou tolik trápit povodně a sucha....

+11/−1
30.4.2015 14:29

J89i24ř46í 13K44o98c81u92r65e60k 6245264825208

Mno asi se neshodneme o tom, co je obří. A jestliže to budou tlačné čluny, tak to bude asi jako přímé Pendolíno na Ruzyň. Linka je to přímá, když si na Hlavním v Praze přesednete z Pendolína do autobusu.

+1/0
30.4.2015 14:25

P88ř46e96m10y73s15l 69Č44e84r29n64í21k 9847524569918

Další tunel ? ;-D

+4/−1
30.4.2015 14:13

P86a36v44e96l 97M67o83r91a59v91e57c 3292979282898

Jo, kanál co se tváří jako tunel..

+1/−1
30.4.2015 15:44

B77l36a16n55k46a 59F92a30j33k92u29s78o61v82á 8785871969494

Tak hlavne aby to tomu Fenclovi uz konecne vyslo, takovejch let na to ceka, az se Zemanem se snad docka... ;-D. Cely projekt skonci zmenou uzemniho planu, a o to hlavne jde:

http://zpravy.idnes.cz/jan-fencl-kupuje-polnosti-091-/domaci.aspx?c=A020220_220243_domaci_pol

+9/−1
30.4.2015 14:03

M19a68t37o89u48š 22B90á77r22t18a 4246230226248

Morava má stejné parmetry jako Mohan? Jen ten její průměrný průtok je poloviční.

Může rovnou říct, že plánovaný kosmodrom u Lanžhota má obdobné paramatry, jako Bajkonur.

+14/−1
30.4.2015 14:01
Foto

P85e11t73r 42P57. 46V10e55s37e42l24s73k15y 7474141396753

Taky přemýšlím, jestli si lodě povezou vlastní vodu na zvýšení průtoku v Moravě už od moře, nebo jestli jí naberou v Dunaji.....

+4/−1
30.4.2015 14:24

J23a68n 31S58a18l31o50m46o66n 4429550801805

Protoha co tam tolik tisíc lidí bude v tom skladišti s překladištěm dělat? To budou všichni košťaty zametat to skladiště nebo co? Jako pár set míst to asi přinese, ale tisíce to určitě ne a to ani v návaznosti.

+4/−1
30.4.2015 14:00

J21a19n 78B17a64l75o81u14n 5542491123194

Jestli jim to vyjde??Pořád mi to připomíná propjení Labe,Odry a Dunaje.Myšlenka je to zajímavá.

+1/0
30.4.2015 13:53

P23e10t56r 33N48i84v39n17i77c47k10ý 3532924375917

Jsem velmi skeptický k tomuto projektu.

+1/0
30.4.2015 13:51

M52a91r20t78i66n 98T55e61s12a63ř 2359403493633

Tak pokud je to ve slovenském územním plánu, pak je to jiná situace. Je otázka, zda se bagrováním kanálu dostanou na kýžených 20 miliar Kč (musí to být šílené kubíky, byť nějakého blátivého materiálu) a nevím, jak je to s prodejem či pronájmem pozemků. Další věc je dopad na životní prostředí; úsek Lanžhot - Hodonín je sice zjevně zregulován, ale zda to stačí a zda to něco nenaruší, musí dokázat asi zmíněný pán. V každém případě je to úplně jiná liga než Zemanův umělý průsmyk u Jablunkova.

+3/0
30.4.2015 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.