Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hasič z havarované cisterny zemřel, nejspíš velitel posádky

Jeden z hasičů, kteří havarovali s cisternou na náměstí Svobody ve Znojmě, v pátek zemřel. MF DNES to potvrdila tamní policejní mluvčí. „Zemřel jeden z členů osádky hasičského vozidla. Více informací s ohledem na pozůstalé nebudeme v tuto chvíli zveřejňovat,“ sdělila Lenka Drahokoupilová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P18a28v16e31l 78O98d32r86a85z30i31l 6354239407320

Achjo, to je pech...:-/

0/0
18.5.2015 15:47

R16o44m28a75n 72J21e42s85c43h91k28e 9478755177675

Těžká a vysoká TATRA k vyproštění havarovaného vozidla mne nepřijde jako dobrá volba. Když pozoruji organizaci výjezdů záchraných sborů, tak žasnu. Měly by být mobilní Transity či Transportéry WV jako rychlý předvoj. Od toho jsou moudré hlavy výše.

+2/0
16.5.2015 8:13

M78i77c66h10a94e60l 67M14e94n81s27i26k 8711366210462

Hasičí mají asi životy zachraňovat a ne dávat :-/

0/0
15.5.2015 21:14

B50l46a80ž17e76j 81M92o65t35y31č84k23a 8127407335240

křáp auto!

0/−1
15.5.2015 16:02
Foto

J29a17n 52V64l35a27d78y64k12a 2482458573554

Upřímou soustrast....

tecnická: jednou jsem viděl v Ústí n/L vybourat se hasiče s plnou nádrží, takovou tu devítku a byla to taková rána, kterou jsem ještě nezažil... naštěstí všichni přežili

+2/0
15.5.2015 14:53

S49t16e74p95a51n 81T66o68t40h 8848849215408

A neni to tak davno... bylo to "karadovou auto" a byl tou dobou doma na nemocensky... Ono to s tema 5ti kubikama na zadech neni zadna sranda. Ten bukovsky "kruhac" je tak veliky, ze ta dostrediva sila musela byt tak velka, ze by to auto snad i "nadzvedla"... bohuzel... Kdyby to bylo 5kubajsu pisku, nestalo by se nic. Ale ta potvora voda v zatacce to teziste zvedadost vysoko a dost na stranu. Takze jakykoliv naklon je pak znat. A pak uz je to rychly. To auto bylo par dni novy :-/ Ale jak pises, vzichni prezili. To je dulezity. Nekdy musej resit blbecky, co maj spunty na usich a klidne jim vlitnou do drahy, nekdy proste i profik zapomene, ze fyzika plati pro vsechny. 

Tenhle ale bohuzel to stesti nemel. Kazdyho zmarenyho zivota je skoda, zachranarskyho jeste vic.

+2/0
15.5.2015 15:15

Z77d20e47n64ě72k 71N66e97č19a28s 2711842292715

Podle mne jsou v te cisterne prepazky tak, aby se teziste v zatacce co nejme menilo, hlavne kdyz je cisterna poloprazdna. Kdyz je auto plne, neni to tak hrozne. Tohle je proste o odhadnuti rychlosti.

0/−1
15.5.2015 15:55

L81u77b67o40š 34K46r26i29m56l 4877714300735

S poloprázdnou se nesmí jet!

+2/0
15.5.2015 16:03
Foto

S63t83e43p31a40n 33K57u17t41a98j 5387757784587

muzu dotaz? Proc se nesmi jet s poloprazdnou?

0/0
15.5.2015 16:25

F46r30a44n88t75i79š98e87k 10L98u60f48t 5947219304316

Nejsem odborník, ale když se uvnitř kapalina rozhoupe tak auto může být neovladatelné

+5/0
15.5.2015 16:28

J75a43n 97M17y82n64á86ř 7865470375226

Jedna se o takzvanou volnou hladinu. jde o to ze tekutina se na zaklade pusobeni sil preskupuje a tim meni teziste. v zatacce tak voda dotece vice ke strane a posune teziste ke strane auta a zaroven ho zvedne i vys. kazda cisterna proto jezdi bud uplne prazdna nebo uplne plna. obcas se cisterny deli na mensi samostatne vypustitelne bloky, ale opet co blok to pravidlo plna x prazdna. 

doporucuji vyhledat si treba na Youtube video s Richardem Hammondem (moderator Topgearu) a jeho porad "Engineering connections" konkretne S03E03 - Super tankers. Vse je krasne vysvetleno i s ukazkou.

+1/0
15.5.2015 17:31

Z40d81e49n91ě61k 74N98e94č83a67s 2211902312855

Ano, myslim, ze v tomto dilu bylo videt, jak jsou citerny rozdeleny do malych bloku pomoci prepazek, takze vliv dostredive sily se zmirni a muze se jet i s poloprazdou cisternou.

0/0
18.5.2015 11:57

M63a83r81t82i45n 21K36u84ř64í65t40k67a 6947936598425

Upřímnou soustrast pozůstalým.

+8/0
15.5.2015 14:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.