Diskuze

Vysmívaný klip má další problém. Promítá ho jen zlomek domluvených kin

Odborníky i veřejností kritizovaný „taneční“ klip, který měl v rámci kampaně za 1,5 milionu přivést turisty na jižní Moravu, má další problém. Firma, která zajišťuje promítání videa v kinech, slíbila prostor na plátně bez jejich souhlasu. Podle konkurence uvidí spot jen polovina lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten klip je opravdu ubohý. Každý rozumný člověk to ví! Kdo a jak se na tom napakoval je pro mě vedlejší. Víc mě vadí,že se k takové prezentaci našeho krásného kraje někde sníží a považuje to za působívé. Už jeden takový podobný tady byl. O vinařích z našeho kraje, byl také ubohý a dehonestující naše lidi. Chtěl bych svou ůvahu uzavřít tím, že lidé z Čech, kteří k nám rádi jezdí, se nenechají odradit tímto brakem a budou se k nám vždy rádi vracet! Krásný pozdrav z prosluněné jižní Moravy.;-D

0 0
možnosti

Božek je mistr na předražené a nekvalitní projekty

0 0
možnosti

Tedy nic proti, ale tohle je taková šílenost, že jsem měla pocit výzvy k návštěvě maximálně Beřkovic... :( Milí Moraváci, ještě že Vás znám líp.... tohle je k Vaší ostudě.. :(((RvRv

2 0
možnosti

Moc jsem se rozčílil, takže slušně, je zákon lepší než slušnost a poctivost a v tomto případě ještě dodám normální selský rozum, který bych na Moravě obzvláště očekával.

0 0
možnosti

To si děláte srandu, tohle stálo 1,5 milionu???

0 1
možnosti

"klip" pár korun.. Ale máte pocit, že vás s něčím takovým pustí kino na plátno zadarmo? Majitelií se za promítání reklamy platí. A ne málo.

2 0
možnosti

Jihomoravané by se měli hotovit k povstání, protože tento klip z nich dělá totálně prostoduché pitomečky. Jedna z možných inspirací: "pražskému know-how" jménem defenestrace už dávno vypršela autorská práva, takže je k volnému použití...

1 0
možnosti

P62e69t10r 59M41a57r61e93k

3. 6. 2015 13:04

Myslím, že viníků je více. Především je špatný zákon. Pokud budou státní instituce brát jako hlavní kritérium výběru jen cenu, pak se nemůžou dočkat nějaké kvalitní práce! Dále je to nekompetentnost lidí na marketingových pozicích, ať je to kraj (JMK) nebo město (Brno). Jsou to amatéři bez praxe odtažení od reality. Jak může někdo myslet vážně, že na základě kinoreklamy vzroste návštěvnost kraje. To jsou vyhozené peníze! Udělali by lépe, kdyby za ty peníze nakoupili kvalitní moravské víno a rozdávali ho v Čechách! A ta vybraná firma je v tom nevinně. Udělali svou práci, jak nejlépe umí. Bohužel to asi moc neumí a profesionály si najmout nemohli, protože by je nezaplatili.

1 0
možnosti

Řekl bych, ze už ho diky medializaci a opravdu trapnosti vidělo mnohem vice lidi, než by to videlo v kinech...:D

2 0
možnosti

Jak v necem Hazsek tak to smrdi levarnou

6 0
možnosti
Foto

J11a33n 80K18a56z94d93a

3. 6. 2015 12:25

No já bych jezdil na Jižní Moravu i bez tohoto trapného klipu :-)[>-]

3 0
možnosti