Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brno chce vyhnat auta z centra města. Řidiči už teď nemají kde zaparkovat

Auta, která desítky minut krouží centrem a marně hledají místo na zaparkování. A když jej konečně najdou, dostane řidič pokutu za špatné stání nebo jej rovnou městská policie odtáhne. Především v centru Brna začali strážníci v posledních měsících důsledně pokutovat špatné odstavení auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V82l56a60d13i40s57l15a16v 27B16u20r50y65š69e96k 3583696592214

brněnští stážníci mají fakt kačení žalůdek, o tom jsem se přesvěčil, když mě chtěli odtáhnout auto na Obilňáku, naštěstí jsem přišel včas a auto mě neodtáhli, ale za mě si stoupla řidička na místo po odtaženém autě a vypadala dost vyděšeně, řekla měšťákovi, že musí na nutné vyšetření a že zaplatí pokutu, že se snaží hodinu zaparkovat a že je snad někde z Blanska, měšťák řekl, že nejprve dá pokutu mě a pak se uvidí, nasadil si jakousi kameru a začal mě poučovat, tak mu říkám ať dá pokutu nejdřív té paní, že spěchá, že počkám a to hovado nakonec teda že jo a začalo na ní s tím poučováním a focením, chudáci, nechtěl bych zakoušet co oni, ale někdo to prej dělat musí a vždycky se najde někdo, kdo to bude dělat raději, než by kopal výkopy

0/0
6.6.2015 16:31

P98a66v29e38l 60S80v12o81b94o30d20a 9339100339551

Až Brno vybuduje odstavná parkoviště a rezidentní zóny, může vyhnat pracovníky MP Brno k rozdávání pokud za špatné parkování. Do té doby je činnost MP Brno velmi kontraproduktivní. Jenom proti sobě popudí občany, kteří v Brně žijí a platí řádně daně. Dnes odpoledne se nákladně opravené prostranství před Janáčkovým divadlem proměnilo v koupaliště dětí "nepřizpůsobivých" spoluobčanů občanů. A Městská policie? NIKDE!!!

+1/0
5.6.2015 18:27

P71a92v77e27l 89K71o59l79á59č64e16k 9884384862341

"Není to obvyklé v žádném jiném evropském městě. Ti, co auta opravdu potřebují, by si měli rozmyslet, zda je možné skloubit výhody bydlení v centru a parkování před domem. Je třeba zvážit, jak přimět lidi sdílet auta, jezdit městskou dopravou nebo na kole,“ nabízí řešení starosta. "

Inu pěkná demagogie, protože vnitřní Brno nejsou jen pěší zóny či náměstí ale běžné rezidenční čtvrti s bytovými domy.

To jako, že se mají lidé z Brna střed, co mají více dětí a jsou třeba ještě malé, raději odstěhovat mimo Brno? Při dnešní uspěchané době, kdy musíte být v práci brzo a každá školka nemá do 17 či 17:30. To pak ani nemáte šanci při rychlosti a komfortu MHD stíhat. Navíc nemá značná část rezidentů možnost umístit dítě do školky v blízkosti trvalého bydliště a musí s ním jezdit proti logice někam jinam, k tomu kroužky apod. To pak místo normálního žití složitě řešíte logistické přesuny apod., abyste vše stíhal.

A co ty davy dojíždějících do Brna, ti také přispívají k velké dopravní zátěži, hluku, prašnosti. Především ti by měli parkovat někde na okraji města, a teprve pak dojíždět do práce MHD, protože mnoho z nich zabírá místa těm rezidentům.

+2/0
5.6.2015 18:53

L84u50d88ě56k 93M82u11s95e34l13í44k 3206889

Jo taky jsem si včera všiml že téhle menšině lezeme pěkně do zadele.U centrumu jim opravili náměstíčko s posezením,sedí tam vždycky ti stejní celej den ,na zádech napsaný Pracuji pro Brno-střed,tipují kdo má lepší zlatej řetízek.

+1/0
5.6.2015 20:17

L39u41d68ě72k 12M97u66s42e57l34í79k 3446299

Tak jsem se chtěl přidat s tím bazénem a jsem SMAZÁN

0/0
5.6.2015 20:18

M16i64c31h71a52l 25R57a20š78o31v75s16k50ý 3530749670

Snad nejdřív ty parkovací míst a rezidentské karty vytvořím a zavedu a potom důsledně vyžaduji dodržování pravidel, ne? Já žiji v centru Brně s malým dítětem a hledám parkovací místo průměrně 20 minut. 20 minut produkuji všechny nečistoty navíc, které tak kritizují.

+3/0
5.6.2015 10:40

J82a79n 82K30o47ř89á90n 7137908708536

Stát je spokojen, protože z 20 minut zbytečné jízdy má tučné DPH a spotřební daň. A nejezdíte tam sám .... ;-D

0/0
5.6.2015 18:00

L76i59b70o54r 37N86e28t79o33p80i87l 9868101203175

tak kdyby se zlevnila roční šalinkarta na 2500 jak navrhovali zelení tak by aut asi ubylo nechápu proč když to funguje ve Vídni tak proč nemuže tady

+3/0
5.6.2015 2:27

J62o32s58e32f 97M67á74l54e96k 8249816251727

Už teď je MHD levnější než auto, ale žádná slevna nezmění to, že je MHD kompromisní, pomalá a neefektivní. A navíc tam člověk sedí pohormadě s kdejakým vágusem.

+5/0
5.6.2015 6:30

P27a80v80e70l 79O59d18r76a48z28i31l 6734509867850

To záleží na trase, jakou jezdíte, ale souhlasím, že někdy to pěkně zapáchá. Naštěstí se to týká zhusta jen specifických linek.

+1/0
5.6.2015 12:14

P94a79v71e22l 81M37a68r54e67š 2713848121151

Neubylo.

0/0
5.6.2015 11:50

P72a40v54e71l 54O61d52r98a26z16i49l 6114399267440

To je fakt, empirie říká, že každá komunikace se dříve či později naplní na svou kapacitu. Mimo jiné to také znamená, že nemá smysl stavět nové.

0/0
5.6.2015 12:40

P10a83v80e21l 81M78a74r34e11š 2983878141711

Nikoli.Lidí jezdícich auty výrazně ubývat nebude,i kdyby šalina jela co deset sekund.

A nemyslím si, že bude nějak výrazně aut přibývat .Lidé co auto potřebovali, chtěli a mají alespoň pár desítek tisíc na slušnou ojetinu si ho už většinou pořídili.

Auto má pro jistou poměrně velkou skupinu obyvatel výhody jenž jim MHD prostě poskytnout nemůže.Je nepružná, pomalá, dost často jede jinam a jindy než já potřebuji, nebo složitě objíždí město...Po započtení reálné ceny je velmi drahá (dotace z rozpočtů dělají někdy až 80% ).

S rozvojem autonomních automobilů myslím klasická MHD skončí, šalinou hodně lidí jezdí proto že nemohou v cíli zaparkovat, nebo nemají papíry na auto / ví ze budou pít a nemohli by řídit

0/0
5.6.2015 13:06

M22a19r85e77k 53S44c46h92o56ř 7768211979868

Jo, dneska jsem byl po dlóóóuhéééé době v centru (samo že autem) a na České ulici... sekáč! To je fakt trapárna, raději dvakrát týdně zajedu z Útěchova do Olympie, což mám tak pětadvacet km tam a stejně zpět, než jít do toho našeho centra města, kde beztak osazenstvo přicestovalo zejména skrze obechcané, staré, hnusné a neodsunuté nádraží. Pro tyto lidi je sekáč na české vrchol blaha, no, asi v tom centru moc peněz nepouštějí...

+3/0
4.6.2015 23:58

P69a88v39e70l 82H65o92u67s70k86a 3601135320408

Za vlády zelených aktvistů dosahuje teror městapa nových výšin.

+4/−1
4.6.2015 22:08

M47a38r55t82i50n 88L40ž89i40č38a94ř 9655927322864

Brno nechce vyhnat řidiče z centra ale sluníčkové (ne)Žít Brno

+3/0
4.6.2015 20:50

L33i71b82o34r 22B88e44n63á28t43s93k46ý 3112358577821

A co chceme, když jsme si tyto aktivisty zvolili! Budeme hold jezdit na kole!

0/0
5.6.2015 22:01

M54a23r96t17i47n 72L36ž32i66č95a39ř 9605437142894

Já je nevolil...

0/0
5.6.2015 22:44

P43e15t43r97a 13N35o89v43á95k83o20v21á 7878136864148

Tisíce odtažených aut Brno je ale také metropolí odtahů.--> Co je toto jako za větu?

0/0
4.6.2015 20:03

P41a56v82e81l 68R84e83z24n96i49c25e37k 3825384104582

Ta prvni veta mela byt nadpisem, jen to autor clanku nestihl uz zvyraznit a dat na samostatny radek

0/0
5.6.2015 10:37

P38e10t88r 12B13á31č31a 8915216275225

Cim to ti ekopostizenci na radnici zabali, tim lip pro cely mesto ;-O

Na kole si laskave jezdete sami vy chytraci.

+7/−2
4.6.2015 17:32

P96e35t83r 32J44a61r63o81š 2764611455147

cim driv, nebo cim dyl?

0/0
4.6.2015 18:59

P89e46t57r 86B97á17č14a 8945346815215

Cim driv samozrejme.

+1/−1
4.6.2015 19:04

P98a11v82e82l 20R64e71z64n55i86c58e40k 3735144624732

Říká se POZDĚJI, nikoliv DÝL

Něco může trvat DÉLE, neboli DÝL. Ale pokud se něco stane za delší dobu, tak je to POZDĚ případně POZDĚJI, a ne DÝL;-O!!!

+1/0
5.6.2015 10:39

K11a61r48e23l 33F50r97i64t55z 4441337838172

Máte problém s moravštinou?

0/0
6.6.2015 10:07

P31a86v24e23l 83R30e60z78n53i26c14e95k 3885264104592

Já? No dovolte? Sám jsem moravák. Akorát že na Moravě se neříká "přijdu dýl". To je naopak typická čecháčtina a pražáčtina....

i kdyby to bylo odkudkoliv, je to patvar, která nedává smysl.

Čili jedině "přijdu pozdě" případně "přijdu později"

+2/0
8.6.2015 9:51

L71u52d33ě33k 16M51u56s21e58l69í11k 3466379

Na kole je dobrej nápad -Ale KUDY?????Někde začne najednou nic a pak zase kousek a najednou zeď(botanická)......Cesty které nikam nevedou,už jste tady ten článek měli.

0/0
5.6.2015 20:24

K47a85r79e64l 42F68r72i44t55z 4531537838302

Jo a žádná není zastřešená.

0/0
6.6.2015 10:08

P56a51v34e16l 50O47d91r12a20z10i77l 6644749757650

A nakonec - NIKDY mě neodtáhli a NIKDY jsem nedostal lísteček. Prostě umím zaparkovat.

0/0
4.6.2015 16:56

M53a82r83e33k 40S67c46h49o63ř 7308531649148

A co děláš za práci, že máš čas dobře parkovat...

+1/0
4.6.2015 23:59

P28a98v49e13l 32O93d14r85a51z28i62l 6534349377840

Schopnost správně zaparkovat je dána tím, že umím trochu přemýšlet, tak se tím i živím.

0/0
5.6.2015 12:15

P12a98v67e91l 16O90d71r69a29z52i61l 6474179877140

Problém nejsou auta, která v centru parkují, ale auta, která centrem projíždějí, protože parkující auto nic neemituje.

0/−2
4.6.2015 16:52

J61o85s42e73f 13M90á95l55e69k 8699896231347

A od těch by nám pomohlo co? A-88 aka hitlerova dálnice aka R-43. Ale ta se stavět nebude kvůli komu? No těm ekofašos a dobrodějům co nám sedí na magorátě...

+7/0
4.6.2015 17:20

P29a39v97e13l 81O43d49r95a37z46i73l 6414589787760

Pokud vím, tak bystrcká trasa R43 vadí především bystrckejm.

0/0
5.6.2015 12:31

P50a84v85e26l 81M89a42r29e79š 2313468881561

Toz myšlenka v zásadě správná, ovšem v dost zásadním rozporu s vašim odporem vůči dostavbě R43, jak vyplývá z jiných diskuzi

+1/0
4.6.2015 20:34

P39a96v12e92l 66O52d39r31a48z79i13l 6674919757240

To jsem nevěděl, že všechny vozy na Zvonařce, Kolišti, Husově, Renneské, Gajdošově atd. míří z D1 na Svitavy.

0/0
5.6.2015 12:17

P21a11v25e33l 23M54a69r82e53š 2173338901981

Minimálně Koliště a Zvonařka slouží jako obchvat, protože neexistuje jižní část VMO.

Zvonařska, to jsou auta od jihu, část jich jede z D2, která končí uprostřed města evropských unikátem -semafory.Ona R43 souvisí i s VMO, a neexistujícím vnějším obchvatem města.Pokud bude rozumná alternativní trasa, tranzit (i vnitroměstský) ji využije, misto poposkakování na semaforech a uhybani kamikatze chodcům u tramvajových ostrůvků

0/0
5.6.2015 13:14

L58u75d65ě91k 86M20u98s35e53l17í88k 3286579

Centrem jezdí ti co se chtějí vyhnout nedořešeným okruhům v Pisárkách a v židenicích.Takhle naplánovat pěkně etapy stavby okruhu aby na sebe navazovaly asi neumí naučit žádná vysoká škola;-€

0/0
5.6.2015 20:13

P37a70v80e28l 34O15d74r30a28z64i97l 6324439857550

Proč nemá paní uvedeno celé jméno? Chalupská - Hollanová?;-)

0/−1
4.6.2015 16:51

P52a93v69e74l 52V80a54v82ř86í26n 6574911492702

Je nutné rozlišit skutečné centrum (vymezené malým městským okruhem), kde nějaká regulace jistě nutná je. I když i zde je podstatným zdrojem problémů hlavně to, že stovky míst si pro sebe zabrali úředníci. K centru ale těsně přiléhají ulice s bytovými domy - to jako se mají lidé z města odstěhovat? Běžná rodina prostě auto má. To si má ke všem výdajům, daním a poplatkům ještě kupovat roční stání v parkovacích domech? To se zbláznili, ne?! Pro začátek by pomohlo nelikvidovat parkovacích místa při rekonstrukcích a zatrhnout teror MP Brno. Blokové čištění je kapitola sama pro sebe - odtahovky řádí i tam, kde se reálně nic nečistí. To je tak, když si radnice plete pokuty s daněmi a odtahovku provozuje jako výdělečný podnik.

+11/0
4.6.2015 16:08

J14o21s96e74f 85M83á88l64e29k 8119576691807

Moderní rodina přece nemá co mít nějaký auto. Pěkně všichni na bicykl a hurá každodenně otláčet šourky. Navíc moderní rodina bydlí v bytě 2+1 a stravuje se vegansky, nebo jak si to představují ti ekofašos (vysvětlení -> strašně se staví proti suburbanizaci, což je situace kdy namísto naňahňaného bydlení v hnusným a přeplněným centru se zločinní obyvatelé stěhují na periferie)

+5/−1
4.6.2015 16:44

J93á76n 43K58o10t63ú55č 2416824418466

V centre takto veľkého mesta by malo byť rezidentské parkovanie pre obyvateľov (max. jedno auto na bytovú jednotku) a pre ostatných záchytné parkoviská na krajoch mesta. To je jediný udržateľný systém.

+2/0
4.6.2015 15:59

J46o12s54e82f 63M69á41l64e13k 8259166671337

Brno je studentské město, spousta bytů je co pokoj to študák a pak vychází klidně čtyři auta na byt...

0/0
4.6.2015 16:45

P45a58v95e89l 33O91d21r14a70z86i76l 6484379257920

Študáci auta nepotřebují.

0/−2
4.6.2015 16:52

P46a18v87e72l 74M59a71r41e11š 2343938861461

Protože jich většina auta má, jsou zjevně jiného názoru.

+6/0
4.6.2015 17:13

L54u53k73a35s 53N96e10m13e73c 7329480702364

Jakoze prijedou po vikendu od maminky, vynosi si vyprany obleceni a navareny jidlo .... a auto tam stoji do patku na jednom fleku bez hnuti .... ne nepotrebuji auto, akorat jsou lini jak vsi.

+3/−3
5.6.2015 1:05

P74a59v34e15l 54M48a75r94e55š 2253528411181

Dnes většina studentů pracuje, jestli jste si ráčil všimnout.To se pak auto kvůli přejezdům práce, škola, druha prace hodí. i kdyby ne, pokud do auta cestou od rodičů někoho priberou, je to levnější a rychlejší než veřejnou dopravou

+1/0
5.6.2015 13:17

P60a14v57e71l 94K45o55l66á60č96e60k 9334504372221

Takže bezdětní (byť pracující) studenti, se nemusí štrachat MHD ale rodiny s dětmi ano? Toto je neudržitelný systém. :-/

0/0
5.6.2015 18:51

P29a24v69e26l 46K98o98l46á36č55e85k 9274914892381

A celý týden  parkují na ulici a blokují tak rezidentům s dětmi normálně flexibilně fungovat. :-/

0/0
5.6.2015 18:48

J11o41s27e92f 92M51á41l77e85k 8929136751777

a rozhoduje o tom nějakej Odrazil.

Tak jinak, nemusej to být jenom študáci, třeba prostě spolubydlící z práce nebo tak. Taky jsem tak rok pobýval, byli jsme čtyři a každej jsme měli auto. Teď s přítelkyní máme byt a dvě auta, každej svoje. Ono se to bez něj nedá.

+2/0
4.6.2015 17:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.