Diskuze

Z centra Brna zmizí parkoviště. Město staví velkokapacitní podzemní garáže

Parkování v centru. To je problém, který trápí hodně brněnských řidičů. A nyní pár desítek dalších parkovacích míst ve středu města ubylo. Kvůli výstavbě nových podzemních garáží už lidé nemohou využívat placené parkoviště mezi ulicemi Veselá, Besední a hotelem International.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

Ty podzemní garáže, to je pomsta těm, kdo si předělali auta na zemní plyn? Nebo tam bude povolen vjezd?

1 0
možnosti
JS

J48a45n 36S14l40e39z24á94k

6. 7. 2015 11:02

Kdysi se mluvilo o záchytných parkovištích na okraji Brna. MHD dnes jezdí často a rychle. Proč se tato myšlenka neobnoví? Zaparkuji na záchytném parkovišti, zaplatím cca 40.- Kč a lístek z parkoviště je i lístkem na MHD. Odlehčilo by to centru? Myslím si, že ano.

4 0
možnosti
PM

Co vím, tak ŽTB+Piráti toto chtěli přidat do programového prohlášení koalice. Nepamatuju si už detaily zda to tam skončilo nebo ne, ani jaké kroky se už podnikly. Obecně je ale v koalici alespoň v té zelenější (a pirátsky černější) části pro toto velká vůle.

Problémem ale je, že je to běh na X let. Schválit záměr, vytipovat lokality, vypořádat pozemky, stavební řízení, soutěž na zhotovitele, odvolání neúspěšných uchazečů,.. Však to znáte.

0 0
možnosti
PK

Obecně je však parkování v centru velký problém,“ myslí si jedna z řidiček, která svým autem zajela na parkoviště u Besedního domu naposledy.

-----------------------------------

Lidi jsou líní jak sviňa. Líní tak moc, že nejsou schopni zaparkovat třeba na Moravském nám., kde je parkovací dům. A nikdy se mi nestalo, že jsem tam nenašel místo.

9 0
možnosti
LF

V parkovacím domě na Moraváku (myslíte Rozmarýn?) je problém se trochu větším autem dostat na parkovací místo. Zdi plné čar od laků aut dosvědčují, že problém nebude ve mně (já auto neodřel...)

Dům na Kopečné je spíš sci-fi experiment, čekat 5 minut na auto, i když přede mnou nikdo není, není nic moc. A kde mají zaparkovat lidi, kteří jsou na matriku poblíž Šilingráku? K čemu je parkoviště pod Špalíčkem, když se k němu nedá dostat?

1 0
možnosti
RL

Pinki Park v Kopečné ulici.8-o

Jednou jsem šel kolem tohoto parkovacího zázraku do antikvariátu u schodů. Stál tam bezradný hlouček a díval se na ještě bezradnějšího "technika", jak se snaží zprovoznit nefungující výtah. Když jsem se asi po 40ti minutách vracel, postávalo a posedávalo tam kolem deseti lidí, kteří by rádi svými auty odjeli, ale nebyl tam už ani ten údržbář. Nevím, jak to dopadlo a jak dlouho museli na vyproštění svých aut čekat, ale vím, že do takové parkovací kraviny s výtahem své auto nikdy nedám.

1 1
možnosti
PD

Cyklista rozhodně centrum města neoživí.... parkovací dům rozhodně ano... jen..... to chce hodně dobře pracovat s cenami..... tak aby se tam dalo operativně zaparkovat a zejména dobře technicky realizovat nemožnost odjezdu bez placení... Do banky jednat na kole... to není reálné... a vůbec né voňavé...

3 3
možnosti
JP

Parkovaci dum primo v centru zvysi akorat pocet aut pohybujicich se kolem centra.

IMHO podivejte se nekdy kdo v tech autech jezdi: z valne vetsiny jeden clovek, ktery zmatene pojizdi po centru a hleda nejake volne neplacene misto.

Ti co v pracuji v centru mohou jet na kole (ktere zabira zlomek prostoru nez jedine auto), nebo MHD.

Dopravci atp. holt v aute do centra musi, ale ti zase nevyuziji odstavna parkoviste typu parkovaci dum.

Mimochodem, centrum Brna je tak male, ze dochazkova vzdalenost odkudkoliv z okoli je max 15 minut, a na to neni potreba mit v centru nekolik parkovacich domu.

11 0
možnosti
MK

Pokud bude stát hodina 40 a více Kč jako v parkovacím domě na Kounicově, tak tam taky nikdo nebude parkovat.

3 3
možnosti
LZ

milá zlatá pokud je Vám zatěžko zaplatit za parkování,hačejte doma

1 5
možnosti
JP

250 milionu / 191 stani = 1,3 milionu na jedno parkovaci stani

Vysledkem bude, ze se v centru bude motat vice aut. 

Kdy na radnici pochopi, ze budovanim novych parkovist a sirsich silnic nevyresi zacpy, ale investice do zkvalitneni hromadne dopravy (povrchova i podzemni) a alternativni dopravy (podpora cyklisticke infrastruktury) nejenze mesto/centrum ozivi ale zaroven snizi pocet automobilu, ktere akorat zabiraji zivotni prostor lidskych sidlist.

7 2
možnosti
TT

Nepodporovat automobilismus je politická sebevražda. ;-)

1 3
možnosti