- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to vidět.
Také dopravní stavby zřejmě řídí nějaký magistrátní osel.
Celou ulici Řípskou (v tzv. zelené městské částí Brno-Slatina lemují parkující kamiony.
Zajímalo by mne kdo vzal úplatky, aby zrušil vyhlášku zakazující parkování nákladních automobilů mimo jejich provozovny !!!
PČR by již měla zatýkat tato šmejdy často bydlící v Jiráskově čtvrti, kteří dělají z celého Brna parkoviště kamionů !!!!
Dobrým brněnským architektem by určitě byl Michal Hašek ( pokud by do toho nešel Jára Cimrman ). Do konce roku má ještě dost času vystudovat architekturu třeba v Plzni, Sládkovičove nebo Pchongjangu a má velký přehled, skoro jako Kim Čong-un a stejně jako on je velice schopný. Dalo by se říct i všehoschopný. A navíc je populárnější víc jak Božský slavík Kája.
Je třeba mít nějakou silou autoritu, která bude hlídat vzhled města. Pak se tady nebudou stavět Onderkovy falusy, nebudeme mít vydlážděná náměstí bez jediné zeleně a zaplivaná nádraží v centru města. Každý na radnici se cítí být odborník, ale není tomu tak! Kvalitních architektů bylo a je v Brně dost. Otázkou je, zda tuto funkci bude někdo z nich chtít dělat.
Josífek toho proti zavlékání dálnic do intravilánu města Brna mnoho nezmohl. Ostatně, není jisté, zda se o to vůbec zasazoval. Takže jeho přínos pro město byl z tohoto pohledu nulový. Nevím, jestli se najde, byť jen jeden jediný, obyvatel města, který stál o to, aby mu tady pod okny smrděly kamiony jedoucí ze Skandinávie na Balkán.
Potřebujeme názor nezávislých odborníků, tak vytvoříme příspěvkovou organizaci s několika sekcemi které povedou odborníci, a do jejího čela strčíme "spíše manažera". Hlavně aby na někoho nebyl vyvíjen enormní tlak. Takže tu budeme mít příspěvkovou organizaci plnou osob bez odpovědnosti, v jejichž čele bude stát diletant. Mně to zní jako vyhazování peněz.
No jo, to je Brno. Jak tady můžu několik desetiletí žít ? Úředníky už ne. Budíček !!!