Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechceme průmyslovou zónu, řekli radní Šlapanic. Developer přesto hodlá stavět

Měla to být největší investice developerské společnosti CTP v České republice. Původně dvě stě padesát hektarů velká průmyslová zóna u Šlapanic se po dlouholetých jednáních smrskla na osmdesát hektarů. Investor do ní chce i tak vložit kolem deseti miliard korun. Radní města se ale po deseti letech příprav postavili proti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e83t30r 16B54á95č23a 8735736415805

To je vzdycky kriku at uz se ma postavit cokoliv ;-D

Akorat by tam ten bodnul najezd na dalnici, ripska to prestava tezce stihat :-)

+1/0
21.7.2015 15:40

M48i12r49o14s24l34a60v 80V14y44k32o81u48p66i37l 3840556973575

Jinými slovy bude celé území Černovic, Slatiny a Šlapanic přeměněno na plechové krabice, kam se budou po nedostatečně dimenzovaných komunikacích - charakteru slušnějších lesních cest, podél kterých navíc stoji zaparkované kamiony (ul. Řípská = neoficiální hlavní parking kamionů v Brně známé pod názvem Slatina Zelené město;-D), denně přesunovat tisíce kamionů a aut a svými exhalacemi zamořovat již tak jedovaté ovzduší. To je opravdu fantastická představa.  Nakonec by se v duchu ušlechtilé zaměstnanosti mohlo celé Brno zbořit a na jeho místě expandující firma CT Park postaví jeden nekonečný skladový a montáží areál. Díky tuposti a úplatnosti úředníků a politiků, kteří si za vyspekulované nákupy pozemků vydělají slušnou sumičku a pořídí si pěkné bydleníčko v Jiráskově čtvrti, zatímco  místní rodáky nechá zaživa udusit exhalacemi. Jo,  tak tomu říkám služba lidu.

+3/−1
21.7.2015 11:36

R92o91m76a94n 24P68a74v14l58i86c74a 9916850691951

Exhalace z kamionu? Pokud budete mit nekdy cas, obejdete si kabiny kamionu, zvlast dvere a boky. Byvaji tam udaje o HP a take o emisni tride. Nejcasteji se setkate s EURO 5 a vyse. Starsi vozidla budou nejspise mistni. Kde jaka stara kara TDi, ktera ma vybrakovany filt rem pevnych castic je daleko horsi nez kamion.

+1/−1
21.7.2015 14:30

M26i37c56h97a44l 52B54r38ň61á69k 6574484977348

Tisíce pracovních míst, desítky milionů na infrastrukturu, a pak přijde zelený aktivista, jehož zájmy začínají a končí jeho dvorečkem a začne vše blokovat. Klasika. Pak budou ti stejní ovaři nadávat, že je v kraji x nezaměstnaných, nikdo jim nechce dát peníze na stavbu důležitého obchvatu a tak dále. Opravdu zajímavá politcká jelita nám tu působí na té naší jižní Moravě... Mimochodem by se mohli panáčci ptát, proč se na té nejúrodnější půdě, když už jim o ni tak moc jde, mnohde pěstuje to žluté svinstvo, případně je zastavena solárními panely, na jejichž podporu jsme vyplatili a vylácet budeme stovky miliard korun.

+7/−5
21.7.2015 10:14

J16i39n84d88ř27i42c32h 54Š19k71o19p10e65k 4845751550575

a to víš že jo.

Kdo brání developerům stavět v severních Čechách, nebo v opuštěných areálech ?Když jim jde o dobro, tak by to neměl být problém

+3/−1
21.7.2015 10:35

M57i88c61h96a41l 68B28r50ň58á57k 6484314657618

Proc by se melo neustale stavet v severnich Cechach? Jen v samotnem Brne mate pres 20 tisic nezamestnanych. Opustene arealy jspu sice hezka myslenka, nicmene proti stoji jednak uzemni plany a dost casto taky infrastruktura. Dost dobre si nedokazu predstavit takovy sklad Amazonu a s nim spojeny dopravni ruch treba v takovem arealu Zbrojovky...

0/−2
21.7.2015 11:48

M98i27r65o59s61l67a62v 10V80y77k82o14u12p87i72l 3430546723765

A já si ho nedokážu představit zase na Černovických terasách. Protože již nyní nejsem schopen ráno ano dojet do práce, jak je Slatina zasekaná stovkami kamionů, protože za 10 let nebyl nikdo schopen udělat pro průmyslovou zónu přímé napojeni na D1. Nevím kde bydlíte Vy (pane Brňáku - pokud to není umělecký pseudonym pro mluvčího CTP), ale bylo by zajímavé to úvest při diskuzi, které se týká určitého území. Nejraději mám lidi z vesnice, ve které nepovolí postavit ani nový krmelec, aby je nerušila zvěř, kteří přitom vehementně radí, kde všude stavět průmyslové zóny.

+2/0
21.7.2015 12:06

R92o12m89a50n 45P54a41v53l30i97c90a 9736960691491

Stovkami? Desitky mozna.

0/0
21.7.2015 14:26

M52i47r65o67s19l94a95v 89V35y61k26o62u84p24i48l 3690846153765

Pane, 10 kamionu stoji za sebou v křižovatce na  j e d n u  "červenou". Běžte si prosím stoupnout na křižovatku Řípská  x Tuřanka a foťte si to. Jezdím kolem toho každé ráno do práce, takže o tom musím něco vědět. Obecně lidé, kteří projektují dopravní stavby v Brně, jsou 100 let za opicemi, protože nerespektují to, že dnes je doprava někde jinde.

+1/0
22.7.2015 9:02

J92i84n15d25ř74i19c26h 23Š30k56o60p78e91k 4405151280325

protože je tam spousta ploch poničených těžbou, takže pokud se zastaví nějakými halami, škoda bude víceméně nulová (na přírodě)

+1/0
21.7.2015 12:27

M90i17c16h19a82l 16K93r59č19á91l 6258898446832

Vy jste ze Šlapanic že to všechno tak dobře víte?

+1/0
21.7.2015 11:15

T52o13m21á64š 72D58a62n60ě51k 3442852781762

Stojím za MŽP. Nechápu ten postup kde se nejúrodnější půda zastaví. Ať si staví tam kde nic neroste, Jíst potřebujeme všichni a z betonu se nenajíme

+10/0
21.7.2015 9:19

M14i15c65h82a92l 82B43r51ň62á23k 6684864747318

Opravdu netrpím dojmem, že by se naše země potýkala s nedostatkem potravin. Stačí se projít po ulici a dívat se kolem.

0/−7
21.7.2015 10:10

J19i79n58d16ř30i15c65h 25Š94k48o37p92e63k 4585421540545

zastavění půdy je nevratný krok. A že teď je potravin dost (a půdy nadbytek), neznamená, že tomu tak musí být i třeba za 10 let

+7/−2
21.7.2015 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.