Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakladatel Slevomatu rozjíždí další službu v Brně. Přivezl ji z Prahy

Už nejen nákupy v supermarketech či ve večerkách. Brňané čím dál častěji využívají třetí možnost, jak naplnit ledničku. Stačí několik kliků a nákup stojí přede dveřmi. Před dvěma lety službu v Brně spustilo Tesco, teď z Prahy dorazila konkurence v podobě Rohlik.cz. MF DNES se proto rozhodla obě služby otestovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P75a86v78e58l 72O39d95r69a20z22i44l 6714489607290

"Kalá" konkurence je jen vítána. Že kvůli tomu nekrachnou kamenné krámy je jasné už z ceny dovozu.

0/0
13.8.2015 10:36

T41o82m34a45s 86C51e52n27e77k 6827784570153

Ceny dovozu nejsou jen těch 99,- , ale třeba i 50,- 40,- podle zvoleného času. Myslím, že dovedete nakoupit levněji než při osobní návštěve - i s dovozem. Ale krámy nekrachnou, to je jisté. Cenou dovozu to ale není.

0/0
13.8.2015 12:00

P13a66v63e26l 31O77d20r66a49z95i34l 6154619647300

No tak důchodkyně, co jde pro tři rohlíky a jabko, ta prostě 40 za dovoz nedá.

0/0
13.8.2015 12:35

T76o71m73a59s 58C36e21n56e69k 6667334350283

Leda by dělala jablka v županu...

0/0
13.8.2015 13:31

A80l75e90n19a 23V74e91s10e54l94á 3743241555678

Ale ani neudrží při životě ten kamenný krám.

0/0
18.8.2015 7:19

L75u62k57á73š 22M91a93c89h66á36l19e90k 6814766475815

Již jsem vyzkoušel a musím uznat, že je to lepší než Tesco:-).

+1/−1
13.8.2015 10:11

V49á39c68l96a91v 56M95y78š19k85a 9506735195946

Tato služba vypadá zajímavá a přináší oběma stranám určitou přidanou hodnotu což se o Slevomatech rozhodně říci nedá. Ty pouze výrazně poškodily jak výrobce tak prodejce zejména ve službách (restaurace, hotelové služby, masáže, kosmetika, pedikura, manikúra a přinesly profit pouze jejímu zakladateli.

Jeden příklad pro ilustraci. Známý který prováděl masáže byl jedním slevomatem osloven s nabídkou, že mu výrazně rozšíří portfolio jeho zákazníků. Souhlasil a stalo se toto:

Jeho hodinová sazba masáže byla 400 Kč. Slevomat požadoval slevu na 200 Kč. Během 14 denní akce mu sehnali 65 nových zákazníků. Sami požadovali 25 % z původní ceny jako provizi. Z původní ceny 400 Kč/hod. mu tak zůstalo 100 Kč za hodinu práce, ze které musel zaplatit nájem prostor a provozní výdaje. Jako zisk z práce mu zůstal pakatel. 

Z 65 klientů k němu opakovaně dál chodili pouze 2 lidé. Ostatní patrně navštěvovali další slevové masérské služby za podhodnocené ceny.

Známý oslovil slevomat , že nesplnili dohodu rozšířit jim portfolio klientů.

Odpověď zněla: Vážený pane, my jsme vám sehnali 65 klientů. Nikde jsme vám neslíbili, že u vás zůstanou. To je váš problém si je udržet.

Toto je princip slevomatů a výsledek jejich práce.

+1/0
13.8.2015 8:51

P21e11t83r 23H28r61a78b98á95k 6260377972970

Tak známý jednoduše naletěl a hlavně podepsal pro něj nevýhodnou smlouvu, což je myslím jeho chyba. Internetu vládnou lidi s ostrými lokty, kteří musí mít na všem velký zisk, aby se jim to vyplatilo.Využítí slevomatů berou restaurace apod. jako reklamu, restart apod., prostě doufají, že získají klienty. Ovšem to nejde zaručit. Celkově to lze nazvat tak, že slevomat vydělává na hlouposti mezičlánku a hlavně na tom, že neumí podnikat tak, jak by měl. V tomto ohledu jsou vlastníci slevomatů mnohem lepší podnikatelé, než ti, kteří využívají jejich služeb a prodávají přes jejich stránky své služby. V tomto ohledu zjistíte, že fungující restaurace, masáže apod. slevomatů nevyužívají, neboť jednoduše nemají potřebu.Dneska však se kdekdo pustí do kdečeho a pak se diví, že to nejde, když k tomu kolikrát nemá takový vztah a hlavně nemá prostředky. Prosadit se je dneska mnohem náročnější a spoustě životstníkům zřejmě zpomalí jejich pád právě využití slevomatů. Já bych všem doporučil, že pokud to nezvládnou bez slevomatů, at se na to vybodnou. A na závěr - když si propočítáte ceny ve slevomatech, tak nakonec nikdy příliš neušetříte.

+2/0
13.8.2015 9:01

M52i36c72h45a32l 12Š62r47o78u44b46e80k 8354886483770

1) Říká se tomu reklama a reklama něco stojí

2) Podle mě pořád lepší 100 za hodinu, než aby platil nájem atd. a neměl tam vůbec nikoho

0/−3
13.8.2015 9:12

P11a89v19e76l 47O73d39r90a84z60i20l 6824519857420

Jistě, princip slevomatů je přitáhnout lidi na slevu, což splnili. Že je váš známý trubka je smutné, ale je to jeho problém.

0/0
13.8.2015 10:35

P34e55t34r 92S26u70c16h16ý 1378379694326

"Kamenný obchod lidé vnímají jako kontaktní místo" - a to je špatně? To má být každý zavřený sám doma? Člověk je společenský tvor, to jen poslední dobou je móda co nejvíc sedět doma.

+2/0
13.8.2015 8:13

P62e16t21r 38H51r11a61b32á85k 6460237472420

A díky těmto službám budou lidi doma zavřený jak v base, na čemž bude někdo chytrý vydělávat. Ono se beztak říká, že nejvíce se vydělává na lidské hlouposti a pohodlnosti.

0/−2
13.8.2015 8:54

M52i31c58h89a77l 16Š23r84o28u75b73e29k 8604206183780

No já si dokáži představit spoustu jiných mnohem lepších kontaktních míst, než místní supráč.

+2/0
13.8.2015 9:13

P37a13v64e19l 31O37d38r62a73z73i69l 6134529887130

Proč by to mělo být špatně, když to chlap z Brněnky uvádí jako výhodu?8-o

0/0
13.8.2015 10:36

M96i44r25o19s56l31a87v 61U62r50b70a51n 1966417111489

dobra sluzba :)

0/0
12.8.2015 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.