Diskuze

Zakladatel Slevomatu rozjíždí další službu v Brně. Přivezl ji z Prahy

Už nejen nákupy v supermarketech či ve večerkách. Brňané čím dál častěji využívají třetí možnost, jak naplnit ledničku. Stačí několik kliků a nákup stojí přede dveřmi. Před dvěma lety službu v Brně spustilo Tesco, teď z Prahy dorazila konkurence v podobě Rohlik.cz. MF DNES se proto rozhodla obě služby otestovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Kalá" konkurence je jen vítána. Že kvůli tomu nekrachnou kamenné krámy je jasné už z ceny dovozu.

0 0
možnosti

T74o89m84a65s 90C76e18n89e59k

13. 8. 2015 12:00

Ceny dovozu nejsou jen těch 99,- , ale třeba i 50,- 40,- podle zvoleného času. Myslím, že dovedete nakoupit levněji než při osobní návštěve - i s dovozem. Ale krámy nekrachnou, to je jisté. Cenou dovozu to ale není.

0 0
možnosti

Již jsem vyzkoušel a musím uznat, že je to lepší než Tesco:-).

1 1
možnosti

Tato služba vypadá zajímavá a přináší oběma stranám určitou přidanou hodnotu což se o Slevomatech rozhodně říci nedá. Ty pouze výrazně poškodily jak výrobce tak prodejce zejména ve službách (restaurace, hotelové služby, masáže, kosmetika, pedikura, manikúra a přinesly profit pouze jejímu zakladateli.

Jeden příklad pro ilustraci. Známý který prováděl masáže byl jedním slevomatem osloven s nabídkou, že mu výrazně rozšíří portfolio jeho zákazníků. Souhlasil a stalo se toto:

Jeho hodinová sazba masáže byla 400 Kč. Slevomat požadoval slevu na 200 Kč. Během 14 denní akce mu sehnali 65 nových zákazníků. Sami požadovali 25 % z původní ceny jako provizi. Z původní ceny 400 Kč/hod. mu tak zůstalo 100 Kč za hodinu práce, ze které musel zaplatit nájem prostor a provozní výdaje. Jako zisk z práce mu zůstal pakatel. 

Z 65 klientů k němu opakovaně dál chodili pouze 2 lidé. Ostatní patrně navštěvovali další slevové masérské služby za podhodnocené ceny.

Známý oslovil slevomat , že nesplnili dohodu rozšířit jim portfolio klientů.

Odpověď zněla: Vážený pane, my jsme vám sehnali 65 klientů. Nikde jsme vám neslíbili, že u vás zůstanou. To je váš problém si je udržet.

Toto je princip slevomatů a výsledek jejich práce.

1 0
možnosti

Tak známý jednoduše naletěl a hlavně podepsal pro něj nevýhodnou smlouvu, což je myslím jeho chyba. Internetu vládnou lidi s ostrými lokty, kteří musí mít na všem velký zisk, aby se jim to vyplatilo.Využítí slevomatů berou restaurace apod. jako reklamu, restart apod., prostě doufají, že získají klienty. Ovšem to nejde zaručit. Celkově to lze nazvat tak, že slevomat vydělává na hlouposti mezičlánku a hlavně na tom, že neumí podnikat tak, jak by měl. V tomto ohledu jsou vlastníci slevomatů mnohem lepší podnikatelé, než ti, kteří využívají jejich služeb a prodávají přes jejich stránky své služby. V tomto ohledu zjistíte, že fungující restaurace, masáže apod. slevomatů nevyužívají, neboť jednoduše nemají potřebu.Dneska však se kdekdo pustí do kdečeho a pak se diví, že to nejde, když k tomu kolikrát nemá takový vztah a hlavně nemá prostředky. Prosadit se je dneska mnohem náročnější a spoustě životstníkům zřejmě zpomalí jejich pád právě využití slevomatů. Já bych všem doporučil, že pokud to nezvládnou bez slevomatů, at se na to vybodnou. A na závěr - když si propočítáte ceny ve slevomatech, tak nakonec nikdy příliš neušetříte.

2 0
možnosti

P66e96t41r 37S34u71c24h48ý

13. 8. 2015 8:13

"Kamenný obchod lidé vnímají jako kontaktní místo" - a to je špatně? To má být každý zavřený sám doma? Člověk je společenský tvor, to jen poslední dobou je móda co nejvíc sedět doma.

2 0
možnosti

A díky těmto službám budou lidi doma zavřený jak v base, na čemž bude někdo chytrý vydělávat. Ono se beztak říká, že nejvíce se vydělává na lidské hlouposti a pohodlnosti.

0 2
možnosti