Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiči na železničních přejezdech dál riskují. Nezastaví je ani závory

Stovky lidí ročně jihomoravští policisté nachytají, jak přecházejí nebo přejíždějí železniční přejezdy na červenou. Nic se nezměnilo ani po nedávné nehodě ve Studénce. Při nedávné kontrole v Blansku policisté za dvě hodiny odchytili deset chodců. Červenou nerespektovalo i sedm řidičů a jeden cyklista.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58i65ř72í 47K69u26č34e67r27a 9945481488

Jsem řidič kamionu a spoustu dalších řidičů znám, důrazně protestuji proti lži, která se ve článku objevila, tedy, že polovině šoférů hrozí exekuce a že jsou zaměstnavateli vykořisťovaní a nucení porušovat předpisy. Jistě, že to tak u některých je, to nelze popřít, rozhodně se ale nejedná o 50%!!! to je skoro ta samá lež, jako kdybychom řekli, že 50% romů lže, krade a loupí, všichni víme, že to číslo je jiné.

0/0
24.8.2015 17:33

J31a10r49o39s73l35a68v 49V67e73r21n40e75r 8561621925552

Doufám , že tenhle řidič už práci nemá.

0/0
24.8.2015 10:32

R46o90m86a62n 55J91e56s65c85h15k44e 9988905497485

Blansku lidé mají k dispozici podchod. Tam je kontrola v pořádku. Ale v Rájci, kde není jiná přístupová cesta , tam to beru jako šikanu. Pokud SŽDC není schopno

zajistit lidem přístup k vlaku tak je to špatné. Srovnávat přejezd na Kaštanové, kde po projetí jednoho vlaku se závory otevřou s přejezdem v Rájci, kde se může potkat 4-5 vlaků za sebou nelze. Alespoň nová radnice v Rájci  přemýšlý o podchodu či nadchodu. To naše radnice v Doubravici jednání se SŽDC vzdala. Nefunkční podchod  s blátem, nefunkční přístřešky, kde na Vás prší.

0/0
18.8.2015 16:54

P28e88t39r 56B38á19č82a 8755356815525

S tou Kastanovou jste to bajecne vymysleli. 8 let co tama den co den jezdim nepamatuji nehodu s vlakem, ted diky ultra bezpecnym zavoram trva prejeti vlaku dvakrat dele nez predtim a tim diametralne narustaji kolony pred krizovatkou. Muzete se poplacat po ramenou za dalsi zdrzeni, jako by jich bylo v kolonach malo.Rv

Hlavne prosim dalsich 10 clanku behem mesice o prejezdech, evidentne tema co vas chytlo.

+3/−7
17.8.2015 13:54

J90a90n 61Č17e92k69a70l 7749715574564

to běžte říct tomu fírovi ze Studénky...

0/0
17.8.2015 14:28

P60e67t53r 57B82á17č49a 8635146675825

Me Studenka nezajima, tady se vzdycky jednou za deset let neco stane a pak se vsichni muzou zblaznit. Vsude o tom budou psat, vsude se to bude rozebirat s nazorama milionu "expertu" pak to za pul roku vysumi a nevyresi se stejne nikdy nic.

+1/−2
17.8.2015 17:02

P70e90t56r 66N32e45u26w36i18r21t37h 2727483645744

Delší průjezd vlaku je kvůli dočasné pomalé jízdě vlaku a tedy další době než od čidla vlak dorazí k přejezdu. Běžně projíždí vlak místem 90 km/h, v současnosti kvůli omezení 40 km/h. Takže stačí chviku počkat

+3/0
17.8.2015 15:58

P50e39t30r 73B75á69č42a 8785886845615

Jsem zvedav ;-)

0/0
17.8.2015 17:02

R98o67m85a28n 48J32e18s90c25h45k12e 9478385557315

Je rozdíl, kde projede jeden vlak a závory se otevřou a přejezd, kde jede 4-5 vlaků za sebou. Takže CHVIKU  počkat. To zákon nestanoví, co je to chvilka ?

0/0
18.8.2015 16:56

J48i49n40d79ř19i28c42h 25Š65k62o38p61e95k 4245861340535

ta část o řidičích kamionů je nesmysl. V dnešní době chybí tisíce řidičů, takže pokud mě stávající nutí porušovat předpisy, klidně bych se nechal vyhodit a šel jezdit jinam

+7/0
17.8.2015 13:45

J41a74n 18Č52e50k54a98l 7429655424814

Holt na každý přejezd kameru a přejetí na červenou klasifikovat jako obecné ohožení...

+4/−2
17.8.2015 13:26

P15e36t82r 44B30á48č92a 8385586145525

nebo rovnou gilotinu

+2/−2
17.8.2015 13:54

J80a34n 70Č62e84k92a56l 7939105584764

A co jiného je ohrožení vlaku?

0/0
17.8.2015 14:27

R92o81m24a56n 39J96e88s35c19h84k76e 9818825577125

Já bych si přál stanovit zákonem chvilku co musí lidé čekat . A zákonem stanovit Vaše OHOŽENÍ. Jak ohožím, když jdu jako chodec ?

0/0
18.8.2015 17:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.