Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Raději u řeky, nebo pod Petrovem? Nový web informuje o odsunu nádraží

Brňané mají od pátku přístup k aktuálním informacím, které se týkají procesu přesunu nádraží. Město spustilo nový web, kde se lidé dočtou podrobnosti ke všem třem zamýšleným variantám a udělají si obrázek, které z řešení je nejvhodnější. Konečné slovo bude mít ministerstvo dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I52v13o 85P64r87o75c67h65á34z35k81a 4241412304862

Tak snad se podaří po 100 letech od prvních plánů to nádraží postavit. První plány na odsunutou polohu jsou od roku 1929

0/0
7.9.2015 23:26

R63o98m82a46n 10J88e81s63c30h28k16e 9988695277145

Všimněte si primátora Vokřála. Ten nemá žádný názor. Ani hejtman Hašek nedělá nic.

0/0
5.9.2015 8:06

L25u73d56ě12k 50M23u72s16e65l55í56k 3216809

Stejně je to politická stavba,obyčejným lidem to může být úplně jedno.

0/−2
5.9.2015 7:35
Foto

L51i68b97o35r 28V11y68k94o18u74p21i34l 9636305329447

Ty stránky jsou na prd. Nádraží ponechané na svém místě, což je poloha, na níž se shodli železniční odborníci, architekti i rozumná část veřejnosti, je označena jako "nulová varianta", tedy "když nechcete přesun, tak si nas...". To je pak těžká volba - volovina, větší volovina nebo nic.

+3/−3
4.9.2015 22:31

P69a67v95e16l 31M65o50r84a27v46e49c 3362769802548

Co vám vlastně vadí? Ten název? Nebo i něco jiného?

Nejsem sice odborník, ale pokud se nepletu tak nádraží ve stávající poloze má několik nevýhod (směr Vlárská trať, směr Přerov, VRT,..). Tak nevím, jak může být polohou, nad níž "se shodli železniční odborníci, architekti i rozumná část veřejnosti,"

Btw. kdo je to ta "rozumná část společnosti"? Ti co souhlasí s tím co zastáváte vy? Tak to definujete?;-)

+6/−3
4.9.2015 22:54

M43i82l32a54n 81K97o40i79š 4317602481650

Současné nádraží je ostudou Brna. A tyhle žabomyší války všech zájmových skupin nikam nevedou, to je vidět celé roky.

Hlavní slovo by měli mít odborníci na dopravu, ale ani to tady nejde udělat, protože přeci podplatit lze každého. Takže asi referendum bude jediné možné řešení.

0/0
4.9.2015 16:53

V83á92c59l68a54v 26P97o43l22á74š87e17k 9426210741817

Ti Vaši "odborníci" nejspíš vlakem vůbec nejezdí, takže to budou posuzovat ze zcela jiných hledisek než cestující. - A to referendum je taky sporné: Já jako Brňák jezdím vlakem tak jednou za rok, zatímco mnozí obyvatelé okolních obcí jezdí vlakem do Brna a z Brna třeba každodenně. Přesto já budu mít právo v referendu hlasovat a oni ne, ačkoliv se jich to týká stokrát více než mne.

+8/−1
4.9.2015 21:02

M82i58l46a38n 90K44o64i75š 4357582401540

V tom případě se ptám - kdo má tedy rozhodnout? Když jste vyloučil obě strany...

0/0
4.9.2015 21:16

R59a95d97e39k 55H12o63d97a14ň 9806207761433

On je přece nevyloučil, požadavek že smí hlasovat jen obyvatelé města Brna má město.

+3/0
5.9.2015 0:26

D50u32š95a86n 16V46í56t74e70k 8135292777836

Aby se vyjadřovali, natož rozhodovali občané je nesmysl. Rozhodnout mají odborníci. Jestliže ale spolu již leta soupeří jedna betonová loby s druhou, pak doprčic udělejte fakt referendum mezi laiky. Ať už se něco konečně dělá a ne furt jen kecá. Co bychom si nalhávali, ať to bude varianta A nebo B, nakonec se vžije. Hlavně aby už něco bylo!!!!

+5/0
4.9.2015 16:03
Foto

M61a92r58t94i91n 28L67ö67w 8884625777882

http://brno.idnes.cz/nadrazi-brno-odsunuti-06j-/brno-zpravy.aspx?c=A150415_223043_brno-zpravy_aba

0/0
4.9.2015 16:15

D77u85š19a20n 83V78í77t35e61k 8565922417786

Samozřejmě. 

Názor odborníků se shoduje s 95% laiků. 

Jenže je zde již 20 let taková maličkost:

http://www.osbrneni.cz/jizni-centrum/komu-patri-jizni-centrum

a fšeci odborníci se můžou jít vycpat.

A je vymalováno.

+2/0
4.9.2015 16:31

J48a51n 92K96o83ř35á93n 7207778288126

Ono už ale je. Sice špinavé, posprejované, kdyby mě tam něco spadlo na zem tak bych to asi už nechal ležet,.... to bude ale to nové taky

+2/0
4.9.2015 16:32

P15a55v85e28l 57M75o82r43a43v18e26c 3672699652598

Vaše první věta je v přímé negaci s důsledkem ve třetí větě.

Tak co tedy vlastně chcete?

0/0
4.9.2015 22:56

D29u50š98a58n 10V45í65t62e22k 8795252737906

To je přece nad slunce jasnější. Tu negaci s důsledkem. Aby už konečně něco bylo., Jak píši v další větě - ať tak nebo tak, zvykneme (smíříme) se nakonec s jakýmkoliv řešením.

0/0
5.9.2015 2:54

P77a52v93e66l 18M90o18r78a32v91e16c 3142809192978

A proč si jako zvykat s hodně špatným řešením?

0/0
6.9.2015 18:19

D45u39š34a35n 36V28í75t74e69k 8775682127686

Stovky, tisíce věcí byly v době vzniku spontánně hodnoceny odmítavě a dnes jsou přijímány v poklidu, akceptovány.

0/0
6.9.2015 18:54

R89o32m16a76n 59J19e51s64c64h31k11e 9618745507505

V roce 1928 byla soutěž a 14 projektů. 7 bylo hodnoceno, jeden dostal zvláštní cenu. Žádný nebyl ideální na 100 %

Jezdím vlakem denně do práce a nemůžu se referenda zůčastnit. Můj brácha, co jezdí všude autem byl velmi aktivní za nádraží v centru.

  Nádraží ve stávající poloze není dobré. Já osobně jsem pro variantu posunout

od 5.nástupiště k řece. Rozdíl 5 minut chůze.

   Problém je, že politici mají pozemky u Zvonařky, tak prosazují tuto variantu.

Hlavně odporník Kotzian z ODS. Na Uhelné je hodně místa na parkoviště

a na druhé straně jezdí tramvaj č. 8.

Varianta nádraží v oblouku u pošty není dobrá. Odbavení dlouhého vlaku v oblouku není jednoduché.

+1/0
5.9.2015 8:03

P27a17v51e95l 63O55d63r75a50z89i48l 6644599767290

Se podívejte do Stockholmu, jak jim to tam v oblouku šlape.

0/0
6.9.2015 20:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.