Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odsun nádraží je nutný, je přesvědčen bývalý náměstek primátora

Bývalý náměstek brněnského primátora Robert Kotzian (ODS) založil po odchodu z politiky spolek Brno+. Jeho účelem je prosadit stavbu nádraží v odsunuté poloze. Je totiž přesvědčen o tom, že by se městu vyhnula vysokorychlostní trať.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68a70v78e13l 29M42a53r64e62š 8305700547845

On ten problém má ještě jednu důležitou rovinu.

Rekonstrukce nádraží ve stávající poloze rovná se defacto výstavba zcela nového ( stát by zustala jen historická budova).A to za plného provozu s velkými dlouhodobými výlukami,kdy by vlaky stejně koncili na okolních nádražích.

Podobně výstavba nádraží pod Petrovem znamená ohromné staveniště na hraně historického jádra mesta,několik let omezení normálního života na Nových sadech ( podzemní část by se zřejmě hloubila v otevřené jámě) výluka tramvajové trati, rozsáhlé přeložky sítí, asi i kotvení svahu aby ve složitých geologických podmínkách Brna Petrov nesjel do stavební jámy.

V obou případech bude v centru města několik let ohromné staveniště se všemi negativy ( prach, hluk, vyluky povrchové dopravy, těžké mechanismy a náklaďáky...) Ono nejde jen stavbu nádražní budovy...

U řeky v klidu postavíte vše potřebné na zelené louce, stavba nic a nikoho neomezi, dopravu materialu v pohodě vyresite protože vedle je Městský okruh.Akorát ve finále během jedné vyluky napojíte nové nádraží na síť a potom snesete staré kolejiště ( což už můžete zase dělat bez výrazného omezení dopravy )...

0/0
28.9.2015 15:20

P22a18v18e46l 76O80d55r56a35z29i89l 6864289227970

Urputností, s jakou kopou za nesmyslné odsunování nádraží ze zcela logické polohy do polohy zcela nelogické, se přiznávají k osobní zainteresovanosti na tomto nelogickém odsunu.

0/0
27.9.2015 8:51

P22a74v56e74l 88M72a71r45e59š 8655390327805

Opravdu chcete AUTOBUSovou linku vézt centrem? Tím samým centrem,odkud chcete vyhnat automobily?

0/0
24.9.2015 14:16

P65a21v78e54l 50O92d26r26a54z23i35l 6974829197430

Linky se nevozí, linky se vedou. Opravdu chcete srovnávat 1 autobus se 60 auty?;-D

0/0
28.9.2015 12:41

P50a87v26e10l 30M55a51r87e72š 8945640227495

Jeden starý naftový autobus se starým vyběhaným dieslem se 30 auty s moderním benzinovym motorem klidně srovnávat budu.Emise toho autobusu z hlediska polétavého prachu a pevných částic budou vyšší .Ano vim ze DPmB má i plynové autobusy,ovsem stále převažují ty konvenční.

Ale idea prispevku byla jinde.V centru města je nesmysl mít autobus je jedno s jakým pohonem.Od toho všichni ustupuji.Do centra patří když už tak tramvaj eventuelně trolejbus .

Ale

0/0
28.9.2015 14:59

P71a58v79e46l 58M73a89r23e49š 8455450357945

Já na rozdíl od vás věřím odborníkům,kteří jsou za to placeni.

Z tří existujicich variant je nejlogictejsi z provozního hlediska právě ta u řeky.Nádraží pod Petrovem je bráno zdravým rozumem (a na to nepotrebuji titul ze stavební fakulty) nesmyslný projekt (tak ono by to jistě šlo postavit,ovšem náklady budou astronomické a neřeší ZUB jako celek,propletenec tratí by zůstal a navíc podzemní patro pro rychlodráhu...).Staré nádraží opět neřeší železnici jako celek,klubko tratí,náspů a podjezdů by zůstal.Nádraží nemá prostor pro rozvoj a s kolejistem pohnete leda za cenu zbourání TESCA,což asi neprojde.

0/0
24.9.2015 14:14

P80a66v61e31l 75O16d63r37a94z70i49l 6384129357240

Kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:44

P33a16v58e85l 79M76a54r95e42š 8875490197285

Koukám že máte utkvělou představu,že Brno končí u Vaňkovky.

Pro vaši informaci Dolní,neboli Rosické nádraží je stále ještě centrum města.

Podle Vaši logiky he ÚAN Zvonařka v polích za městem.

0/0
24.9.2015 14:03

P30a11v51e79l 74O34d73r83a36z51i29l 6574579217760

Nové nádraží nemá být v poloze ÚAN Zvonařka, čili opět kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:45

P87a40v17e56l 47M75a88r42e86š 8595540287365

Nové nádraží v odsunuté poloze na byt na místě brownfieldu,kde ke dnes pár dočasných staveb jako třeba autobazar Auto Esa ( alias původně EuroCar).Prostě na té nezvykle prázdné a zanedbané ploše za malým městským okruhem.Proto se mimo jiné nic nedělá se Zvonařkou,má být rovněž oddunuta do této nové polohy,v současné by ji protnulo zhlavi nádraží

0/0
27.9.2015 8:59

P70a28v42e36l 95O44d17r92a28z68i63l 6764619397950

Nádraží u řeky rozhodně není plánováno do polohy Uhelná

http://imagizer-cv.imageshack.us/v2/573x587q90/537/5dTSEn.jpg

Někdy není o věci něco vědět, když o ní chcete diskutovat.

0/0
28.9.2015 12:46

P64a39v37e32l 64O77d18r12a80z92i71l 6524409677640

...není od věci o věci...

0/0
28.9.2015 12:46

P30a30v15e47l 23M18a18r91e61š 8225140827685

Oba máme na mysli tutéž lokalitu.Za malým městským okruhem na jeho druhé straně od Vaňkovky.Současné autobusové nádraží je jen o kousek blíže.Vzdušnou čarou od náměstí Svobody to bude nastejno.Ano není to Uhelná, ale je to stále týž pozemek, zanedbaný chatrajici prostor s kterým se léta nic nedělá protože se tu počítá s novým dopravním terminálem.

Možná to už není prostor Rosického nádraží ale pořád se bavíme o sirsim centru města.

0/0
28.9.2015 14:52

P70a53v78e85l 45O92d77r57a31z31i63l 6574629267610

Odsun nádraží je projekt sociálního inženýrství, kdy se za neuvěřitelné peníze daňových poplatníků vybuduje celá čtvrť na místě, o které není prakticky žádný zájem.

Já říkám, proč ne, ale ať si to celá ta odésácká banda postaví za svý.

0/0
24.9.2015 13:49

P43e34t91r 75V35o62p48i43č70k23a 5262877557466

mohl by mi nekdo vysvetlit proc je u vysokorychlostni trate problem s tim ze povede pres centrum? Pokud to bude rychlik Berlin - Viden tak snad bude fajn, ze zastavi i v Brne, takze neni nutné nádrazí stavet na 300km/hod kdyz bude zastavovat. A kdyz nebude zastavovat a bude to primy spoj, tak proc to tahat pres nadrazi, at to jede kolem brna pres pole, kdyz to nebude zastavovat tak k cemu to tahat do centra? Fakt tomu nerozumim.

+1/−1
21.9.2015 14:58

P75a19v59e93l 48M40a36r23e84š 8175470887175

Zen problém je technický.Současné nadraziwje v oblouku ale hlavně tratě k němu nevyhovující pro rychlovlak.Brněnský ŽU je zašmodrchané klubko kolejí,ve směru Přerov objizdite dvakrát celé Brno ??.Rychlovvak se nemůže půl hodiny táhnout na nádraží kolem celého města třicítkou,nelíbilo vy se vám jst hodinu z Prahy a další hodinu pres město na nádraží

+1/−2
22.9.2015 9:09

P97e97t51r 88V59o90p56i58č36k30a 5372567157316

hodinu do Prahy, to by se mi libilo, ale nejak si neumim predstavit jak to pres tunely do Blanska jede 200 km/hod. Coz je zcela mimo jakoukoliv variantu brnenskeho nadrazi.A prave proto nechapu proc nekdo pro odsun nadrazi argumentuje rychlovlakem, kdyz (dle meho) je to zcela mimo realitu. Rychlovak proste pres Brno nikdy nebude rychlovlak a je uplne jedno kde bude nadrazi.

0/−1
22.9.2015 11:23

P19a17v72e28l 14M31a20r55e21š 8135630237845

Ona ta vysokorychlostní trať má být úplně nová železnice, s tím současná trat do Blanska nemá a nebude mít nic společného. Už mnoho let je určen v krajině  její optimální koridor a je tam stavební uzávěra. Pocházím z Vysočiny a stopa rychlodráhy je navržena kousek od naší chalupy.Před lety, při projektování D1 byla myšlenka vést podél dálnice i železnici - no je to logicky nejkratší cesta.

A protože rychlodráha, v ČR jsou uvažovány dvě maximálně tři stanice, přičemž logická je jedna z nich v Praze, nebo Kolíně. Brno má vzhledem k poloze šanci stát se hlavním přestupním bodem rychlodráhy v ČR ( na Moravě se budou sbíhat SV a JV větev.

Ano jistě můžeme se na celou rychlodráhu vykašlat, on ten teminál klidně může být v České Třebové,nebo zcela nový někde v  polích u Bíteše a do Brna budeme dalších sto let jezdit uslintaným pomalým courákem na rozpadající se nádraží, co pamatuje konězpřežku, ale hlavně, že ho máme deset minut líné chůze od  náměstí a to je nejdůležitější. Že se z Brna tímto stalo ospalé provinční městečko kdesi na východních hranicích provincie  nikoho moc nezajímá - protože se do něm pořádně nedostane- to nevadí, hlavně že máme nádraží v centru .Co na tom že se místní o vybudování nového nádraží dohadují už přes stopadesát let a v roce 2150  už moderní vlaky na to pravěké nádraží pod hradbami nemohou jezdit, tudíž domorodci přestupují na pomalou špinavou lokálku, co ještě jezdí po  kolejích,a  která už měla být dávno v muzeu...  Co na tom, že přímo v centru plocha, kde mělo být nové nádraží už sto let chátrá a zarůstá plevelem, hlavně že se na tom nikdo nenapakoval.Vždyt jsme po desetiletích protahování a uplácení místních aktivistů teprve loni dokončili VMO;-D

+1/−1
22.9.2015 11:56

P34a29v48e84l 38O46d55r50a45z29i33l 6654959987870

No vidíte, takže ta úplně nová železnice může mít úplně nové napojení na nádr v centru a vyjde to nastejno, jako tahat lidi od vlaku na nádraží na konci Brna do centra šalinama.

Stavět nádraží u řeky do role spasitele stanice VRT je demagogie, lhaní a sprostota.

0/0
24.9.2015 13:37

P49a88v32e47l 43M19a27r15e22š 8875420667965

Naštěstí o tom, kde bude nádraží stát nerozhodujete ani Vy, ani nějaké občanské iniciativy ( to je akorát šidítko pro nevědomé masy, pocit že ONI o něčem rozhodují), ale investor a lidé, kterí jsou za to placeni( a opravdu teď nemyslím politiky).Takže nějaká lidová referenda nic neovlivní...

To byla jedna z výhod socialismu. Dneska i do odborných rozhodnutí jimž většina nerozumí chce mluví každý, kdo se umí podepsat...

0/0
28.9.2015 15:30
Foto

P52a85v47e35l 46V16e31s39e86l45ý 2988204594804

"Jediné negativum, které pravděpodobně dost dlouho přetrvá, bude, že do historického jádra potrvá cesta veřejnou hromadnou dopravou o něco déle než z dnešního nádraží." Pro příležitostnou dálkovou cestu by se to ještě sneslo, ale pro denní dojíždění do práce to je přece ale zcela zásadní nevýhoda, která snižuje použitelnost drážní dopravy k tomuto účelu.

+1/−1
21.9.2015 12:11

P73a87v48e62l 17M32a32r15e32š 8805250797745

Tak ono už brzo nebude důvod do toho historického centra jezdit. Aktivisti usilovně pracují na tom aby se normální člověk do centra nedostal ( auta jsou fuj), je třeba zklidnit a zhumanizovat ulice. takže zklidnovači budou tak dlouho zklidnovat, až těch pár posledních podnikatelů a firem uteče z centra . Obyvatelé je budou ve druhé vlně následovat, co v centru, kde nekoupíte rohlík, protože ho tam nemá kdo přivézt. 

Už dnes není moc důvodů do historického centra jezdit, vše potřebné k životu  máte ve stejné nebo vyšší kvalitě jinde a to včetně zábavy.

0/0
22.9.2015 12:01
Foto

P17a23v36e95l 94V78e57s96e59l81ý 2968294884764

To je autocentrický pohled. Taky mám auto, ale do města s ním jezdím jen velmi nerad. Myslím, že jsou i jiné a příjemnější možnosti, jak se pohybovat po centru, než auto. Co třeba šalina či nohy?

+1/0
22.9.2015 12:39

P58a61v53e32l 36M83a38r52e27š 8735350347445

tak já do centra když už tam musím, jedu také šalinou, nebo nechávám auto u Ferony na Křenové. 

Ale pro mně je oproti autu MHD drahá.Nemám šalikartu a jednotlivé jízdné se mi nevyplatí. Šalinkartu nemám protože nejezdím tramvají kažfý den, max.jednou týdně. Do práce jezdím z Juliánova do Medlánek, tramvají to je hodina, autem po MO 15 minut.

ovšem když do centra opravdu nemusím, tak tam nejedu,dlouhodobější parkování je na placeným parkovišti ekonomická sebevražda a městapo vás buzeruje kvůli sebemensí blbosti. V širším centru díky cyklonesmyslům prakticky legálně nezaparkujete u chodníku (viz Lidická)

 Ovšem auta jsou v centru potřeba také pro zásobování obchodů,různí poslíčci, řemeslníci... Aktivistická představa, že všichni budeme jezdit na kole a tramvají je utopie.

Navíc odmítám, aby hrstka fanatiků přikazovala lidem čím smějí jet do centra.Opravdu nikdo se nejede do centra jen tak projet ale jede tam proto, žez nějakého důvodu do centra potřebuje

0/−1
22.9.2015 17:36
Foto

P74a46v63e65l 19V65e40s24e25l60ý 2488144414114

Do jisté míry máte pravdu. Drahé jednorázové jízdné je tragickou vizitkou města a jeho veřejné dopravy, když to ve výsledku je autem levnější. Vím, zažil jsem to taky v době, kdy jsem bydlel jen kousek od práce a chodil jsem pěšky. Šalinkarta se mi nevyplatila a na cestu do města jsem používal auto. Je tam ale problém s parkováním, často jsem deset minut kroužil, abych našel jedno místo a pak dalších deset šel pěšky na místo, kam jsem se potřeboval dostat. Nicméně jsou lidi, co jezdí autem do města z čisté pohodlnosti a často v něm sedí sami. Takoví skutečně zabírají moc místa, ať si to tučně zaplatí. Kdyby se tak choval každý, nebylo by se ve městě pro samá auta kam hnout. Obyvatele by měla motivovat levná šalinkarta i jednorázové jízdné. Možná by nebylo taky od věci zavést parkování s kotoučem na 15-30 min zdarma v okrajovějších částech centra pro ty, co jedou autem jen proto, že potřebují odvézt něco rozměrného/těžkého.

+1/0
22.9.2015 18:01

R82o24m16a51n 42J27e54s72c53h77k58e 9888945467635

V Praze zlevnili roční na 3650 Kč na MHD. V Brně zdechl pes. Brno je drahé. Já se z Brna odstěhoval na lont a su v pohodě.

0/0
6.10.2015 12:31

P94a61v70e69l 44O82d60r95a25z86i63l 6584629427110

Inteligentní lidé si ve vaší situaci koupí univerzální jízdenku, pane Mareši. A já také odmítám, aby hrska fanatiků jako vy, navíc přistěhovalců bez trvalého pobytu v Brně, rozhodovala o tom, co kam bude jezdit.

0/−2
24.9.2015 13:38

P15a27v94e82l 54M38a21r32e92š 8175880117925

Na univerzální jizdence není tak velká sleva,aby se mi vyplatila proti autu.Společně z cestou pěšky z parkoviště u Ferony na Křenové jsem v centru rychleji než šalinou (jezdím z Bělohorské)Jezdím tam do Centrumu,tam pravda jsou kousek garáže ovšem obsazené rezidenty a vozy firem z okolí

Mimochodem trvalé bydliště mám v Brně od roku 2008, byť teda jinde než fyzicky bydlím.Ono se stačí mrknout do ARESu

0/0
24.9.2015 14:00

P84a17v30e69l 92O59d30r97a77z44i95l 6274329287900

Ještě nedávno jste tvrdil, že trvalý pobyt v Brně nemáte a že jezdíte do Medlánek, to je pak těžké vám něco věřit, když pokaždé tvrdíte něco jiného.

0/0
27.9.2015 8:43

P63a78v68e91l 40M52a72r40e93š 8225910347835

I tady ve vlákně píšu,ze PRAVIDELNĚ jezdím Juliánov Medlánky,protože tam máme kancelář.A ze občas potřebuju do centra ,protože v Centrumu sedí člověk pro kterého rovněž pracuju.

0/0
27.9.2015 8:52

P39a77v62e55l 81O66d20r17a66z92i64l 6124229127370

Tak určitěé, po okruhu z Julcu do Medlánek za 15 minut v ranní špičce, HA, HA, HA.

0/0
28.9.2015 12:48

P82a97v64e32l 20M30a67r24e47š 8955690507225

O ranní špičce jsem nic nepsal,jezdím až po deváté.

To už jsou lopaty u strojů a kancelářské krysy u PC :-).Jedna z výhod když jste sám sobě šéfem - pracovní dobu si stanovujete sám.Na druhou stranu, mimo pátku neodchazim domu před sedmou večer...

0/0
28.9.2015 14:43

R75o35m57a11n 34J45e67s10c81h50k45e 9648175827955

Já v Brně nebydlím ale jezdím vlakem 5 krát týdně. Proč mají rozhodovat lidi o nádraží, kteří jezdí autem ? Jízdné v Brně je drahé. Před válkou si mohl člověk koupit měsíční jízdenku na jednu linku. Dnes to IDS JMK nechce, páni by měli menší výnos. Právě kvůli přecpanosti jsem se z Brna odstěhoval. V Praze zlevnili roční na 3650 Kč a kolik tam mají linek včetně metra ? Ač Pražáky nemusím, za to je chválím.

0/0
6.10.2015 12:36

P84a14v88e28l 49O45d57r95a57z68i24l 6624719637240

Proč tohoto zkrachovalce ještě tahají do médií. O kvalitě práce tohoto člověka vypovídá například návrh destrukce dopravního uzlu na Mendlově náměstí pro dostavbu soukromé budovy, nebo výtky na jeho webu brnoplus k nové podobě Zelného trhu, přitom ta je výsledkem JEHO práce.

Tomuto člověku nevěřím ani Dobrý den a to také každému doporučuji.

VRT samozřejmě na stávající nádraží napojit lze, když se chce, tak jde vše.

+4/−1
21.9.2015 10:31

P58a21v26e97l 40O40d45r62a76z75i43l 6364109567290

Linky, které mají obsluhovat nádraží tzv. u řeky vůbec neexistují a nikdo, včetně tohoto člověka, nepředložil důkaz toho, jak jím navrhovaná jedna šalinová trať odveze v ranní špičce několik vlaků, které zaráz na nádru vysypou několik tisíc lidí.

+1/−1
21.9.2015 10:33

P67a13v46e70l 38M42a16r51e10š 8755280397105

Vy jste studoval stavební fakultu, obor železniční doprava, stavba a projektování železniční cesty? Že tak s jistotou víte, že to jde i když jiní odborníci tvrdí, že to nejde?

0/0
22.9.2015 12:04

P42a20v82e95l 45O66d91r33a47z19i51l 6654499507220

Jací "jiní" odborníci? Kotzian žádný odborník není a vy také ne.

0/0
24.9.2015 13:40

P52a16v18e57l 48J37e11ř21á25b10e34k 7811512694267

2050 - no to už budou světové zásoby ropy na minimu, uhlí v Africe bude pod palcem Číny, jádro ovládne USA a Rusko.

Takže lepší by bylo přemýšlet o nádraží s přepřehávací stanicí koni.

+1/0
20.9.2015 18:07

Š31t22e10f45a30n 66F92r46i90č43a 7642948293926

Kotzian měl možnost, když byl na radnici, zlepšit spojení na Zvonařku. ÚAN stojí přesunuté z Uhelné ulice více než 40 let, a pořád je infrastruktura na Zvonařce naprosto stejná, jako v r. 1975. Takže Kotzianovi nevěřím z mnoha důvodů, tedy nejen proto, že nemá odborné vzdělání a problému nerozumí ani za mák..

+14/−1
20.9.2015 14:32

P94a15v87e90l 93S98t92a67v70j90a71n40í98k 6668955217841

Pokud se nehýbe s nádražím, tak se logicky nedá dělat nic ani s ÚAN, protože to spolu logicky souvisí.Co je na tom tak složitého?

+2/−2
20.9.2015 14:34

Š49t63e31f86a39n 64F14r30i55č58a 7682278233836

O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo, ale dokonce se jen o pár let později podchod u hlavního nádraží, což byla největší stavba tehdejší pětiletky a provedla se také generální oprava hlavní budovy hlavního nádraží. Politici slibovali zlepšit spojení MHD a ÚAN, to se však nikdy neuskutečnilo. Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám. Cestující, kteří dojíždí denně do Brna většinou k tramvajím u hlavního nádraží dodnes chodí pěšky.

+3/−2
20.9.2015 14:46

P42a81v27e30l 93S46t89a57v69j32a62n51í19k 6728895667351

Jenže se 20 let, možná déle,  přemisťuje virtuálně vlakové nádraží. K čemu budovat spojení s ÚAN, když bude všechno jinak. Celá ta oblast je naprosto mrtvá a bude to tak nadále, dokud někdo nerozhodne. Zajímavé je, že toto v argumentacích chybí, že jsou cestující, kteří přijedou autobusem a rádi by pokračovali vlakem a naopak. "Nejdůležitější" je vystoupit v centru. Zajímalo by mě, kolik lidí z dojíždějících v něm skutečně pracuje.

+2/0
20.9.2015 14:55

Š50t78e57f24a40n 96F16r64i49č82a 7702488493336

Půdorys města je založen historicky. Není absolutně žádný důvod do něj lehkovážně zasahovat. Chápu sice snahu stavební lobby zbořit velkou část města a vytvořit stavební příležitosti pro nové záměry. Daňoví poplatníci však nad takovým bezbřehým plýtváním musí plakat.

+4/−1
20.9.2015 15:00

P50a56v17e38l 57S80t45a12v73j94a91n93í97k 6338865557401

Napřed bylo město, potom, dlouho potom, byla železnice. Co míníte tím bouráním, netuším, v těch místech už není co bourat, kromě areálu ČSAD.

+2/−1
20.9.2015 15:16

T40o87m33á28š 47T65a68t11í83č21e64k 5530622280188

Správně řečeno - oblast je mrtvá. A mrtvou by zůstala i po přesunu.

0/−2
21.9.2015 9:58

P30a97v22e94l 12O43d41r85a88z48i15l 6624319467970

Zavést autobusovou linku není žádné budování, ježišmarjá.

0/0
21.9.2015 10:34

I81v76a93n 51H40o60l26a15s 5137897478377

> O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo

Tak to je samozřejmě nesmysl, lokalita pro ÚAN byla zvolena právě s ohledem na budoucí umístění přesunutého nádraží (s dost velkou tolerancí. A vybudování podchodu v tom není v žádném rozporu, tehdy se vědělo, že to nové vlakové nádraží nebude (z různých důvodů) hned.

> Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám

Dnes už s ohledem na kapacitu ÚAN velmi málo, resp. většina poloprázdných (od dob spuštění IDS nemají mnozí mimobrněnští důvod táhnout se až na Zvonařku, když mohou využít některý z vnějších přestupních uzlů).

+2/0
20.9.2015 22:11

Š73t69e80f57a20n 75F83r73i10č21a 7912538953986

Typicky arogantní zdůvodnění. Vám to jako Brňákovi přijde asi normální, ale zeptejte se venkovanů, co říkají na snížení komfortu svého cestování. Autobusy IDS natvrdo prostě vysadí cestující na kraji města, chtěl jste přesně říci. A to uvádíte jako co? Jako výhodu? Nebo jako řešení? Mnoha z těchto cestujících pak nezbývá nic jiného, než ztrácet čas při přestupech a do centra Brna se dopravit přeplněnými tramvajemi.

+2/−1
21.9.2015 8:07

P12a43v79e41l 13M46a64r84e38š 8865590217875

Ten venkovan na Úzké sedne na MHD a jede do práce třeba do Slatiny do fabriky.Naprosto zbytečně tak zajizdi do centra,jen aby přestoupil a zase odjel na okraj města.Lidí pracujicich přímo v centru a zároveň do Brna dohizdejicich je výrazná menšina.To je smysl integrované dopravy-aby další autobusy zbytečně nejezdili do centra města ,když mohou z konečné u MHD lidé pokračovat městskou linkou.Už dnes spousta lidí vystupuje z regionalky u Ústředního hřbitova,v Komárově u šaliny ,v Černovicích na Olomoucké a na královopolském nádraží

+1/0
22.9.2015 9:26

P57a13v92e19l 14O63d16r67a25z18i89l 6944859477720

Jakožto přistěhovalec nemůžete logicky Brno znát, takže kdo jede do Slatiny, pro vaši informaci, nejspíš využije nádraží Židenice, kdo jede na jiný okraj města, nejede do centra. Hodně lidí ale pracuje v tom centru, na rozdíl od vás, a vy tady urputně bojujete za to, aby vlak, který nevyužíváte, nejezdil do centra, kde se nepohybujete. Vaše motivace je nejasné, ledaže byste byl napojen na ODS, tam je motivace naprosto zřetelná.

0/0
24.9.2015 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.