Diskuse k článku

Odsun nádraží je nutný, je přesvědčen bývalý náměstek primátora

Bývalý náměstek brněnského primátora Robert Kotzian (ODS) založil po odchodu z politiky spolek Brno+. Jeho účelem je prosadit stavbu nádraží v odsunuté poloze. Je totiž přesvědčen o tom, že by se městu vyhnula vysokorychlostní trať.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40a56v75e84l 23M83a88r48e20š 8125280987185

On ten problém má ještě jednu důležitou rovinu.

Rekonstrukce nádraží ve stávající poloze rovná se defacto výstavba zcela nového ( stát by zustala jen historická budova).A to za plného provozu s velkými dlouhodobými výlukami,kdy by vlaky stejně koncili na okolních nádražích.

Podobně výstavba nádraží pod Petrovem znamená ohromné staveniště na hraně historického jádra mesta,několik let omezení normálního života na Nových sadech ( podzemní část by se zřejmě hloubila v otevřené jámě) výluka tramvajové trati, rozsáhlé přeložky sítí, asi i kotvení svahu aby ve složitých geologických podmínkách Brna Petrov nesjel do stavební jámy.

V obou případech bude v centru města několik let ohromné staveniště se všemi negativy ( prach, hluk, vyluky povrchové dopravy, těžké mechanismy a náklaďáky...) Ono nejde jen stavbu nádražní budovy...

U řeky v klidu postavíte vše potřebné na zelené louce, stavba nic a nikoho neomezi, dopravu materialu v pohodě vyresite protože vedle je Městský okruh.Akorát ve finále během jedné vyluky napojíte nové nádraží na síť a potom snesete staré kolejiště ( což už můžete zase dělat bez výrazného omezení dopravy )...

0/0
28.9.2015 15:20

P11a10v86e31l 72O71d46r46a76z76i14l 6394199937800

Urputností, s jakou kopou za nesmyslné odsunování nádraží ze zcela logické polohy do polohy zcela nelogické, se přiznávají k osobní zainteresovanosti na tomto nelogickém odsunu.

0/0
27.9.2015 8:51

P53a95v51e68l 20M23a24r36e65š 8815210357565

Opravdu chcete AUTOBUSovou linku vézt centrem? Tím samým centrem,odkud chcete vyhnat automobily?

0/0
24.9.2015 14:16

P95a56v92e16l 12O81d90r91a40z59i32l 6404589337620

Linky se nevozí, linky se vedou. Opravdu chcete srovnávat 1 autobus se 60 auty?;-D

0/0
28.9.2015 12:41

P52a45v75e28l 13M44a52r67e43š 8175850927745

Jeden starý naftový autobus se starým vyběhaným dieslem se 30 auty s moderním benzinovym motorem klidně srovnávat budu.Emise toho autobusu z hlediska polétavého prachu a pevných částic budou vyšší .Ano vim ze DPmB má i plynové autobusy,ovsem stále převažují ty konvenční.

Ale idea prispevku byla jinde.V centru města je nesmysl mít autobus je jedno s jakým pohonem.Od toho všichni ustupuji.Do centra patří když už tak tramvaj eventuelně trolejbus .

Ale

0/0
28.9.2015 14:59

P44a14v19e46l 25M50a88r83e70š 8125560277125

Já na rozdíl od vás věřím odborníkům,kteří jsou za to placeni.

Z tří existujicich variant je nejlogictejsi z provozního hlediska právě ta u řeky.Nádraží pod Petrovem je bráno zdravým rozumem (a na to nepotrebuji titul ze stavební fakulty) nesmyslný projekt (tak ono by to jistě šlo postavit,ovšem náklady budou astronomické a neřeší ZUB jako celek,propletenec tratí by zůstal a navíc podzemní patro pro rychlodráhu...).Staré nádraží opět neřeší železnici jako celek,klubko tratí,náspů a podjezdů by zůstal.Nádraží nemá prostor pro rozvoj a s kolejistem pohnete leda za cenu zbourání TESCA,což asi neprojde.

0/0
24.9.2015 14:14

P50a93v72e21l 19O86d59r71a89z88i62l 6184899137370

Kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:44

P23a84v29e19l 17M55a86r30e22š 8165890697495

Koukám že máte utkvělou představu,že Brno končí u Vaňkovky.

Pro vaši informaci Dolní,neboli Rosické nádraží je stále ještě centrum města.

Podle Vaši logiky he ÚAN Zvonařka v polích za městem.

0/0
24.9.2015 14:03

P90a49v88e57l 25O61d50r79a56z34i30l 6354309837540

Nové nádraží nemá být v poloze ÚAN Zvonařka, čili opět kecy, kecy, kecy.

0/0
27.9.2015 8:45

P50a11v56e22l 23M75a97r51e91š 8485710257295

Nové nádraží v odsunuté poloze na byt na místě brownfieldu,kde ke dnes pár dočasných staveb jako třeba autobazar Auto Esa ( alias původně EuroCar).Prostě na té nezvykle prázdné a zanedbané ploše za malým městským okruhem.Proto se mimo jiné nic nedělá se Zvonařkou,má být rovněž oddunuta do této nové polohy,v současné by ji protnulo zhlavi nádraží

0/0
27.9.2015 8:59

P81a65v30e48l 46O67d31r11a41z47i55l 6494339797880

Nádraží u řeky rozhodně není plánováno do polohy Uhelná

http://imagizer-cv.imageshack.us/v2/573x587q90/537/5dTSEn.jpg

Někdy není o věci něco vědět, když o ní chcete diskutovat.

0/0
28.9.2015 12:46

P63a92v87e33l 10O45d28r65a93z75i93l 6504499567490

...není od věci o věci...

0/0
28.9.2015 12:46

P84a10v41e67l 23M35a84r83e67š 8975820237135

Oba máme na mysli tutéž lokalitu.Za malým městským okruhem na jeho druhé straně od Vaňkovky.Současné autobusové nádraží je jen o kousek blíže.Vzdušnou čarou od náměstí Svobody to bude nastejno.Ano není to Uhelná, ale je to stále týž pozemek, zanedbaný chatrajici prostor s kterým se léta nic nedělá protože se tu počítá s novým dopravním terminálem.

Možná to už není prostor Rosického nádraží ale pořád se bavíme o sirsim centru města.

0/0
28.9.2015 14:52

P54a16v88e42l 86O44d57r13a25z70i78l 6114269707540

Odsun nádraží je projekt sociálního inženýrství, kdy se za neuvěřitelné peníze daňových poplatníků vybuduje celá čtvrť na místě, o které není prakticky žádný zájem.

Já říkám, proč ne, ale ať si to celá ta odésácká banda postaví za svý.

0/0
24.9.2015 13:49

P54e95t27r 74V60o56p46i24č81k19a 5532147797356

mohl by mi nekdo vysvetlit proc je u vysokorychlostni trate problem s tim ze povede pres centrum? Pokud to bude rychlik Berlin - Viden tak snad bude fajn, ze zastavi i v Brne, takze neni nutné nádrazí stavet na 300km/hod kdyz bude zastavovat. A kdyz nebude zastavovat a bude to primy spoj, tak proc to tahat pres nadrazi, at to jede kolem brna pres pole, kdyz to nebude zastavovat tak k cemu to tahat do centra? Fakt tomu nerozumim.

+1/−1
21.9.2015 14:58

P89a49v86e41l 73M58a15r42e16š 8165910527335

Zen problém je technický.Současné nadraziwje v oblouku ale hlavně tratě k němu nevyhovující pro rychlovlak.Brněnský ŽU je zašmodrchané klubko kolejí,ve směru Přerov objizdite dvakrát celé Brno ??.Rychlovvak se nemůže půl hodiny táhnout na nádraží kolem celého města třicítkou,nelíbilo vy se vám jst hodinu z Prahy a další hodinu pres město na nádraží

+1/−2
22.9.2015 9:09

P24e30t40r 51V51o80p39i86č49k33a 5312667667406

hodinu do Prahy, to by se mi libilo, ale nejak si neumim predstavit jak to pres tunely do Blanska jede 200 km/hod. Coz je zcela mimo jakoukoliv variantu brnenskeho nadrazi.A prave proto nechapu proc nekdo pro odsun nadrazi argumentuje rychlovlakem, kdyz (dle meho) je to zcela mimo realitu. Rychlovak proste pres Brno nikdy nebude rychlovlak a je uplne jedno kde bude nadrazi.

0/−1
22.9.2015 11:23

P34a78v88e82l 64M31a23r75e82š 8475360667655

Ona ta vysokorychlostní trať má být úplně nová železnice, s tím současná trat do Blanska nemá a nebude mít nic společného. Už mnoho let je určen v krajině  její optimální koridor a je tam stavební uzávěra. Pocházím z Vysočiny a stopa rychlodráhy je navržena kousek od naší chalupy.Před lety, při projektování D1 byla myšlenka vést podél dálnice i železnici - no je to logicky nejkratší cesta.

A protože rychlodráha, v ČR jsou uvažovány dvě maximálně tři stanice, přičemž logická je jedna z nich v Praze, nebo Kolíně. Brno má vzhledem k poloze šanci stát se hlavním přestupním bodem rychlodráhy v ČR ( na Moravě se budou sbíhat SV a JV větev.

Ano jistě můžeme se na celou rychlodráhu vykašlat, on ten teminál klidně může být v České Třebové,nebo zcela nový někde v  polích u Bíteše a do Brna budeme dalších sto let jezdit uslintaným pomalým courákem na rozpadající se nádraží, co pamatuje konězpřežku, ale hlavně, že ho máme deset minut líné chůze od  náměstí a to je nejdůležitější. Že se z Brna tímto stalo ospalé provinční městečko kdesi na východních hranicích provincie  nikoho moc nezajímá - protože se do něm pořádně nedostane- to nevadí, hlavně že máme nádraží v centru .Co na tom že se místní o vybudování nového nádraží dohadují už přes stopadesát let a v roce 2150  už moderní vlaky na to pravěké nádraží pod hradbami nemohou jezdit, tudíž domorodci přestupují na pomalou špinavou lokálku, co ještě jezdí po  kolejích,a  která už měla být dávno v muzeu...  Co na tom, že přímo v centru plocha, kde mělo být nové nádraží už sto let chátrá a zarůstá plevelem, hlavně že se na tom nikdo nenapakoval.Vždyt jsme po desetiletích protahování a uplácení místních aktivistů teprve loni dokončili VMO;-D

+1/−1
22.9.2015 11:56

P21a47v89e35l 31O37d41r25a82z39i66l 6714739917850

No vidíte, takže ta úplně nová železnice může mít úplně nové napojení na nádr v centru a vyjde to nastejno, jako tahat lidi od vlaku na nádraží na konci Brna do centra šalinama.

Stavět nádraží u řeky do role spasitele stanice VRT je demagogie, lhaní a sprostota.

0/0
24.9.2015 13:37

P66a27v30e74l 42M34a35r53e33š 8505700397565

Naštěstí o tom, kde bude nádraží stát nerozhodujete ani Vy, ani nějaké občanské iniciativy ( to je akorát šidítko pro nevědomé masy, pocit že ONI o něčem rozhodují), ale investor a lidé, kterí jsou za to placeni( a opravdu teď nemyslím politiky).Takže nějaká lidová referenda nic neovlivní...

To byla jedna z výhod socialismu. Dneska i do odborných rozhodnutí jimž většina nerozumí chce mluví každý, kdo se umí podepsat...

0/0
28.9.2015 15:30
Foto

P40a82v13e84l 85V69e90s96e24l12ý 2938344504574

"Jediné negativum, které pravděpodobně dost dlouho přetrvá, bude, že do historického jádra potrvá cesta veřejnou hromadnou dopravou o něco déle než z dnešního nádraží." Pro příležitostnou dálkovou cestu by se to ještě sneslo, ale pro denní dojíždění do práce to je přece ale zcela zásadní nevýhoda, která snižuje použitelnost drážní dopravy k tomuto účelu.

+1/−1
21.9.2015 12:11

P93a22v26e18l 71M44a56r57e61š 8725930417405

Tak ono už brzo nebude důvod do toho historického centra jezdit. Aktivisti usilovně pracují na tom aby se normální člověk do centra nedostal ( auta jsou fuj), je třeba zklidnit a zhumanizovat ulice. takže zklidnovači budou tak dlouho zklidnovat, až těch pár posledních podnikatelů a firem uteče z centra . Obyvatelé je budou ve druhé vlně následovat, co v centru, kde nekoupíte rohlík, protože ho tam nemá kdo přivézt. 

Už dnes není moc důvodů do historického centra jezdit, vše potřebné k životu  máte ve stejné nebo vyšší kvalitě jinde a to včetně zábavy.

0/0
22.9.2015 12:01
Foto

P66a23v48e63l 90V79e10s42e78l54ý 2808124824944

To je autocentrický pohled. Taky mám auto, ale do města s ním jezdím jen velmi nerad. Myslím, že jsou i jiné a příjemnější možnosti, jak se pohybovat po centru, než auto. Co třeba šalina či nohy?

+1/0
22.9.2015 12:39

P71a63v33e95l 33M84a39r23e36š 8255780357825

tak já do centra když už tam musím, jedu také šalinou, nebo nechávám auto u Ferony na Křenové. 

Ale pro mně je oproti autu MHD drahá.Nemám šalikartu a jednotlivé jízdné se mi nevyplatí. Šalinkartu nemám protože nejezdím tramvají kažfý den, max.jednou týdně. Do práce jezdím z Juliánova do Medlánek, tramvají to je hodina, autem po MO 15 minut.

ovšem když do centra opravdu nemusím, tak tam nejedu,dlouhodobější parkování je na placeným parkovišti ekonomická sebevražda a městapo vás buzeruje kvůli sebemensí blbosti. V širším centru díky cyklonesmyslům prakticky legálně nezaparkujete u chodníku (viz Lidická)

 Ovšem auta jsou v centru potřeba také pro zásobování obchodů,různí poslíčci, řemeslníci... Aktivistická představa, že všichni budeme jezdit na kole a tramvají je utopie.

Navíc odmítám, aby hrstka fanatiků přikazovala lidem čím smějí jet do centra.Opravdu nikdo se nejede do centra jen tak projet ale jede tam proto, žez nějakého důvodu do centra potřebuje

0/−1
22.9.2015 17:36
Foto

P98a77v20e19l 52V55e12s76e57l59ý 2208234334184

Do jisté míry máte pravdu. Drahé jednorázové jízdné je tragickou vizitkou města a jeho veřejné dopravy, když to ve výsledku je autem levnější. Vím, zažil jsem to taky v době, kdy jsem bydlel jen kousek od práce a chodil jsem pěšky. Šalinkarta se mi nevyplatila a na cestu do města jsem používal auto. Je tam ale problém s parkováním, často jsem deset minut kroužil, abych našel jedno místo a pak dalších deset šel pěšky na místo, kam jsem se potřeboval dostat. Nicméně jsou lidi, co jezdí autem do města z čisté pohodlnosti a často v něm sedí sami. Takoví skutečně zabírají moc místa, ať si to tučně zaplatí. Kdyby se tak choval každý, nebylo by se ve městě pro samá auta kam hnout. Obyvatele by měla motivovat levná šalinkarta i jednorázové jízdné. Možná by nebylo taky od věci zavést parkování s kotoučem na 15-30 min zdarma v okrajovějších částech centra pro ty, co jedou autem jen proto, že potřebují odvézt něco rozměrného/těžkého.

+1/0
22.9.2015 18:01

R77o49m41a24n 35J76e72s91c34h65k48e 9188115277405

V Praze zlevnili roční na 3650 Kč na MHD. V Brně zdechl pes. Brno je drahé. Já se z Brna odstěhoval na lont a su v pohodě.

0/0
6.10.2015 12:31

P97a69v38e18l 80O32d31r69a11z34i10l 6154469217520

Inteligentní lidé si ve vaší situaci koupí univerzální jízdenku, pane Mareši. A já také odmítám, aby hrska fanatiků jako vy, navíc přistěhovalců bez trvalého pobytu v Brně, rozhodovala o tom, co kam bude jezdit.

0/−2
24.9.2015 13:38

P19a71v24e16l 89M80a22r89e12š 8615890737225

Na univerzální jizdence není tak velká sleva,aby se mi vyplatila proti autu.Společně z cestou pěšky z parkoviště u Ferony na Křenové jsem v centru rychleji než šalinou (jezdím z Bělohorské)Jezdím tam do Centrumu,tam pravda jsou kousek garáže ovšem obsazené rezidenty a vozy firem z okolí

Mimochodem trvalé bydliště mám v Brně od roku 2008, byť teda jinde než fyzicky bydlím.Ono se stačí mrknout do ARESu

0/0
24.9.2015 14:00

P70a10v51e38l 71O78d87r31a12z42i11l 6854189487160

Ještě nedávno jste tvrdil, že trvalý pobyt v Brně nemáte a že jezdíte do Medlánek, to je pak těžké vám něco věřit, když pokaždé tvrdíte něco jiného.

0/0
27.9.2015 8:43

P24a29v39e61l 48M24a92r33e11š 8215450277175

I tady ve vlákně píšu,ze PRAVIDELNĚ jezdím Juliánov Medlánky,protože tam máme kancelář.A ze občas potřebuju do centra ,protože v Centrumu sedí člověk pro kterého rovněž pracuju.

0/0
27.9.2015 8:52

P66a75v27e16l 19O59d68r58a95z38i36l 6574889507760

Tak určitěé, po okruhu z Julcu do Medlánek za 15 minut v ranní špičce, HA, HA, HA.

0/0
28.9.2015 12:48

P70a38v97e50l 73M97a70r71e10š 8515580287475

O ranní špičce jsem nic nepsal,jezdím až po deváté.

To už jsou lopaty u strojů a kancelářské krysy u PC :-).Jedna z výhod když jste sám sobě šéfem - pracovní dobu si stanovujete sám.Na druhou stranu, mimo pátku neodchazim domu před sedmou večer...

0/0
28.9.2015 14:43

R98o40m91a53n 70J30e54s84c35h90k36e 9498885197855

Já v Brně nebydlím ale jezdím vlakem 5 krát týdně. Proč mají rozhodovat lidi o nádraží, kteří jezdí autem ? Jízdné v Brně je drahé. Před válkou si mohl člověk koupit měsíční jízdenku na jednu linku. Dnes to IDS JMK nechce, páni by měli menší výnos. Právě kvůli přecpanosti jsem se z Brna odstěhoval. V Praze zlevnili roční na 3650 Kč a kolik tam mají linek včetně metra ? Ač Pražáky nemusím, za to je chválím.

0/0
6.10.2015 12:36

P91a81v71e97l 47O31d94r13a69z70i29l 6464949757750

Proč tohoto zkrachovalce ještě tahají do médií. O kvalitě práce tohoto člověka vypovídá například návrh destrukce dopravního uzlu na Mendlově náměstí pro dostavbu soukromé budovy, nebo výtky na jeho webu brnoplus k nové podobě Zelného trhu, přitom ta je výsledkem JEHO práce.

Tomuto člověku nevěřím ani Dobrý den a to také každému doporučuji.

VRT samozřejmě na stávající nádraží napojit lze, když se chce, tak jde vše.

+4/−1
21.9.2015 10:31

P56a90v22e69l 28O14d83r65a36z44i64l 6504799117580

Linky, které mají obsluhovat nádraží tzv. u řeky vůbec neexistují a nikdo, včetně tohoto člověka, nepředložil důkaz toho, jak jím navrhovaná jedna šalinová trať odveze v ranní špičce několik vlaků, které zaráz na nádru vysypou několik tisíc lidí.

+1/−1
21.9.2015 10:33

P60a64v22e77l 89M37a52r21e95š 8515940707315

Vy jste studoval stavební fakultu, obor železniční doprava, stavba a projektování železniční cesty? Že tak s jistotou víte, že to jde i když jiní odborníci tvrdí, že to nejde?

0/0
22.9.2015 12:04

P33a33v35e78l 18O78d10r23a79z70i15l 6114369547370

Jací "jiní" odborníci? Kotzian žádný odborník není a vy také ne.

0/0
24.9.2015 13:40

P42a96v51e92l 54J18e16ř17á68b15e47k 7331452934697

2050 - no to už budou světové zásoby ropy na minimu, uhlí v Africe bude pod palcem Číny, jádro ovládne USA a Rusko.

Takže lepší by bylo přemýšlet o nádraží s přepřehávací stanicí koni.

+1/0
20.9.2015 18:07

Š73t57e81f60a41n 11F64r55i71č78a 7862778893586

Kotzian měl možnost, když byl na radnici, zlepšit spojení na Zvonařku. ÚAN stojí přesunuté z Uhelné ulice více než 40 let, a pořád je infrastruktura na Zvonařce naprosto stejná, jako v r. 1975. Takže Kotzianovi nevěřím z mnoha důvodů, tedy nejen proto, že nemá odborné vzdělání a problému nerozumí ani za mák..

+14/−1
20.9.2015 14:32

P20a51v44e10l 19S23t53a58v50j61a24n25í64k 6298405847421

Pokud se nehýbe s nádražím, tak se logicky nedá dělat nic ani s ÚAN, protože to spolu logicky souvisí.Co je na tom tak složitého?

+2/−2
20.9.2015 14:34

Š16t53e15f23a33n 49F93r53i71č85a 7352728153756

O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo, ale dokonce se jen o pár let později podchod u hlavního nádraží, což byla největší stavba tehdejší pětiletky a provedla se také generální oprava hlavní budovy hlavního nádraží. Politici slibovali zlepšit spojení MHD a ÚAN, to se však nikdy neuskutečnilo. Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám. Cestující, kteří dojíždí denně do Brna většinou k tramvajím u hlavního nádraží dodnes chodí pěšky.

+3/−2
20.9.2015 14:46

P28a57v95e27l 70S47t23a31v49j21a33n94í67k 6448765807341

Jenže se 20 let, možná déle,  přemisťuje virtuálně vlakové nádraží. K čemu budovat spojení s ÚAN, když bude všechno jinak. Celá ta oblast je naprosto mrtvá a bude to tak nadále, dokud někdo nerozhodne. Zajímavé je, že toto v argumentacích chybí, že jsou cestující, kteří přijedou autobusem a rádi by pokračovali vlakem a naopak. "Nejdůležitější" je vystoupit v centru. Zajímalo by mě, kolik lidí z dojíždějících v něm skutečně pracuje.

+2/0
20.9.2015 14:55

Š70t38e72f43a71n 75F35r70i56č89a 7372328873806

Půdorys města je založen historicky. Není absolutně žádný důvod do něj lehkovážně zasahovat. Chápu sice snahu stavební lobby zbořit velkou část města a vytvořit stavební příležitosti pro nové záměry. Daňoví poplatníci však nad takovým bezbřehým plýtváním musí plakat.

+4/−1
20.9.2015 15:00

P52a73v43e66l 29S47t58a92v71j20a65n42í81k 6278645157261

Napřed bylo město, potom, dlouho potom, byla železnice. Co míníte tím bouráním, netuším, v těch místech už není co bourat, kromě areálu ČSAD.

+2/−1
20.9.2015 15:16

T72o47m25á95š 98T71a13t51í32č35e69k 5790192890438

Správně řečeno - oblast je mrtvá. A mrtvou by zůstala i po přesunu.

0/−2
21.9.2015 9:58

P67a67v58e61l 10O25d39r31a40z98i27l 6164109897570

Zavést autobusovou linku není žádné budování, ježišmarjá.

0/0
21.9.2015 10:34

I69v65a40n 27H89o17l90a81s 5797697908447

> O přesunu hlavního nádraží se v době výstavby ÚAN nejen neuvažovalo

Tak to je samozřejmě nesmysl, lokalita pro ÚAN byla zvolena právě s ohledem na budoucí umístění přesunutého nádraží (s dost velkou tolerancí. A vybudování podchodu v tom není v žádném rozporu, tehdy se vědělo, že to nové vlakové nádraží nebude (z různých důvodů) hned.

> Kolik autobusových linek MHD zajíždí do ÚAN si zjistěte sám

Dnes už s ohledem na kapacitu ÚAN velmi málo, resp. většina poloprázdných (od dob spuštění IDS nemají mnozí mimobrněnští důvod táhnout se až na Zvonařku, když mohou využít některý z vnějších přestupních uzlů).

+2/0
20.9.2015 22:11

Š92t76e78f82a80n 76F96r73i32č65a 7632888853516

Typicky arogantní zdůvodnění. Vám to jako Brňákovi přijde asi normální, ale zeptejte se venkovanů, co říkají na snížení komfortu svého cestování. Autobusy IDS natvrdo prostě vysadí cestující na kraji města, chtěl jste přesně říci. A to uvádíte jako co? Jako výhodu? Nebo jako řešení? Mnoha z těchto cestujících pak nezbývá nic jiného, než ztrácet čas při přestupech a do centra Brna se dopravit přeplněnými tramvajemi.

+2/−1
21.9.2015 8:07

P16a26v78e91l 70M23a92r61e69š 8395620297825

Ten venkovan na Úzké sedne na MHD a jede do práce třeba do Slatiny do fabriky.Naprosto zbytečně tak zajizdi do centra,jen aby přestoupil a zase odjel na okraj města.Lidí pracujicich přímo v centru a zároveň do Brna dohizdejicich je výrazná menšina.To je smysl integrované dopravy-aby další autobusy zbytečně nejezdili do centra města ,když mohou z konečné u MHD lidé pokračovat městskou linkou.Už dnes spousta lidí vystupuje z regionalky u Ústředního hřbitova,v Komárově u šaliny ,v Černovicích na Olomoucké a na královopolském nádraží

+1/0
22.9.2015 9:26

P51a85v86e87l 70O65d32r61a51z57i27l 6504189357660

Jakožto přistěhovalec nemůžete logicky Brno znát, takže kdo jede do Slatiny, pro vaši informaci, nejspíš využije nádraží Židenice, kdo jede na jiný okraj města, nejede do centra. Hodně lidí ale pracuje v tom centru, na rozdíl od vás, a vy tady urputně bojujete za to, aby vlak, který nevyužíváte, nejezdil do centra, kde se nepohybujete. Vaše motivace je nejasné, ledaže byste byl napojen na ODS, tam je motivace naprosto zřetelná.

0/0
24.9.2015 13:43

Najdete na iDNES.cz