Diskuze

Šalinkarta za polovic nebude. Volební slib v Brně zůstává slibem

Ani rok od voleb v Brně není jasné, kdy a jestli koalice vedená ANO splní slib zelených, že „předplacenky“ zlevní. Město pošle brněnskému dopravnímu podniku 200 milionů navíc, ale na nové tramvaje a zkrácení intervalů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ja jezdim zasadne na cerno a kdyby se ta salinkarta na rok dala koupit pod tri tisice, tak bych do toho sla, verim, ze takovych je nas mnoho, takze by dopravni podnik urcite tolik neprodelal, toto jsou naproste zaklady ekonomie...

0 2
možnosti

Kdyby lidi nejezdili načerno, nemusel by zbytek platit za ně, mohlo by být levnější jízdné. Základy ekonomie

Takže děkujeme.

3 0
možnosti

Ach ty sliby. Bylo hned jasné, že to nedopadne. Osobně si myslím, že by to narazilo na problém s tarifem IDS JMK. Ale kdyby se chtělo udělat něco pro lidi, šlo by to udělat i jinak. Nechat šalinkartu za současnou cenu a k roční šalinkartě tisknout pátej kupón na popelnice v Brně. Dostali by to všichni (žádná diskriminace), ale město by to dotovalo jen Brňákům (mimobrněnským by slevovej kupón byl k ničemu, tudíž by to město nic nestálo).

1 1
možnosti

P30a13v15e55l 77M60a35r35e67š

8. 10. 2015 21:35

Aukro zavede novou kategorii 

Prodám nepoužitý kupón na popelnice ;-D;-D

0 0
možnosti

P57a56v60e17l 18M78a12r88e93š

8. 10. 2015 17:57

Levnější šalinkarta POUZE pro lidi s trvalým pobytem, to je fakt geniální nápad.Zaprvé to je diskriminace jak vyšitá, to neprojde přes Ústavní soud

A za druhé, já myslel, že vymýšlejí jak lidi dostat do MHD, ne je z ní vyhnat...( podstatnou část kaštanů tvoří venkovani dojíždějící za prací a studentů,obě skupiny málokdy budou mít TP v Brně).

To je stejně skvělý nápad, jako ten, že rezidentské parkování bude pouze pro lidi s trvalým pobytem v dané lokalitě....

4 0
možnosti

Proč diskriminace? Někdo někomu brání bydlet v Brně? Možná je to nemorální, ale určitě ne protizákonné.

1 1
možnosti

K79a54r20e71l 92Z60a85c18e90k

8. 10. 2015 15:48

Rozumná řešení, která by dostaly více lidí z aut do MHD, od politiků očekávat nemůžeme. Asi by z toho nic nekáplo. Přitom jsem této koalici celkem věřil, konečně jsme se zbavili Onderky a jeho kumpánů a nadšení pomalu vyšumí...:-/

1 0
možnosti

No a když už jsme u toho, jak je na tom s předvolebními sliby takový Matýsek Hollanů?

7 0
možnosti

Zmiňované město Vídeň má skvěle napojenou pří-městskou vlakovou dopravu na MHD, a hlavně páteřní metro s potřebnou volnou kapacitou pro další cestující.

Nejsem si proto jistý, jestli by takové 20% navýšení počtu cestujících ve špičce v Brně bylo to pravé ořechové. Zvláště, když musí Dopravní podnik dále zkracovat intervaly, aby byl schopen odvést to množství stávajících cestující, a kdy další zkracování intervalů na některých linkách šalin už není ve špičce organizačeně a technicky možné.

A když si vzpomenu na ten přecpaný přestupní uzel u hlavního nádraží....

Řešením je posilování okružních linek MHD a pří-městské železnice, ale to je vskutku dlouhodobý úkol (městský okruh, nové hl.nádraží, nové Židenické nádraží nad ulici Bubeníčková, přestupní uzel Tržní-Černovice ...)

5 0
možnosti

Uzel u nádru se ucpal ve chvíli, kdy překopali nádr, vymysleli zastávky na Nových sadech tam, kde dnes jsou a celej plac před poštou nechali ladem.

0 1
možnosti

Jezdim zásadně na černo asi 35 let a pohoda

1 13
možnosti

Šalinkarta mi nepříjde až tak drahá. (Jezdím autem což je nesrovnatelně dražší)

Spíše bych přivítal kulturu cestování, když te troleják jednou za čas použiji !!!

Do Slatiny jezdí totiž  trolejbusy č. 131, které působí dojmem dobytčáku = pozvracené, páchnoucí vykopávky.

Asi je to pomsta Města Brna a DPMB,  že tato linka má cíl ve Šlapanicích =  "rebelských" Šlapanic, které nechtějí být součástí Brna.

Jenže za to obyvatelé Slatiny (staré Slatiny, ne Slatinského sídliště kam jezdí linky častěji a v lepším stavu). nemohou. 

Navíc jezdí č. 131 velmi sporadicky = je to "linka naděje" a večer končí 22:18, což je neúnosné.

Slatina je vůbec hnojník Brna, je to největší smetiště, kam jezdí parkovat kamiony, do tzv. Zeleného města. Nyní jsem zvědav, zda oprava vozovky na Řípské ulici nebyla jen oprava pro stání kamionů ??

2 0
možnosti

A nebylo by místo zlevnění MHD rozumnější zpoplatnit vjezd do centra ohraničeného městským okruhem včetně rezidentu , například 500 Kč/den... Tímto nazeneme do MHD více osob jak zlevnenim...

5 8
možnosti

L34u28k48a86s 70N35e34m49e40c

8. 10. 2015 11:29

Nema kazdy takovy zivot a zamestnani jako vy a opravdu potrebuje do centra jezdit autem a treba pravidelne. Jakakoliv castka za vjezd je v pripade Brna nesmyslna.

4 2
možnosti

Tomu snad mohli věřit jen pitomové kteří volili zlenáče.8-o.. obyčejnej předvolební blábol o kterém stále "jen debatují" a to bůhví jestli ne jen u píva.8-o

15 0
možnosti

L72u71k60a12s 44N52e60m60e69c

8. 10. 2015 11:36

SZ jsou stejni jako komunisti....slibuji slibuji, aby se dostali ke korytkum ... ale nedejboze, aby nemuseli neco delat....

1 0
možnosti