Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Brna začne létat pravidelná linka do Mnichova. Vznikne ještě letos

Z brněnského letiště začne do konce letošního roku létat pravidelná linka do Mnichova. Informaci sdělil jihomoravský hejtman Michal Hašek (ČSSD). Spojení podle něj bude fungovat šest dnů v týdnu kromě soboty. Letadlo bude mít kapacitu do 50 míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I96v84a62n 38H67o35l56a29s 5417117948567

Dost zásadní chybou článku je, že autor buď z neznalosti či pro jistotu pomíjí "drobný detail" - linka Brno-Mnichov s velkou slávou (dokonce hasiči dělali na ranveji vodní slavobránu pro letadlo) zahájila provoz už před několika léty, aby zanedlouho (pochopitelně už bez vodní i jiné slavobrány) tiše zanikla ...

0/0
8.10.2015 16:35

Š30t72e39f56a94n 11F14r80i91č53a 7842508623196

Myslím, že podstatné je, že JM region  získá třetí možnost na výběr spojení se světem. K Vídni a Praze nyní přibude i Mnichov.

+2/0
8.10.2015 15:48

I55v18a32n 82H93o67l45a15s 5367497198907

Už jednou přibyl a moc to poznat nebylo.

0/0
8.10.2015 17:02

B78ě91t96a 96N55e30u77m90a71n30o95v73á 9345591634860

Naprostý souhlas...V tomhle Haška podporuji...Myslím, že za posledních pár let se díky němu na Jižní Moravě žije líp a líp--

0/−1
8.10.2015 18:52

P13a31v21e82l 94O96d64r72a71z46i35l 6224579587440

Když jsem to porovnal, auto s letadlem, tak z bytu do kanclu to vycházelo letadlo 6 hodin a auto 6 hodin. Auto jede, kdy chci já. Takže nevím.

0/0
8.10.2015 15:30
Foto

J13a58r93o66s54l58a62v 80R83e33z10n30i31k 1749592577835

Njn, me to trva letadlem do kanclu z nejakeho hubu 8 hodin a to jeste neberu cestu do Prahy ci Vidne a cestu z Bostonu...

0/0
8.10.2015 18:20

A81l60e48s 75M63a98c81h29a78c 3447878508501

Skvela zprava.

+2/0
8.10.2015 15:23
Foto

P53ř30e93m94e88k 54H71o41m54o26l48a 5578485365506

Navrhuju si tento článek uložit a vytáhnout ho až skončí dotaci a sním společně i tu linku ;-D

+2/0
8.10.2015 15:19

M81i56c27h45a11l 57P10a30l81e51č56e69k 2271448152194

Tak a teď je zažaluje O´Leary za nedovolenou podporu konkrétní linky a společnosti a bude po slávě

0/0
8.10.2015 15:11
Foto

P23ř92e59m31e60k 55H43o69m37o10l24a 5388465735186

;-D

0/0
8.10.2015 15:18

K69a79r56e90l 33F55a96j29t 5728372901603

Já bych to spojení s delšími cestami přes Mnichov nepřeceňoval. Zřejmě nepůjde o lety code-share lety s Lufthansou (a jiné spojení by stejně přes Německo nemělo smysl), takže tvrzení " do dvou hodin odlétá 200 spojů" je na draka. Samostatná cena letenky, tahání se s (nekabinovými) zavazadly a jejich opakované odbavování - takže na přesup počítat s minimálně 1,5 hodinou, cesta jen jedenkrát denně (a je vlastně jedno jestli ráno, v poledne nebo večer) ,tzn. sice dál poletím relativně hned, ale nejspíš návrat bude s přespáním - tedy počítám při destinacích kam to z Mnichova nelétá každou druhou hodinu. Tohle by mělo smysl kdyby se létalo dvakrát, ale spíš třikrát denně a pak ať na to město nebo kraj klidně i přispívá.

0/0
8.10.2015 14:42

O81n44d53ř17e12j 89Z91d25e54r98a74d34i68č91k56a 6684595643428

A já bych to zase nezatracoval, podle mě to codeshare bude (jinak to nemá význam a BMI má většinu letů jako codeshare, někde s KLM, někde s Lufthansou) a s těmi časy.. No, pořád se dá udělat odlet z Brna a návrat do Vídně (nebo vice versa), cestující pořád ušteří jednu cestu do Rakouska. Je fakt že dva lety denně by byly daleko lepší, ale tohle mi úplně zbytečný nepřijde.

0/0
8.10.2015 15:04

J37o64s55e59f 51R81i25c13h82t86e49r 9786265287933

samozřejmě že to bude code share, jinak to nemá šanci přežít

+1/0
8.10.2015 15:15

O18l45d56ř60i45c96h 29J15a82n28e51č78e72k 8979586693971

bez codeshare s Lufthansou by to podle mě vůbec nemělo smysl. samotná linka Mnichov - Brno bez přípojů to určitě neuživí. a když by se měl člověk v Mnichově znova komplet odbavovat, tak už asi vyjde podobně letět rovnou do Vídně a odtamtu jet vlakem nebo busem. evropských destinací, kam se létá z Mnichova a ne z Vídně asi moc není a po zemi to z Vídně do Brna jede každé 2 hodiny narozdíl od jednoho letu Mnichov - Brno.

0/0
8.10.2015 15:24
Foto

J25a29r54o47s41l80a10v 45R62e27z45n93i54k 1159772157145

Tak je pravda, ze to mohl byt nejaky hub, takhle se clovek dotrcka do Mnichova a pak se trcka dal do Frankfurtu (kdyz uz Mnichov). Ale porad lepsi nez nic.

0/0
8.10.2015 18:22

Š10t15e89f86a63n 29F27r51i40č31a 7102568663586

Není to úplně nejčerstvější informace. Přesto, v roce 2012 bylo mnichovské letiště 30. největším na světě. Spojení přes Mnichov tedy bude určitě atraktivní a velmi bohaté na množství navazujících linek. I když jistě dražší, než autobusem přes Vídeň.

Zdroj: http://www.kompas.estranky.cz/clanky/statistiky---hospodarstvi/nejvetsi-letiste-sveta-v-roce-2012-petr-daubner.html

0/0
8.10.2015 14:06

I13v96a12n 20H13o62l92a65s 5397557268737

A proč tedy stejná linka před deseti léty skončila nakonec dost neslavně?

0/0
8.10.2015 18:29

O66l74d25ř42i77c71h 59J57a58n67e88č65e58k 8629846593271

už jsem se lekl, že to bude provozovat Ryanair :-P

předpokládám, že letenky budou tak drahé, že to bude zajímavé jen pro byznys klientelu. ale pokud to ta uživí, proč ne.

+4/−1
8.10.2015 13:06

P39a21v12e57l 75O46d31r53a39z22i53l 6534109187160

I byznys strká lidi do žlutýho busu, krom těch, co lítaj firemním létadlem.

0/0
8.10.2015 15:36

P21e62t46r 28N13i48v72n71i85c32k27ý 3642554955737

„Nová linka otevírá úplně nové možnosti rozvoje našeho regionu v řadě oblastí, ať už je to turistika, byznys, výstavnictví a další odvětví,“

A toto všechno spasí 50 ecstujících denně?

+1/0
8.10.2015 12:56

O30l11d73ř75i54c47h 25J44a13n18e39č73e72k 8409126113521

ano, může být. protože na krátkou služební cestu se v současnosti ze zahraničí do Brna takřka nemáte šanci dostat - nejbližší velké letiště je přes 2 hodiny daleko, nepočítaje Bratislavu, kde ale létá takřka jen Ryanair.

je samozřejmě otázka, jak bude nastaven letový řád, pokud se poletí jen jednou denně a v Brně bude jen krátká obrátka, tudíž všichni ti manažeři a návštěvníci veletrhů stejně budou muset přespat, asi to nevyjde o mnoho lépe než letět do Vídně, odkud (z letiště) do centra Brna dojedete za 2 hodiny pohodlně vlakem.

+1/0
8.10.2015 13:23

L85u94k51á40š 31H46l81o47u66c49a25l 6352570801754

ve zprávě chybí poměrně zásadní informace, kolik to bude kraj a město stát...

+1/0
8.10.2015 12:52

D57a64d91a52k 79P34e63t67r 7951280434198

Nic to nebude stát, provoz hradí Angela. Do Mnichova po,prázdnu a zpět plno jejich dětí.

0/−1
8.10.2015 12:55

Š73t73e10f40a83n 31F74r77i60č53a 7432988633906

To je výborná zpráva. Jen tu linku udržet při životě.

0/0
8.10.2015 12:46

P23e85t55r 70J41u33r57č67e58k 4129974520

To je taková psychoterapie. Ne letišti v Brně se zvýší provoz o neuvěřitelných 20 % a Brňáci zažijí hromadný orgasmus lokálního patriotismu. ;-D

+3/−6
8.10.2015 12:34

M15i45c61h68a32l 96B64r48ň29á22k 6834854487568

Boze boze...

0/0
8.10.2015 15:28

Z59u10z43a73n56a 18K86u73b20á37t93o13v86á 1306953796924

Smát se vlastním a ještě k tomu značně ubohým vtipům je trochu smutné.

+3/0
8.10.2015 15:40

P36e82t68r 81B54e44z14s61t35a65r79o68s75t28i 2899966193781

Nechapu moc k čemu, ale pokud si to najde své cestující... Za humny je Vídeň s nabídkou spojení do celého světa...

+4/−4
8.10.2015 12:18
Foto

J15a83r85o23s34l27a71v 50R40e38z92n77i28k 1329422907585

Do Brna létá spousta lidí a první otázka je vždycky - proč do tak velkého města s tolika firmami nelétají skoro žádná letadla. Z Brna naopak zase létá kupa lidí. Teď jde o to, jak moc se to projeví na ceně letenky. Dřív, když ta linka byla, tak to udělalo velký rozdíl a travel budgety jsou vždycky omezené ;-).

+2/0
8.10.2015 12:39

Š64t86e88f14a64n 38F21r31i52č16a 7152448183136

Omyl. Brno není velké město. Pokud bude chtít kraj tu linku udržet, bude muset nasypat. Než bude soběstačná, může to trvat několik let.

0/0
8.10.2015 15:52
Foto

J16a77r50o89s94l16a22v 57R50e19z13n13i75k 1679572467565

Je to velkem mesto z pohledu toho, ze do mnohem mensich mest, se da v pohode dostat letecky. Zajem bude skutecne podle ceny. Budeli rozumna, tak vidim velmi slusne vyuziti. Ale pokud proste let z Brna a do Brna prida tricet procent na letence, jak to bylo driv, tak si to proste neobhajim. I kdyz s cenama letenek, kde to skace sem tam nakonec mozna i ano :). Vidim jen v tymu, ze se tady (v BOS) vystridame z Brna cely tym behem pristich par tydnu a to cestuje kupa lidi a tech firem je tu celkem dost.

0/0
8.10.2015 17:58

O35l84d68ř35i19c29h 74J49a54n73e91č81e20k 8669166323351

protože Vídeň je pro byznys cestujícího moc daleko - ten potřebuje přistát a dojet taxíkem z letiště na schůzku nebo do firmy. z Vídně by ho to stálo nejméně 2 hodiny po příletu a 3 hodiny na cestě zpět, což je strašně moc.

z Brna se stalo mezinárodně významné město a fakt, že se tam v podstatě nedá doletět, ho myslím dost brzdí.

je jen otázka, jaký bude letový řád. pokud to letadlo poletí někdy uprostřed dne z Mnichova a pak hned zpátky, tak to taky extra terno nebude.

samozřejmě to těžko bude něco pro běžného Čecha letícího na dovolenou nebo na výlet - pro něj je Vídeň určitě lepší. leda že by BMI létal v codeshare s Lufthansou a za zajímavé ceny.

+4/0
8.10.2015 13:13

J86i98ř77í 41K47o83c45u16r45e78k 6105604625528

Ovšem když kraj utopí 10-15 mega v dotacích na provoz, tak málokdo bude mít zájem lítat nedotovaně. Abychom se pak neprodotovali k chudobě.

0/0
8.10.2015 16:14







Najdete na iDNES.cz