Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Brna začne létat pravidelná linka do Mnichova. Vznikne ještě letos

Z brněnského letiště začne do konce letošního roku létat pravidelná linka do Mnichova. Informaci sdělil jihomoravský hejtman Michal Hašek (ČSSD). Spojení podle něj bude fungovat šest dnů v týdnu kromě soboty. Letadlo bude mít kapacitu do 50 míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I58v35a84n 17H45o65l81a36s 5827507488347

Dost zásadní chybou článku je, že autor buď z neznalosti či pro jistotu pomíjí "drobný detail" - linka Brno-Mnichov s velkou slávou (dokonce hasiči dělali na ranveji vodní slavobránu pro letadlo) zahájila provoz už před několika léty, aby zanedlouho (pochopitelně už bez vodní i jiné slavobrány) tiše zanikla ...

0/0
8.10.2015 16:35

Š96t65e16f22a19n 15F29r69i43č45a 7152248563856

Myslím, že podstatné je, že JM region  získá třetí možnost na výběr spojení se světem. K Vídni a Praze nyní přibude i Mnichov.

+2/0
8.10.2015 15:48

I89v20a39n 93H36o52l44a69s 5547227298577

Už jednou přibyl a moc to poznat nebylo.

0/0
8.10.2015 17:02

B80ě78t38a 40N60e71u24m11a20n98o38v61á 9225981174930

Naprostý souhlas...V tomhle Haška podporuji...Myslím, že za posledních pár let se díky němu na Jižní Moravě žije líp a líp--

0/−1
8.10.2015 18:52

P36a23v30e70l 59O59d75r71a95z88i24l 6954889367210

Když jsem to porovnal, auto s letadlem, tak z bytu do kanclu to vycházelo letadlo 6 hodin a auto 6 hodin. Auto jede, kdy chci já. Takže nevím.

0/0
8.10.2015 15:30
Foto

J92a92r61o33s50l41a12v 83R43e98z54n74i90k 1809762807365

Njn, me to trva letadlem do kanclu z nejakeho hubu 8 hodin a to jeste neberu cestu do Prahy ci Vidne a cestu z Bostonu...

0/0
8.10.2015 18:20

A44l50e43s 41M91a58c96h31a12c 3657448708561

Skvela zprava.

+2/0
8.10.2015 15:23
Foto

P28ř22e83m87e44k 68H59o75m66o61l34a 5388865705146

Navrhuju si tento článek uložit a vytáhnout ho až skončí dotaci a sním společně i tu linku ;-D

+2/0
8.10.2015 15:19

M84i84c89h28a17l 86P61a47l92e78č10e43k 2631128472744

Tak a teď je zažaluje O´Leary za nedovolenou podporu konkrétní linky a společnosti a bude po slávě

0/0
8.10.2015 15:11
Foto

P66ř23e85m80e42k 90H12o45m18o31l60a 5768885185136

;-D

0/0
8.10.2015 15:18

K15a86r91e45l 27F75a26j63t 5698662731893

Já bych to spojení s delšími cestami přes Mnichov nepřeceňoval. Zřejmě nepůjde o lety code-share lety s Lufthansou (a jiné spojení by stejně přes Německo nemělo smysl), takže tvrzení " do dvou hodin odlétá 200 spojů" je na draka. Samostatná cena letenky, tahání se s (nekabinovými) zavazadly a jejich opakované odbavování - takže na přesup počítat s minimálně 1,5 hodinou, cesta jen jedenkrát denně (a je vlastně jedno jestli ráno, v poledne nebo večer) ,tzn. sice dál poletím relativně hned, ale nejspíš návrat bude s přespáním - tedy počítám při destinacích kam to z Mnichova nelétá každou druhou hodinu. Tohle by mělo smysl kdyby se létalo dvakrát, ale spíš třikrát denně a pak ať na to město nebo kraj klidně i přispívá.

0/0
8.10.2015 14:42

O18n44d35ř94e72j 28Z85d67e25r10a89d71i93č81k53a 6204855363838

A já bych to zase nezatracoval, podle mě to codeshare bude (jinak to nemá význam a BMI má většinu letů jako codeshare, někde s KLM, někde s Lufthansou) a s těmi časy.. No, pořád se dá udělat odlet z Brna a návrat do Vídně (nebo vice versa), cestující pořád ušteří jednu cestu do Rakouska. Je fakt že dva lety denně by byly daleko lepší, ale tohle mi úplně zbytečný nepřijde.

0/0
8.10.2015 15:04

J58o83s75e94f 56R71i65c30h98t50e58r 9256245687103

samozřejmě že to bude code share, jinak to nemá šanci přežít

+1/0
8.10.2015 15:15

O92l11d82ř35i86c58h 13J50a86n14e95č30e51k 8449316153761

bez codeshare s Lufthansou by to podle mě vůbec nemělo smysl. samotná linka Mnichov - Brno bez přípojů to určitě neuživí. a když by se měl člověk v Mnichově znova komplet odbavovat, tak už asi vyjde podobně letět rovnou do Vídně a odtamtu jet vlakem nebo busem. evropských destinací, kam se létá z Mnichova a ne z Vídně asi moc není a po zemi to z Vídně do Brna jede každé 2 hodiny narozdíl od jednoho letu Mnichov - Brno.

0/0
8.10.2015 15:24
Foto

J42a81r24o15s42l48a78v 33R16e97z85n26i65k 1849752137925

Tak je pravda, ze to mohl byt nejaky hub, takhle se clovek dotrcka do Mnichova a pak se trcka dal do Frankfurtu (kdyz uz Mnichov). Ale porad lepsi nez nic.

0/0
8.10.2015 18:22

Š87t51e37f60a48n 35F55r43i87č89a 7592518233846

Není to úplně nejčerstvější informace. Přesto, v roce 2012 bylo mnichovské letiště 30. největším na světě. Spojení přes Mnichov tedy bude určitě atraktivní a velmi bohaté na množství navazujících linek. I když jistě dražší, než autobusem přes Vídeň.

Zdroj: http://www.kompas.estranky.cz/clanky/statistiky---hospodarstvi/nejvetsi-letiste-sveta-v-roce-2012-petr-daubner.html

0/0
8.10.2015 14:06

I76v44a81n 81H41o53l94a60s 5627147118807

A proč tedy stejná linka před deseti léty skončila nakonec dost neslavně?

0/0
8.10.2015 18:29

O60l26d33ř31i29c30h 26J58a56n79e77č25e93k 8569686713541

už jsem se lekl, že to bude provozovat Ryanair :-P

předpokládám, že letenky budou tak drahé, že to bude zajímavé jen pro byznys klientelu. ale pokud to ta uživí, proč ne.

+4/−1
8.10.2015 13:06

P58a28v81e91l 22O19d81r83a12z44i58l 6964379887330

I byznys strká lidi do žlutýho busu, krom těch, co lítaj firemním létadlem.

0/0
8.10.2015 15:36

P58e66t74r 38N19i65v69n38i34c64k38ý 3962664655877

„Nová linka otevírá úplně nové možnosti rozvoje našeho regionu v řadě oblastí, ať už je to turistika, byznys, výstavnictví a další odvětví,“

A toto všechno spasí 50 ecstujících denně?

+1/0
8.10.2015 12:56

O83l83d33ř15i13c84h 29J87a47n17e51č47e27k 8849666603281

ano, může být. protože na krátkou služební cestu se v současnosti ze zahraničí do Brna takřka nemáte šanci dostat - nejbližší velké letiště je přes 2 hodiny daleko, nepočítaje Bratislavu, kde ale létá takřka jen Ryanair.

je samozřejmě otázka, jak bude nastaven letový řád, pokud se poletí jen jednou denně a v Brně bude jen krátká obrátka, tudíž všichni ti manažeři a návštěvníci veletrhů stejně budou muset přespat, asi to nevyjde o mnoho lépe než letět do Vídně, odkud (z letiště) do centra Brna dojedete za 2 hodiny pohodlně vlakem.

+1/0
8.10.2015 13:23

L89u54k66á36š 81H40l61o88u87c89a56l 6372820211254

ve zprávě chybí poměrně zásadní informace, kolik to bude kraj a město stát...

+1/0
8.10.2015 12:52

D27a23d59a74k 73P32e84t48r 7381780364318

Nic to nebude stát, provoz hradí Angela. Do Mnichova po,prázdnu a zpět plno jejich dětí.

0/−1
8.10.2015 12:55

Š67t28e52f52a66n 13F20r16i21č98a 7602128523706

To je výborná zpráva. Jen tu linku udržet při životě.

0/0
8.10.2015 12:46

P26e25t94r 72J60u64r94č36e30k 4139354910

To je taková psychoterapie. Ne letišti v Brně se zvýší provoz o neuvěřitelných 20 % a Brňáci zažijí hromadný orgasmus lokálního patriotismu. ;-D

+3/−6
8.10.2015 12:34

M86i95c14h16a37l 57B54r19ň93á69k 6454464897338

Boze boze...

0/0
8.10.2015 15:28

Z72u14z13a28n62a 56K31u12b15á69t53o65v28á 1716353406974

Smát se vlastním a ještě k tomu značně ubohým vtipům je trochu smutné.

+3/0
8.10.2015 15:40

P48e27t74r 26B23e11z15s71t13a56r43o76s55t79i 2579816363901

Nechapu moc k čemu, ale pokud si to najde své cestující... Za humny je Vídeň s nabídkou spojení do celého světa...

+4/−4
8.10.2015 12:18
Foto

J89a33r11o50s77l69a83v 89R44e61z70n38i82k 1839622717955

Do Brna létá spousta lidí a první otázka je vždycky - proč do tak velkého města s tolika firmami nelétají skoro žádná letadla. Z Brna naopak zase létá kupa lidí. Teď jde o to, jak moc se to projeví na ceně letenky. Dřív, když ta linka byla, tak to udělalo velký rozdíl a travel budgety jsou vždycky omezené ;-).

+2/0
8.10.2015 12:39

Š29t25e17f59a12n 96F56r59i98č87a 7342598883946

Omyl. Brno není velké město. Pokud bude chtít kraj tu linku udržet, bude muset nasypat. Než bude soběstačná, může to trvat několik let.

0/0
8.10.2015 15:52
Foto

J82a91r80o44s17l95a97v 48R14e42z32n66i52k 1109732737595

Je to velkem mesto z pohledu toho, ze do mnohem mensich mest, se da v pohode dostat letecky. Zajem bude skutecne podle ceny. Budeli rozumna, tak vidim velmi slusne vyuziti. Ale pokud proste let z Brna a do Brna prida tricet procent na letence, jak to bylo driv, tak si to proste neobhajim. I kdyz s cenama letenek, kde to skace sem tam nakonec mozna i ano :). Vidim jen v tymu, ze se tady (v BOS) vystridame z Brna cely tym behem pristich par tydnu a to cestuje kupa lidi a tech firem je tu celkem dost.

0/0
8.10.2015 17:58

O24l82d83ř38i66c29h 41J86a35n54e89č78e81k 8589406543661

protože Vídeň je pro byznys cestujícího moc daleko - ten potřebuje přistát a dojet taxíkem z letiště na schůzku nebo do firmy. z Vídně by ho to stálo nejméně 2 hodiny po příletu a 3 hodiny na cestě zpět, což je strašně moc.

z Brna se stalo mezinárodně významné město a fakt, že se tam v podstatě nedá doletět, ho myslím dost brzdí.

je jen otázka, jaký bude letový řád. pokud to letadlo poletí někdy uprostřed dne z Mnichova a pak hned zpátky, tak to taky extra terno nebude.

samozřejmě to těžko bude něco pro běžného Čecha letícího na dovolenou nebo na výlet - pro něj je Vídeň určitě lepší. leda že by BMI létal v codeshare s Lufthansou a za zajímavé ceny.

+4/0
8.10.2015 13:13

J86i46ř12í 48K54o75c96u79r20e73k 6365454535558

Ovšem když kraj utopí 10-15 mega v dotacích na provoz, tak málokdo bude mít zájem lítat nedotovaně. Abychom se pak neprodotovali k chudobě.

0/0
8.10.2015 16:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.