- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a nejlepší na tom je, že dvě třetiny těch vozovek žádnou opravu nepotřebovaly - prostě je potřeba jen vyčerpat (a prostavět) dotace ...
Naprostý souhlas, pracuji v areálu Olympie a vím co bylo nutné opravit. Místo toho aby se napřeli všechny síly na rekonstrukci mostu přes D2 na Modřice tak se raději naprosto zbytečně frézovala křižovatka a najezd i sjezd k D2. V průběhu opravy mostů byla řada dní kdy se na mostě nepracovalo vůbec!!
To zase bude určitě kvalitně odvedená práce, když to tak všechno spěchá... hlavně vyčerpat prachy a práci odfláknou a uspěchat,protože konec roku se blíží
Njn dotace se prostě musí čerpat i kdyby na chleba nebylo a lidi měli u Olympie začít tábořit. Navrhuji umístit na jih Brna cedule sponzorováno EU už teď. Přece když se staví za peníze z EU, tak je to dobré a nějakých pár hodin v koloně je z hlediska vyššího principu mravního úplná maličkost. Politicky, myslete politicky. :)
No a já zase tvrdím, že existuje, a jsou to právě ti úředníci v čele s Ing. Vladimírem Bielkem, kterého tímto zdravím a doporučuji mu změnu pozice za nějakou, na kterou stačí.
Tato situace je pro stát/město finančně zajímavá. Dala by se nazvat "samofinancováním staveb". Auta v kolonách jen stojí s nastartovaným motorem a jen spotřebovávají benzín a naftu a tím pádem si stát příjde na zajímavou sumičku na DPH a spotřební dani. A to se vyplatí
Za všechno mohou ztopořená ega urbanistů architektů a v neposlední řaděpolitiků, kteří chtějí stavět stále větší stavby, ke kterým místo pořádaných komunikacívedou jen jakési „pupeční šňůry“, které vůbec nerespektují to jaká je dnesdopravní situace. Celé Brno (všechna velká města) je poseto takovými lokalitami (Olympia, Globus,Bauhaus naproti Horbach, Baumax, Albert, Lidl, Peny….to všechno natahuje tisíceaut do města, ale tomu neodpovídají komunikace, které jsou projektované v jinémstoletí pro koňské povozy.
Navíc každé volné místo v centru Brna se hned zastavídalším „obrdomem“ aby se využila plocha, nikdo neřeší parkování jak například CTPna Holandské, lidé parkuji kde nemají, zužují již tak úzké komunikace.
K tomu všemu se v Brně (jako jiných velkých)městech rozrostla neuvěřitelně sídliště, která když se ráno vydají do práce,protože každý pracuje přesně na opačném konci než bydlí, sama o sobě ucpouvšechny úzké cesty ve městě, a to i když nejsou opravované jako letos.
Bude to čím dál horší, protože nikdo nechápe, že počtuobyvatel, velikosti sídlišť a velikosti obchodních center musí odpovídatkapacita komunikací ve špičkách nikoli mimo špičky!!!
Jediný kdo si na tom namaže kapsu jsou prodejci PHM, protožeauta v takových kolonách běžně spotřebují 15 litrů na 100 kM.
A proto se parkovací dům na Kounicově předělává na kanceláře? Prý tam nikdy neměli naráz víc, jak čtyřicet aut, tvrdí IMOS.
No rozhodně by to chtělo na příslušných odborech městských částí udělat pořádnej vítr a komplet to tam povyhazovat, protože co se děje letos v Brně je snad řízená sabotáž. Kde šlo projet jeden den další den neprojedete, na devadesáti procentech uzavírek, zúženích a dopravně omezených úsecích NIKDO NEPRACUJE!?!? a zdá se to jako zkouška co ještě můžou uzavřít nebo rozkopat, než se lidi vážně n@s€rou. Nakonec nezmůže nikdo nic a ve finále Vás pokutuje městapo ukryté v křoví za pásy, které si po hodině stání v koloně člověk rozepne, aby si vzal z kufru vodu na napití... Je to tady vážně k zblití...
Na vině je jistě špatná korodinace, časový tlak, léta neřešená dopravní situace a asi mnoho dalšího. Jenže co situace, kdy třeba na Milady Horákové dělali výměnu toho praovodu stylem, že měsíc a půl byla jáma zasypána, ale nic se tam nedělo. Pak když jdete po okolí a vidíte, že těch stejných pět dělníků pracuje na stavbě, která se táhne přes několik ulic, tak je asi něco špatně. Jestli by nestálo zato, zadávat zakázky firmám, které na to kapacitně stačí.
Lidi jezděte MHD...ta sice stojí v uplně stejné zácpě,ale aspon se seznámíte
Nekamenujte mě svoji část viny nesou úřady, jistě.... Ovšem i ti, co v zácpách trčí, taktéž nesou část viny. Aut přibývá, silnic nikoliv, v každém druhé autě se veze pouze jeden kus člověka.Je tedy logické, že provoz houstne, zácp přibývá. Každý nechť si sám odpoví, jak velkou část viny nese
Každý den jezdím do práce z Avionu do centra a dokud to nebylo rozkopaný tak bez problému. Navíc většina aut jsou firemní (dodávky, kamiony, ...). A až stejně dojedu do města budu tam mrznout, protože MHD je přecpaný. Takže i ty v autech pojednom chápu (teplo, klid, ...).