- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja jsem moc v zahranici nebyl....
Ale za podobne situace v Lipsklui a v Milane dopravu ridií Policie...
Ono se vsude setri, nicemu se nedivta
Koukám,že CC nemělo nějakého toho pre safe asistenta.
Jsem rád ,že se konečně začalo z opravami dálnic , ale nechápu proč na mnoha úsecích se současně opravují souběžné silnice. Letošní pasti jako Velké Meziříčí nebo Brno - Vyškov jsou náporem na nervy řidičů a potom mohou vznikat tyto nebezpečné situace. Dotace jsou dotace , ale za životy lidí nestojí. Ministerstvo dopravy řeší přednostně tendry a nákupy a nevěnují žádnou pozornost koordinaci opravovaných úseků. Včera Šlapanice - Kaštanová 1,5 hodiny. Celkem asi 5 km.
Nejhorší je, že zdržení znamená milardy z kapes uživatelů a vlastníků vozidel. Běžně se oceňuje hodina ztraceného času mnoha stokorunami. Pokud je ve voze více lidí, jedná se o tisíce. Jen proto, že úředníkům je to lhostejné.
Neočekávaný manévr- předjede vás pak zjistí že jede rychle a dupne na brzdu.
Ten necekany manevr vidim kazdou chvili...za celou delku pripojovaciho pruhu se dotycny ridic rozjede tak 40, na konci zastavi a pak tam vjede jak z krizovatky..
!!!! Souhlas !!!! To je jako odjíždět z Globusu, klobouk vyjede a z připojovacího pruhu se připojí na slinici, kde se lítá 130km/h rychlostí 50-60km/h.
Tak jen doplnění ten sjezd už zavřeli teď , je tam kolona až k Rousínovu
Policisté situaci absolutně nezvládli - aspoň na té Vídeňské ulici. Zatarasili ji před Futurem a naváděli řidiče na dálnici, Přitom stačilo pustit je k Futuru (tam žádné kolony nebyly), kde by se stočili pod Vídeňskou a vyjeli na druhé straně té čtyřproudovky a odtama už se dalo krásně pokračovat na Rajhrad... A ještě byli protivní jak pr*el...
jo, na tento typ nehody je každý crashtest krátký. přesto by stálo za to zavelet k úpravě návěsů a přívěsů...když to šlo s jakýmasi reflexníma proužkama okolo obvodu, které podle mého mají menší význam...
No, ale napsasoval to tam pěkně, myslím, že vina je i v homologaci zadní zábrany proti podjetí, protože tek šusplech, co se nyní dává, neudrží ani motorku, natož auto. Stačí se podívat na Metaco, Briab, Van Holl, jak má vypadat správná zábrana proti podjetí, ovšem něco váží, takže se od toho ve velkém upouští... tady vidíte výsledek, A neomlouvám tím řidiče, ten už cenu nejvyšší zaplatil,
Ta zábrana je tak schválně, protože působí jako deformační zóna. Není problém ji udělat jako kus tanků, ale kdo do ní najede, dopadne stejně, jako při střetu se stromem, nebo mostním pilířem. Od určité rychlosti je to pak jedno, buď vás zabije střih střechy, nebo kinetická energie.