- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud nemá Brno rezidenční stání, je hloupost jakékoliv P+R. Zajet někam do centra, najít volné místo a stát zadarmo a pak jet třeba někam šalinou dvě zastávky není problém. Zastavit u hřbitova, jet šalinou do centra 20 minut nikoho nenadchne. Až se zavede rezidenční stání a platit se bude všude, tak to smysl má. Se divím, že to už někoho nenapadlo. Myslím, že to je dobrý způsob, jak z lidí vytáhnout peníze a donutit je jezdit MHD.
a letos na to radnice všechny pomalu zvyká... dostat se kamkoliv nebo jen okolo autem je téměř nemožné...
Výstavba parkovišť je samozřejmě chvályhodná. Ovšem ta dvacka je nejspíš kontraproduktivní. Pokud někdo chce nechat auto u konečné, a dál pokračovat tramvají, v tom případě tak činí už nyní. Byl by marnotratný, kdyby utrácel za placené parkování. V případě parkoviště u ústředního hřbitova bych rád připomněl, že motorista má možnost zaparkovat už o několik kilometrů dříve kdekoli v dosahu MHD mezi Modřicemi a Heršpicemi. Tím ušetří, řekněme, litr benzínu a dvacku za placené parkování. Právě dost na kompenzaci nákladů na jízdné v MHD.
Od Olympie máte dopravu zdarma,velkokapacitní parkoviště hlídané kamerami a ještě u dálnice.
To bylo řevu že orloj na Svoboďáku stál 12 milionů. Tady se vyhodilo 9 milionů naprosto zbytečně za řešení problému, co neexistuje na zpoplatnění plochy, kde lidé auta nechávali už předtím, tudíž žádná změna.
Kokot na Svoboďáku když nic jiného město proslavil a nepopiratelně přitáhl na náměstí spoustu lidí, turistů i místních.
Nevím proč parkoviště.Ještě pár oprav na dálnici a všichni jsou zaparkovaní
Pokud chcete budovat záchytná parkoviště, tak pro TISÍCEaut je místo přímo v centru u Zvonařky a Hlavního nádraží - mezi ulicí Uhelná a Opuštěná a také mezi Opuštěnou a Rosickou. Již několik let je tam jen tráva a křoví. Můžete se podívat na satelitní mapu, že tam stále nic není. A případné přemístění hl. nádraží stejně bude možná až za 20 let.
V zásadě šlo o to aby parkoviště nevyužívaly cestovky, pravidelní účastníci "tunning" srazů, a zaměstnanci okolních kanceláří. Cestovky tam nevjedou tak jako ani tunning party. Zaměstnanci zaplatí 20,-- CZK. A návštěvníci hřbitova vlastně také. A o tom to vlastně celé je. Podojit co to jde.
dojit 20 Korun za den?? tzn 2000 kc za den a celé parkoviste? to nevypadá jako dojení. leda to tak pokryje jednoho cloveka, co by tam stal a nejak to tam ridil, uklizel, hlidal
prkovani na okraji mesta treba za 100 Kč a v cenně lístek na celodenní MHD
Cože? 50x zaparkuju a zaplatím roční šalinkartu. Pak sice mám lístek na MHD celeoročně platný, ale k čemu to, když mě každá další jízda stojí stovku.
Kapesné pro Hollana and his company...