Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brněnští zastupitelé schválili podmínky koupě veletrhů za 225 milionů

Brněnská koalice na mimořádném zastupitelstvu i přes odpor opozice odhlasovala pokračování kroků ke koupi veletržní firmy. Zároveň skončilo období, kdy partnerství ANO, Žít Brno, lidovců a zelených reálně hrozil rozpad. Strany oznámily, že krizi ukončily podpisem mírně pozměněné koaliční smlouvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89a61v41e25l 27Š81e31v44č10í69k 6160465319310

Teď ještě aby jim zbyly nějaké peníze a uklidili špinavé zaplivané nádraží a Myší díru pod nim. A také dokončili čtvrt století trvající stavbu průtahu z D1 na Svitavy. Počítám od doby kdy začali kutat Pisárecký tunel a věděli kudy povede cesta na výpadovku na Svitavy. V Žabinách se to zůží do jednoho pruhu a zúžení tam vytvoří špunt, který připravuje tisíce řidičů průběžně o statisíce hodin posunováním a zamořuje jako bonus prostředí s exhalací pomalu se posunujících vozidel.

Škoda, Brno se změnilo na věčné staveniště a špinavé provinční město. Kmotrům se tam ale nikdy nedařilo špatně.

S paní koukáme na Četnické humoresky natáčené v Jaselských kasárnách kde jsem kdysi sloužil. Již desetiletí je z krásných budov s jistým stylem hromada sutin zarostlých pleveli. Mohl tam být klidně po úpravách pension pro staré s parkem uvnitř areálu i jiné. Takto zřejmě velkodevelopeři číhají na lukrativní pozemek v lukrativním místě.

Tedy abych se přiznal, už jsem na to nějakou dobu nekoukal, možná už tam staví další katedrálu boha Gelda, jak říkám marketům.

+1/−1
21.11.2015 8:27

P20a84v86e28l 98M37a81r13e57š 8315470547375

S průtahem D1 na Svitavy ( myslíte R43, předpokládám) nemá Brno (naštěstí nic společného. To je akce státu a kraje.

0/0
21.11.2015 12:27

P15a54v55e70l 80Š11e36v36č62í59k 6860705859830

To je alibistický nesmysl. Kdyby nebyli brňáci a jejich zastupitelé ovce, tak by se o své zájmy prali a něco by se dělo. V Brně se vyhazují stamilióny a miliardy za nesmysly a co by mělo fungovat je prakticky neřešitelné. Například na postavení šíleného a krajně nepraktického soudního paláce utratili tuším cca 2 miliardy a soudy jsou stejně pro srandu králíkům. A jak zmínil Petr Pavel, tak třeba cesta po úřadech je nekonečná anabáze.

0/0
21.11.2015 13:13

P19a43v54e21l 30M78a77r28e78š 8515540237865

Tak samozřejmě, že v tomto případě mají Brňáci (polské) máslo na hlavě. Konkrétně tedy bystčáci a zahrádkáři s Kníniček, kteří proti týhle silnici léta prudí  aniž by se namáhali o problému si něco zjistit, prostudovat si návrh vedení trasy a uvědomit si, že jim R43 přes bystrc paradoxně pomůže, protože se má jednat o komunikaci v hlubokém zářezu ( a eventualně zvrchu zakrytém), což je poozitivní změna oproti současnému stavu. No a vedení města brna sdamozřejmě nechce tuhle hlasitou skupinku naštvat, protože se bojí o korýtka a i ti nový si potřebují v tichosti nakrást.

Ovšem rozhodující slovo má stejně stát a kraj, on je ten, kdo celou tu srandu bude financovat. Bohužel poněvadž máme jenom tu demokracii a města a obce prý mají právní subjektivitu, musí stát i když třeba peníze má, púočkat, jak se vidláci v Brně dohodnou a zda vůbec

0/−1
21.11.2015 13:37

P47a87v92e42l 17Š36e76v37č91í38k 6550225489580

Mám obavy, že nelze co dodat.

0/0
21.11.2015 14:09

Š19t97e41f68a75n 82F20r18i19č26a 7342308533286

R43 skrz Bystrc je za stávajících předpisů nerealizovatelná, a nezdá se, že by bylo možné zákony jen tak bez dalšího prolomit. Bystrc má velikost průměrného okresního města. Není žádný důvod do Bystrce zavádět dopravní zátěž a s tím spojené ekologické zátěže (hluk, polétavý prach). Akceptovatelným řešením je vedení Boskovickou brázdou. Tedy severovýchodní obchvat celého Brna. Kdo potřebuje do Brna, sjede okolo Globusu v stávající trase, kdo potřebuje na Prahu, napojí se obchvatem na D1 u Ostrovačic.

0/0
21.11.2015 22:08

Š31t38e11f97a21n 65F32r83i38č46a 7882228263176

Omlouvám se, mám na mysli samozřejmě SZ obchvat.

0/0
21.11.2015 22:12

P95a88v81e55l 98M83a89r58e79š 8835490917375

Podstatná část Bystrce je až západně od Staré dálnice,valné většiny jeho obyvatel se její nahrazení čtyřproudou komunikací v hlubokém zařezu nijak nedotkne

0/0
21.11.2015 22:35

P78a82v25e81l 15M33a19r69e98š 8535240377915

Trasou pres Boskovickou brazdu vám nikdo jezdit nebude.Je to příliš daleko od města,velká zajížka.To už raději pojedete přes Brno po Žabovřeské a krpolskymi tunely.

Pro účel kvůli němuž je R43 stavěna je trasa ve stopě exteritoriální dálnice bohužel jediná možná.Alternativně s kominskou nebo medlaneckou variantou,které jsou ovšem technicky mnohem složitější kvůli potřebě křižovatky v úzkém údolí a tunelu pod Holednou.

0/0
21.11.2015 22:32

P27a34v68e94l 78M62a65r12e21š 8295440777315

R43 není uvažovaná jako privadec na D1 od Svitav,ale jako dopravní tepna Sever Jih.V Brněnské aglomeraci má sloužit jako vnější dálniční obchvat města a severně od Svitav se napojit na R35 Liberec-Hradec Králové - Zlín -slovenská hranice...

0/0
21.11.2015 22:44

P68a37v72e57l 27M57a28r38e52š 8115230637825

Špinavým provinčním městem bylo Brno od vyhnání němců vždycky.Za Monarchie a chvíli za první republiky to bylo bohaté výstavní  (a převážně) německé město, hned po Vídni a Praze....

0/0
21.11.2015 13:40

L88e17o46p96o45l66d 28P17r65o65k88e84š 8159854367

Další z výborných kšeftů. Mám doma taky rozhrkaný auto ,zeptám se v AAA jestli mě ho vykoupí za původní cenu.

0/−1
20.11.2015 17:34

P34e67t62r 80P14a83v63e80l 1956505367652

Tak a ted bych tam nastehoval vsechny státni instituce (finančáky, sociálky, úřad prace, magistrát, pasový, řidičáky, občanky,...), aby měli voliči vše po ruce a neběhali jako idioti po celým Brne. Všichni budou mít stejné úřední hodiny, bude tam kde parkovat, ušetří se za provoz 50-ti budov a všichni budou spokojeni....Chápu, je to utopie, ale nebylo by to krásný? Co vy na to?

+9/−1
20.11.2015 15:31

M18a62r74t33i55n 41K94r73č57i64l 6240838778599

R^

+1/0
20.11.2015 16:24

P24a13v71e83l 72Š21e71v91č14í83k 6470425589980

No nevím, především by ti úředníci museli být za prosklenými stěnami, aby byli viditelní, žádná kafíčka,  cigaretky, internet a pokecy. Hlavně mít propojené informační systémy, protože za stávajícího stavu bych si stejně musel nosit papírová potvrzení z jednoho odboru na druhý, případně jezdit přes půl republiky na něco, co může vyřídit i na místě.

0/0
21.11.2015 8:36

P34a35v49e55l 19M10a19r53e89š 8415420527195

propojené informační systémy? větší scifi než hyperpohon;-D.

Ale zase pokud pravá ruka státu neví, co dělá levá, má to pro nás co využíváme děr v Systému svoje výhody:-/

0/0
21.11.2015 13:43

P21a77v68e53l 78M12a53r68e60š 8195220767245

Ono miniumálně půlka těch líných úřednických parazitů by šla propustit, kdyby se dalo s úřady komunikovat elektronicky přes internet, jak je v roce 2015 v informační společnosti normální.

Stačilo by do konce dotáhnou jinak celkem dobrý projekt DS, zavést ověřenou el. identitu a do těch desítek státních databází a registrů zřídit centrální dálkový elektronický přístup

+1/−1
21.11.2015 14:24

P93a25v58e89l 85Š23e81v95č48í31k 6250675739760

IT je dobrý sluha a zlý pán. U nás především prostředek na legalizované zlodějny obrovského rozsahu. Před lety jsem se staral o mamku po mrtvici. Tehdy ji přišel od VZP dopis s možnosti aktivace  v IZIP. Když jsem zjistil co by mělo umět, zajásal jsem, že mi skončí papirová válka s přenášením výsledku a medikace mezí doktory, nemocnici, rehabilitačními pobyty atd. A navíc možnost kontroly co se na mamku účtuje. Párkrát jsem tam nahlédl a nikdy tam nebyl jediný záznam.

Evidence vozidel, jako obchodník s motorkami tam občas chodím. Papirová válka, vyplňování nekonečných formulářů které si databáze může dle VIn, RČ nebo IČ snadno načíst, případně bych mohl předpřipravit od PC přes internet. Úředník by jen po kontrole vytiskl, nechal parafovat, já zaplatil za pár vteřin úkon kartou, mezi tím by tiskárna dotiskla v TP změnu, úředník dal razitko a podpis a vyřízeno. Případně s elektronickým podpisem vyřízovat poštou. Žádné cestování, žádné emise ani ztráty pracovního času vřádu hodín až dne. Scifi.

Doufal jsem, že vstupem do EU se tyto systémy začnou vyvíjet celounijně, s místním lokalizacemi. Scifi.  Čemu se divit, když ovčané vyslali Železného, Macha, Jourovou, Ransdorfa a další exoty. Realita

Nu, dopiji poobědové kafe a jdu pracovat. Nejsem zaměstnanec, natož státní.

A večer budu jako včera sedět u PC a testovat účetní a skladové programy pro pořízení, protože můj stávající nelze inovovat a nebude umět kontrolní hlášení DPH což vašnostové vymysleli i s pokutami od 1k do 50k za nepodání v termínech. A ani účetní ještě přesně neví, jak bude připojování fungovat.

Tedy jsem trochu odběhl od Veletrhu. Táta mne tam za mlada vodil a ukazoval stroje které konstruoval.

+1/0
21.11.2015 14:49

T49o69m22á39š 50T30a12t59í24č44e40k 5670392150398

Na konec su první v diskusi, abych si jen utáhl z redaktora... :-(

0/0
20.11.2015 13:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.