- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to bych chtěl vidět jak to budou autobusáci stíhat.Sám bydlím ve Slatině a vyrazit ve špičce směr město je holé šílenství.Jen jesli dopravní podnik nepořídí bílé autobusy s fialovým pruhem a modrými majáky,to by za určitých okolností stihnout mohou.Jenže když je zácpa tak se možná sanitka protáhne ,ale autobus?
Tak si počkáme co se nám tady v Brně zase posere.Letos stačily ty uzavírky,šla z nich hlava kolem.Jinak díky za každý dobrý nápad.
Uzavírky jsou problém všude. Jinak Brno dáváme cca týden jednou do roka v autě, tak v MHD a bez problému ...
Vítám expresní linku. Posílení dvanáctky by šlo ovšem taky vyřešit expres spoji, neboť se dá říct, že z hlnádru a České jede velká část studentů až na Červinkovu, takhle by je bus vyhodil rovnou v areálu PPV. No třeba časem.
Považuji za důležité zdůraznit, že tyto změny jsou důsledkem práce jak žítbrno, tak především
Pirátů,
kteří mají koncepci zdokonalování MHD dlouhodobě a zcela bezprecentně podrobně propracovanou.
Porsche design? Tak teď už jen globální ochlazení, abychom se v těch tramvajích v létě neuvařili.
Všechno super, ale nechápu ty 13T nemůžou konečně nakoupit 14T které jsou fakt super.
až na to, že 14T provozované (ale již přes rok je, až na pár výjimek většina z 60ti dodaných a dosud celkem 57 existujících = nezničených nehodou, odstavena pro poškození uchycení podvozků) v Praze mají stejný tvar jako 13T jezdící v Brně.
Neměl jste náhodou na mysli spíš 15T Forcity - a pak by mne zajímalo v jaké variantě designu - původního či toho "letošního" s faseliftem (majícího plné typové označení 15T4 Forcity)?
Až jedna šalina klekne, tak se vytvoří kontinuální špalír na sebe navazujících šalin číslo 12 od konečné po konečnou. A to bude konečně nekončící konečná
To už tu bylo loni za velkého mrazu a deště
Z Bystrce do Slatiny je jenom jeden přestup a to u nádraží ze šaliny na tykadlo.
Tramvaje 13T nejsou moc oblíbené kvůli sedadlům zády k oknům. Provozovatel na to zareagoval tak, že je v tomto provedení pouze prvních 19 vozů. Dalších mladších 10 vozů už má sedadla normálně a v takovémto provedení budou i ty nové. Dokonce i podobné 14T v Praze se takto budou předělávat. Je jen otázka, jestli se někdy přestaví i těch první 19 brněnských.
Tramvají ale nepřibude. Varia jsou oficiálně rekonstrukce (až na to, že z původní tramvaje se využije snad jen techničák, stará tramvaj potom nesmí do provozu a po vytěžení potřebných náhradních dílů se sešrotuje). A za nové 13T se vyřadí adekvátní počet starých tramvají - včera se objevila zpráva, že budou věnovány do válkou zničeného ukrajinského Mauripolu.
Tak zrovna sedadla u 13T jsou zlatý oproti trestným lavicím z plastu v nových autobusech, obvzlášť teď když přituhuje.
Jsem překvapen, co se tu v diskuzi najde nespokojenců. VHD v Brně je naprostá světová špička.
No nevím, už teď je ve špičce běžně z jedné dvanáctky vidět druhá, co jede pár set metrů za ní. Když vzikne problém, tak proto, že se někde něco zašpuntuje a tomu víc šalin nepomůže, spíš naopak.