Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návštěvníci kraje lámou rekordy. Vytížené silnice jim ale nestačí

Na jih Moravy letos přijel rekordní počet návštěvníků. Lichotivá čísla ze statistik jsou ale vykoupená dopravními problémy. Turisté představují nápor, který silnice nezvládají. Lidem auta vadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P40a44v48e18l 19P20o19k63o24r12n14ý 2466204310732

"nicméně investice do sčítacího zařízení, které dokáže hustotu dopravy zaznamenat, je vysoká." - pár nezaměstnaných s tužkou je vysoká investice. A snad to nepotřebují superpřesně, když nějakou čárku neudělá.

0/0
14.12.2015 10:37

L53u35d93ě58k 46M22u84s45e12l63í37k 3966929

Tak to bylo kvůli turistům ty rozkopaný silnice,aby se nedostali až do Brna:-)

+1/0
13.12.2015 17:53

A71l59e16š 17L75i53s55o80v80s19k73ý 9789808962422

Člověk musí obdivovat Liechtenstejny, kteří to vybudovali, a malost českých úředníčků, kteří jim to odmítli vrátit a radši sypou miliardy do oprav.

+1/0
12.12.2015 13:36
Foto

M55i63l84o18s10l69a68v 83Z62í55t98k45a 8530814227250

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadníte a zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+2/−3
12.12.2015 9:00

F23a13b84i42o 86S13g23a97t10t79o22n77i 9361470157630

Jasný, už se těšíme na atraktivní spojení třeba Liberec - Lednice nebo Chomutov - Břeclav. Dejte si obklad, resenim je dostavba R52, obchvat Znojma a Břeclavi.

+5/−1
12.12.2015 10:31

T15o30m80a43s 17N41o19v55o12t75n52y 1611764176115

Plus by se hodil i ten obchvat Podívína, jako uznávám, že ta doprava tam problém je.

0/0
12.12.2015 12:10

R98o67m92a60n 74J94e63s55c52h49k86e 9188305567895

Je potřeba jak lepší silnice tak lepší železnice. A také levnější. Problém je, že se všichni na silnice nevlezeme. Kam vedou koleje a jsou rychlé volím vlak. Kam nevedou tam volím auto. Mne chybí dálnice R 43 + 35 Brno - Hradec Králové. Také mne vadí, že Praha nabídla občanům levnější MHD - chválím a ostatní města jsou drahá. A také  mne vadí nemožnost koupit si měsíční traťovou jízdenku na MHD, před válkou ta možnost byla. Nač kupovat celosíťovou jízdenku, když někdo požívá jednu linku na cestu do práce ?

0/0
13.12.2015 6:38

T56o25m49a44s 40N33o10v78o17t81n92y 1381394206605

Tady ty kecy o tom, že se zatraktivní doprava autem jsou úplně mimo. Kdo auto má, tak jezdí a do veřejné dopravy ho stejně nikdo nedostane, protože je to většinou o dost pomalejší. Veřejná doprava má smysl pouze na dálkové trasy, kdy může jet po dálnici nebo koridoru (po čem by ovšem jezdila, když nechcete stavět nové silnice....) nebo pak v příměstu jako doprava do práce, školy, tam docela funguje IDS JMK. Na výlety, volný čas, dovolené, pro turisty vesměs smysl nemá, vzláště když cestuje celá rodina.

+1/0
12.12.2015 12:12

L61u30d91ě77k 23M19u43s86e40l67í50k 3746389

Nevopakuješ se?

0/0
13.12.2015 17:54
Foto

M92i30l33o88s97l22a28v 37Z22í42t75k77a 8970874847780

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadní te až zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+1/−3
12.12.2015 8:59

M80a66r34e44k 90K86o65s25t51e43l80e23c37k18ý 6753896578

To už tu bylo: Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi, tak ji musel zavřít.

Takže ti turisté jsou vlastně pro dědiny i kraj málem neštěstím!? Nebylo by lepší, kdyby byly památky uzavřeny, popřípadě zbourány, aby byl v obcích klid?

Místo, abyste byli rádi a snažili se z turistického ruchu něco získat, přilákat turisty a něco jim nabídnout, tak chcete postavit zdi, vyhnat návštěvníky pryč, aby to všechno objeli velkým obloukem a neotravovali vás, místní zapr.ěnce? Dobrý cíl, přeji úspěch!

A pak budete moct zase brečet...

+1/0
12.12.2015 8:31

J71a84n 85Z57ř14í39d27k90a32v49e87s26e98l25ý 5306572187

Nutno podotknout, že v Podivíně nejsou ani u dálnice protihlukové stěny a nikdo je není schopný zajistit, jediná možnost je prý jako jednotlivec sepsat petici a chodit po domech a žádat podpisy od lidí ve městě, což si nemyslím, že je zrovna vhodné řešení, když i kvůli podomnímu prodeji Vás nikdo do bytu až na pár vyjímek nepustí. Navíc ani lidi nemají čas a měl by to řešit někdo zodpovědný, ale je to marné, ikdyž provoz na dálnici rok od roku stoupá....

+1/−1
11.12.2015 23:12

Š58t11e26f40a46n 15F64r17i46č64a 7402158983136

Obchvaty obcí na silnicích 2. a 3. třídy jsou v kompetenci kraje. Zde neobstojí žádné vymlouvání na Prahu. Je to záležitost kraje. Když ten ale není schopen ani ochoten prosadit ani obchvaty Brna, místo toho prosazuje průtah 30 tisícovou Bystrcí (a tedy průtah Brnem), těžko po krajských úřednících žádat obchvat Podivína. Způsob myšlení krajských územních plánovačů je ve srovnání s vyspělou Evropou někde o 90 let zpět. Ten se dá vyjádřit jen třemi slovy: "neschopnost, neschopnost, a ještě jednou neschopnost".

+5/−3
11.12.2015 20:51

T66o85m30a35s 12N97o30v76o36t16n52y 1671474766985

V Bystrci se to dotkne asi 3 paneláků a pár chatičkářů. Teď se jezdí prakticky skrz několik obytných čtvrtí, to pokrytcům z Bystrce nevadí že kvůli nim se dusí půl Brna.

+3/−1
12.12.2015 1:25

Š51t27e59f64a29n 58F73r73i26č34a 7782318503666

Co to melete. Buď o problematice nic nevíte, nebo jste jen demagog. Ta trasa by vedla skrz pět brněnských městských částí - Kníničky, Bystrc, Kohoutovice, Žebětín a Bosonohy), a vyústila by na D1 u Troubska a Bosonoh (vzdálenost mezi obytnými zástavbami je 500 metrů), kde lidé už 20 let vlivem provozu na dálnici trpí hlukem a imisemi polétavého prachu nad zákonem stanovenými limity. O likvidaci rekreační zóny u přístaviště v Bystrci ani nemluvě. Koneckonců i město Brno v současné době prosazuje jinou trasu vně města.

0/−2
12.12.2015 10:26

T74o85m85a33s 46N31o40v78o88t27n58y 1871814746195

Mě vůbec nezajímá, že si někdo koupil pozemek, byt nebo barák někde, kde moc dobře ví, že ta silnice je plánovaná roky. To je problém většiny těch městských částí. Stejně jako Bosonohy řvou proti rozšíření dálnice na 3+3 i když je jasné, že doprava bude plynulejší = méně exhalací a hluku než když jim tam teď prakticky co den se sune zácpa na jedničku nebo dvojku. Demagog jste vy, když raději necháte jezdit dopravu středem města. Jiné řešení R43 nemá, protože když se posune někam dál, tak se nevyřešení nic. Nikdo nebude jezdit z jihu x kilometrů okolo Brna kvůli pár zeleným bláznům a důchodcům z Bystrce.

+2/0
12.12.2015 12:16

T87o77m67a87s 18N94o46v80o50t78n53y 1921214136115

Jinak ta "rekreační zóna" u přístaviště, tím asi myslíte ten 20 let stejný hnus plný stánků s cetkami a pár metrů "pláže"? Vždyť to bude vést přes hráz a pak horem, takže toho se to vůbec nedotkne. Tedy kromě zbohatlíků, co si načerno vybudovali místo chatiček vily na bydlení, to stejné Kníničky.

+3/0
12.12.2015 12:18

R33o76m78a20n 60J30e66s44c11h55k67e 9728385417155

Já bydlel několik roků v Bohunicích na kraji asi 500 od dálnice. Je paradoxní, že Bohunice měly nejčistější ovzduší v Brně - proudění vzduchu. To vím od jednoho lékaře, co prováděl výzkum a měření.

Neschopnost JM kraje je otřesná. Není R 43, není nádraží není dálnice Pohořelice - Mikulov.  U nás nejsou schopni postavit silnici Rájec - Boskovice.

0/0
13.12.2015 6:50

R41o76m97a64n 38J55e21s42c41h71k37e 9158455537915

Vy jste si nevšiml za ty roky, že kraje nefungují ? Ani stát nefunguje.

0/0
13.12.2015 6:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.