Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návštěvníci kraje lámou rekordy. Vytížené silnice jim ale nestačí

Na jih Moravy letos přijel rekordní počet návštěvníků. Lichotivá čísla ze statistik jsou ale vykoupená dopravními problémy. Turisté představují nápor, který silnice nezvládají. Lidem auta vadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P20a25v44e22l 79P29o52k91o44r77n29ý 2696904770142

"nicméně investice do sčítacího zařízení, které dokáže hustotu dopravy zaznamenat, je vysoká." - pár nezaměstnaných s tužkou je vysoká investice. A snad to nepotřebují superpřesně, když nějakou čárku neudělá.

0/0
14.12.2015 10:37

L91u72d84ě20k 43M89u12s37e46l18í73k 3746529

Tak to bylo kvůli turistům ty rozkopaný silnice,aby se nedostali až do Brna:-)

+1/0
13.12.2015 17:53

A30l42e24š 53L49i96s10o10v50s29k30ý 9949148952792

Člověk musí obdivovat Liechtenstejny, kteří to vybudovali, a malost českých úředníčků, kteří jim to odmítli vrátit a radši sypou miliardy do oprav.

+1/0
12.12.2015 13:36
Foto

M56i72l60o24s90l13a52v 88Z60í54t34k21a 8170864977140

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadníte a zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+2/−3
12.12.2015 9:00

F16a54b98i70o 12S62g74a29t93t76o13n50i 9531640257390

Jasný, už se těšíme na atraktivní spojení třeba Liberec - Lednice nebo Chomutov - Břeclav. Dejte si obklad, resenim je dostavba R52, obchvat Znojma a Břeclavi.

+5/−1
12.12.2015 10:31

T92o32m80a72s 57N58o82v48o77t53n63y 1971244846925

Plus by se hodil i ten obchvat Podívína, jako uznávám, že ta doprava tam problém je.

0/0
12.12.2015 12:10

R22o52m24a23n 49J14e35s76c92h97k40e 9308235107115

Je potřeba jak lepší silnice tak lepší železnice. A také levnější. Problém je, že se všichni na silnice nevlezeme. Kam vedou koleje a jsou rychlé volím vlak. Kam nevedou tam volím auto. Mne chybí dálnice R 43 + 35 Brno - Hradec Králové. Také mne vadí, že Praha nabídla občanům levnější MHD - chválím a ostatní města jsou drahá. A také  mne vadí nemožnost koupit si měsíční traťovou jízdenku na MHD, před válkou ta možnost byla. Nač kupovat celosíťovou jízdenku, když někdo požívá jednu linku na cestu do práce ?

0/0
13.12.2015 6:38

T45o94m39a94s 28N83o16v35o56t56n71y 1591924586985

Tady ty kecy o tom, že se zatraktivní doprava autem jsou úplně mimo. Kdo auto má, tak jezdí a do veřejné dopravy ho stejně nikdo nedostane, protože je to většinou o dost pomalejší. Veřejná doprava má smysl pouze na dálkové trasy, kdy může jet po dálnici nebo koridoru (po čem by ovšem jezdila, když nechcete stavět nové silnice....) nebo pak v příměstu jako doprava do práce, školy, tam docela funguje IDS JMK. Na výlety, volný čas, dovolené, pro turisty vesměs smysl nemá, vzláště když cestuje celá rodina.

+1/0
12.12.2015 12:12

L76u15d18ě83k 89M97u38s50e75l34í66k 3546879

Nevopakuješ se?

0/0
13.12.2015 17:54
Foto

M74i26l38o68s48l75a17v 67Z68í28t66k18a 8160274667660

Jediným dlouhodobě správným řešením je atraktivni veřejná doprava. Stavbou každé další silnice naopak jen usnadní te až zatraktivnite dopravu autem a problem se přesune kousek vedle

+1/−3
12.12.2015 8:59

M77a53r41e28k 92K30o35s21t39e19l13e16c54k62ý 6703606398

To už tu bylo: Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi, tak ji musel zavřít.

Takže ti turisté jsou vlastně pro dědiny i kraj málem neštěstím!? Nebylo by lepší, kdyby byly památky uzavřeny, popřípadě zbourány, aby byl v obcích klid?

Místo, abyste byli rádi a snažili se z turistického ruchu něco získat, přilákat turisty a něco jim nabídnout, tak chcete postavit zdi, vyhnat návštěvníky pryč, aby to všechno objeli velkým obloukem a neotravovali vás, místní zapr.ěnce? Dobrý cíl, přeji úspěch!

A pak budete moct zase brečet...

+1/0
12.12.2015 8:31

J28a59n 40Z27ř12í21d27k50a40v17e85s51e75l83ý 5806702837

Nutno podotknout, že v Podivíně nejsou ani u dálnice protihlukové stěny a nikdo je není schopný zajistit, jediná možnost je prý jako jednotlivec sepsat petici a chodit po domech a žádat podpisy od lidí ve městě, což si nemyslím, že je zrovna vhodné řešení, když i kvůli podomnímu prodeji Vás nikdo do bytu až na pár vyjímek nepustí. Navíc ani lidi nemají čas a měl by to řešit někdo zodpovědný, ale je to marné, ikdyž provoz na dálnici rok od roku stoupá....

+1/−1
11.12.2015 23:12

Š96t79e35f36a93n 53F90r27i39č39a 7712118233156

Obchvaty obcí na silnicích 2. a 3. třídy jsou v kompetenci kraje. Zde neobstojí žádné vymlouvání na Prahu. Je to záležitost kraje. Když ten ale není schopen ani ochoten prosadit ani obchvaty Brna, místo toho prosazuje průtah 30 tisícovou Bystrcí (a tedy průtah Brnem), těžko po krajských úřednících žádat obchvat Podivína. Způsob myšlení krajských územních plánovačů je ve srovnání s vyspělou Evropou někde o 90 let zpět. Ten se dá vyjádřit jen třemi slovy: "neschopnost, neschopnost, a ještě jednou neschopnost".

+5/−3
11.12.2015 20:51

T57o15m78a87s 66N36o48v74o42t23n77y 1611224496685

V Bystrci se to dotkne asi 3 paneláků a pár chatičkářů. Teď se jezdí prakticky skrz několik obytných čtvrtí, to pokrytcům z Bystrce nevadí že kvůli nim se dusí půl Brna.

+3/−1
12.12.2015 1:25

Š62t34e31f44a70n 65F89r34i12č33a 7162488103726

Co to melete. Buď o problematice nic nevíte, nebo jste jen demagog. Ta trasa by vedla skrz pět brněnských městských částí - Kníničky, Bystrc, Kohoutovice, Žebětín a Bosonohy), a vyústila by na D1 u Troubska a Bosonoh (vzdálenost mezi obytnými zástavbami je 500 metrů), kde lidé už 20 let vlivem provozu na dálnici trpí hlukem a imisemi polétavého prachu nad zákonem stanovenými limity. O likvidaci rekreační zóny u přístaviště v Bystrci ani nemluvě. Koneckonců i město Brno v současné době prosazuje jinou trasu vně města.

0/−2
12.12.2015 10:26

T80o54m48a27s 12N37o45v96o95t24n44y 1441314466215

Mě vůbec nezajímá, že si někdo koupil pozemek, byt nebo barák někde, kde moc dobře ví, že ta silnice je plánovaná roky. To je problém většiny těch městských částí. Stejně jako Bosonohy řvou proti rozšíření dálnice na 3+3 i když je jasné, že doprava bude plynulejší = méně exhalací a hluku než když jim tam teď prakticky co den se sune zácpa na jedničku nebo dvojku. Demagog jste vy, když raději necháte jezdit dopravu středem města. Jiné řešení R43 nemá, protože když se posune někam dál, tak se nevyřešení nic. Nikdo nebude jezdit z jihu x kilometrů okolo Brna kvůli pár zeleným bláznům a důchodcům z Bystrce.

+2/0
12.12.2015 12:16

T57o41m40a51s 57N75o14v50o65t51n49y 1661794756635

Jinak ta "rekreační zóna" u přístaviště, tím asi myslíte ten 20 let stejný hnus plný stánků s cetkami a pár metrů "pláže"? Vždyť to bude vést přes hráz a pak horem, takže toho se to vůbec nedotkne. Tedy kromě zbohatlíků, co si načerno vybudovali místo chatiček vily na bydlení, to stejné Kníničky.

+3/0
12.12.2015 12:18

R60o86m47a12n 61J68e38s44c20h21k32e 9658385177105

Já bydlel několik roků v Bohunicích na kraji asi 500 od dálnice. Je paradoxní, že Bohunice měly nejčistější ovzduší v Brně - proudění vzduchu. To vím od jednoho lékaře, co prováděl výzkum a měření.

Neschopnost JM kraje je otřesná. Není R 43, není nádraží není dálnice Pohořelice - Mikulov.  U nás nejsou schopni postavit silnici Rájec - Boskovice.

0/0
13.12.2015 6:50

R35o43m53a23n 54J91e74s96c51h96k76e 9148815747615

Vy jste si nevšiml za ty roky, že kraje nefungují ? Ani stát nefunguje.

0/0
13.12.2015 6:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.