- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už je naplánovaná dálnice z Otrokovic do Hodonína. Z Hodonína to protáhnout na Břeclav a do Vídně. Tak ta dálnice poslouží jak od Brna tak od Zlína. Nechápu co se přes Novomlýnské nádrže vyřeší.
Pokud se bude rozhodovat o stavbě rozhledny , nebo trasy pro koloběžky , tak to půjde ráz na ráz.
Tak si tady žijeme,furt jen kecy sliby a nakonec kulový.Jen si postavíme penis na svoboďáku nebo se na moraváku k zápasníkovi s ledničkou přidal zbrojnoš na žirafě.
Politici už asi konečně skoupili pozemky na trasách dálnic a teď už je mohou se ziskem prodat státu,tak se dělaj peníze,ne chodit do fabriky -politika to je zlatý důl a já jsem vůl,že jim ještě přispívám daněmi
zapasnik s lednickou je dobry nazev. ja to znam spis jako "Exekutor berouci pracku" :D
Proč nespojí D1 s Vídní? Byla by to daleko kratší silnice a stálo by to mnohem míň peněz.
"Jižní Morava jako jediný kraj v republice nebyla schopná za celou dobu své existence zásady územního rozvoje schválit" - Jen a pouze Haškova chyba, proč rozvoj kraje je blokován na roky dopředu.
A jeho trapná výmluva že Brno nemá ÚP? Jednak má (starý), a druhak kdože to vládl magistrátu až donedávna? Ne nějakej kamarád z mokré čtvrti Onderka?
Hašek je šašek.
Ono to zní přímo strašně, že se něco bude stavět přes vodní nádrž a přes Pálavu, ale nakonec zjistíte, že se víceméně jedná jen o rozšíření silnice, která tudy už vede a stejně tudy ta auta jezdit budou i bez dálnice. Protože jeden konec vede od Brna a druhý od Vídně. Jinudy prostě nepojedou. Akorát, co je lepší ? Původní silnice anebo moderní komunikace, u které si ekologové a obyvatelé mohou nadiktovat přísné ekologické požadavky a ochranu před hlukem ? Ne, raději budou stavbu blokovat a po staré silnici bude jezdit aut čím dál víc a pak už bude pozdě.
Spíš bych považoval za užitečné odvést trazitní dopravu směry Vídeň - Znojmo - Jihlava - atd., a Vídeň - Břeclav - Otrokovice - Polsko. Z Břeclavi do Brna po D2 už jen zbytek dopravy. Brno není plynová komora, aby tam museli lidé dýchat tolik exhalací z tranzitu. Ostatně i celkově, na kratších trasách méně exhalací.
No není politická vule tohle rozseknout. Nezačne se stavět dřív jak v roce 2030 a výstavba bude trvat 10 let.Takže kolon na Lipuvce si ještě užijime opravdu hodně.
Trasa na sever od Brna se ani teď vůbec neřešila, btw.
Ostuda jak Brno. Rakusaci uz sou skoro na hranicich a u nas se jeste ne ze nekoplo ani do zeme, ale jeste na to nemaji ani papir. Je mi 36 a premyslim ci se te dalnice vubec doziju.
Mně je o rok víc a říkám, že nedožiju... Ale pravda, kouřím
Opravdu odsouhlasili trasu? Pokolikáté už? Proč konečně někdo neřekne nahlas, že Kraj již řadu let není schopen uvést do života Zásady územního rozvoje. Ale nikomu to nevadí, pořád stejní lidé říkají, proč to nejde. Nedělají něco špatně? Už za zmíněný stav byl někdo odpovědný? Proč to jiné kraje zvládli a JMK ne?
Jako evergreen každý pátek slyšíte v dopravním hlášení o kolonách v Lipůvce... Opravdu to nejde řešit nebo jde o neschopnost řešitelů... Nebo se něčeho bojí?
Tento plánovací proces má ještě více chyb, než ten předchozí. Tím, že není zpracován pro celý kraj, je odsouzen k nezdaru. Válcovat lidem v Brně zdraví, to nemůže projít. Zastupitelé kraje pràvě zdrželi ZÚR o dalších několik let.