Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stop obchvatu Znojma. Bez chybějících zásad rozvoje kraje nejde stavět

Soud zrušil plánovanou výstavbu části obchvatu Znojma, který má ulevit dopravou mučenému městu. Výrok je ale zásadní pro celý kraj. Dokládá, že pokud hejtmanství nezmění postup, zarazí tím Brnu a dalším obcím rozvoj na řadu let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90i93ř28í 86N18e94k90u66l56a 3149948314215

Hašek je šašek, a znova ho lidi volí. Neblbněte už!!

+7/0
11.2.2016 11:48

J39a55k57u19b 74K51a38m29e87n68i70c39k83ý 4489312637216

jen bych doplnil ze haskova cssd a kdu - csl juranka za vse muzou a stejne je budou volit

+1/0
11.2.2016 13:50

L20u93d49ě29k 31M13u74s72e96l85í72k 3886169

Jense čeká na obálkovou metodu.Jenže asi nikdo nemá zájem naplnit obálky odpovídajícím obnosem.Proto hejtmanství přešlapuje a vyčkáváRv

0/0
11.2.2016 11:01

I68v95o 10H84e10b61e44l94k21a 8245470382120

Vyhnat Haška, kterej se nejvíc zajímá o to jak v Lánech udělat puč a stát se premiérem. Jak své milence přihrát pořádný odměny. A jak dotovat černou díru zvaná Velká cena, aby ho někdo svezl na motorce. A radši zvolit někoho, kdo bude dělat poctivou práci pro lidi v kraji, aby se nemuseli třeba dusit splodinama z aut.

+7/0
11.2.2016 10:18

L34u56c57i34a56n 69P12a45p92a10z81i90a18n 5524827461775

Patrně pan hejtman Hašek nějak pochybil. Co s tím?

+3/0
11.2.2016 9:35

J64a64n 40K81o10h73o39u97t 8477684287250

Jako vždy v ČR, mávne se nad tím rukou. A pak mu lidi nasypou plné urny hlasů při dalších volbách.:-(

+1/0
11.2.2016 13:16

Š98t78e11f90a28n 78F27r24i71č39a 7132858693746

Zastupitelé Jihomoravského kraje si vzali za rukojmí obyvatel dvou největších měst kraje. Schválit návrh Zásad územního rozvoje bez páteřních komunikací v Brně a okolí, a ve Znojmě, je neomluvitelným diletantismem. Dosud vyhrané spory obcí nad krajem ukazují, že návrhy nových silnic nelze prosazovat politickým tlakem shora, ale ryze odborně. Všude ve světě se budují obchvaty měst. Na jižní Moravě ale malá skupina zaostalých politiků prosazuje průtahy Brnem. Zatajuje přitom nebo nebere v potaz směrodatná data nebo i celé studie, která dokládají neprůchodnost tras územím, a interpretuje tyto k obrazu svému, Pak se nelze divit, že soudy už zrušily trasu R43 Brnem, ZÚR, ÚP Břeclavska, a nyní i trasu obchvatu Znojemska. Vzhledem k množství hrubých chyb, na nejlepší cestě k podobnému osudu je i nový návrh ZÚR.

+2/−1
11.2.2016 9:00

T94o27m92a91s 19N61o57v43o59t82n97y 1301334826285

Soud to zrušil na základě námitek pochybných ekologických aktivistů a organizací, z větší části šlo o formální nedostatky, kterých bude tak obrovský dokument vždy plný. Jistě, mohli se tomu na kraji více věnovat, ale daleko horší jsou mraky těchto různých aktivistů, kteří to shodili na místo konstruktivní kritiky a připomínkování jednotlivých záměrů. A ještě mají tu drzost ti stejní házet odpovědnost na někoho jiného, že Andere? Ty jsi jeden z těch, kdo může za katastrofální situaci v dopravě v Brně neustálými blokacemi a zdržováním. Jinak soud vůbec nerozhodoval o tom, zda je správné vést R43 tak nebo onak, ale řešil jen ty formální věci. Takže si stěžujte u aktivistů a podobných zelených hnítbrňáků, díky nic se tu nedá nic vybudovat. Kraj natož Hašek s Juránkem jsou sice extra exoti, ale hlavní vina je někde jinde.

+3/−2
11.2.2016 13:55

Š35t18e10f83a29n 93F31r80i10č88a 7722648313156

Pokud mezinárodní silnice není v ZÚR, pak není veřejně projednána. Je obyvatelům upřeno právo připomínkovat SEA, EIA, HIA, i ZÚR. To je důvod, proč soud vyhodil tu silnici z ÚP Znojma. A tak by to udělal i v Brně, kde ten průtah si nepřeje nikdo ze zadušeného jihu města.

+1/−1
11.2.2016 14:07

P34a60v53e21l 34M77o21r14a55v59e66c 3672659292288

Argument ad hominem. Vám může být u zadnice KDO ty námitky podal. Soud rozhodl, že ty námitky byly legitimní. A že jsou ZÚR neplatné. tečka.

Chybu zde udělal Hašek a jeho plánovači. Za ROKY není schopen udělat nic lepšího, než jednu verzi Zásad, plnou naprostých diletantských zmetků.

+1/0
11.2.2016 15:57
Foto

R91a97d54o44m95í46r 30M13i12k49e80s73k46a 3920123450962

Územní (dopravní) koncepce KÚ se řeší tak, že každou chvíli vydají novou koncepci. která se však vůbec neliší od té předchozí, která byla zamítnuta obcemi a soudem. KÚ kalkuluje s tím, že jednou nebude někdo dávat pozor a zmešká lhůtu k odvolání, což je ovšem nesmysl.

Takže já jsem klidný, možná se nepostaví užitečné věci, ale taky se nepostaví zrůdnosti (dálnice Bystrcem a Jinačovickým údolím, nádraží v Komárově apod.)

+1/−3
11.2.2016 8:50

T35o37m34a31s 53N18o98v14o16t30n62y 1491274616375

R43 je plánována již desítky let, že si pár breptalů v Bystrci koupí byt kousek od plánované silnice, je jejich problém. Je to ideální trasa, lepší není. Nádraží v Komárově je asi myšleno nové nádraží u řeky, které samozřejmě bude daleko přínosnější a v konečné variantě i levnější než plánovaný paskvil zvaný "Pod Petrovem", který z neznámých důvodů najednou začali "ekologičtí" aktivisti od tří ocásků prosazovat místo rekonstrukce stávajícího nádraží, o kterou se původně bojovalo....

+1/−1
11.2.2016 13:58

Š11t61e17f90a28n 29F35r68i14č57a 7512708533146

To je často uváděná fáma. Protože R43 nebyla už v ÚP BSRA (brněnská sídelní regionální aglomerace). Není tedy v územních plánech už od r. 1980. Tedy 36 let. Mimochodem, bylo to rovněž předmětem sporu. Podle soudu nebyla ve výkresové části, a tedy nebyla v ÚP BSRA.

0/0
11.2.2016 15:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.