Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stop obchvatu Znojma. Bez chybějících zásad rozvoje kraje nejde stavět

Soud zrušil plánovanou výstavbu části obchvatu Znojma, který má ulevit dopravou mučenému městu. Výrok je ale zásadní pro celý kraj. Dokládá, že pokud hejtmanství nezmění postup, zarazí tím Brnu a dalším obcím rozvoj na řadu let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69i93ř98í 43N31e20k22u12l74a 3769188544105

Hašek je šašek, a znova ho lidi volí. Neblbněte už!!

+7/0
11.2.2016 11:48

J10a42k15u87b 40K39a16m15e61n77i41c90k23ý 4219132197656

jen bych doplnil ze haskova cssd a kdu - csl juranka za vse muzou a stejne je budou volit

+1/0
11.2.2016 13:50

L39u36d86ě35k 96M86u10s65e92l77í72k 3876179

Jense čeká na obálkovou metodu.Jenže asi nikdo nemá zájem naplnit obálky odpovídajícím obnosem.Proto hejtmanství přešlapuje a vyčkáváRv

0/0
11.2.2016 11:01

I70v73o 97H20e91b69e17l18k95a 8435200452640

Vyhnat Haška, kterej se nejvíc zajímá o to jak v Lánech udělat puč a stát se premiérem. Jak své milence přihrát pořádný odměny. A jak dotovat černou díru zvaná Velká cena, aby ho někdo svezl na motorce. A radši zvolit někoho, kdo bude dělat poctivou práci pro lidi v kraji, aby se nemuseli třeba dusit splodinama z aut.

+7/0
11.2.2016 10:18

L16u68c14i25a14n 60P34a42p84a93z43i96a89n 5764747601525

Patrně pan hejtman Hašek nějak pochybil. Co s tím?

+3/0
11.2.2016 9:35

J13a19n 27K61o22h47o23u50t 8337954487900

Jako vždy v ČR, mávne se nad tím rukou. A pak mu lidi nasypou plné urny hlasů při dalších volbách.:-(

+1/0
11.2.2016 13:16

Š40t26e93f65a89n 78F13r31i82č42a 7182808483666

Zastupitelé Jihomoravského kraje si vzali za rukojmí obyvatel dvou největších měst kraje. Schválit návrh Zásad územního rozvoje bez páteřních komunikací v Brně a okolí, a ve Znojmě, je neomluvitelným diletantismem. Dosud vyhrané spory obcí nad krajem ukazují, že návrhy nových silnic nelze prosazovat politickým tlakem shora, ale ryze odborně. Všude ve světě se budují obchvaty měst. Na jižní Moravě ale malá skupina zaostalých politiků prosazuje průtahy Brnem. Zatajuje přitom nebo nebere v potaz směrodatná data nebo i celé studie, která dokládají neprůchodnost tras územím, a interpretuje tyto k obrazu svému, Pak se nelze divit, že soudy už zrušily trasu R43 Brnem, ZÚR, ÚP Břeclavska, a nyní i trasu obchvatu Znojemska. Vzhledem k množství hrubých chyb, na nejlepší cestě k podobnému osudu je i nový návrh ZÚR.

+2/−1
11.2.2016 9:00

T58o93m58a66s 36N31o23v62o46t29n68y 1881554256105

Soud to zrušil na základě námitek pochybných ekologických aktivistů a organizací, z větší části šlo o formální nedostatky, kterých bude tak obrovský dokument vždy plný. Jistě, mohli se tomu na kraji více věnovat, ale daleko horší jsou mraky těchto různých aktivistů, kteří to shodili na místo konstruktivní kritiky a připomínkování jednotlivých záměrů. A ještě mají tu drzost ti stejní házet odpovědnost na někoho jiného, že Andere? Ty jsi jeden z těch, kdo může za katastrofální situaci v dopravě v Brně neustálými blokacemi a zdržováním. Jinak soud vůbec nerozhodoval o tom, zda je správné vést R43 tak nebo onak, ale řešil jen ty formální věci. Takže si stěžujte u aktivistů a podobných zelených hnítbrňáků, díky nic se tu nedá nic vybudovat. Kraj natož Hašek s Juránkem jsou sice extra exoti, ale hlavní vina je někde jinde.

+3/−2
11.2.2016 13:55

Š15t85e98f22a94n 71F53r20i11č51a 7842448433576

Pokud mezinárodní silnice není v ZÚR, pak není veřejně projednána. Je obyvatelům upřeno právo připomínkovat SEA, EIA, HIA, i ZÚR. To je důvod, proč soud vyhodil tu silnici z ÚP Znojma. A tak by to udělal i v Brně, kde ten průtah si nepřeje nikdo ze zadušeného jihu města.

+1/−1
11.2.2016 14:07

P47a28v48e58l 89M64o80r41a51v56e81c 3412469672368

Argument ad hominem. Vám může být u zadnice KDO ty námitky podal. Soud rozhodl, že ty námitky byly legitimní. A že jsou ZÚR neplatné. tečka.

Chybu zde udělal Hašek a jeho plánovači. Za ROKY není schopen udělat nic lepšího, než jednu verzi Zásad, plnou naprostých diletantských zmetků.

+1/0
11.2.2016 15:57
Foto

R38a67d64o49m83í62r 73M28i35k32e66s52k17a 3590543410592

Územní (dopravní) koncepce KÚ se řeší tak, že každou chvíli vydají novou koncepci. která se však vůbec neliší od té předchozí, která byla zamítnuta obcemi a soudem. KÚ kalkuluje s tím, že jednou nebude někdo dávat pozor a zmešká lhůtu k odvolání, což je ovšem nesmysl.

Takže já jsem klidný, možná se nepostaví užitečné věci, ale taky se nepostaví zrůdnosti (dálnice Bystrcem a Jinačovickým údolím, nádraží v Komárově apod.)

+1/−3
11.2.2016 8:50

T69o52m45a77s 82N54o21v66o61t86n47y 1501314406905

R43 je plánována již desítky let, že si pár breptalů v Bystrci koupí byt kousek od plánované silnice, je jejich problém. Je to ideální trasa, lepší není. Nádraží v Komárově je asi myšleno nové nádraží u řeky, které samozřejmě bude daleko přínosnější a v konečné variantě i levnější než plánovaný paskvil zvaný "Pod Petrovem", který z neznámých důvodů najednou začali "ekologičtí" aktivisti od tří ocásků prosazovat místo rekonstrukce stávajícího nádraží, o kterou se původně bojovalo....

+1/−1
11.2.2016 13:58

Š21t67e53f68a52n 96F75r30i19č59a 7832198163116

To je často uváděná fáma. Protože R43 nebyla už v ÚP BSRA (brněnská sídelní regionální aglomerace). Není tedy v územních plánech už od r. 1980. Tedy 36 let. Mimochodem, bylo to rovněž předmětem sporu. Podle soudu nebyla ve výkresové části, a tedy nebyla v ÚP BSRA.

0/0
11.2.2016 15:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.