Diskuze

Stop obchvatu Znojma. Bez chybějících zásad rozvoje kraje nejde stavět

Soud zrušil plánovanou výstavbu části obchvatu Znojma, který má ulevit dopravou mučenému městu. Výrok je ale zásadní pro celý kraj. Dokládá, že pokud hejtmanství nezmění postup, zarazí tím Brnu a dalším obcím rozvoj na řadu let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hašek je šašek, a znova ho lidi volí. Neblbněte už!!

7 0
možnosti

jen bych doplnil ze haskova cssd a kdu - csl juranka za vse muzou a stejne je budou volit

1 0
možnosti

Jense čeká na obálkovou metodu.Jenže asi nikdo nemá zájem naplnit obálky odpovídajícím obnosem.Proto hejtmanství přešlapuje a vyčkáváRv

0 0
možnosti

I46v74o 85H98e94b18e49l56k63a

11. 2. 2016 10:18

Vyhnat Haška, kterej se nejvíc zajímá o to jak v Lánech udělat puč a stát se premiérem. Jak své milence přihrát pořádný odměny. A jak dotovat černou díru zvaná Velká cena, aby ho někdo svezl na motorce. A radši zvolit někoho, kdo bude dělat poctivou práci pro lidi v kraji, aby se nemuseli třeba dusit splodinama z aut.

7 0
možnosti

Patrně pan hejtman Hašek nějak pochybil. Co s tím?

3 0
možnosti

J37a36n 77K26o39h79o86u96t

11. 2. 2016 13:16

Jako vždy v ČR, mávne se nad tím rukou. A pak mu lidi nasypou plné urny hlasů při dalších volbách.:-(

1 0
možnosti

Zastupitelé Jihomoravského kraje si vzali za rukojmí obyvatel dvou největších měst kraje. Schválit návrh Zásad územního rozvoje bez páteřních komunikací v Brně a okolí, a ve Znojmě, je neomluvitelným diletantismem. Dosud vyhrané spory obcí nad krajem ukazují, že návrhy nových silnic nelze prosazovat politickým tlakem shora, ale ryze odborně. Všude ve světě se budují obchvaty měst. Na jižní Moravě ale malá skupina zaostalých politiků prosazuje průtahy Brnem. Zatajuje přitom nebo nebere v potaz směrodatná data nebo i celé studie, která dokládají neprůchodnost tras územím, a interpretuje tyto k obrazu svému, Pak se nelze divit, že soudy už zrušily trasu R43 Brnem, ZÚR, ÚP Břeclavska, a nyní i trasu obchvatu Znojemska. Vzhledem k množství hrubých chyb, na nejlepší cestě k podobnému osudu je i nový návrh ZÚR.

2 1
možnosti

Soud to zrušil na základě námitek pochybných ekologických aktivistů a organizací, z větší části šlo o formální nedostatky, kterých bude tak obrovský dokument vždy plný. Jistě, mohli se tomu na kraji více věnovat, ale daleko horší jsou mraky těchto různých aktivistů, kteří to shodili na místo konstruktivní kritiky a připomínkování jednotlivých záměrů. A ještě mají tu drzost ti stejní házet odpovědnost na někoho jiného, že Andere? Ty jsi jeden z těch, kdo může za katastrofální situaci v dopravě v Brně neustálými blokacemi a zdržováním. Jinak soud vůbec nerozhodoval o tom, zda je správné vést R43 tak nebo onak, ale řešil jen ty formální věci. Takže si stěžujte u aktivistů a podobných zelených hnítbrňáků, díky nic se tu nedá nic vybudovat. Kraj natož Hašek s Juránkem jsou sice extra exoti, ale hlavní vina je někde jinde.

3 2
možnosti
Foto

Územní (dopravní) koncepce KÚ se řeší tak, že každou chvíli vydají novou koncepci. která se však vůbec neliší od té předchozí, která byla zamítnuta obcemi a soudem. KÚ kalkuluje s tím, že jednou nebude někdo dávat pozor a zmešká lhůtu k odvolání, což je ovšem nesmysl.

Takže já jsem klidný, možná se nepostaví užitečné věci, ale taky se nepostaví zrůdnosti (dálnice Bystrcem a Jinačovickým údolím, nádraží v Komárově apod.)

1 3
možnosti

R43 je plánována již desítky let, že si pár breptalů v Bystrci koupí byt kousek od plánované silnice, je jejich problém. Je to ideální trasa, lepší není. Nádraží v Komárově je asi myšleno nové nádraží u řeky, které samozřejmě bude daleko přínosnější a v konečné variantě i levnější než plánovaný paskvil zvaný "Pod Petrovem", který z neznámých důvodů najednou začali "ekologičtí" aktivisti od tří ocásků prosazovat místo rekonstrukce stávajícího nádraží, o kterou se původně bojovalo....

1 1
možnosti