- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Parkoviště P+R u Sono, tedy téměř v centru města! Šmankote, to ty anozelené mozky na radnici ještě nezjistili, jaké úlohy má takové parkoviště plnit?
No ono jim hlavně nedochází že pro Brno je P+R prakticky zbytečné. Pro turisty to není, těch sem jezdí 5 a půl, lidi co jezdí do práce nebudou nechávat auto na kraji města a dojíždět to s přestupy MHD, studenti mají auta odstavená celý týden hezky v okolí kolejí nebo bytů a zabírají místo těm, co skutečně jezdí. Maximálně je to řešení pro pár lidí, co pracují v centru Brna, ale zase - proč by měli platit každý den za MHD a prodlužovat si cestu. Jo, až se zavedou nesmyslné modré zóny, které se v Praze neosvědčili, pak uměle naženou auta na P+R. Ovšem to zase nic neřeší. Prostě ŽB a zelení "v akci"
Hm. Sono zase podplácelo? zastávka by měla mít smysl na obě strany. Zastávka u ZUŠ Veveří je podle mě mnohem smysluplnější. U Lucerny zas tak důležitá není. Takže dle mého by bylo rozumné udělat obousměrnou Královou a Tábor posunout k ZUŠ Veveří.
obousměrnou královu nelze udělat, šalina by se do toho kopce na zastávce směrem do města nerozjela.
Jako v Praze, "humanizace" jde cestou rozšíření zastávek, zelených tramvajových pásů a pak v kolonách neprojedou hasiči a sanitky. Hlavně, že je mezi kolejema půl roku bahno a pak půl roku žlutá uschlá tráva, protože se o to nikdo nestará.
Zapomněl jste na cyklopruh, takže neprojedou ani ta auta
Takže sluníčkoví studenti, co nám všem říkají, že máme chodit pěšky nebo jezdit na kole, si tu zastávku u MZK vymohli aby to chudinky neměli daleko (asi 80m) od současné zastávky? Výborně, další zbytečně vyhozené peníze a zpomalení dopravy.
Jinak tedy, když chudinky co jednou vrátit knížky, je neunesou ty dvě minuty ze zastávky, tak navrhuji zřídit další zastávku přímo před vchodem do Billy. Nákupy jsou také těžké a přece je nemůžu vláčet zhruba stejnou vzdálenost jako studentíci knížky. Na Klusáčkovu je to daleko, je nutná zastávka přímo před vchodem! A vůbec, každý kdo to má dál než minutu na zastávku, má přece nárok na vlastní. Co se teda divím, že neprošla zastávka pro Hollana před magistrátem na Husově, to si zelení taky chtěli prosadit, když zjistili, že to kolo není tak pohodlné v zimě jak nám tvrdí a musí jezdit MHD:..
Kurňa su Brňák, nebo su na tripu? K budově bývalýho Úřadu práce na Křence je to přece 50 m ze zastávky Vlhká.
Tak předpokládám, že je myšlen přesun zastávky Vlhká před ten pracák. Další zastávka je samozřejmě blbost.
kde v zidenicich má konecnou zastavku 9tka?
Linka 80 už neexistuje. Je to 81.
No a v době zřízení zast. MZK už linka x30 nebude v provozu.
To jsou zase neúplné informace. Škoda jinak pěkného článku.
25, 26: Přesně tak, stačila by jedna někde uprostřed a hned by se to o minutku dvě zrychlilo.