- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přírodu Máme chránit, zbytecne stavby bourat a ne stavět.
No, zdá se, že si zase někdo z Milošových přátel lízne... jako již po několikáté.
Dúfam že tá trasa nepovedie slovenským štátnym územím, že hraničná rieka Morava sa rozšíri iba na západnej časti. Takisto celý prístav + otoč pre cca 200 metrové lode sa zaplaví na území ČR. Pre Slovensko projekt nemá žiadny zmysel.
No, on ho nemá ani pro ČR. Smysl má jen pro lidi, co mají u Hodonína nakoupené pozemky. "Shodou náhod" jsou to lidi z blízkého okolí Miloše Zemana, ale to je jen taková drobná zajímavost, že...
tak ta fotka bezdomovecké ubytovny kotvící na Vltavě je fakt vtipná - to fakt nemáte lepší foto?
jinak proč ne - určitě lepší než vozit to přes celou Evropu kamiony. jen jsem docela zvědav, jak ty 190-metrové lodě dostanou po Moravě až do Hodonína?
mají v plánu rozšířit koryta.......a to je ten problém ......
Jen malá reminiscence. Ke konci C. K. monarchie měl přístav v Ústí nad Labem větší objem překládaného zboží než Terst (největší námořní přístav monarchie). Tento trend pokračoval i za prvé republiky (stavba střekovských Masarykových zdymadel). Ještě v roce 84, kdy jsme se do Ústí přistěhovali, byla plavba velice živá. Vidět dnes nákladní (ale i osobní) loď je málem kuriozita, plavba po Labi je u nás skoro mrtva.
O její oživení a nutné úpravy toku nemají zájem ani Němci. U nás je stále jen předmětem sporů. Prognózy pro vodní hospodaření jsou obecně nepříznivé, vody ubývá. Za této situace mi nepřijde nápad stavět monstrózní plavební koryta jako moudrý.
Tak kde jsou ti, co se Zemanovi smáli? Evidentně zájem o takovou stavbu je
Myslím, že vybudování překladiště kousek od Dunaje na řece, která do něj ústí je v trochu jiném měřítku, než rozkopat kanály celou republiku, aby se propojily Labe, Odra a Morava
Vzpomeňte jak číňani stavěli polákům dálnice před MS ve fotbale. Slíbili všechno a po rozestavění přišli za vládou s tím, že to předem platit nebudou a ať to poláci zalepí. Po půl roce nestavění jim to vláda sebrala a dostavěl to někdo jiný za jiný prachy. Vidím to na stejný model.
To může být reálný strašák a měli by jsme se z toho poučit. Zde je však situace lehce jiná, jelikož Čínské firmy mají o dokončený a fungující překladiště zájem. Ale obezřetnost je na místě
Co si pamatuji, tak Zeman už stavěl s Izraelci dálnici Praha - Ostrava. A my to zase tvrdě zapaltíme.
Ten projekt se nikdy nerealizoval.. Kdo ví, jak by dopadl, kdyby to ti Izraelci stavěli. Možná by ta dálnice byla dřív a nebyla tak zvlněná a s mosty na spadnutí..
Prosím vás a kdo zaplatí zbývajících 399 miliard ? Česko ?
To budou v Budapešti, Bělehradě a Bratislavě rádi, že jim přes cestrum pojedou kontajnerové lodě.
Aha takže to současné kontejnerové překladiště v Blave patrně nepřekládá kontejnery a Budapest ty lodě objizdi patrně po tom stále nedobudovanym městským okruhu