Diskuze

Číňané zaplatí miliardy, se svým nákladem chtějí plout na Moravu

Miliardu eur potřebují investoři na vybudování vodní cesty z Dunaje do Hodonína a na vytvoření velkého překladiště mezi Hodonínem a slovenskou Holíčí. Projekt, kterému se ještě před rokem mnozí vysmívali, získal reálné základy – své peníze do něj vloží Číňané.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P34e53t25r 39Š40i51m20e91k

12. 4. 2016 6:45

Přírodu Máme chránit, zbytecne stavby bourat a ne stavět.

0 0
možnosti

Dúfam že tá trasa nepovedie slovenským štátnym územím, že hraničná rieka Morava sa rozšíri iba na západnej časti. Takisto celý prístav + otoč pre cca 200 metrové lode sa zaplaví na území ČR. Pre Slovensko projekt nemá žiadny zmysel.

0 0
možnosti

No, on ho nemá ani pro ČR. Smysl má jen pro lidi, co mají u Hodonína nakoupené pozemky. "Shodou náhod" jsou to lidi z blízkého okolí Miloše Zemana, ale to je jen taková drobná zajímavost, že...

1 0
možnosti

tak ta fotka bezdomovecké ubytovny kotvící na Vltavě je fakt vtipná - to fakt nemáte lepší foto? 8-o;-D

jinak proč ne - určitě lepší než vozit to přes celou Evropu kamiony. jen jsem docela zvědav, jak ty 190-metrové lodě dostanou po Moravě až do Hodonína?

1 0
možnosti

F15r84a59n47t79a 52J32í43v97a

11. 4. 2016 18:29

mají v plánu rozšířit koryta.......a to je ten problém ......

0 0
možnosti

Jen malá reminiscence. Ke konci C. K. monarchie měl přístav v Ústí nad Labem větší objem překládaného zboží než Terst (největší námořní přístav monarchie). Tento trend pokračoval i za prvé republiky (stavba střekovských Masarykových zdymadel). Ještě v roce 84, kdy jsme se do Ústí přistěhovali, byla plavba velice živá. Vidět dnes nákladní (ale i osobní) loď je málem kuriozita, plavba po Labi je u nás skoro mrtva.

O její oživení a nutné úpravy toku nemají zájem ani Němci. U nás je stále jen předmětem sporů. Prognózy pro vodní hospodaření jsou obecně nepříznivé, vody ubývá. Za této situace mi nepřijde nápad stavět monstrózní plavební koryta jako moudrý.

1 0
možnosti

Tak kde jsou ti, co se Zemanovi smáli? Evidentně zájem o takovou stavbu je

5 3
možnosti

Myslím, že vybudování překladiště kousek od Dunaje na řece, která do něj ústí je v trochu jiném měřítku, než rozkopat kanály celou republiku, aby se propojily Labe, Odra a Morava

1 0
možnosti

T76o92m39a36s 20C42e49n87e78k

11. 4. 2016 11:46

Vzpomeňte jak číňani stavěli polákům dálnice před MS ve fotbale. Slíbili všechno a po rozestavění přišli za vládou s tím, že to předem platit nebudou a ať to poláci zalepí. Po půl roce nestavění jim to vláda sebrala a dostavěl to někdo jiný za jiný prachy. Vidím to na stejný model.

2 0
možnosti

To může být reálný strašák a měli by jsme se z toho poučit. Zde je však situace lehce jiná, jelikož Čínské firmy mají o dokončený a fungující překladiště zájem. Ale obezřetnost je na místě

2 0
možnosti

Co si pamatuji, tak Zeman už stavěl s Izraelci dálnici Praha - Ostrava. A my to zase tvrdě zapaltíme. Rv!!!!

0 0
možnosti
Foto

Ten projekt se nikdy nerealizoval.. Kdo ví, jak by dopadl, kdyby to ti Izraelci stavěli. Možná by ta dálnice byla dřív a nebyla tak zvlněná a s mosty na spadnutí..

3 0
možnosti

A65n64n62a 60V46e73s10e79l11á

11. 4. 2016 11:21

Prosím vás a kdo zaplatí zbývajících 399 miliard ? Česko ?

0 0
možnosti

Aničko, vy jste ale veselá kopa :-)

0 0
možnosti

M82a57r47e81k 43G85a70j52d55a

11. 4. 2016 11:14

To budou v Budapešti, Bělehradě a Bratislavě rádi, že jim přes cestrum pojedou kontajnerové lodě. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

E71v50ž70e84n 26H76u39m55l

11. 4. 2016 11:31

Aha takže to současné kontejnerové překladiště v Blave patrně nepřekládá kontejnery a Budapest ty lodě objizdi patrně po tom stále nedobudovanym městským okruhu ��

8 0
možnosti