- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych v tom Brně i zůstal, ani nevíte jak moc rád. Ale protože to v Brně vypadá tak, jak vypadá a nikdo s tím nechce nic dělat, tak jsem odešel.
Abyste rozuměli - zabývám se trakčním vedením tramvajových a trolejbusových drah. Trolejové vedení není otázkou jednoho pohledu. Ale musíte se na něj dívat ze všech světových stran, abyste došli k závěru, že trolejové vedení v Brně je vrchol diletantismu, který se dá srovnat s Ukrajinou.
Hlavně bez letecké spojení s Prahou to bude horší a horší. Naši kolegové ze zahraničí musí používat předražené taxi z Vídeňského letiště, nemluvě o tom, jak dlouho to trvá autem. Kraj nebo město by se do toho mělo vložit....Bratislava je z tohoto pohledu mnohem zajímavější....
Výzva 3 mi připomněla jedno staré heslo a to "Republice více práce, to je naše agitace". Zajímal by mně sociologický pohled na příčiny toho, že jak píší zde, je na Vyškovsku nízká nezaměstnanost, nižší třeba v porovnání s Brnem. O Brnu se sice nezmiňují, ale pokud je mi dobře známo, je v Brně nezaměstnanost cca 8% +- autobus.
Důvody nízké nezaměstnanosti na Vyškovsku: nebyl tam velký průmysl náchylný na krach (OP Prostějov, Zetor, textilky,..), dobrá dostupnost do Brna za prací.
Důvody vyšší nezaměstnanosti na Znojemsku: ještě za mnulého režimu se tam dost sestěhovali politruci a hlídači železné opony - takoví lidé moc podnikaví nebudou.. Dále hrozná dopr.obslužnost jak pro lidi tak i výrobky (postavíte výrob.závod na Vyškovsku u dálnice, nebo u Znojma u silnice smrti?)