Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakoupená tortilla muži v Brně nechutnala, tak s ní mrštil po prodavači

Roztržku v brněnském bistru museli v úterý večer řešit městští policisté. Zákazníkovi se nezdála kvalita zakoupeného jídla, tak jím po obsluze mrštil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a58r11o52s42l56a36v 12L89e68b66e20d41a 3916159377810

V Brně opravdu není nuda! Kdysi tam hořel pařez, pak rozdávali pokuty za parkování výfukem k chodníku, páč je to opačně než na značce. Taky tam Masaryk žasnul pod dečkou - a teď nově takovýhle výstřelek!

+4/0
5.5.2016 9:18

M34i88r39o76s79l60a20v 98U43r39b95a72n 1946177371719

dokud se objednava a plati, tak cesky rozumi, jak je problem, tak uz nerozumet cesky ani slovo, pane...

+2/0
5.5.2016 7:54

R56a76d94e96k 68R51o48z12s34y60p28a51l 6983398266423

Já bych uděla to samé...

+2/0
5.5.2016 7:40

J72i49r81i 57O89s10v35a97l90d 2535984276397

Ten podnik znám, prodávají tam hnusy takže by to neměl být přestupek.

+3/0
5.5.2016 0:14

M39i94l61o39s47l83a24v 19S40e23d82l49á37č51e28k 6424684984131

Ono taky něco kupovat k jídlu na Nádražní ulici je sám o sobě nechutný zážitek

+8/0
4.5.2016 23:07

P22e63t10r 54B35á79č80a 8555516965165

R^

Nechutny co si nekteri dovoli prodavat nebo servirovat a jeste nechutnejsi je, ze to nekteri jeste dokazi bez problemu snist.

+4/−2
4.5.2016 19:48

P24e52t31r 72R94u64z66i21c60k54a 7118322413367

Ani se nedivim...ja jsem taky jednou hodil na pult smazak v housce pote co jsem zjistil ze to neni syr ale hnusna nahrazka. Podal jsem i podmet na SZPI a vim ze majitel okynka dostal flastr.

+7/−1
4.5.2016 18:25

D97a17n 62D57o16s64t32á54l 6949143752395

Vyhlášené okénko - byl jsem tam 2× a nikdy víc. Kolem sebe znám podobné zkušenosti. Takovej humpl, že to skončilo vždycky v koši. Ještěže tam alespoň k tomu KFC přibylo Quick bistro a něco tuším i přímo vedle vestibulu, protože jinak to byla úplná tragédie (zvláště ve večerních až nočních hodinách se tam třeba při čekání na vlak nedalo nic pořídit). A divím se, že tam lidi stále chodí, jak nemám žádný zásadní problém s Viet bistry, tak tohle je fakt katastrofa...

+2/0
4.5.2016 18:05

M49a35r59t66i38n 72H21o34l97c40a28t 7645561628749

Kdyz zaplatil za neco co se nedalo jist, tak se mu nedivim......:-P:-P

+17/−5
4.5.2016 17:34

V56á47c58l20a40v 67Z28e36m71a28n 1965444416833

Tak už tam nepřijdu,ne?Nebo Vám přijde normální,když se někdo chová jako č...?

+5/−8
4.5.2016 17:47

J69i56r26i 95O65s25v40a61l93d 2255384206177

Jako že když někdo prodává tam ty hnusy?

+3/0
5.5.2016 0:15
Foto

B37r67o88n97i11s53l89a74v 17G45a92b44r70y31š 2982879471

Koukám, že slušnost je asi sprosté slovo...

+5/−4
4.5.2016 17:48

K40a38r79e50l 38K82ř11i67v89a47n 6440943525424

Jak kdy, jak kde.

0/0
5.5.2016 9:59

J81a29n 60B89i67r81e29š 8953896517182

Na druhou stranu....zákon tuto situaci pokrývá poměrně solidně.....

0/−5
4.5.2016 18:10

M62i21l32a61n 94P92a40s72t55o84r10e40k 8660986841873

a nepovite nam jak? ja jen ze sem v pohostinstvi pracoval ale nikdy sem neslysel ze by byla mozna reklamace jidla pokud nebylo zkazene nebo nedodelane... z duvodu ze to nekomu nechutna ale je to spravne pripravene to urce nejde

+5/−2
4.5.2016 18:14
Foto

L40u20c15i54e 79E63d12m21o24n20d40s40o16n 3279441473375

Tak jestli reklamují jako má známá, která nehla ani brvou když ji donesli shnilou brokolici zakamuflovanou do trojobalu a bez řečí za to zaplatila 350 Kč, (Potrefená husa, Olomouc), tak se ani nedivím. Na druhou stranu po někom něco házet, či silácky nakopat do dveří to je také bezva řešení.

Já jsem zatím vždy s reklamací uspěla, těžko říct, jestli je to tím, že je mým manželem špičkový šéfkuchař nebo příbuzná ředitelka hygienické stanice, takže asi umím nasadit ten "správný tón" aniž bych musela do někoho bušit. ;-D Pravda, do podníků zmíněné sorty téměř nechodím, a tam kam chodim, tam ví jak se o hosta postarat, aby se vrátil. Některým brněnským podnikům jsem věrná už přes 15 let. Na cestách (nejen po ČR) jedu metodou pokus omyl.

Pracovala jsem v pohostinství, kde zlatými pravidly bylo, že o dobrou zkušenost se podělí 4 lidé, zatímco o špatnou 9 a že pracovat na 99.9% nestačí.

+2/−1
4.5.2016 20:34
Foto

L41u75c70i77e 15E94d53m13o31n95d57s81o88n 3929901813925

Jinak jsem potkala restaurace, kde ne reklamace, ale jen samotné objednávání bylo peklo, aneb když si vedle odhlasovaného skupinového menu chcete objednat i něco navíc z jejich běžného menu a servírka vám autorivně sdělí, že "TO vám teda nevobjedná", protože nevidí důvod proč. (šlo o topinku;-D). No nakonec pro ni letěla jak čamrda po rozhovoru s provozním. (Hustopeče). Nebo sem narazila na hospodu hrající si na hogo fogo rybí restauraci, kde to majitelka těžce nezvládla personálně. Na 90 hostů měla jednoho kuchaře, a 2 servírky- dcery, které navíc pomotaly většinu objednávek. (90 naprosto různých 3-chodových objednávek). Takže tam jsem platila co jsem objednala, a ne co jsem dostala. Navíc jsem i vracela kvůli masu. (Steak zpečený jak podrážka.) (Slavonice)

+3/−1
4.5.2016 20:53

M88i84l84a95n 37P97a18s21t46o83r61e10k 8660386491613

no pokud je to jak pisete tak to znamena ze vite co a jak ma byt a dokazete si predstavit jak ma co byt pripravene a urcite nebudete delat scenu kvuli tomu co je pripravene spravne ale pouze vam to nechutna... tim neobhajuji podnik ve kterem se to stalo protoze vim ze tam to opravdu je peklo na zemi ve vsech moznych i nemoznych smyslech toho vyrazu. spousta lidi si ale neco objedna nema ani predstavu o co de jen proste se jim libi nazev, pak zjisti oh me to nechutna a delaji ze sebe super znalce a chteji reklamovat jidlo ktere nema zadnou chybu.

+2/0
4.5.2016 21:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.