Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakoupená tortilla muži v Brně nechutnala, tak s ní mrštil po prodavači

Roztržku v brněnském bistru museli v úterý večer řešit městští policisté. Zákazníkovi se nezdála kvalita zakoupeného jídla, tak jím po obsluze mrštil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a40r92o57s36l38a45v 36L86e58b95e45d69a 3136319127170

V Brně opravdu není nuda! Kdysi tam hořel pařez, pak rozdávali pokuty za parkování výfukem k chodníku, páč je to opačně než na značce. Taky tam Masaryk žasnul pod dečkou - a teď nově takovýhle výstřelek!

+4/0
5.5.2016 9:18

M69i61r76o38s33l49a31v 46U38r60b95a60n 1576977201429

dokud se objednava a plati, tak cesky rozumi, jak je problem, tak uz nerozumet cesky ani slovo, pane...

+2/0
5.5.2016 7:54

R74a13d61e92k 77R49o89z14s42y80p72a24l 6663388456313

Já bych uděla to samé...

+2/0
5.5.2016 7:40

J24i37r80i 48O65s77v52a89l71d 2215974766497

Ten podnik znám, prodávají tam hnusy takže by to neměl být přestupek.

+3/0
5.5.2016 0:14

M74i39l60o84s12l93a10v 69S18e38d29l71á72č95e51k 6764164784981

Ono taky něco kupovat k jídlu na Nádražní ulici je sám o sobě nechutný zážitek

+8/0
4.5.2016 23:07

P25e74t45r 30B26á71č75a 8955596705305

R^

Nechutny co si nekteri dovoli prodavat nebo servirovat a jeste nechutnejsi je, ze to nekteri jeste dokazi bez problemu snist.

+4/−2
4.5.2016 19:48

P65e51t22r 63R66u51z21i38c63k44a 7448602163977

Ani se nedivim...ja jsem taky jednou hodil na pult smazak v housce pote co jsem zjistil ze to neni syr ale hnusna nahrazka. Podal jsem i podmet na SZPI a vim ze majitel okynka dostal flastr.

+7/−1
4.5.2016 18:25

D61a75n 92D81o10s23t64á42l 6989603732395

Vyhlášené okénko - byl jsem tam 2× a nikdy víc. Kolem sebe znám podobné zkušenosti. Takovej humpl, že to skončilo vždycky v koši. Ještěže tam alespoň k tomu KFC přibylo Quick bistro a něco tuším i přímo vedle vestibulu, protože jinak to byla úplná tragédie (zvláště ve večerních až nočních hodinách se tam třeba při čekání na vlak nedalo nic pořídit). A divím se, že tam lidi stále chodí, jak nemám žádný zásadní problém s Viet bistry, tak tohle je fakt katastrofa...

+2/0
4.5.2016 18:05

M19a43r23t36i96n 50H98o87l71c77a58t 7185381108649

Kdyz zaplatil za neco co se nedalo jist, tak se mu nedivim......:-P:-P

+17/−5
4.5.2016 17:34

V76á24c64l80a23v 39Z31e64m94a82n 1245584566643

Tak už tam nepřijdu,ne?Nebo Vám přijde normální,když se někdo chová jako č...?

+5/−8
4.5.2016 17:47

J33i51r60i 89O37s42v76a25l37d 2465924606277

Jako že když někdo prodává tam ty hnusy?

+3/0
5.5.2016 0:15
Foto

B36r82o27n83i53s10l57a87v 27G43a79b60r10y87š 2782279531

Koukám, že slušnost je asi sprosté slovo...

+5/−4
4.5.2016 17:48

K82a90r51e32l 47K35ř96i28v11a66n 6860613865274

Jak kdy, jak kde.

0/0
5.5.2016 9:59

J86a61n 21B93i80r77e97š 8693586987762

Na druhou stranu....zákon tuto situaci pokrývá poměrně solidně.....

0/−5
4.5.2016 18:10

M16i18l80a39n 36P54a97s96t83o63r12e19k 8940876571293

a nepovite nam jak? ja jen ze sem v pohostinstvi pracoval ale nikdy sem neslysel ze by byla mozna reklamace jidla pokud nebylo zkazene nebo nedodelane... z duvodu ze to nekomu nechutna ale je to spravne pripravene to urce nejde

+5/−2
4.5.2016 18:14
Foto

L65u52c42i69e 35E39d26m91o97n87d92s97o49n 3549221423525

Tak jestli reklamují jako má známá, která nehla ani brvou když ji donesli shnilou brokolici zakamuflovanou do trojobalu a bez řečí za to zaplatila 350 Kč, (Potrefená husa, Olomouc), tak se ani nedivím. Na druhou stranu po někom něco házet, či silácky nakopat do dveří to je také bezva řešení.

Já jsem zatím vždy s reklamací uspěla, těžko říct, jestli je to tím, že je mým manželem špičkový šéfkuchař nebo příbuzná ředitelka hygienické stanice, takže asi umím nasadit ten "správný tón" aniž bych musela do někoho bušit. ;-D Pravda, do podníků zmíněné sorty téměř nechodím, a tam kam chodim, tam ví jak se o hosta postarat, aby se vrátil. Některým brněnským podnikům jsem věrná už přes 15 let. Na cestách (nejen po ČR) jedu metodou pokus omyl.

Pracovala jsem v pohostinství, kde zlatými pravidly bylo, že o dobrou zkušenost se podělí 4 lidé, zatímco o špatnou 9 a že pracovat na 99.9% nestačí.

+2/−1
4.5.2016 20:34
Foto

L54u41c27i26e 88E73d22m88o63n13d62s84o52n 3259151333585

Jinak jsem potkala restaurace, kde ne reklamace, ale jen samotné objednávání bylo peklo, aneb když si vedle odhlasovaného skupinového menu chcete objednat i něco navíc z jejich běžného menu a servírka vám autorivně sdělí, že "TO vám teda nevobjedná", protože nevidí důvod proč. (šlo o topinku;-D). No nakonec pro ni letěla jak čamrda po rozhovoru s provozním. (Hustopeče). Nebo sem narazila na hospodu hrající si na hogo fogo rybí restauraci, kde to majitelka těžce nezvládla personálně. Na 90 hostů měla jednoho kuchaře, a 2 servírky- dcery, které navíc pomotaly většinu objednávek. (90 naprosto různých 3-chodových objednávek). Takže tam jsem platila co jsem objednala, a ne co jsem dostala. Navíc jsem i vracela kvůli masu. (Steak zpečený jak podrážka.) (Slavonice)

+3/−1
4.5.2016 20:53

M42i27l25a38n 51P75a90s88t40o48r60e10k 8570386501683

no pokud je to jak pisete tak to znamena ze vite co a jak ma byt a dokazete si predstavit jak ma co byt pripravene a urcite nebudete delat scenu kvuli tomu co je pripravene spravne ale pouze vam to nechutna... tim neobhajuji podnik ve kterem se to stalo protoze vim ze tam to opravdu je peklo na zemi ve vsech moznych i nemoznych smyslech toho vyrazu. spousta lidi si ale neco objedna nema ani predstavu o co de jen proste se jim libi nazev, pak zjisti oh me to nechutna a delaji ze sebe super znalce a chteji reklamovat jidlo ktere nema zadnou chybu.

+2/0
4.5.2016 21:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.