Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně opět vázne doprava, na rozdíl od loňska se však úředníci domluví

Jezdit ráno do práce nebo se večer vracet domů kolem brněnského výstaviště může být v posledních dnech za trest. Na začátku května totiž silničáři začali s první částí oprav ulice Poříčí od křižovatky s Křížovou a Vídeňskou až po místo, kde se ulice kříží s Bauerovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B47r53o59n41i57s94l74a41v 62G20a47b21r70y74š 2632379661

V Brně vázne doprava. Jelikož tam vázne každý den, tak bych tuhle zprávu fakt nečekal... ;-D

+4/0
10.5.2016 17:20

T57o10m 11K95l58í48č94n97í92k 5470584225805

Nebojím se, že by se úředníci navzájem nedomluvili, jak nám to ještě víc zkomplikovat...

+9/0
10.5.2016 14:08

J11a94n 66P34r37o46s83t29ě96j61o15v67s84k60ý 8410123761617

Ja jdu radeji vytahnout kolo ze sklepa. Na zacpy nemam nervy.

+4/−5
10.5.2016 13:59

P73a61v69e52l 47M43o24r88a14v64e43c 3632579262288

R^

Ale připravte se na hejterské příspěvky jak velký ekofašista, sluníčkář a pumpičkář jste :) Někteří lidé zkrátka nedokážou rozdýchat, že někdo si může svobodně zvolit jako dopravní prostředek něco co JIM není po chuti..

+2/−5
10.5.2016 16:16

T18o52m54a46s 47N26o53v47o60t48n95y 1381724866625

Proč tedy skupina, která si tak svobodně volí kola, omezuje kde může jiné skupiny, povídejte? Nikomu tady nikdy nevadilo, že někdo jezdí na kole. Ovšem většině vadí, že se neumí na těch kolech chovat a že se vaši kamarádi na městě rozhodli zcela kvůli pár cyklistům zcela zlikvidovat průjezdnost a parkování v Brně.

+3/−2
10.5.2016 19:45

P26a84v83e60l 20M58o57r33a20v48e42c 3282859422138

Našel se! Je tu kolektivní vinič! Hurá!

Jasně, mezi cyklisty jsou prasata. Stejně jako mezi chodci, řidiči aut, řidiči tiráků, mezi politiky, v jakékoliv skupině.

Což ale nic neříká o tom, že když se někdo stane příslušníkem dané skupiny, tak "zákonitě" má být lump.

Kolektivní vina je sviňa..

+2/−1
10.5.2016 20:31
Foto

B88r48o12n52i88s57l40a24v 56G18a32b91r98y46š 2842259261

Pan T. Novotny je na to expert. Všude by chtěl dojet autem, všude by chtěl zaparkovat, ale běda, když se mu to nepovede. Divím se, že nejezdí po kolejích vedle Žabovřeské... ;-D V Ostravě už jízdu po kolejích zkoušejí, dneska zase... ;-D

+1/−1
10.5.2016 21:59

P12a47v47e71l 41M66o71r58a93v30e35c 3972839342608

Tak někteří řidiči zkouší jezdit po kolejích i v Brně, na Olomoucké;-D.

0/0
10.5.2016 22:38

B27l44a17h88o70m44í72r 47S84k70o37u52p86ý 8667580858341

Opravdu se úředníci domluví??? A co situace na Jugoslávské a Cejlu?? Několik měsíců byl zákaz odbočení vlevo do Zábrdovic, aby auta neblokovaly šaliny. Pitomě se to objíždělo přes Francouzskou.

Najednou je zákaz odbočení vlevo zrušen, objížďka přes Francouzskou je neprůjezdná.

Lidi do ucpaných křižovatek bezhlavě najíždějí, i když jasně vidí, že neprojedou a jsou zablokované dvě světelné za sebou. Policajta v bronxu neuvidíš a šalináři dávno rezignovali.

Opravdu vynikající myšlenkový pochod úředníků...

+9/0
10.5.2016 13:22

O32n25d26ř47e94j 41Š57e81v40č92í93k 7361145251713

To objíždění přes Francouzskou je fakt lahůdka. Myslím, že stejná hlava vymyslela zákaz odbočení z Cejlu k Vankovce! Takhle člověk jezdí furt dokola (okolo Mahenovyho divadla) a všichni se diví, že jsou ucpaný ulice. Zachvilku udělají cikánům na Cejlu asi pěší zonu.

+4/−1
10.5.2016 15:02

T83o70m73a63s 39N94o54v80o38t98n61y 1111134246835

R^

+2/0
10.5.2016 19:46

T91o45m44á11š 75M67a17c22e32j13k59a 6171392517777

A pracuje se tam i v noci? To by práce urychlilo a řidičům pomohlo, to ale nebude v ničím zájmu....

+9/0
10.5.2016 12:04

M21i80r55o64s68l26a92v 93V56y39k77o44u87p48i42l 3400536663565

V noci to někde zakazují hygienické předpisy a navíc noční práce je drahá, protože je s příplatkem, a soutěží se většinou o nejlevnější cenu...:-(

+1/0
10.5.2016 13:05

T11o58m91á13š 49M13a75c57e50j60k79a 6861252397597

Ale to uz je věc zadavatel, pokud si zadá i noční práce, tak je tam mít bude. A určitě tam jsou i činnoti kterézas takový kravál nedělají a pracovat se dá. Jsou lidé co chodí na noční směny, takže spí přes den i přes denní hluk a také masí žít. A tady by to bylo jen na omezenou dobu.

+4/0
10.5.2016 13:15

M87i80r54o48s54l67a97v 51V86y70k96o33u28p73i89l 3720156493815

ano, já s Vámi souhlasím, ale pozoruji i na dálnicích, že málokde se pracuje odpoledne, nebo SO, NE a SV. Dokonce bych řekl, že možná nejsou ani kapacity strojů a lidí. Protože je rozděláno kde co. Také mě štve, že jedu a mnohde vidím zábrany řadů týdnu a nic se neděje.

0/0
10.5.2016 15:21

P49a29v28e76l 15M60o91r67a51v42e76c 3512619142378

Opět, jde o problém zadavatele, na dálnicích tedy ŘSD. A k ohodnocení práce ŘSD se nechci pouštět, příspěvek by byl smazán adminem :)

0/0
10.5.2016 16:18

M59i60r84o15s22l88a12v 16V14y41k51o78u57p83i60l 3870736463425

ŘSD je na příslušných komunikacích zadavatelem, investorem, ale pořád jsme u toho, že čerpá peníze z rozpočtu kapitoly ministerstva dopravy a musí být řádným hospodářem. Takže by se mu mohlo stát to, že by vybral zhotovitele a noční směnou, bylo by to drahé..a už by se na ŘSD sbíhaly stížnosti jak nakládá s penězi daňových poplatníku, zejména od těch, kterým je délka opravy fuk, protože nejezdí, nebo jezdí málo....ať udělají co udělají vždy to bude špatně, jako "přes kopírák" s policajty (nezasáhli, zasáhli moc...) .

0/0
10.5.2016 17:58

P88a40v68e13l 49M86o61r10a56v18e20c 3282459292908

Ano, vždy se najdou kverulanti kterým se nelíbí zvolený způsob implementace čehokoliv.

Ale když se podívám na důležitější stavby na západě, tam se jede 24x7. Zřejmě mají spočítáno, že celkově se to vyplatí i při o něco vyšší ceně.

0/0
10.5.2016 18:11

Z23u38z87a10n37a 92F47l22e23i45s63c80h44e82r89o54v13á 7151296255963

Já jsem to asi nepochopila. Kamery budou na dálnici fotit každé auto, které pojede rychlosti vyšší než 80 km/h? To jsou asi všechny, ne?

+1/−2
10.5.2016 12:01

P89e56t44r 27B59á87č55a 8975936225165

Rec je o tom opravovanem useku, kde je dana 80 km/h, jakoze kvuli bezpecnosti Rv

+2/0
10.5.2016 12:54

Z59u66z69a31n98a 72F18l48e51i27s55c67h85e15r27o26v65á 7621166235253

Díky za vysvětlení.

;-)

0/0
10.5.2016 16:02

A14l92e32š 80N52o81v76o14t90n23ý 1281321569311

Dostat se ráno z Bystrce do centra je čím dál složitější:

Když pojedu kolem řeky, zůstanu stát mezi Svrateckou a Opelem. Nájezd na městský okruh směrem k BVV je pak další kolona. Když chci jet přes Veveří, tak je tam stažená polovina dopravy, kteá by jinak jela na okruhu.

Pokud to chci objet přes Kohoutovice, tak tam je to pro změnu také uzavřené (od 9.5.) nahoře u točny. Semafor tam včera způsobil kolonu až k Farinově zatáčce. (ale snad to brzo znovu otevřou).

Jet přes Troubsko a Bosonohy je sice poslední dobou jednodušší, ale stále je tam velice silný (a většinou i dost pomalý) provoz. A pak se člověk sekne u Ústředního hřbitova, nebo pokud jede Pisáreckým tunelem, tak na Poříčí!

Takže to chce hodně trpělivosti!

+10/0
10.5.2016 11:39

M77i23c67h55a39l 95K79u72b78i44s 7883587221429

Vypadá to, že Bystrčáci a Kamecháci si rok od roku Bosonohy opravdu vybrali jako plnohodnotnou náhradu dostat se k Brnu. Po hitlerově "dálnici" to v dopravní špičce sviští neuvěřitelně, asi se tam k tomu přidává spousta těch, co přijíždí ze směru od Jinačovic, kde taky vzniklo v poslední době spousta RD a nechcou se cpát zacpanou Svrateckou. Po době, kdy už tam nebydlím, docela chápu, že R43 by tama smysl měla, řidiči si ji už našli a hučí to tam, jako by tam byla.

+9/0
10.5.2016 12:13

M71i88r45o86s98l89a55v 72V46y49k56o90u40p43i59l 3130366453385

byly petice, aby nerozdělila Bystrc R43...ale nikdo těm maminkám, které podepisovaly archy na hrázi přehrady s hlasováním proti jaksi neřekl, že ta komunkace tam už dávno je.....

Ale jinak situace se satelity je ze všech stran. Všude se staví jako o život, ale zapomíná se na komunikace. Takže ráno je zácpa už všude.

+9/0
10.5.2016 13:03

P83a48v13e96l 17M76o26r44a40v23e87c 3912939692448

Tak holt když člověk "musí" bydlet v satelitu, má si napřed spočítat jak dlouho denně stráví v kolonách..

Vše je o volbě.

+1/−1
10.5.2016 16:19

M42i12r77o40s32l65a74v 15V75y27k97o48u64p46i22l 3740186533295

Nejde jen o lidi ze satelitu !

Bydlím v MČ Brna, cca 6 km ke středu Brna (Jakub), která stála už před válkou, jenže tím, jak jsou plné komunikace směr centrum ani já nevyjedu z ulice, která tam stojí od začátku minulého století na hlavní, takže když to přeženu, ráno abych poslal do práce omluvenku... Naštěstí jsou i ohleduplní řidiči a nebožáčkovi z vedlejší pokynou a mohu najet. Ale jsou někdy minuty, než to někoho napadne. Záleží na "morální kvalitě" kolony aut :-).

+1/0
10.5.2016 18:03

P38a92v67e90l 37M20o81r55a24v58e58c 3572629302958

Jo to souhlas..

Btw. bydlíte 6km od centra města - proč na dopravu do práce potřebujete auto? Věřím, že MHD tam musí být dobře konkurenceschopná.

A střed města nikdy nedokáže pojmout všechna auta všech lidí..

+3/−1
10.5.2016 18:10

J11a57r35o94m22í72r 18N43a37v78a18r38a 7610979276483

Vy jste taky satelit... Havel těm "satelitům" říkal "krrrálikárrny"... Tak co to teda je? :-P

0/−1
12.5.2016 6:10

P78a48v73e40l 51M73o20r50a30v50e20c 3592559262698

Naučte se chápat psaný text v kontextu, vy letadlo jedno, ano? Já píšu o satelitní výstavbě RD za městem, tam je infrastruktura prachbídná.

0/0
12.5.2016 7:33

O45n27d68ř44e64j 49P22u41t56n29a 9581404221295

A co třeba šalinou?

+3/0
10.5.2016 12:37

M81i30r56o96s20l79a19v 87V88y53k36o47u84p73i70l 3610586873205

Ta je taky narvaná :-)

Do Brna se sjiždí, mimo lidí z městkých částí, které neuveřitelně narostly (Bystr s Kamechy...atd. je už větší jak bylo kdysi celé Brno) i daleko více lidí za prací a tisíce studentů, dnes už především auty. Takže je jasné, že komunikační systém ve špičkách nestíhá. Občas jedu i trolejákem a šalinou, ale tam je tolik lidí, že někdy ani nenastoupíte.

+2/−1
10.5.2016 15:27

T19o72m20á92š 62T62a97t65í16č26e21k 5910432970308

Jojo, jednička ve špičce je masakr. :-))

0/−1
10.5.2016 18:36

T48o30m62a62s 45N46o60v56o37t24n18y 1261644486695

Minská dlouhodobě uzavřená, 1 přecpaná skoro pořád, 12 podobně, 4, 9 se táhne přes centrum.... nehledě na to když člověk veze věci nebo jede s dětmi...

0/−1
10.5.2016 19:49
Foto

B93r70o70n29i12s56l70a37v 92G43a21b23r12y70š 2772619911

Ale jo, je dobře, že jedete autem. Tam si nadáváte pro sebe, v MHD byste tím akorát prudil ostatní, jak je to všechno na kočku.

+1/−1
10.5.2016 22:01

J49á63n 35K50o98t94ú52č 2736584258816

Tiež by som navrhoval šalinu, ktorá v rannej špičke jazdí v intervale menšom než 5 min. Samozrejme, každý motorista má milión argumentov, prečo lepšie než šalina je čakať v zácpe a potom v cieli hľadať 20 minút parkovacie miesto, ale faktom je, že keby každý, kto môže, použil MHD, tak ten zbytok by jazdil po prázdnejších cestách.

+5/−3
10.5.2016 12:46
Foto

B77r54o45n42i27s46l32a50v 31G23a94b73r76y91š 2682299331

Tohle říkám taky a pořád to nikam nevede...

0/0
10.5.2016 13:33

T33o57m84a59s 62N25o76v11o22t28n94y 1741284556535

Asi ta vaše úžasná a drahá MHD není tak zázračná no. Jako pro cestu do centra a zpátky nebo na nádraží jistě, ale jakmile jedu mimo centrum či dokonce je potřeba přestupovat na autobusy či trolejbusy, tak děkuji, nemám zájem.

+1/−1
10.5.2016 19:51
Foto

B40r88o58n48i96s77l94a65v 48G36a39b78r53y88š 2582579391

Asi to Vaše úžasné auto není tak dokonalé, že se musí stát v koloně. ;-)

Nemáte zájem Vy, budou mít zájem jiní. Ostatně brněnskou MHD se denně přepraví 1 milion lidí. :-) Nevím, co byste si počal, kdyby všichni naskákali do aut.

+2/−1
10.5.2016 21:56

J75a28r49o11m39í32r 25N38a67v41a15r28a 7370759136663

Já to vyřešil tak, že tama kolem Opelu projíždím v 6:00 a mám klid... Nikde nikdo :)

+1/0
12.5.2016 6:11

O51n42d87ř43e30j 31Š54r37u91b46a32ř 1325461335216

no jeste ze se to netyka tramvaji, to bych je pri soucasne zavrene Minske asi odstrelil

+4/0
10.5.2016 11:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.