Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně opět vázne doprava, na rozdíl od loňska se však úředníci domluví

Jezdit ráno do práce nebo se večer vracet domů kolem brněnského výstaviště může být v posledních dnech za trest. Na začátku května totiž silničáři začali s první částí oprav ulice Poříčí od křižovatky s Křížovou a Vídeňskou až po místo, kde se ulice kříží s Bauerovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B77r82o69n88i59s85l24a10v 91G31a90b91r34y55š 2902399241

V Brně vázne doprava. Jelikož tam vázne každý den, tak bych tuhle zprávu fakt nečekal... ;-D

+4/0
10.5.2016 17:20

T64o18m 39K96l52í47č58n14í93k 5900864185905

Nebojím se, že by se úředníci navzájem nedomluvili, jak nám to ještě víc zkomplikovat...

+9/0
10.5.2016 14:08

J72a37n 74P65r51o58s15t65ě57j68o27v95s40k52ý 8500523941627

Ja jdu radeji vytahnout kolo ze sklepa. Na zacpy nemam nervy.

+4/−5
10.5.2016 13:59

P90a61v86e84l 65M91o60r47a84v27e51c 3112809302188

R^

Ale připravte se na hejterské příspěvky jak velký ekofašista, sluníčkář a pumpičkář jste :) Někteří lidé zkrátka nedokážou rozdýchat, že někdo si může svobodně zvolit jako dopravní prostředek něco co JIM není po chuti..

+2/−5
10.5.2016 16:16

T15o22m98a28s 95N80o35v86o64t58n52y 1811384356515

Proč tedy skupina, která si tak svobodně volí kola, omezuje kde může jiné skupiny, povídejte? Nikomu tady nikdy nevadilo, že někdo jezdí na kole. Ovšem většině vadí, že se neumí na těch kolech chovat a že se vaši kamarádi na městě rozhodli zcela kvůli pár cyklistům zcela zlikvidovat průjezdnost a parkování v Brně.

+3/−2
10.5.2016 19:45

P27a61v52e48l 91M54o98r20a50v89e98c 3592969662798

Našel se! Je tu kolektivní vinič! Hurá!

Jasně, mezi cyklisty jsou prasata. Stejně jako mezi chodci, řidiči aut, řidiči tiráků, mezi politiky, v jakékoliv skupině.

Což ale nic neříká o tom, že když se někdo stane příslušníkem dané skupiny, tak "zákonitě" má být lump.

Kolektivní vina je sviňa..

+2/−1
10.5.2016 20:31
Foto

B40r27o26n25i19s43l45a39v 95G44a94b80r60y97š 2112429181

Pan T. Novotny je na to expert. Všude by chtěl dojet autem, všude by chtěl zaparkovat, ale běda, když se mu to nepovede. Divím se, že nejezdí po kolejích vedle Žabovřeské... ;-D V Ostravě už jízdu po kolejích zkoušejí, dneska zase... ;-D

+1/−1
10.5.2016 21:59

P65a56v91e98l 82M29o77r69a22v67e98c 3172559902358

Tak někteří řidiči zkouší jezdit po kolejích i v Brně, na Olomoucké;-D.

0/0
10.5.2016 22:38

B36l66a90h72o50m20í18r 35S18k27o17u18p95ý 8207140398881

Opravdu se úředníci domluví??? A co situace na Jugoslávské a Cejlu?? Několik měsíců byl zákaz odbočení vlevo do Zábrdovic, aby auta neblokovaly šaliny. Pitomě se to objíždělo přes Francouzskou.

Najednou je zákaz odbočení vlevo zrušen, objížďka přes Francouzskou je neprůjezdná.

Lidi do ucpaných křižovatek bezhlavě najíždějí, i když jasně vidí, že neprojedou a jsou zablokované dvě světelné za sebou. Policajta v bronxu neuvidíš a šalináři dávno rezignovali.

Opravdu vynikající myšlenkový pochod úředníků...

+9/0
10.5.2016 13:22

O90n97d26ř88e11j 33Š48e27v42č95í41k 7721325711953

To objíždění přes Francouzskou je fakt lahůdka. Myslím, že stejná hlava vymyslela zákaz odbočení z Cejlu k Vankovce! Takhle člověk jezdí furt dokola (okolo Mahenovyho divadla) a všichni se diví, že jsou ucpaný ulice. Zachvilku udělají cikánům na Cejlu asi pěší zonu.

+4/−1
10.5.2016 15:02

T36o48m89a34s 70N43o50v44o25t45n82y 1721744116695

R^

+2/0
10.5.2016 19:46

T61o26m56á93š 77M66a98c37e19j77k89a 6491122927747

A pracuje se tam i v noci? To by práce urychlilo a řidičům pomohlo, to ale nebude v ničím zájmu....

+9/0
10.5.2016 12:04

M39i75r53o83s45l98a82v 65V48y63k30o63u75p53i85l 3860646533675

V noci to někde zakazují hygienické předpisy a navíc noční práce je drahá, protože je s příplatkem, a soutěží se většinou o nejlevnější cenu...:-(

+1/0
10.5.2016 13:05

T93o70m21á15š 25M12a58c80e90j96k60a 6651602947227

Ale to uz je věc zadavatel, pokud si zadá i noční práce, tak je tam mít bude. A určitě tam jsou i činnoti kterézas takový kravál nedělají a pracovat se dá. Jsou lidé co chodí na noční směny, takže spí přes den i přes denní hluk a také masí žít. A tady by to bylo jen na omezenou dobu.

+4/0
10.5.2016 13:15

M52i17r43o97s56l85a25v 27V72y38k38o13u77p72i43l 3330146613465

ano, já s Vámi souhlasím, ale pozoruji i na dálnicích, že málokde se pracuje odpoledne, nebo SO, NE a SV. Dokonce bych řekl, že možná nejsou ani kapacity strojů a lidí. Protože je rozděláno kde co. Také mě štve, že jedu a mnohde vidím zábrany řadů týdnu a nic se neděje.

0/0
10.5.2016 15:21

P48a17v44e14l 41M77o30r96a34v83e57c 3662689972258

Opět, jde o problém zadavatele, na dálnicích tedy ŘSD. A k ohodnocení práce ŘSD se nechci pouštět, příspěvek by byl smazán adminem :)

0/0
10.5.2016 16:18

M58i72r44o57s20l68a46v 84V94y87k51o72u29p77i22l 3330266423555

ŘSD je na příslušných komunikacích zadavatelem, investorem, ale pořád jsme u toho, že čerpá peníze z rozpočtu kapitoly ministerstva dopravy a musí být řádným hospodářem. Takže by se mu mohlo stát to, že by vybral zhotovitele a noční směnou, bylo by to drahé..a už by se na ŘSD sbíhaly stížnosti jak nakládá s penězi daňových poplatníku, zejména od těch, kterým je délka opravy fuk, protože nejezdí, nebo jezdí málo....ať udělají co udělají vždy to bude špatně, jako "přes kopírák" s policajty (nezasáhli, zasáhli moc...) .

0/0
10.5.2016 17:58

P42a75v13e98l 97M93o25r17a94v29e48c 3532809462188

Ano, vždy se najdou kverulanti kterým se nelíbí zvolený způsob implementace čehokoliv.

Ale když se podívám na důležitější stavby na západě, tam se jede 24x7. Zřejmě mají spočítáno, že celkově se to vyplatí i při o něco vyšší ceně.

0/0
10.5.2016 18:11

Z74u28z74a41n27a 87F38l47e97i29s45c89h78e33r15o15v44á 7421516655683

Já jsem to asi nepochopila. Kamery budou na dálnici fotit každé auto, které pojede rychlosti vyšší než 80 km/h? To jsou asi všechny, ne?

+1/−2
10.5.2016 12:01

P25e95t41r 57B21á74č31a 8775106675135

Rec je o tom opravovanem useku, kde je dana 80 km/h, jakoze kvuli bezpecnosti Rv

+2/0
10.5.2016 12:54

Z29u47z41a14n58a 97F66l24e25i86s73c61h10e73r78o26v25á 7951426475463

Díky za vysvětlení.

;-)

0/0
10.5.2016 16:02

A13l65e18š 58N59o44v84o39t26n72ý 1751511459311

Dostat se ráno z Bystrce do centra je čím dál složitější:

Když pojedu kolem řeky, zůstanu stát mezi Svrateckou a Opelem. Nájezd na městský okruh směrem k BVV je pak další kolona. Když chci jet přes Veveří, tak je tam stažená polovina dopravy, kteá by jinak jela na okruhu.

Pokud to chci objet přes Kohoutovice, tak tam je to pro změnu také uzavřené (od 9.5.) nahoře u točny. Semafor tam včera způsobil kolonu až k Farinově zatáčce. (ale snad to brzo znovu otevřou).

Jet přes Troubsko a Bosonohy je sice poslední dobou jednodušší, ale stále je tam velice silný (a většinou i dost pomalý) provoz. A pak se člověk sekne u Ústředního hřbitova, nebo pokud jede Pisáreckým tunelem, tak na Poříčí!

Takže to chce hodně trpělivosti!

+10/0
10.5.2016 11:39

M75i14c66h73a39l 83K53u97b54i98s 7183667951219

Vypadá to, že Bystrčáci a Kamecháci si rok od roku Bosonohy opravdu vybrali jako plnohodnotnou náhradu dostat se k Brnu. Po hitlerově "dálnici" to v dopravní špičce sviští neuvěřitelně, asi se tam k tomu přidává spousta těch, co přijíždí ze směru od Jinačovic, kde taky vzniklo v poslední době spousta RD a nechcou se cpát zacpanou Svrateckou. Po době, kdy už tam nebydlím, docela chápu, že R43 by tama smysl měla, řidiči si ji už našli a hučí to tam, jako by tam byla.

+9/0
10.5.2016 12:13

M10i52r60o83s71l69a80v 11V38y47k49o48u17p78i39l 3570576873335

byly petice, aby nerozdělila Bystrc R43...ale nikdo těm maminkám, které podepisovaly archy na hrázi přehrady s hlasováním proti jaksi neřekl, že ta komunkace tam už dávno je.....

Ale jinak situace se satelity je ze všech stran. Všude se staví jako o život, ale zapomíná se na komunikace. Takže ráno je zácpa už všude.

+9/0
10.5.2016 13:03

P32a42v94e49l 90M75o73r16a29v22e20c 3142599352288

Tak holt když člověk "musí" bydlet v satelitu, má si napřed spočítat jak dlouho denně stráví v kolonách..

Vše je o volbě.

+1/−1
10.5.2016 16:19

M43i14r71o32s90l60a59v 16V32y65k45o91u43p14i90l 3740686603195

Nejde jen o lidi ze satelitu !

Bydlím v MČ Brna, cca 6 km ke středu Brna (Jakub), která stála už před válkou, jenže tím, jak jsou plné komunikace směr centrum ani já nevyjedu z ulice, která tam stojí od začátku minulého století na hlavní, takže když to přeženu, ráno abych poslal do práce omluvenku... Naštěstí jsou i ohleduplní řidiči a nebožáčkovi z vedlejší pokynou a mohu najet. Ale jsou někdy minuty, než to někoho napadne. Záleží na "morální kvalitě" kolony aut :-).

+1/0
10.5.2016 18:03

P17a86v77e19l 64M43o79r92a17v93e18c 3352399442568

Jo to souhlas..

Btw. bydlíte 6km od centra města - proč na dopravu do práce potřebujete auto? Věřím, že MHD tam musí být dobře konkurenceschopná.

A střed města nikdy nedokáže pojmout všechna auta všech lidí..

+3/−1
10.5.2016 18:10

J53a21r23o52m26í11r 41N81a45v43a68r19a 7380249856173

Vy jste taky satelit... Havel těm "satelitům" říkal "krrrálikárrny"... Tak co to teda je? :-P

0/−1
12.5.2016 6:10

P29a38v90e74l 19M35o26r93a22v35e26c 3782229252718

Naučte se chápat psaný text v kontextu, vy letadlo jedno, ano? Já píšu o satelitní výstavbě RD za městem, tam je infrastruktura prachbídná.

0/0
12.5.2016 7:33

O36n65d14ř68e43j 31P57u46t65n90a 9851454371295

A co třeba šalinou?

+3/0
10.5.2016 12:37

M10i21r82o77s78l32a27v 20V15y65k78o12u87p35i32l 3870166643655

Ta je taky narvaná :-)

Do Brna se sjiždí, mimo lidí z městkých částí, které neuveřitelně narostly (Bystr s Kamechy...atd. je už větší jak bylo kdysi celé Brno) i daleko více lidí za prací a tisíce studentů, dnes už především auty. Takže je jasné, že komunikační systém ve špičkách nestíhá. Občas jedu i trolejákem a šalinou, ale tam je tolik lidí, že někdy ani nenastoupíte.

+2/−1
10.5.2016 15:27

T31o52m47á11š 57T80a47t84í17č42e37k 5520432400578

Jojo, jednička ve špičce je masakr. :-))

0/−1
10.5.2016 18:36

T84o15m26a67s 38N46o91v14o48t93n63y 1771524556585

Minská dlouhodobě uzavřená, 1 přecpaná skoro pořád, 12 podobně, 4, 9 se táhne přes centrum.... nehledě na to když člověk veze věci nebo jede s dětmi...

0/−1
10.5.2016 19:49
Foto

B40r68o96n39i72s63l77a67v 44G76a31b50r78y34š 2972329501

Ale jo, je dobře, že jedete autem. Tam si nadáváte pro sebe, v MHD byste tím akorát prudil ostatní, jak je to všechno na kočku.

+1/−1
10.5.2016 22:01

J58á54n 94K73o13t10ú48č 2966914168556

Tiež by som navrhoval šalinu, ktorá v rannej špičke jazdí v intervale menšom než 5 min. Samozrejme, každý motorista má milión argumentov, prečo lepšie než šalina je čakať v zácpe a potom v cieli hľadať 20 minút parkovacie miesto, ale faktom je, že keby každý, kto môže, použil MHD, tak ten zbytok by jazdil po prázdnejších cestách.

+5/−3
10.5.2016 12:46
Foto

B64r54o11n95i13s45l94a93v 38G33a65b84r61y88š 2782219631

Tohle říkám taky a pořád to nikam nevede...

0/0
10.5.2016 13:33

T27o44m44a71s 46N79o61v55o90t58n10y 1961984456845

Asi ta vaše úžasná a drahá MHD není tak zázračná no. Jako pro cestu do centra a zpátky nebo na nádraží jistě, ale jakmile jedu mimo centrum či dokonce je potřeba přestupovat na autobusy či trolejbusy, tak děkuji, nemám zájem.

+1/−1
10.5.2016 19:51
Foto

B50r27o29n61i61s90l74a75v 78G48a88b87r84y62š 2482149891

Asi to Vaše úžasné auto není tak dokonalé, že se musí stát v koloně. ;-)

Nemáte zájem Vy, budou mít zájem jiní. Ostatně brněnskou MHD se denně přepraví 1 milion lidí. :-) Nevím, co byste si počal, kdyby všichni naskákali do aut.

+2/−1
10.5.2016 21:56

J58a98r73o51m29í20r 38N58a33v82a48r12a 7780339676853

Já to vyřešil tak, že tama kolem Opelu projíždím v 6:00 a mám klid... Nikde nikdo :)

+1/0
12.5.2016 6:11

O25n13d45ř70e45j 74Š65r81u53b96a70ř 1105231665136

no jeste ze se to netyka tramvaji, to bych je pri soucasne zavrene Minske asi odstrelil

+4/0
10.5.2016 11:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.