- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych nádraží odsunul až do Vídně, tam je nové, protože v Brně se nikdy nepostaví. Jak řekl nějaký pražák který pracuje v Brně v anketě o Brně, že se mu líbí. že se v Brně nic nemění, nic neděje. Že když přijede po čase do Prahy, vždy se musí přizpůsobit nové situaci, vždy je tam něco nového. Kdežto v Brně když tu byl v roce 2004 se diskutovalo o odsunu nádraží a o novém stadionu za Lužánkami a to je pořád stejné . A když křesťanské běžence přivezli za "lepším" do Brna na hlavní nádraží, tak raději pakovali zpět do Iráku, že tam se cítili bezpečněji
Sice jste mne umínusovali k smrti, ale věřím, že varianta dvou nádraží zvítězí, protože bude mít podporu techniků, nikoliv básníků, kteří neví ani co je konstrukční ocel, šedá litina, pružnost, pevnost, beton, kolejnice a měděný vodič .
Prostě to má logiku a i jiné výhody. Takže tady můžete vyhrožovat čím chcete, ale nic nezastaví moderní techniku a RACIONÁLNÍ (NIKOLIV EMOTIVNÍ a STAROLMILSKÉ MYŠLENÍ) přístup k věci.
A teď si užijte mínusů Můžete prosazovat perón vedle brněnského orloje Abyste to měli blízko k uměleckým dílům.
Píšete nesmysly. Pomalu ještě větší než aktivisti a to je co říct. A přidejte smailů, máte jich tam ještě málo
o nádraží debatují minimálně 20 let, bude druhý referendum...a výsledek? postavil se nákladní průtah...jinak nic. Už by se ti kkti vážně mohli shodnout na jedné variantě, tu vybrat a začít stavět ještě v tomto století
Napad zajimavy, ale bylo by dobre vedet, kolik lidi v Brne jen preseda a kolik z/do nej jede.
Před 150 lety odmítli ve Vysokém Mýtě železnici ( podobně jako dnes škarohlídi v Brně odmítají moderní nádraží nikoliv do zatáčky ). A vydělala na tom Choceň. Do Mýta dnes zajíždí jen lokálka. Pokrok nejde zastavit, ale zpátečnictví a zaslepenost lidí je bezbřehá...
Jj v Mýtě ten motorák jedoucí po "návsi" mezi dvěma ulicemi a hlavně to jejich "nádražíčko" pro tři vagonky u centra, to nemá chybu
Odsunout nádr do míst kam se nedostanete jinam než autem, to opravdu vymyslela hlava pomazaná. Do míst nákladového nádraží vede jedna linka, do návrhu Ano nic. ˇCím dál lepší varianty.
tak ono asi az nadrazi bude, tak se tam bude dat dostat i jinak
A co takto postavit rovnou 3? Když si přečtu životopisy brněnských čelních představitelů, tak to vypadá, že nám přišla manažerská elita, ale činy hovoří spíše o něčem jiném. Radši řešte, jak rychle dodělat VMO, protože projet Brnem už i mimo špičku bývá dost o nervy. Ještě před pár měsíci nebyl problém třeba projet Židenice ještě v 7. hod ráno, dneska (min. poslední 3 měsíce) už i v tuto dobu stojí kolony....
ono je problem to projet i pred pul sestou rano, protoze jsou na trase az k husovickymu tunelu naprosto nesmyslne nastavene semafory, za to by mel nekdo nest odpovednost
je jasne, ze gauneri z ano a hnit brno vymysli, jak se co nejvice obohatit, nicmene je nesmirne dulezite, aby byla propojena zvonarka s vlakovym nadrazim a s odjezdy autobusu od grandu. tady ten paskvil to je med kolem huby, v pozadi budou velmi vyznamne pozemky v centru, ktera se pokusi zpenezit
Podobně je to s variantou pod Petrovem, kterou prosazují aktivisti. Protože jsou na to navázáni. Kdežto u řeky z toho nebudou mít nic.
ANO + TOP09, z toho nemůže být nic jiného než podraz.
Kdyby tato koalice vznikla na celostátní úrovni, byla by to katastrofa.
Jakkoliv by varianta super.odsunutého nádraží mohla být krásná (což až tak moc zase není), přijde mi postup jednání od ANO dost podrazácký.
Půl roku tajně vymýšlejí variantu, navenek se tváří jak souhlasí s koalicí, a pak dají novou variantu na stůl a trvají, že musí být ostatních X koaličních stran pro? Proč s tím nepřišli dříve???
(navíc argument "pro developery bude víc prostoru" mi přijde.. jak to říci slušně..)