- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravdu tahle levičáská socansko populistická vláda už neví, jak by nám vytahovala další peníze z kapes
kolik řidičů uvidí civilní represivní policejní auta ? kolik řidičů by tyto auta vidělo pokud by byly v bílo-zeleném označení a stály u silnic ? myslím že poměr je cca desítky ku desítkám tisíc ... co je účinnější ???
Tak zde v USA jsem se s fotoradarem nesetkal nikde za 31 let života v zemi a ani se nebudují.
Schválně proč se v tom "policejním státě nepoužívají a shválně proč nějaká fotka z radaru mě nemůže u soudu obvinit z jakéhokoliv přečinu?
Schválně proč policista klidně toleruje vysoké - way nad normálem - rychlosti a nevšímá si?
Jsi-li Čech nepochopíš.
Tak hlavne, ze pri montovani mytnych bran vlada slibovala, ze NIKDY nebudou pouzity na mereni rychlosti....
1. díl
Také si zabulím i když vím, že je to k ničemu:
Škoda, že se i tato problematika neposuzuje v souvislostech.
Je dost směšné, že „překročení povolené rychlosti“ je u nás největším možnýmnebezpečím až zločinem. Řidiče, kteří jezdí „jako prase“, či pod vlivem, tynaše udatná policie nedopadne. Chápu, že pracující silničáře je potřebaochránit, ale jak je možné, že omezení rychlosti i prostoru vesele platí i kdyžv úseku nikdo nepracuje?! To prostě není féfové jednání. Stejným problémemjsou objížďky za opravovaný úsek všech cest, které by po práci šli rozuměprojet, leč není to umožněno, naopak „ochránci zákona“ udatně hlídají (jak druhdyhráz proti imperialistovi) a ty řidiči, pojezdi si po okrese - alespoň dostátní kasy zaplatíš za PHM. Pak se nikdo nemůže divit, že se omezení, zákazy anakonec i zákony berou v CZ tak nějak „dle uvážení“. Co může stát čekat, kdyžobčanovi neukáže seriózní tvář hospodáře. Druhdy vrchnost sice brala desátek,ale měla povinnost poddaného chránit, ale za 4roky volebního období se kořistníkv hospodáře nepromění.
O rozšíření jízdní dráhy opravovaného úseku na maximální možnou šířku podočasném ukončení prací (ať už „po práci“ či během oblíbené „technologicképřestávky“) se nám může jenom zdát. Tento úkon investor, PČR či správa dálnice pozhotoviteli nejspíš nepožaduje, protože by si ho nechal tučně zaplatit. Škoda,že za omezení provozu spíš není sankcionován.
Slyšel jsem mnoho stesků kolik řidičů v omezeních překračuje rychlost, alekolik se tam stalo nehod případně jejich skutečnýdůvod jsem se nedozvěděl. Mám zato, že rozumný řidič smí jet tak rychle, aby vůz zvládl. Nařizovatmaximální povolenou rychlost (mnohdy pro jistotu o 10km/h nižší) kvůli řidičům,kteří mají problémy s řízením, je z pohledu běžného řidiče (ne tak státu– ten kouká hlavně vydělat) omezující a smutné. Nepřipadá vám, žestát se takřka ve všech oborech a pořád víc snaží vodit nás za ručičku?Svéprávný a samostatně myslící občan se mu nejspíš jeví jako nebezpečná kohortaobčanů.
Pokud by poslanci nebyli ti, kdo nejraději jezdí jako prasata, už jsme mohli mít dávno úsekové měření na všech dálnicích a většina sociopatických ignorantů mohla být z kola venku.
40 000 ridicu tydne krat 600 Kc, to je tydne 24 milionu korun do obecni kasy. Nedivim se, ze obce maji z teto dane za jizdu po D1 radost. Za dobu oprav si prijdou na neco okolo pul miliardy.
Opravit rychle silnici neumí, ale buzerovat řidiče, to by jim šlo...
Řidiče snad nikdo buzerovat nebude. Kdo neumí udržet rychlost svého vozu pod kontrolou, to není řidič.
Je zajímavé, kolika lidem zde vadí, že by měli dodržovat nějaké předpisy...
Jsem přesvědčen, že omezovat rychlost na dálnici je přežitek. Chápu, že je to nutné na opravovaných úsecích, kde dochází ke zůžení komunikace, ale i v tomto případě se mi zdá 10 km tolerance zbytečně omezující a ve svém důsledku brzdící provoz.
2. díl
Že tento stát má problémy včas vybrat provozovatele mýtného systému (o volbě rozumnějšíhosystému odpovídajícího technice třetího tisíciletí ani nemluvě) či že ho, podobu rekonstrukce, „nenapadlo“ snížit poplatek za dálniční známku, když siřidič dálnice vlastně neužije, to nikoho netrápí. Že se ŘP skupiny „C“ vydávájen na 5let a jako bonus k vyššímu řidičskému vzdělání nedostanete automatickyk „B“ i „E“? A že vás orgáni nechají vjet do zácpy bez možnosti včas odbočit...Jistě si vzpomenete na zimní kalamity u Humpolce – nikdo nevěděl, proč a jakdlouho se stojí. Vrať se Pozor zákruto!
Obávám se, že lepší to nebude, protože řidičje v CZ oboře nejoblíbenější lovnou zvěří...