Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do nočního autobusu v Brně vrazilo z boku auto, šest lidí se zranilo

Nechtěný zážitek měli krátce po pondělní půlnoci cestující nočním rozjezdem v Brně. Do jejich autobusu z boku vrazilo osobní vozidlo, při nehodě se zranilo šest lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90o61s96e20f 53O31m92á52č16k53a 5647971422225

Tisková mluvčí Barbora Lukšová dá iDNES vyjádření o jedné větě a polovina je lež.. zajímalo by mě, kolikpak taková hokna sype..

Pohádkář u DPMB musí být supr hokna..

0/0
29.6.2016 11:48

T77o95m22a86s 91N65o48v43o40t31n19y 1251964526105

Já se teda divím, že těch nehod rozjezdů není víc, když vidím jak s tím někteří střelci lítají s těmi autobusy...

+3/−4
28.6.2016 12:13

N84i56k42o93l55a28j 35M75a11l70í70k 5814323540571

Sice lítají (a mají štěstí), ale ani v tomto případě (jako obvykle) to nezavinil řidič autobusu.

+2/0
28.6.2016 12:30

J30a82n 15N26o28v32á95k 9665228944885

To je zvláštní, že i když "auto narazilo přímo do kloubu", tak je autobus poškozený cca o 3 metry blíže k přední části, před prostřední nápravou :-)

+9/0
28.6.2016 10:21

T57o31m75á10š 38T33a50t52í31č95e31k 5130852930528

Taky si říkám. :-)

0/0
28.6.2016 10:53

J30a21n 26F31r83o26l88í81k 6106360195794

Holínky, hodinky. Původě asi mělo být "za spojovací kloub" nebo něco v tom smyslu.

+1/0
28.6.2016 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.