Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do nočního autobusu v Brně vrazilo z boku auto, šest lidí se zranilo

Nechtěný zážitek měli krátce po pondělní půlnoci cestující nočním rozjezdem v Brně. Do jejich autobusu z boku vrazilo osobní vozidlo, při nehodě se zranilo šest lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97o72s48e69f 43O34m95á88č71k95a 5567271802255

Tisková mluvčí Barbora Lukšová dá iDNES vyjádření o jedné větě a polovina je lež.. zajímalo by mě, kolikpak taková hokna sype..

Pohádkář u DPMB musí být supr hokna..

0/0
29.6.2016 11:48

T68o28m28a90s 55N17o18v24o33t91n64y 1371274136875

Já se teda divím, že těch nehod rozjezdů není víc, když vidím jak s tím někteří střelci lítají s těmi autobusy...

+3/−4
28.6.2016 12:13

N57i38k69o75l72a72j 71M15a42l54í69k 5804433520621

Sice lítají (a mají štěstí), ale ani v tomto případě (jako obvykle) to nezavinil řidič autobusu.

+2/0
28.6.2016 12:30

J87a84n 93N11o68v44á67k 9985118444745

To je zvláštní, že i když "auto narazilo přímo do kloubu", tak je autobus poškozený cca o 3 metry blíže k přední části, před prostřední nápravou :-)

+9/0
28.6.2016 10:21

T82o49m56á14š 16T17a91t10í23č66e85k 5500182510968

Taky si říkám. :-)

0/0
28.6.2016 10:53

J23a84n 46F84r36o73l70í70k 6136790425254

Holínky, hodinky. Původě asi mělo být "za spojovací kloub" nebo něco v tom smyslu.

+1/0
28.6.2016 10:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.