- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Těm, kteří na základě povrchních internetových článků dokáží od stolu kritizovat něco, o čem v podstatě nic nevědí (zřejmě hlavně proto, že to nějak souvisí s Čínou a možná okrajově se Zemanem), a ještě proti tomu sepisovat petice, bych pro začátek doporučil seznámit se z některými vodními cestami v západoevropských zemích, kde má vodní doprava významné postavení. Tam zřejmě již dávno pochopili, že do vodních cest má smysl investovat a že jejich dopady jsou ve srovnání s dopady silniční dopravy poměrně nízké. Těm, kteří o věci moc nevědí, ale o to horlivěji proti ní protestují, bych si dovolil rovněž připomenout, že velikost lodí, které by sem mohly teoreticky připlouvat od Černého moře, je limitována v první řadě parametry plavebních komor na vodním díle v Železných vratech na rumunsko-srbské hranici. To investor, předpokládám, ví.
Vy jste to snad projektoval s Milošem Zemanem.
Jedna z největších megalomanských pitomostí poslední doby... Když se zpráva o plánu objevila poprvé, napsal jsem zastupitelům, obávám se, že ne moc diplomaticky. Největší fór jsou to pracovní místa - místní by si ani neškrtli, protože za pár šušňů by tam naběhli Ukrajinci. ...
Ptákovina. Lodě s 300 kontejnery? To je 300 x 25 = 7500 tun. Vždyť je to po většinu roky jen větší potok.
Kecá se o všeličems. Realita ale obvykle vyjde najevo, když má někdo vytáhnout ve finále kešeň a zacálovat to.
Řekli číňanum že u hodonína není moře a řeka je splavná tak pro menší pramici?
Pánům Číňanům zřejmě ukázali z letadla vyfocenou řeku Moravu při postupující záplavové vlnně.
Megalomanská hovadina - anebo podvod od počátku Zábor obrovské plochy, problémy s vodou, a zejména kdo by tudy proboha a co vozil v tak obrovských množstvích??? A kam bude pokračovat - to po lokálce z Hodonína do Brna či kam??? Či tudy budou jezdit stovky kamionů???
Z Hodonína do Brna vede lokálka? Já jsem tedy proti vám v zeměpise zřejmě slabý, tím spíše v zeměpise železničním, ale do dneška jsem žil v domnění, že Hodonín leží na hlavní trati a do Brna je to z něj, s úvratí v Břeclavi (kde by jistě nebyl problém postavit triangl), naše nejrychlejší železniční trať.
Přečetl jsem to až do bodu kdy by měl Hodonín konkurovat Rotterdamu.....pak už jsem na to díky vlastním slzám smíchu neviděl.....jsem netušil, že pacienti ústavů duševně nemocných dostávají v médiích tolik prostoru....
DOE Europe SE - základní kapitál 3 030 600 Kč, webová stránka žádná.
Ti tak čekají na následné žaloby radnic za zmařenou investici.
Čínský investor by měl jít opravdu na Slovensko.
Zamyslel se někdo z vás a zjistil si to, jak velkou plochu to přístaviště zabere. To media z nějakého důvodu neuvádějí.
Proč by to kraj podporoval, Kraj řídí politik, a ten musí vytvořit problém, aby ho mohl za peníze odstranit. To platí ve státě, ale i na vsi. Starosta vám nepovolí v kůlně dílničku, protože byste si tam mohl na živnost vydělat a on by z toho nic neměl (vlastní zkušenost.)