- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od ohlášení měření v zúžení je na D1 u Brna stále více nehod. Naposledy 6 aut jednou ranou. Dálnice věčně stojí. Je to jako loni a platí https://www.youtube.com/watch?v=2KrUoqnGd4Q
Jezdím Praha - Brno několikrát týdně už několik let.
Ještě jsem nehodu ve zúženém úseku neviděl.
Viděl jsem tam odstavené kamiony, které dokázaly úplně dálnici ucpat.Viděl jsem imbecilní řidiče, kteří jeli celý úsek uprostřed, aby nikdo nemohl předjíždět. Ale bouračku jsem neviděl ani jednu.
Kolik nehod způsobených nedodržením POVOLENÉ (nikoli nepřiměřené) rychlosti tam tedy bylo?
Tak to ja tedy videl tech nehod pomerne dost.
Jediné, co donutí českého řidiče dodržovat rychlost je radar a kamera. Tak to bylo a vždycky bude.
Taky mate porad smulu na technologicke prestsvky? Ja po D1 nastesti jezdim jen obcas, ale videt nejakou smysluplnou cinnost se mi jeste nepostestilo.
Mam na to takovy smiseny nazor. Kolikrat je vidim delat soboty nedele i pozde do vecera a jindy je tam v 8 rano prazdno.
Někdy se spíš divím, že někdo povolí jízdu v těch zúženích prakticky stylem zrcátko na zrcátko.
Statistika nehod způsobených v těchto usecich ridici, kteří prekracuji rychlost neni.
Ale kamery na měření dame, nabereme tri lidi na vyber pokut a je to.
Stat je o tri lidi zase vetsi a obcan min svobodny. A to je jen malicky stripek.
Počkejte až začnou měřit stavební úseky kde je 30ka
Na zúžených místech dálnic je velký problém kamiony předjíždět - bohužel je to TAK = člověk si NIKDY nemůže být jistý tím, že kamion NEVYBOČÍ - včera když jsem takto na D2 předjížděl několik kamionů, tak moje manželka (která jinak jezdí denně po celé jižní Moravě a rozhodně nepatří mezi brzdy silničního provozu) tak ta ječela strachy a se slzami v očích mne prosila, ať už to vícekrát nedělám... ... njn ... nakonec jsem uznal, že má vlastně pravdu, těch pár "ušetřených" minut fakticky nestojí za rozbité auto a (přinejlepším) pobyt v nemocnici... ... (kolikrát v restauraci čekáme kdo ví jak DLOUHO, než nám přinesou dlabanec!)
Mě by teda zajímalo, když jsme u těch "zúžení a překračování rychlosti", proč je tak diametrální rozdíl v opravách v ČR a mimo ni? Na jaře jsem jel do Vídně, u Modřic 80ka, a dalších zhruba 13 km 80ka aniž by se kdekoli cokoli dělo. Následoval 1 km se zrušením omezení, a pak pokračoval další 8mi kilometrový úsek. Přitom jsem vyjížděl kolem 14.00 takže nepředpokládám že "práce byla již hotova". O týden později cesta v 8.00 na stejném místě, nic se nezměnilo, nikde nikdo nepracoval, ani zařízení nikde, jen omezení.
Když jsem jel před rokem do Itálie, stav podobný - několikakilometrové úseky s omezením, aniž by se kdokoli dotkl silnice. Přitom v Rakousku v půl sedmé ráno v neděli makali borci na dálnici, za místem kde dělali zrušené omezení - celkem v délce snad 800 metrů.
Chápu že existují různé "technologické odstávky" apod., ale v ČR mi prostě přijde, že kdekoli chce někdo kopnout, tak prostě uzavře "pro jistotu" 10 km dálnice bez mrknutí oka, a D1 občas vypadá že omezení začíná v Brně a končí v Praze, s pár přestávkami uprostřed.
Ono je to nachlup stejné i na D mezi Brnem a Břeclaví ... ... jedete a jedete (furt 80?) a vidět nějaké pracovníky je zvláštní událostí! ... Ať teda klidně najmou nějaké ty Ukrajince, když našinců je tak žalostně MÁLO! Oni si rádi přivydělají.
Kecy. Jezdím úsekem denně a to co se píše v článku není pravda!
Ano, v měřeném úseku se jezdí pomaleji, což způsobuje to, že jsou tam častěji kolony. A nehod jsem tam už zažil od té doby několik, skoro bych řekl, že řidiči koukají více na tachometr než před sebe.