Diskuze

Všichni na kola, vyzývá Brno. Od cyklistů má však mizernou známku

Sedněte na kolo, vzkazuje v kampani Brno lidem. Jezdit po tomto městě je ale horor, kontrují cyklisté v anketě a posílají město téměř ke dnu žebříčku přívětivosti českých měst k dopravě na kolech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Jsou to exoti. Vráží prachy do cyklostezek stylu 100 - 500 metrů odnikud nikam, velkolepě povolí cyklistům ježdění po Masaryčce, spřádají ještě velkolepější plány, jak na výpadovku Štefánikova přišpendlí značky "obytná zóna", chlubí se cyklostezkama okolo řek, kde ovšem už byly odjakživa v podobě polňaček, představují si, že lidi začnou ve velkým jezdit na růžovéch kostitřastech, ale aby tomu dali nějaký koncept, to nikoho z té bandy nadšenců a pomatenců nenapadlo. Proč se neobrátí na nějaký experty z měst, kde je cyklodoprava zavedená? Ať je to celý Holandsko, ať jsou to města stylu Münster nebo Kodaň - tam jim to přece nespadlo z nebes! To někdo musel naplánovat a realizovat. Takže lidí, kteří to umi (urbanisti), kteří ví, jak na to (politici a ouřadi), bude na světě resp. v té naší Evropě dost.

Když se na to dívám, co v tomto směru pášou ti domácí nadšenci a pomatenci, zvedá se mně kufr.

4 0
možnosti
Foto

I98l63j98a 39H61y11n78e24k

23. 7. 2016 21:49

Kde žijete lidi, z MIlady Horíkové na Jarošku se nikdy odbočit nedalo a každej ví, že se tam jezdí od LUžánek z ulice Lužánecká, autem nebo kolem. Na kole po městě a do práce? Leda blázen. Cyklista s odpočinkovu jízdou - jedině cyklostezky, do Brna by jel jenom blázen. Poslední dobou klesá zkušenost řidičů aut a i já se občas divím, co tam automobilisti dělají za blbosti. A nezkušený cyklista? Každý by se měl jít podívat do Úrazové nemocnice na lůžkové, ať ví, co ho čeká...

1 0
možnosti
MV

Pane Křepelko máte pravdu. Je to směšné. V Brně se pohybuje denně tak odhadem 600.000 lidí. Oni vyzpovídají 175, což je 0.000 prd (protože i jedno procento by bylo 6000 lidí a z toho udělají anketu, která má mít nějaké závěry. To není k smíchu, to je k pláči dokonce bych řekl, že je to provokace. Na to, kolik jezdí po městských cyklostezkách lidí (tím myslím uvnitř "hradeb") je zde proinvestováno nejvíce peněz na jednotku. A pořád je to málo. Mě by opravdu zajímalo, kolik z normálních pracujících může jezdit po Brně na kole. Co to je za lidi, jakou mají práci a jaké mají pracovní tempo. Chápu, že umělec může do ateliéru zajet na kole, ..ale třeba řemeslník, když veze nářadí, materiál...??? Mohou lidi z firem přijet zpocení a potom jít do koupelny se mýt ???) Možná na MMB ! Ale ostatní sednou ke strojům, počítačům...a musí makat. Tady to téma je naprosto zvrácené jako celý dnešní svět, kdy si menšiny stále více prosazují neúměrné požadavky. Pokud to tak půjde dál, je možné, že si s 10 sousedy prosadím z místa bydliště lanovku k Jakubovi.

3 1
možnosti
MR

M61i21l50o69š 79R71u71f57e52r

15. 7. 2016 18:20

Koukám, že tu nikoho nenapadlo, že mnozí nejezdí, ve městě na kole, z důvodů sportovních, ale finančních. Jednak ušetří za roční jízdné MHD, pak ušetří několik set tisíc za nákup auta a to je pro leckoho důležité..

2 1
možnosti
MK

Já taky nemůžu z Milady Horákové na Jarošku najet autem přímo a vědu z toho nedělám...

8 1
možnosti
PS

P75e48t65r 40S74u92c11h46a26n

15. 7. 2016 10:09

Já se už po Brně bojím jet. U nás ve Starém Lískovci jhezdím po chodnících, ale to traky není ono (chodci mají přednost). Nejraději naložím kolo do auta (přední kolo odmontuju) a jedu někam co nejdál od Brna!Jižní Morava je ideálníR^R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J57i41ř80í 98B62i98l54í71k

16. 7. 2016 16:00

No a přesně proto je třeba bojovat proti militantním automobilistům. Auto má sloužit k dopravě na velké vzdálenosti, nikoliv pro poskakování po městský částech.

Pomohlo by výrazné omezení rychlosti mimo hlavní tahy. 20 Km/h je až až. Příklad: Mezi M. Horáhové, Lidickou, Drobného a Pyonýrkou všude 20 a na nich 50. A adekvátně všude jinde. Sníží se prašnost, zvýší se bezpečnost a bude klid.

1 4
možnosti
JK

ander, hollan a ty jejich particky na kolo ani nevlezou, ale moralizovat budou. urednickej simle, pochop, ze je nejdrive potreba dokoncit stavbu VMO a pote se muze planovat co udelat s prazdnejsimi silnicemi, kdyz se podari dostat auta na VMO!

8 1
možnosti
EW

E42v40ž13e22n 54W20l94a85c69h

15. 7. 2016 11:30

To ale staví ŘSD tak proč to vyčítáte radnici?

2 0
možnosti
HM

S nějakým Jezdím pro Brno nechci mít nic společného a z MmB uznávám jen primátora... Ale k věci: za nejhorší místo považuji Hlavas, oproti tomu je Mendlák čajíček... Nedávno nás na cyklostezce za Antroposem zastavila městská policie v rámci preventivní akce, měli jsme vše v pořádku, ale jímá mě, když vidím ty potrefence co jezdí po chodníku

4 0
možnosti
MV

Máte 100% pravdu.

Mně se strašně líbí, že MP kontroluje lidi v "lese" na cyklostezkách (to se mi také stalo na bílovické cyklostezce) a přitom neosvětlené cyklisty mnohdy v téměř maskáčích (neviditelní) nechají jet mezi šalinama a nic nevadí. Desítky a stovky jich jezdí takto i večer a nic. Kličkují mezi šalinama a pohoda. Nikdo je nezastaví a nekontroluje PROČ ??? Navíc jsou účastníky provozu na komunikaci, takže zde by to bylo velmi záslužné. Ale asi jde o to, že si museli udělat "čárku" za preventivní akci, tak šli lovit do lesa za "Mamuta". Co k tomu dodat ? Má to smysl tam, kde je prakticky nulová šance, že dojde ke kolizi ????

0 0
možnosti
MU

A co tak udelat na nadrazi uschovnu kol ? Nemuseli by je lide zamykat k zabradli okolo nadrazi..

3 0
možnosti
MV

Brno opravdu není Amsterdam....pochopí to i aktivisti na MMB ??

6 1
možnosti
MK