Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé zaplatili desetitisícové kauce za byty. Zda se nastěhují, není jisté

Nejvyšší komfort bydlení s přírodou za dveřmi. Na to láká zákazníky developerská společnost Student-living Development, jež chce na konci brněnské Slatiny vystavět rodinné bytové domy. Zájemci už složili desetitisícové zálohy. Jestli se ale do domů na Zlatých polích nastěhují, není jisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81i26r66o85s62l59a92v 12V69y13k64o85u88p44i69l 3710206853375

Tak nějak mám pocit, podle těch mínusů, kdo tam už asi...složil zálohu :-)

Ale já jsem neřekl, že Vás někdo chce obrat o ty zálohy. To byla spíše reakce na ty úvahy proč to Úřad městské části v Brně-Slatině nechce povolit (A Šlapanice také)

Tady přes všechny ty hysterické reakce jde opravdu jen a jen o to, aby se stavělo s rozumem. Mně nevadí nová výstavba, vůbec ne, jenom pořád tak nějak tvrdošíjně a pro někoho asi nepochopitelně trvám na svém názoru, že ke každému objektu (objektům) by měla vést odpovídající komunikace. Již jsem se zde v mnoha diskuzích o Brně a jeho výstavbě tisíckrát rozčiloval nad tím, jak je řešena pouze další výstavba, ale nikdo neřeší jak se tam bude jezdit. Takových odstrašujících příkladů je v Brně mraky. Poznáte to podle neprůjezdnosti ve špičkách. Nedávno řešili něco podobného "pod kopcem" v Černovicích, kde mělo vyrůst také nějaké nové "sídliště", ke kterému by se jezdilo přes stávající nedostatečnou komunikaci s tím, že "místní" by asi zešíleli. Takže si myslím, že musí být někdo opravdu hodně NATVRDLÝ, nebo systematicky zmanipulovaný, aby tyto jasné, průkazné a zcela podložené argumenty nepochopil. Nakonec Slatina již odnesla neúměrnou zátěží nedobudovaný sjezd z D1 na Černovické terasy. Přesto se zde od té doby vystavěly další průmyslové kapacity, které zatěžuji místní komunikace. To snad vidí každý, kdo zde bydlí. Možná to nevidí diskutující, kteří zde mají "políčeno" na byt a bydlí dosud někde v "Horní Dolní", ve které projedou za den 4 auta, projde jeden divočák a Kachna s káčaty. Ale člověk, co zde bydlí to vidí opravdu zcela jinak.

+1/0
29.7.2016 18:51

R19o20m15a93n 25L69i17p86s46k84ý 2489543829

Kdo by chtěl bydlet mezi Šlapkami a Slatinou?;-(

+2/0
29.7.2016 12:55

J51i60n32d13ř91i67c73h 60Š88k65o16p15e90k 4115811700415

Tvrzení, že mají všechny podklady v pořádku, když nemají ani územní rozhodnutí, je hodně odvážné ;-D;-D

A přístup lidí, kteří složí prachy na byt, který nemá ani v náznaku územní řízení úspěšně za sebou, lze označit pouze jediným. Hloupost a naivita

+5/−3
29.7.2016 10:12

P72e26t79r 94S21u57c76h31ý 1518259554726

"Projekt je od začátku nedůvěryhodný a zájemce jsem před ním dopředu varoval,“ konstatoval Ides (ČSSD)."

Na to aby se stal důvěryhodným asi developer málo naplnil jeho peněženku.

+4/−1
29.7.2016 9:51

J56i26n30d57ř81i44c38h 22Š66k78o52p21e75k 4295541980885

já to chápu.

Vybírat zálohy, když nemá ani územku značí jediné. Developer nemá prachy.

+2/−3
29.7.2016 10:41

M34i67r35o25s14l21a32v 73V87y39k12o55u80p50i51l 3270876423485

Development byl založen v lednu 2015 a zatím nemá žádný obrat. Zlatá pole SLD s.r.o byla založena 9.12.2015 a jako převažující činnost má zatím v Obchodním rejstříku jako převažující činnost Maloobchod ve stáncích a na trzích. Takže nevím jaké má zkušenosti....

+2/−2
29.7.2016 11:11

P85e56t18r 66V52o58p74i92č73k68a 5282907137766

zakladani ucelovych sro na stavbu developerskych projektu je zcela bezna vec

0/0
29.7.2016 14:47

M42i26r57o30s56l52a14v 96V82y93k14o36u66p84i37l 3110926863865

Když mají ovšem silnou matku! Tady v celé skupině žádné peníze nevidím! Vy ano??

0/−1
29.7.2016 15:55

P15a22v41e25l 11M81o66r38a28v58e15c 3682489972778

Prachy mít klidně může, ale když mu někdo složí zálohu už v této fázi developerského projektu.. Proč ty peníze nevzít a nemít z nich úroky?

0/0
29.7.2016 22:30

P47a33v92e96l 41M89o44r87a73v23e61c 3262919882658

"Máme zpracovanou vlastní analýzu, která dopady stavby na dopravu vylučuje," - nevím kdo v této kauze mluví pravdu a kdo lže, ale probůh jak může stavba mít nulové dopady na okolní dopravu?8-o

To tam chtějí materiál vozit vrtulníky? Anebo rezidenti tam budou chodit pěšky?

+2/−3
29.7.2016 9:46

P71e74t41r 13V97o63p11i11č55k48a 5892237857486

Vim presne co za tím je. 1) Staví tam malý developer a ne obří developer který to měl v plánu. 2) Jista osoba na uradu zatim nedostala tlustou obalku

+4/−1
29.7.2016 9:37

M77i35r65o37s87l47a13v 17V95y55k96o70u34p67i12l 3480646733495

Nevím zda se ve Slatine berou úplatky, ale spojení "malý developer" není přesné. Společnost Student Living Development, jak jsem již psal má velice krátkou historii jako nakonec celá ekonomicky propojená skupina, která vznikla vesměs v roce 2015 a zatím nevykazuje nikdo včetně "matky" což je Student Living holding žádné ekonomické výkazy na obchodním rejstříku a základní kapitaly těchto s.r

o. Jsou od 10 tisíc Kč do 200 tisíc Kč. Takže tam není žádná podnikatelská historie. Tolik fakta místo obecných plků o tom zda jezdit trolejákem nebo autem, případně o tom, že někdo chce úplatky.

+1/−3
29.7.2016 11:33

M61i85r40o37s44l10a23v 46V32y47k58o51u75p57i49l 3940876953885

Vidíme dnes a denně co způsobí když se na kraji města staví další a další byty bez toho, aby se k nim v dopravních špičkách lidé rozumně dostali. Komunikace musí odpovídat účelu. Například současná silnice mezi Slatinou a Šlapanicemi je naprosto nedostačující, úzká a nebezpečná. Nechápu, že by se tam napojovalo nějaké další sídliště. Copak tohle nikdo nedokáže pochopit? Asi ne, a proto ve městě stojíme v kolonách už i v okrajových městských částech. Takže kvalita života jde na úkor kvality. Chtělo by to trochu přemýšlet a pokud chci z Brna udělat Londýn tak musím začít stavět prvně široké kapacitní komunikace!

+3/0
29.7.2016 9:34

R13o51m61a64n 78L84i16p37s39k43ý 2979163829

Kvalita života jde na úkor kvality? Chtělo by to trošku přemýšlet.

+2/0
29.7.2016 12:54

M25i72r33o61s46l97a30v 36V74y11k80o68u46p14i30l 3220836713235

Pane Lipský, psal jsem to z mobilu, takže mi tam automaticky Android podstrčil stejné slovo, ale myslím, že si to každý domyslí..... co myslíte ??

0/0
29.7.2016 18:58

R52o75m69a97n 10L30i61p51s38k72ý 2829123339

Myslím, že Android je naprd.

0/0
29.7.2016 19:22

V40á75c35l13a33v 87P58o89l74á61š38e49k 9806940411807

Kde je v okolí Slatiny nebo Šlapanic nějaká příroda?

+2/0
29.7.2016 9:15

P84a24v54e70l 84M63o16r55a74v33e40c 3842569902638

V prospektech developerských reklam?;-)

+2/0
29.7.2016 9:47

M91i97r56o38s70l77a27v 87V95y23k33o76u23p41i57l 3290346293695

To snad není ani pravda.

Již dnes se nemohu dostat ráno ani do práce, když nejsem schopen vyjet z ulice Křehlíkova na Tuřanku, kde je nekonečná fronta aut čekající na nájezd nezpoplatněného úseku D1, což je možná fantastický "pro lidový" počin, ovšem pro všechny, mimo ty, co bydlí v této lokalitě, která se již nyní doslova utápí denně ve smogu a nekonečném randálu od projíždějících kamionů a náklaďáku po hrbaté silnici Tuřanky jak do průmyslové zóny, tak směrem na, nebo od Exitu 201 .

Je to opravdový teror, kdy si nemůžete otevřít okno, protože celou noc sviští auta a na hrbaté vozovce a ozývají se dunivé rány, které nám nedají usnout, protože to vypadá, že se zřítilo lešení z nějakého vysokého domu. Tohle by hygiena nemohla povolit, ledaže by byla uplacení. Denně nám, po dříve klidné ulici projíždějí auta jako zkratkou na Řípskou a podobně. Je zde 30, ovšem jezdí se tak 60-70. Takže v této situaci, kdy není obchvat Slatiny nechápu kdo by mohl povolit další výstavbu v místě, kde je to dnes naprosto dopravně zablokované. Jedině nějaký trouba, který bydlí někde v klídku a je mu naprosto fuk, jak jsou na tom jinde. Ve Slatině se nedočkáme ani toho semaforu na Šmahové, natož nějakého obchvatu. Takže snad si někdo nemyslí, že v takové situaci, kdy zcela jasně nejsou komunikace si začne zase někdo stavět další baráky.

0/−2
29.7.2016 8:00

D53a57v37e 40D48a76n68i79e37l 8103562727427

Když nebudete jezdit sám každý den v autě do práce, tak ovzduší a životnímu prostředí také pomůžete... A navíc přispějete k tomu, že kolona bude o jedno auto kratší ... Hezký den s Městskou veřejnou dopravou...

+6/−2
29.7.2016 8:11

J83a97n 45K51o33h66o69u13t 8667354577570

Když mi cesta autem zabere 1/3 času oproti MHD (20 minut místo 60), tak se mi snad nikdo nemůže divit, že jedu radši autem. Jasně, pokud bych neměl kde zaparkovat, tak by mi nic jinýho nezbylo. Naštěstí nepracuji v centru.

+3/0
29.7.2016 9:11

P60a85v92e23l 27M13o15r64a85v47e15c 3632669172618

Těch 20 minut je včetně čekání v kolonách, na které si M.Vykoupil tak stěžuje?

0/0
29.7.2016 9:48

J12i97ř88í 87P49e49r89n92i25c94a 6152940674594

Pavle, ano, je to včetně toho čekání :-) Ale na druhou stranu těch 60 minut s MHD je včetně cesty přes celé Brno na Prígl a v něm 30 minut koupání :-))

0/0
29.7.2016 10:07

M66i85r32o79s82l87a89v 74V65y20k95o50u17p56i45l 3910816843265

Nejde jen o čekání v kolonách, to auto něco spaluje a jde do vzduchu. Čím rychlejší jízda tím méně exhalací. Neustálé rozjíždění je o ničem, proto se staví okruhy..které v Brně nemáme, a i ta dálnice co vede okolo, je každé léto znovu a znovu opravována, takže si ani nevzpomenu, kdy jsem po ní jel "spanilou jízdou"

0/0
29.7.2016 19:03

T15o66m14á76š 47T18a17t69í92č77e27k 5210182470158

60 minut ze Šlapek? Do Veverské Bítýšky?

0/0
29.7.2016 13:58

M29i60r82o83s83l29a71v 36V41y78k90o97u42p43i57l 3320236303785

Ale tato debata není o životním prostředí. Debatuje se zde o plánované výstavbě na lokalitě, která nemá ani výhledově dobré napojení na stávající komunikace a navíc zde není dořešen obchvat Slatiny

To není anketa o způsobu dopravy do práce

......

+1/−2
29.7.2016 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.