Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé zaplatili desetitisícové kauce za byty. Zda se nastěhují, není jisté

Nejvyšší komfort bydlení s přírodou za dveřmi. Na to láká zákazníky developerská společnost Student-living Development, jež chce na konci brněnské Slatiny vystavět rodinné bytové domy. Zájemci už složili desetitisícové zálohy. Jestli se ale do domů na Zlatých polích nastěhují, není jisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M43i25r65o54s20l66a83v 73V43y56k44o47u51p23i79l 3100436873255

Tak nějak mám pocit, podle těch mínusů, kdo tam už asi...složil zálohu :-)

Ale já jsem neřekl, že Vás někdo chce obrat o ty zálohy. To byla spíše reakce na ty úvahy proč to Úřad městské části v Brně-Slatině nechce povolit (A Šlapanice také)

Tady přes všechny ty hysterické reakce jde opravdu jen a jen o to, aby se stavělo s rozumem. Mně nevadí nová výstavba, vůbec ne, jenom pořád tak nějak tvrdošíjně a pro někoho asi nepochopitelně trvám na svém názoru, že ke každému objektu (objektům) by měla vést odpovídající komunikace. Již jsem se zde v mnoha diskuzích o Brně a jeho výstavbě tisíckrát rozčiloval nad tím, jak je řešena pouze další výstavba, ale nikdo neřeší jak se tam bude jezdit. Takových odstrašujících příkladů je v Brně mraky. Poznáte to podle neprůjezdnosti ve špičkách. Nedávno řešili něco podobného "pod kopcem" v Černovicích, kde mělo vyrůst také nějaké nové "sídliště", ke kterému by se jezdilo přes stávající nedostatečnou komunikaci s tím, že "místní" by asi zešíleli. Takže si myslím, že musí být někdo opravdu hodně NATVRDLÝ, nebo systematicky zmanipulovaný, aby tyto jasné, průkazné a zcela podložené argumenty nepochopil. Nakonec Slatina již odnesla neúměrnou zátěží nedobudovaný sjezd z D1 na Černovické terasy. Přesto se zde od té doby vystavěly další průmyslové kapacity, které zatěžuji místní komunikace. To snad vidí každý, kdo zde bydlí. Možná to nevidí diskutující, kteří zde mají "políčeno" na byt a bydlí dosud někde v "Horní Dolní", ve které projedou za den 4 auta, projde jeden divočák a Kachna s káčaty. Ale člověk, co zde bydlí to vidí opravdu zcela jinak.

+1/0
29.7.2016 18:51

R88o65m60a49n 51L66i29p67s97k80ý 2709573409

Kdo by chtěl bydlet mezi Šlapkami a Slatinou?;-(

+2/0
29.7.2016 12:55

J98i41n32d87ř79i61c12h 44Š86k74o30p61e56k 4485761820715

Tvrzení, že mají všechny podklady v pořádku, když nemají ani územní rozhodnutí, je hodně odvážné ;-D;-D

A přístup lidí, kteří složí prachy na byt, který nemá ani v náznaku územní řízení úspěšně za sebou, lze označit pouze jediným. Hloupost a naivita

+5/−3
29.7.2016 10:12

P86e94t19r 71S50u38c81h74ý 1248869894976

"Projekt je od začátku nedůvěryhodný a zájemce jsem před ním dopředu varoval,“ konstatoval Ides (ČSSD)."

Na to aby se stal důvěryhodným asi developer málo naplnil jeho peněženku.

+4/−1
29.7.2016 9:51

J85i92n71d98ř14i48c19h 89Š90k30o81p85e80k 4115901400875

já to chápu.

Vybírat zálohy, když nemá ani územku značí jediné. Developer nemá prachy.

+2/−3
29.7.2016 10:41

M93i27r52o83s36l92a75v 47V67y58k13o49u22p65i73l 3220456113815

Development byl založen v lednu 2015 a zatím nemá žádný obrat. Zlatá pole SLD s.r.o byla založena 9.12.2015 a jako převažující činnost má zatím v Obchodním rejstříku jako převažující činnost Maloobchod ve stáncích a na trzích. Takže nevím jaké má zkušenosti....

+2/−2
29.7.2016 11:11

P57e62t52r 10V66o91p79i66č23k33a 5902487477516

zakladani ucelovych sro na stavbu developerskych projektu je zcela bezna vec

0/0
29.7.2016 14:47

M86i29r69o46s23l59a98v 95V61y46k88o16u50p78i63l 3170726443105

Když mají ovšem silnou matku! Tady v celé skupině žádné peníze nevidím! Vy ano??

0/−1
29.7.2016 15:55

P18a81v35e51l 27M85o90r55a36v62e23c 3762199642968

Prachy mít klidně může, ale když mu někdo složí zálohu už v této fázi developerského projektu.. Proč ty peníze nevzít a nemít z nich úroky?

0/0
29.7.2016 22:30

P35a45v14e75l 31M50o82r61a10v16e20c 3592519102128

"Máme zpracovanou vlastní analýzu, která dopady stavby na dopravu vylučuje," - nevím kdo v této kauze mluví pravdu a kdo lže, ale probůh jak může stavba mít nulové dopady na okolní dopravu?8-o

To tam chtějí materiál vozit vrtulníky? Anebo rezidenti tam budou chodit pěšky?

+2/−3
29.7.2016 9:46

P15e60t55r 47V38o69p61i77č51k59a 5322137717426

Vim presne co za tím je. 1) Staví tam malý developer a ne obří developer který to měl v plánu. 2) Jista osoba na uradu zatim nedostala tlustou obalku

+4/−1
29.7.2016 9:37

M47i68r79o50s52l53a28v 12V95y22k59o35u29p34i45l 3160366493545

Nevím zda se ve Slatine berou úplatky, ale spojení "malý developer" není přesné. Společnost Student Living Development, jak jsem již psal má velice krátkou historii jako nakonec celá ekonomicky propojená skupina, která vznikla vesměs v roce 2015 a zatím nevykazuje nikdo včetně "matky" což je Student Living holding žádné ekonomické výkazy na obchodním rejstříku a základní kapitaly těchto s.r

o. Jsou od 10 tisíc Kč do 200 tisíc Kč. Takže tam není žádná podnikatelská historie. Tolik fakta místo obecných plků o tom zda jezdit trolejákem nebo autem, případně o tom, že někdo chce úplatky.

+1/−3
29.7.2016 11:33

M34i56r61o30s71l36a37v 72V67y62k25o98u46p20i28l 3620466403185

Vidíme dnes a denně co způsobí když se na kraji města staví další a další byty bez toho, aby se k nim v dopravních špičkách lidé rozumně dostali. Komunikace musí odpovídat účelu. Například současná silnice mezi Slatinou a Šlapanicemi je naprosto nedostačující, úzká a nebezpečná. Nechápu, že by se tam napojovalo nějaké další sídliště. Copak tohle nikdo nedokáže pochopit? Asi ne, a proto ve městě stojíme v kolonách už i v okrajových městských částech. Takže kvalita života jde na úkor kvality. Chtělo by to trochu přemýšlet a pokud chci z Brna udělat Londýn tak musím začít stavět prvně široké kapacitní komunikace!

+3/0
29.7.2016 9:34

R98o56m83a12n 63L42i87p13s49k37ý 2419443339

Kvalita života jde na úkor kvality? Chtělo by to trošku přemýšlet.

+2/0
29.7.2016 12:54

M81i57r46o85s84l47a18v 24V24y79k59o49u80p23i22l 3240116713975

Pane Lipský, psal jsem to z mobilu, takže mi tam automaticky Android podstrčil stejné slovo, ale myslím, že si to každý domyslí..... co myslíte ??

0/0
29.7.2016 18:58

R75o27m50a97n 50L53i97p87s82k33ý 2879453359

Myslím, že Android je naprd.

0/0
29.7.2016 19:22

V27á90c26l87a72v 42P76o97l32á93š83e75k 9336620821297

Kde je v okolí Slatiny nebo Šlapanic nějaká příroda?

+2/0
29.7.2016 9:15

P75a87v48e64l 42M68o16r41a59v95e42c 3862599342908

V prospektech developerských reklam?;-)

+2/0
29.7.2016 9:47

M36i44r33o32s88l95a33v 50V68y93k10o53u32p66i31l 3260906243685

To snad není ani pravda.

Již dnes se nemohu dostat ráno ani do práce, když nejsem schopen vyjet z ulice Křehlíkova na Tuřanku, kde je nekonečná fronta aut čekající na nájezd nezpoplatněného úseku D1, což je možná fantastický "pro lidový" počin, ovšem pro všechny, mimo ty, co bydlí v této lokalitě, která se již nyní doslova utápí denně ve smogu a nekonečném randálu od projíždějících kamionů a náklaďáku po hrbaté silnici Tuřanky jak do průmyslové zóny, tak směrem na, nebo od Exitu 201 .

Je to opravdový teror, kdy si nemůžete otevřít okno, protože celou noc sviští auta a na hrbaté vozovce a ozývají se dunivé rány, které nám nedají usnout, protože to vypadá, že se zřítilo lešení z nějakého vysokého domu. Tohle by hygiena nemohla povolit, ledaže by byla uplacení. Denně nám, po dříve klidné ulici projíždějí auta jako zkratkou na Řípskou a podobně. Je zde 30, ovšem jezdí se tak 60-70. Takže v této situaci, kdy není obchvat Slatiny nechápu kdo by mohl povolit další výstavbu v místě, kde je to dnes naprosto dopravně zablokované. Jedině nějaký trouba, který bydlí někde v klídku a je mu naprosto fuk, jak jsou na tom jinde. Ve Slatině se nedočkáme ani toho semaforu na Šmahové, natož nějakého obchvatu. Takže snad si někdo nemyslí, že v takové situaci, kdy zcela jasně nejsou komunikace si začne zase někdo stavět další baráky.

0/−2
29.7.2016 8:00

D17a44v48e 79D91a57n84i83e37l 8763982897487

Když nebudete jezdit sám každý den v autě do práce, tak ovzduší a životnímu prostředí také pomůžete... A navíc přispějete k tomu, že kolona bude o jedno auto kratší ... Hezký den s Městskou veřejnou dopravou...

+6/−2
29.7.2016 8:11

J96a13n 56K41o98h39o93u32t 8517474797700

Když mi cesta autem zabere 1/3 času oproti MHD (20 minut místo 60), tak se mi snad nikdo nemůže divit, že jedu radši autem. Jasně, pokud bych neměl kde zaparkovat, tak by mi nic jinýho nezbylo. Naštěstí nepracuji v centru.

+3/0
29.7.2016 9:11

P42a25v82e74l 38M78o51r72a90v27e55c 3862639402738

Těch 20 minut je včetně čekání v kolonách, na které si M.Vykoupil tak stěžuje?

0/0
29.7.2016 9:48

J13i22ř94í 73P68e14r60n55i29c19a 6882270604294

Pavle, ano, je to včetně toho čekání :-) Ale na druhou stranu těch 60 minut s MHD je včetně cesty přes celé Brno na Prígl a v něm 30 minut koupání :-))

0/0
29.7.2016 10:07

M45i65r96o68s19l59a42v 11V19y98k96o57u26p57i79l 3560686773675

Nejde jen o čekání v kolonách, to auto něco spaluje a jde do vzduchu. Čím rychlejší jízda tím méně exhalací. Neustálé rozjíždění je o ničem, proto se staví okruhy..které v Brně nemáme, a i ta dálnice co vede okolo, je každé léto znovu a znovu opravována, takže si ani nevzpomenu, kdy jsem po ní jel "spanilou jízdou"

0/0
29.7.2016 19:03

T65o90m20á55š 72T20a65t81í69č63e64k 5490612890528

60 minut ze Šlapek? Do Veverské Bítýšky?

0/0
29.7.2016 13:58

M54i61r58o28s54l80a41v 11V12y95k75o20u86p13i74l 3710506213585

Ale tato debata není o životním prostředí. Debatuje se zde o plánované výstavbě na lokalitě, která nemá ani výhledově dobré napojení na stávající komunikace a navíc zde není dořešen obchvat Slatiny

To není anketa o způsobu dopravy do práce

......

+1/−2
29.7.2016 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.