- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co je to za blbost? Např. z Mikulova že prý se cestuje obtížně do Brna? Vždyť tam jezdí po hodině přímý autobus - linka č. 105. Měla vůbec autorka v ruce jízdní řády, nebo jen vyzpovídala pár věčně nespokojených remcalů?
at si autor clanku nejprve zjisti informace nez zacne vypoustet bludy,ze Suchohrdel do Krumlova se bez problemu dojede s jednim prestupem za cca 50 min.
Vlakem v Česku nejezdím. Ale chodívám nakupovat do Kauflandu v Židenicích a vidím kolem projíždějící vlaky - vesměs prázdné, t.j. 5 - 10 lidí / vagón. Nedivím se, že se Kordis snaží to redukovat.
Píšete nesmysly. Zrovna ty vlaky, na které koukáte, Kordis spíše posiluje než redukuje. Navíc, pokud nepostáváte na střeše Kauflandu, tak nemáte vůbec možnost odhadnout kolik v tom vlaku jede lidí, protože do něj nemůžete vidět.
Celkem mě překvapuje, že v Brně mezi 23:30 - 5:00 hod. jsou intervaly u některých nočních linek až 60 minut. A jezdí zde pouze autobusy, v Praze bych to také uvítal přeci jen částečně jezdí skrz centrum autobusy také.
A to se vám jako nelíbí nebo co? Funguje to dobře. Stejně ale jdu v noci v Brně raději pěšky, protože to, co se převáží autobusy po 23 hodině, smrdí jako rasův pytel a dojel bych těch pět zastávek zcela zfetovaný.
Ještě k trati na Brno z Hrušovan. Pamatuji porevoluční nadšení (1989), kdy se psalo jak by bylo výborné obnovit od roku 1945 přerušenou trať Hevlín-Laa an der Thaya. Zatímco na rakouské straně byla trať Laa-Wien zcela modernizována, na české straně se ještě zrušila (paradon jenom JMK tam neobjednal vláčky) pokračující trať Hevlín-Hraušovany, nyní zcela rozvrátil vlakové spojení na původně rychlíkové trati Hrušovany-Miroslav-Brno.
Co železnici řídí kraje, jde to od deseti k pěti, všude protěžují autobusy a lidi ženou do aut, asi záměrně- je politický úkol prodávat auta a benzin a vyhánět lidi z vesnic do měst, protože kdo žije na vesnici a má nějaké záhumenky není zcela závislý na státu!! Hlavně, že hejmani májí falešné mluvčí a někteří již okusili i kriminál. Obyčejný člověk politika nezajímá.
Že by zrovna v IDS JMK protěžovali autobusy na úkor vlaků je pěkný nesmysl. A je tomu tak správně, vlak je páteř.
Tak psát Haškovi, to jste si jako pískli dost, to se nedělá...
Psát mu člověk může, ale nesmí zapomenout do obálky s dopisem přiložit ještě jednu obálečku..