- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mnohem vic je potreba dalnice na sever, ty kolony kazdej patek to je neco neskutecnyho, do Mikulova se jezdi celkem v pohode a po luxusni siroke silnici.
Nemíchejme ovšem hrušky s jablky. Jedna věc je dálnice na sever, něco jiného pak severojižní obchvat Brna, který musí Brno míjet, nechceme-li se v Brně udusit ve smogu, prachu a trávit čas v dopravních zácpách.
to není žádný problém
Dokud nebude územní plán, tak nedostanou územní rozhodnutí, navíc riskují, žeúzemní plán vytyčí trasu jinak než projekt a budou to muset upravovat
D52 je potřeba a hotovo. Už proboha přestańme švejkovat a začněme se chovat jako pragmatici, kterým jde především o tuhle zemi. Kvalitní infrastruktura je první věc, která nás ekonomicky posune tam, kam chceme. Zatím jsme jen kašpaři, kteří za 25 let nedokážou postavit dálniční spojení s Rakouskem a kdejaká politická a aktivistická nula si na tom jen dělá kariéru.
Kašpaři budeme, pokud si necháme zavléci tranzit kamionů do města Brna. To je vize, která je extrémně předpotopní.
Už aby se Mihály odebral tam, kam patří.
Obchvat Mikulova?
Ten už přece dávno existuje a kdyby si jej město nezaneplešilo kasíny, obchoďáky a kruháči, tak by i docela dobře sloužil.