- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nádraží nestěhovat. Stávající nádražní budova je dobře dostupná z centra. Stavba je honosná, historicky cenná a je ji potřeba pouze zrenovovat. Co se týče kolejišť, ty se po vzoru japonských nádraží přestěhují do několika pater pod zem. Vyřešeno!
Jak jednoduché . Co byste vyřešil dalšího? Zdravotnictví? Nízké mzdy? Válečné konflikty?
Po přečtení referendových otázek jsem se rozhodl, že vůbec nebudu hlasovat. Polohu nádraží neřeší a není mi jasné, co vlastně řeší. Navíc, i kdyby řešily, nejsem na to odborník, takže bych se ani tak necítil být dostatečně kompetentním k rozhodování.
Neřešte polohu nádraží. Všimněte si toho, že za posledních 20 let nebylo schopno žádné vedení města s tímto problémem pohnout. Ať to byla ODS nebo socani. A nehne tím ani současná katastrofa ve formě ŽB a jejich cestovka Hollan s.r.o. Peníze k tomu slíbené už dávno skončily na jiných stavbách a nové nebudou.
Kecáte. Žádné peníze určené na výstavbu (nebo přesun) nádraží nikde nebyly, takže těžko mohly být použity na něco jiného.
kolikate je to jiz dejstvi teto absurdni komedie ?
vo co vokralovi jde? hollan mu to neschvalil tak dela problemy? at se to udela a hotovo, porad se to odklada a odklada, bud totalni rekonstrukce nebo nove nadrazi je potreba vcetne rozsireni koridoru smerem od nadrazi k zidenicim
Problém je v tom, že se tu nikdy nic nedotáhne do konce a lidi se musí posatrat sami. Viz již zmíněná Vaňkovka. DPMB se tady na sliby vykašlal a vůbec nevěřím na snadnou dostupnost odsunutého nádraží ze všech směrů. Při variantě Petrova se dá z dopravního uzlu na Nádražní dostat do centra nebo na další spoj kamkoliv v dobrém čase.
Rozhodnutí odborníků je v módu kdo dá komu víc, pane Vykoupile
Referendum je zbytečné, protože město Brno nové nádraží platit nebude, ale stát - a stát referendum nezajímá.
Chtějí rozhodovat o něčem, o čem rozhodnout nemůžou.
O Územním plánu se rozhduje v radě města Brna, nikoliv ve vládě.
Ano, o osudu nádraží budou rozhodovat lidi, z nichž mnozí jedou vlakem možná tak 2x za rok. A ovlivní tak každodenní dojíždění dalších mnoha lidí, kterým možná přibude jeden zbytečný přestup navíc.
P. S.: Dřív se nádraží stavěla na krajích nebo dál od měst a obcí jednak proto, že parní lokomotivy chrlily spousty popela apod., a jednak proto, že hlavně zpočátku lidi neměli v ty obří stroje důvěru... Jinak je teď spíš trendem vracet vlaky do centra měst - viz třeba Vídeň a poměrně nedávná oprava nádraží v centru.
Paní Veselá, tzv. "odkloněná poloha" podle Vás již NENÍ centrum Brna ???
Kde Vy osobně cítíte centrum Brna...na Svoboďáku, u Jakuba ?
Že by bylo nástupiště např. u našeho věhlasného brněnského Orloje, nebo pod břichem Žirafokoně ?
Nechapu princip toho,ze ma byt referendum o tom jestli se bude nadrazi rekonstruovat ci se presune a mezitim se uz jednotliva nastupiste opravuji.Takze kdyby nedejboze vyhralo presunuti,tak se vyhodi nekolik milionu kvuli tomu ze se ted rekonstruuje.Nebo jak to teda je?
Teď se rekonstruuje, protože se taré nádraží prostě rozpadá a není čas čekat, až se někdo rozmyslí po sto letech doslova, jak to bude. Teď funguje staré nádraží a ještě dlouho bude - je tedy třeba zajistit aspoň základní opravy, aby fungovalo dál.
Zas nejakej tydyt si prihriva svou polivcicku a prosadil, ze v Brne se bude uz po 2. hlasovat o te same otazce. Zeleni a tahle verbez vse jen likviduje. Kdyby jich nebylo, tak dnes v Brne maji novy nadrazi i s podzemnim vlakem.
Je to smutné, ale máte pravdu. Zelené nám byl čert dlužen.