Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brněnský dopravní podnik zavede další expresní linku a ukončí letní výluky

Brněnský dopravní podnik zahájí od září provoz nové expresní autobusové linky E75. Spojí brněnskou Slatinu, průmyslovou zónu Černovická terasa a nádraží v Židenicích. Koncem prázdnin navíc podnik najíždí na klasický přepravní režim, skončí také letní výluky na Cejlu či Husově ulici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R28a55d36k82a 98P88l86c29h39o34v71á 1347313514

Zaplaťpánbůh, že konečně skončí prázdninový provoz, protože ten "myslitel", který ho vymyslel, evidentně přes léto městskou hromadnou dopravou nejezdí. Např. logika, že tramvaj č. 5 na Lesnou jezdí ve všední dny v 12ti minutových intervalech, což jsou delší intervaly než o víkendu, mi docela unikla. Jsem si vždy myslela, že ve všední dny jezdí více cestujících. Inu další argument, který ukazuje, že DPMB na cestujících nezáleží. Však oni si počkají, ne? Stejně jim nic jiného nezbývá, protože jiný dopravní podnik tu bohužel není. Vždy mne "dostane" ta hláška v tramvaji, že dopravní podniky děkují svým cestujícím za využívání jejich služeb. Když těm cestujícím bohužel nic jiného nezbývá :(

0/0
30.8.2016 14:15
Foto

B10r15o15n40i24s43l67a67v 92G48a10b39r34y88š 2552839581

Tomu rikam organizace a planovani dopravy :-). Jen me mrzi, ze s vystavbou novych trati se otali, Brno by na tom mohlo byt jeste lip. Ale brzy bude tramvaj u bohunicke nemocnice.

Jinak expresnich linek bych navrhnul jeste vic, jako spojeni nejvzdalenejsich casti s centrem.

+2/0
24.8.2016 20:54

P11a68v76e48l 74B31o51u12c18n71í60k 4182611163655

Okružní a expresní linky jsou v Brně třeba jako sůl. Dosavadní paprskovité vedení linek veřejné dopravy do centra, aby zde cestující přestoupili a opět se rozjeli na všechny strany se ukazuje jako překonané. Je třeba okružních linek a většího počtu menších přestupních uzlů. Koncentrace do centrálního, dlouhodbě přetíženého uzlu u Hlavního nádraží, se ukazuje jako překonané. Řešení dobré pro menší města a noční brněnské rozjezdy je při hustotě brněnské dopravy neefektivní.

A perlička na závěr: v připomínkách k Plánu mobility, kam se má dále ubírat doprava v Brně, politická strana / hnutí Bystrčáci připomínkovala, že Bystrc je daleko od Brna a navrhovali "expresní" šalinu, která by při cestě do města předjížděla pomalejší, zastávkové, šaliny ... Více na: http://www.mobilitabrno.cz/novinky/19-vyporadani-pripominek-ke-konceptu-navrhove-casti

+1/−2
24.8.2016 14:21

J30i41ř21í 15K31o21c75u86r15e84k 6875674885598

Děkujeme, vymyslel jste linky 25, 26, 30, 44, 84 a 53. Chtělo by to ještě sinici od Hřbitova do Komárova, aby jižní okružní linky měly kudy jezdit.

+3/0
24.8.2016 14:36

K88a56r93e50l 77N87ě75m29e81c 2323654396188

Dívám-li se na mapu Brna, navrhuji tohle (snad někdy v budoucnu):

odbočku šaliny v Pisárkách směrem do Kohoutovis, dále Žebětín a Bystrc, kde se potká s aktuální bystrckou trasou. Zde vybudovat novou vozovnu.

Rychlá MHD je základ a segregovaná tramvaj tomu jenom pomůže.

+1/−2
24.8.2016 17:18

P72a41v58e94l 42M39o48r32a67v67e23c 3722529782578

Šalina nedokáže vyjet kopec z Pisárek do Kohoutovic. A teprve ne kopec z Kohoutovic k Hitlerově dálnici.

+1/−1
24.8.2016 21:09

R11o60m69a46n 62B43a28r22o71š 4603667653

A navrhli taky, jak se budou ty šaliny předjíždět? Všimli si Bystrčáci, že šaliny jezdí po kolejích? (ok přiznám se, nechce se mi číst ten článek, třeba to tam je)

+1/0
24.8.2016 17:42
Foto

B86r42o65n90i32s98l55a46v 77G42a53b38r72y56š 2292499341

Obavam se, ze kdyby na to prisli, dali by jako nahradni reseni trolejbusy. :-D

0/0
24.8.2016 20:56

P36a82v63e24l 32M50o34r31a15v69e71c 3192969392828

Okružní linky už máme, viz. odpověď J.Kocurka. Která vám chybí?

Přestupních uzlů máme řadu, a přestupních stanic ještě více. Nevím, proč se fixujete na hlavák (protože chcete odsunout vlak do míst kde mají jistí politici pozemky?)

Předjíždějící tramvaj: víte, kolik by takové řešení stálo? Vybudovat "nádražíčka" na předjíždění tramvají? A o kolik by se zesložitilo zabezpečení tratí? (když třeba expres šalina má zpoždění, kdy může vyjet pomalá šalina a kdy musí čekat? kdo má přednost?)

0/0
24.8.2016 21:14
Foto

J69i77ř80í 66B80i34l57í80k 4295792122634

Mnohem inteligentnější by byl ze židenic vlak (on stejně jezdí) a linka jen ze Slatiny -> Čer. terasu

Možná kdyby ty nápady měly alespoň trochu koncecpci, tak to není tak špatné :(

0/0
24.8.2016 12:34

P81e36t92r33a 70N71o91v31á36k40o82v32á 7278426504978

Akorát ten vlak se tam dostane na jednu zastávku, zatímco autobus to prokrouží všemi uličkami, a lidi, obzvlášť v zimě, nemusí chodit tak daleko.

+2/0
24.8.2016 13:29

J77i49ř76í 16K33o56c97u88r85e50k 6675674555578

Ten vlak zastaví ve Slatině a průmyslová zóna je z velké částí přes koleje a za plotem. Musí se chodit naokolo, což značně prodlužuje cestu.

+1/0
24.8.2016 14:39

P16a43v12e70l 32M66o32r42a78v84e35c 3672899472518

Blbý je, že nádraží v Židenicích i ve Slatině je daleko od ostatního (přestupu z jiných MHD, daleko od firem v Černov.terasách).

Navíc, pokud vím takový vlak už jezdí. Jde o doplnění možných cest..

0/−1
24.8.2016 21:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.