- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tady jde vlastně jen o to aby měli zaplacenou i čekací dobu stejně jako když jedou. Protože jinak tomu nerozumím. Dnes mají za jízdu 100.Kč. A pokud firma přijme jejich návrh , tak si polepší za hodinu jízdy jen o 8 Kč. a těch 108 budou dostávat i když budou čekat na čas odjezdu. Ale i tak je to stejně málo. Povolání řidiče je téměř stejně náročné jako povolání pilota dopravních letadel .Odpovědnost za bezpečnost cestujících i za svěřený bus. navíc neurvalí cestující, piráti silnic a jiné lahůdky na silnici. Jednou nohou v kriminále a druhou v hrobě se kdys říkávalo
Ano, nejspíš jde hlavně o to. Přiznávám, že nevím jak je to teď, ale před cca 4 - 5 léty to bylo tak, že v té firmě byly totiž linky na kterých strávíte v práci třeba i 18 hodin (vyjedete ráno v pět a končíte v 11 večer). K tomu si připočítejte čas na dopravu do práce a pak zpět domů. A z těch 18 hodin bylo nějakých 8 za volantem a zbytek čekací doba. Takže 8 hod za kilo a 10 hod za pár korun. V práci jste od nevidím do nevidím a peníze žádné, protože za sezení v křesle v místnosti pro řidiče (nebo v autobusu) a čekání na další spoj firma moc neplatí.
Konečně někde odbory dělají co mají. Řidiči autobusů si vyšší platy zaslouží a tentokrát je požadavek odborů oprávněný.
(na rozdíl od spooousty jiných nesmyslů co odpory chtějí a jak do svého chování cpou politiku)
drzim jim palce, pracuji za takovou almuznu a maji odpovednost za zdravi spousty cestujicich
budeš "rád" platit dražší jízdné ? ... uznávám že platy nic moc
Začarovaný kruh. Zakázku vyhraje dopravce s nejnižší cenou a prakticky jediné kde se dá ušetřit jsou řidiči. Takže vyhraje ten co nejvíc odrbe řidiče.
druhá a třetí možnost: budou dražší lístky; dostanou větší dotace (peníze všech)