Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový zetor kvůli emisím nesmí do Evropy, v Asii a Africe má být hitem

Má otevřenou kabinu, a protože nesplňuje přísné emisní limity, nesmí se používat například v Evropě nebo Severní Americe. Přesto brněnský Zetor věří, že jeho nová řada traktorů Global Range bude hitem. Vyrábí ho ve své továrně v Indii a je určený pro trh v Asii a Africe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L92a42d43a 45N49o61v52a89k 4882583677

v indii se zkrátka neobejdou bez spršky bahna řidiči do tváře...:-P uzavřené kabiny neakceptují...

0/0
19.11.2016 19:07

M39a81r58t65i73n 72K60u48č59e43r32a 8349129289762

To zas vymyslel nějaký chytrák. Konstruktér asi neměl moc praxe. Jednoznačně krok ve vývoji zpět. Na čem chtěli ušetřit? Když už to nemá pořádnou kabinu, tak to mělo mít alespoň ochranný rám. Navíc při dešti - bočním řidiče nějaká stříška neochrání, takže nateče do kabiny a bude tam mraky prachu. No a těch nehod? To se nedivím, že se to EU nesmí prodávat, kdo by to navíc koupilRvRvRv

0/−1
14.11.2016 5:17

J47a17n 74P32r72o43k43o27p 5191927526757

Buďme rádi, že pan Bakala, který měl kdysi za úkol prostřednictvím své tehdejší firmy Patria manažersky Zetor vést, jej nezničil úplně. Naštěstí se zadařila privatizace do rukou slovenské firmy HTC, která byla skutečně úspěšná.R^

+2/0
13.11.2016 9:57

L76u25c57i50a87n 39P86a90p25a68z57i55a73n 5464207161345

A jakou novinku má pro evropský trh, pro český trh? Už mne ty Džony dýr lezou krkem.

0/−1
12.11.2016 21:20

J70i17ř40í 26E72r24b45e25n 1663844346957

Crystal HW, předělaný Major i Forterra.

+1/0
13.11.2016 17:53
Foto

V63l49a72s30t95a 82C32o12u92f44a94l 7257379609785

Hodně Zetorů jezdí například v Iraku. V Africe hlavně v Ugandě. Nedávno tam Zetor porazil jihoafrickou konkurenci, která nabízela britský model.

+3/0
12.11.2016 15:34

P58a29v57e36l 32K36ř92í48ž 8847211590149

Zde je vidět ta podpora tuzemských podniků skvělou EU...

+3/0
12.11.2016 15:26
Foto

V11l21a35s30t54a 62C94o60u28f83a34l 7777629869145

Zetor je právě přes nás nabízí do Ugandy.

+1/0
12.11.2016 15:24

L41u36d22ě25k 88M22u44s85e94l18í58k 3126689

Kvalitní ůsporné traktory do afriky a ty podrbaný zelenejma normama nám tady zůstanouRv

+2/0
11.11.2016 18:52
Foto

M70i11c86h19a46l 78N31a89j66m23a49n 7629413986590

Úsporné? To ani náhodou.

0/−2
11.11.2016 21:03

M74i93r79o72s44l31a60v 22V72y95k69o90u65p34i39l 3220956593355

Krásná mašina.

Jsem pyšný na to jak se brněnský Zetor zvedl z popela a prachu a vyrábí kultovní stroje !R^[>-]

+6/0
11.11.2016 18:49

L89u27c96i25a40n 82P65a24p73a22z71i62a56n 5224847211115

Majitelé jsou Slováci..., Slovensko s eurem zachrańuje českou korunu, naši ekonomiku. I tak buďme rádi.

+1/0
12.11.2016 21:21

L37e84o66š 47S19m88u24t22n75ý 2867649645372

už vidí jak nějaký ind řve na celé kolo " ani očko nenasadím":-)

+1/0
11.11.2016 17:37

M11i53l12a16n 19W41e76l78s48e88r 5782178868981

Asi bych ho nenazýval brněnským......

+1/−6
11.11.2016 11:08

A10n42n22a 78Č80e23r38n83á 1207924879794

Ikdyž ho v Brně vymysleli? A patří jim?

To není, jako Škodovka patřící německému Volkswagenu...

0/0
11.11.2016 16:46

M38a82r12t64i95n 10H58o46u21b28a 6603501139528

Skodovka má vlastní vývoj

+1/0
11.11.2016 21:51

P43e31t88r 95P86e39t32ř88í23k 3791620181838

čtenáři, malinko odbočím a napíšu tu poznámečku: no vono jestli nebude krapátko věcí hodně jinak - jestli ta EU neplní pokyny výrobců vozidel (nastavila např. přísné emise na jejich objednávku - že je obcházejí je věc jiná) aby tito výrobci mohli prodávat hodně drahá např. auta, kupříkladu v Asii stojí velký auto japonské či korejské výroby (Toyota např. velikosti vw touran) cca 1/2 než srovnatelný auto v Evropě, pravda, má to zastaralejší 1,6 či 2.0 motor, ale poctivej benzín... je to nějaký divný...8-o

+2/0
11.11.2016 11:02

T51o97m26á43š 18P27í38c13l 3936763831927

Na druhou stranu, před časem jsem četl článek o Uruguay, kde stojí auta stejně jako u nás v Evropě, ale s lacinými plasty a bez výbavy.

0/0
11.11.2016 11:25

P78e58t49r 87Z81a81c71h74r38d78l16a 2946241168578

Proč ten traktor nejezdí na dříví?

0/0
11.11.2016 11:02

J57a48n 68K32u11b86í26č16e47k 3934841518331

to, s čím se občas setkám na silnici, pochybuju, že by emise kdy splnilo...

+4/0
11.11.2016 10:54

P74a48v48e54l 14N12o17v80á81k 7111406979903

Musí to splňovat emise roku homologace

+3/0
11.11.2016 11:43
Foto

M42i54c72h90a31l 29V12o68t79r63u34b53e82c 3150621515

Autorka článku rozšiřuje svoji aprobaci i na zemědělství ;-D "Má na starosti především krimi a zdravotnictví. Věnuje se ale také politice a dění v Hodoníně."

+1/0
11.11.2016 10:19

M12o92j96m39í48r 10M88o39t61y89č21k97a 3762745464380

Trošku nechápu vaši připomínku.

Pokud se pokoušíte o kritiku, tak jste si vybral špatně, protože článek je napsaný stručně a celkem dobře. Takže jeho autorovi(autorce) lze dost těžko něco vytknout. A pak je úplně jedno o čem píše "normálně".

+3/0
11.11.2016 10:58

Z34d19e54n70ě42k 55D71u65f49e63k 2934844238

Přeji Zetoru ať jde na dračku a roste po něm poptávka.;-)

+12/0
11.11.2016 10:17

L10i30b96o54r 39N79á17b42ě67l52e41k 3655433392402

Forterra má německý motor s ojro normou. Zetorácký motor ale víc vydrží.

+1/0
11.11.2016 10:06

J17o13s91e15f 26V95o29s73i60c91k18y 4553307416883

Ten nemecky motor jste ani nevidel a jiz placate ! Vite, ze v kamionech ty motory vydrzi i pres milion km?

0/0
11.11.2016 14:29

J83i16ř14í 25E60r69b24e53n 1473944396947

Nejsou tam "malinko" jiné provozní podmínky? Caterpillary v buldozerech taky vydrží mnohem víc než v motorových železničních vozech.

0/0
13.11.2016 17:55

M65i65r22o14s98l26a41v 57H46i70l88l67e27b79r56a45n61d30t 5332859115787

No nevím. Ta střecha nevypadá moc pevně. A co když se traktor na svahu převrátí? To černého člověka ten Zetor asi rozmačká, ne? V 50. letech to ještě nebylo, ale pak se začala dělat i ochranná konstrukce nad hlavou řidiče aby v případě převrácení to automaticky řidiče ne to

+3/−1
11.11.2016 9:45

J67i35n60d27ř77i70c92h 59Š54k19o86p10e63k 4185481860185

ochranný rám měly již traktory nulté modernizace a ty se začínaly vyrábět někdy zkraje 50 let

+1/0
11.11.2016 9:50

J39i88ř83í 52K23a26č46í96r79e22k 5770906266

Traktor vyrabeny v Indii by tady srejne nikdo nechtel.

0/0
11.11.2016 9:33

P70e52t93r 85V96i85n53t80r47l69í63k 3856254781

Indiáni jo...

+2/0
11.11.2016 9:59

T79o26m25á48š 96J74a21n93e96č27k36a 4541195246290

To byste se divil kolik se jich ročně

v ČR prodá.

0/0
11.11.2016 11:35

M96i57l24a68n 37Š48v44o16r77č20í61k 3439370903296

Kvůli emisím nesmí? Někdo zapracoval pro EU a SA Rv

+1/−1
11.11.2016 9:27

J29a65r97o47s65l80a63v 73H79l25a15d75í55k 6768598528768

Jednoduchost Zetoru z let 50 a až po výrobu do 90 let se mě vždy líbila vždy jsem to opravil sám a jsem vyučen truhlářem .

+17/0
11.11.2016 8:50

J38i60r49i 22B49e27c86v40a45r 7192479376

Někteří nadšenci udržují v provozu Zetory snad 50 let staré. V jednoduchosti je síla! Což je pro zaostalé regiony ten nejdůležitější důvod ke koupi.

+11/0
11.11.2016 9:10

J45a40r83o12m76í96r 69K55r70á57l 4480429834439

Tak. Švagr s ním občas jezdí do lesa. Zetor 25 z roku 1947. :-)

+6/0
11.11.2016 9:31

J52i32ř71í 88E39r27b67e84n 1143754516177

Hlavně jestli na něm má ochranný rám. Bez něj to je jen polní/silniční traktor a ten do lesa nebo na svažité louky nesmí.

0/0
11.11.2016 13:34

J79i48n20d16ř30i70c26h 46Š44k83o30p73e77k 4785891950155

není důvod se jich zbavovat jen proto, že nejsou plné elektroniky a nemají moderní tvary.

I cena v inzerátech zájmu odpovídá

+4/0
11.11.2016 9:54

J79i22ř16í 37Š15l73e63m67r 7553792295682

Máme na letišti Zetor 3011 z 60. let a stále krásně jezdí s minimálním servisem.

0/0
11.11.2016 11:26

J60a35r18d60a 69F27a30r45s64k36ý 6775263

Sranda - volný pohyb osob, zboží a kapitálu ;-D

+2/−5
11.11.2016 8:45

J47a98r67o11s97l20a60v 37D71r78o34z62d 6443789730747

Volný pohyb zboží znamená trochu něco jiného...

+3/0
11.11.2016 9:13

J55i48n74d90ř95i76c83h 58Š22k23o17p60e68k 4595501520445

ale jen odcamcaď po camcať

0/−2
11.11.2016 9:54

V88á89c16l16a62v 69H44o28s90c96h 8806118542251

jak ochrání stříška před deštěm pod úhlem?

0/0
11.11.2016 8:38

S90t53a54n88i25s61l85a30v 69K24r19e88j83c13a10r 6687216383804

Vlastní střížka problém není, vyrábějí je a používají i jiní výrobci, nejen Ford, John Dere i Antonio Cararo. Ale zde je problém a otazník, že na jedné straně zelení pomatenci brojí proti znečištování ovzduší, ale Asie i Afrika jsou světadíly na zeměkouli, a pokud se Saharský písek bezproblémovně dostává nad Evropu tak se nad Evropu mohou dostávat i škodlivé látky prouděním vzduchu. Takže i když Zetoru fandím, tak toto moc o vzdělání konstruktérů a inženýrů ve výrobních firmách nesvědčí!!

0/−6
11.11.2016 8:52

V28á54c87l67a68v 92K77o39p71t14a 4794133562

aspoň že někdo je chytrej jak rádio...

+3/0
11.11.2016 8:54

J66a96r25o17s23l70a34v 90D57r68o29z91d 6953729840417

Konstruktéři měli zadání vyrobit traktor pro africký trh, to splnilo. Emisní normy neschvalují konstruktéři...

+2/0
11.11.2016 9:16
Foto

M28i32r84o52s30l36a70v 13S84t85e94i47n32e24r 6258894203625

Jemný prach se v přírodě vyskatuje tak i tak, zvětráním minerálů a opotřebením pneumatik, ohněm. Množství metanu, které vyrobí střeva přívrženců Zelených také není zanedbatelné, neslyšel jsem však, že by si navrhovali nějaké zařízení na zachycování jejich bioplynů.

Zkrátka, život byl a je jeden z nejnebezpečnějších a žádný filtr nám nepomůže!

+4/0
11.11.2016 9:20

S31t86a86n91i54s50l13a89v 69S84l67o75v71á30k 1912968522809

A ve všech případech končí smrtí.

To volá po nějaké regulaci popř.k zákazu.

0/0
11.11.2016 9:36

J94i60n35d39ř36i22c31h 37Š74k85o67p43e52k 4395801430505

ono je otázkou, zda je pro přírodu horší motor s EURO nula, který jezdí desítky let nebo motor s papírovými emisemi EURO 6, který vydržízlomek toho co jeho kolega

+3/−1
11.11.2016 10:01

J97i53n36d77ř43i48c40h 66Š84k44o19p23e74k 4555341710445

Pavol Habuda 29291 si myslí,že při výrobě motoru žádné emise nevznikají, žeje to tedy výroba čistá, bez nároku na suroviny a energie

0/0
11.11.2016 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.