Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechci se přizpůsobovat zákulisním jednáním, bilancuje primátor Vokřál

Už dva roky šéfuje brněnskému magistrátu Petr Vokřál (ANO). Většinu bodů v koaliční smlouvě si už může s kolegy odškrtnout. Přesto primátor říká, že rozhodnutí, která chtěl stihnout, bylo méně, než předpokládal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P30a19v74e65l 88V71a36v53ř28í59n 6894261522802

"územní plán je naprosto apolitická věc" ??

... no to je mi novinka. Jak na to pan primátor přišel? :D

0/0
26.11.2016 15:20

K76a51r38e40l 63H72y97n73e19k 9890157106975

Vždy se snažím k článkům na Idnes přistupovat nezaujatě, nevšímat si komu tyto noviny patří. Nejsem z těch, kteří slyší trávu růst. Ale když redaktorka formuluje dotazy podobně jako tento "Zvlášť při druhé krizi letos na jaře se zdálo, že se rada rozpadne. Ukázalo se totiž, že mentalita manažerského myšlení lidí z ANO naráží na zkušené kariérní politiky, kteří jsou zvyklí úplně jinak zacházet s informacemia událostmi.", vracím se do reality. To je čisté PR zadání! Je samozřejmě nesmysl, aby součástí rozhovoru bylo vyjádření druhé strany, ale tady z toho servilita tak očividně vystupuje, jako v rozhovorech s tajemníky KSČ v předlistopadovém Rudém Právu :(

Přitom si myslím, že Petr Vokřál je skvělý primátor.

+2/−1
26.11.2016 8:58

Š47t63e54f75a69n 17F68r25i25č97a 7372118293396

K těm plánům s parkovacími zónami. Do Brna dojíždí další statisíce lidí z venkova za prací a studiem. Pokud přestanou jezdit autem nebo nechají auta na kraji Brna na odstavných parkovištích, IDS JMK a MHD to zvládnou jen s obtížemi. Tím spíše, že ani Brňané se se svými auty příliš nepohnou, protože nebudou moci ani do sousední zóny, takže i oni při cestách po Brně nadměrně zatíží MHD. Nejsem si jist, zda už někdo modeloval tu zátěž MHD a IDS JMK, která po zavedení zón nastane.

+3/−1
25.11.2016 22:14

T69o76m68á51š 65T53a86t93í81č29e75k 5220882750558

Jojo. Postoj jakéhokoliv politika k parkovacím zónám je pro mě takový etalon: souhlas = odpad.

0/0
25.11.2016 23:18

R98a84d60e87k 72H87o88d73a82ň 9306187821643

Já bych samozřejmě také rád, aby lidé mimo město zaparkovali na okraji, a dojeli metrem. Jenže metro nemáme, takže se to asi nestane. Odstavná parkoviště na okraji vlastně také nemáme, a kloudné spojení z toho okraje do centra také nemáme, protože tramvaje tam jaksi chybí.

Informace, že parkovací zóna se bude lavinovitě šířit je logická. Jen nerozumím tomu, proč ve městě které se tak snaží "bojovat" proti autům si úřady zabírají více a více míst (navíc často s absurdní dobou 6-18.00 přestože na místa zajíždějí úředníci v 8-9 ráno, a odjíždí kolem 16.00). Fakt je že je to asi jedno, protože až budou konečně parkovací zóny všude, stejně už nebude kam jezdit, protože město bude jedna velká zóna.

Stejně tak nerozumím tomu, proč je již od dubna každou chvíli v rekonstrukci Poříčí. Nejdřív jeden pruh, pak další pruh, pak protisměr, pak přechod, pak křižovatka Poříčí-Vídeňská, pak chodník mezi Poříčí Vídeňská, pak se rozkopou v křižovatce koleje, pak se rozkope znovu Poříčí a koleje k BVV (po kterých stejně nejspíš roky nic nejelo podle jejich stavu), teď je tam znovu omezení. A mezitím samozřejmě zmatené úpravy dopravního značení, která náhodně zakazují různá odbočení aniž by kdekoli byla značka objížďky, takže pokud někdo jede směrem od Zvonařky a na Vídeňskou nelze odbočit, může si to projet tak přes Kampus v Bohunicích.

+2/0
25.11.2016 22:09

T60o53m10á38š 43T43a37t96í50č47e49k 5560202520818

S tím Poříčím to tady v jednom článku celkem podrobně popsali.

0/0
25.11.2016 23:21

P35a10v57e28l 91V69a25v23ř76í23n 6564511792122

Vskutku je to tak s těmi zabranými místy. Některá vyhrazení ani nejsou časově omezena. Stručný a ani zdaleka ne kompletní přehled jen pro centrum:

Dominikánské nám. – 29 míst (reálně 32)

Veselá – 8 míst

Husova mezi budovou magistrátu Uměleckoprůmyslového muzea , resp. Střední školy umění a designu – cca 58 míst (teoreticky i pro návštěvy - těžko říct, kdo je tím myšlen)

Husova 3,5 – cca 15 míst

Panenská – aktuálně dočasně zneplatněno, před stavbou parkovacího domu cca 25 míst

Šilingrovo náměstí – 6 míst (MČ Brno-střed, ti přitom mají dalších cca 16 stání na nádvoří úřadu v ul. Dominikánská).

Malinovského nám. 3 – 26 míst (řadu míst přitom mají ve dvoře)

Brandlova – 22 míst pro krajský úřad (cca 16 míst přitom mají ve dvoře)

Brandlova – 20 míst pro Ústavní soud

Joštova – 20 míst pro Ústavní soud Moravské nám. – 15 míst pro Katastrální úřad + 5-6 pro NSS Další desítky pro drobné úřady a jiné státní instituce v centru jako např. Český statistický úřad, Krajské státní zastupitelství, Česká televize, Český rozhlas (ulice Jezuitská, Mozartova, Beethovenova etc.) CELKEM hodně přes 200 míst jen v centru, nepočítaje v to samozřejmě desítky míst ve dvorech! + k tomu po městě další jako magistrát na ul. Kounicova 67 – 23 míst před úřadem a dalších cca 15 v okolí. A tak by se dalo pokračovat s úřady městských část etc.

+1/0
26.11.2016 15:43

P84e31t56r 69B32á43č38a 8285466775555

Tak ty se nechces prizpusobovat? A co dela Hnit Brno v zastupitelstvu teda? ;-O

+4/−3
25.11.2016 18:44

P48a57v58e47l 20M41o61r44a17v47e82c 3722889902948

Vokřál se nechce přizpůsobovat tajným zákulisním jednáním a pletichaření standardních politických stran.

Dělá něco z toho ŽTB? Podle mne ne..

(kritika na ŽTB by se našla, ale v tomto se snažíte mimo mísu)

+2/−2
25.11.2016 19:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.