Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt na kolejích. Jižní Morava má o třetinu víc mrtvých pod koly vlaku

Oproti loňsku letos na jižní Moravě stoupl minimálně o třetinu počet smrtelných střetů lidí s vlaky. Většinou jde o sebevraždy, umírá se ale i na kritických přejezdech, třeba v Rájci-Jestřebí. Tragédie přitom nesouvisejí s tím, že by koleje nebyly zajištěné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R46a57d37e73k 55N78o14v29a70k 9754533849180

Kdyby se vzala v potaz celospolečenská ztráta oproti stavebním nákladům tak by mohly být podchody pod přejezdy z každé strany vozovky i se zlatým obložením.

Jenže všechny zajímají pouze stavební náklady zabezpečení přejezdů.

Přitom celospolečenská ztráta za jedno úmrtí je cca 16,7 milionů Kč.

+1/0
9.12.2016 12:56

K41a27t43e29ř94i17n57a 18V80a70š57á59k13o17v76á 5831292279395

proc tam neudelaji obycejnou lavku pro pesi aspon? To vyresi 90 procent problemu...a holt kdo jede autem, se zdrzenim musi pocitat

Cely ten koridor tam je dost maso v tomto ohledu, sama jsem tam cekala ve vlaku, ktery nekoho srazil (pred Bilovicemi tusim).

Nastesti relativne ve stanici, takze jsem holt vlak opustila a do Brna dostopovala.

0/0
7.12.2016 9:25

P55e29t42r 47M39a58r24š68o53u28n 5635728986766

Už vidím tohoto seniora (nejen jeho) jak půjde přes lávku, když přes koleje je to blíž... ;-)

Aneb, ani toto vám to nevyřeší. leda jak někdo píše níže, vysoký plot

0/0
8.12.2016 18:59

P52e11t83r 75B98á96č29a 8845496645855

Kdyby radsi skocili ze skaly a neotravili tak den dalsim stovkam jinych.

0/0
6.12.2016 16:11

J78i23ř51í 71H36o44v51o58r23k39a 8887986782145

V Rájci je to jasné - podchod pro chodce a motoristé okolo. Ty 2 km navíc kola unesou

+2/0
6.12.2016 12:38

R70o79m48a14n 89J27e96s58c82h60k15e 9928185307305

V plánu je podchod a zrušení přejezdu. Bytelný betonový plot, který nepřelezete.

0/0
8.12.2016 17:11

J19a70n 78Č76e60k59a44l 7729955264824

Komu není rady, tomu není pomoci...

0/0
6.12.2016 12:16

P21e24t84r 47K63o11v14a71ř37í26k 1801803599477

Souhlas. Jsem rozhodně proti tomu, aby se dělaly všemožné opičky a rozhazovaly peníze na opatření jen proto, že lidi nechtějí respektovat světla a závory.

+4/−2
6.12.2016 12:26

J87a29n 40Č90e66k42a36l 7309385144674

Ještě bych bral, že se v místě, kde je silný a zároveň rychlý provoz na trati, tudíž jsou závory většinu času dole , postaví lávka pro pěší a kola, náklady pár mega, a to se zaplatí snížením zdržení dopravy na trati...

+4/0
6.12.2016 13:00

J19á32n 27K53o35t17ú51č 2866164158826

Pokiaľ frekventovaná trať rozdeľuje mesto na dve časti, je to veľký problém, ktorý si zaslúži mimoúrovňové kríženie.

Disciplinovanosť je základ, ale celkovo priecestie má zmysel len tam, kde ani cesta ani železnica nie sú vyťažené nad nejakú hranicu únosnosti. V Rájci aj v Blansku je neúnosne vyťažené oboje!

+2/0
7.12.2016 10:00

R72o44m95a13n 88J45e91s13c37h88k28e 9388725397135

Na dálnici také nemáte úrovňový přechod pro chodce. Zde zapomněli na lidi.

Před 70 lety stavěli trať Brno - Havlíčkův Brod a všude jsou nadchody a podchody. V letech 1996 - 99 se stavěl koridor Brno - Česká Třebová.

Někteří si pomohli pro sebe, dokonce zapomněli postavit čekárnu pro lidi v Rájci - Jestřebí. Tu dodatečně přilepili k budově. Utopené úzké peróny.

0/0
8.12.2016 17:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.