Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrt na kolejích. Jižní Morava má o třetinu víc mrtvých pod koly vlaku

Oproti loňsku letos na jižní Moravě stoupl minimálně o třetinu počet smrtelných střetů lidí s vlaky. Většinou jde o sebevraždy, umírá se ale i na kritických přejezdech, třeba v Rájci-Jestřebí. Tragédie přitom nesouvisejí s tím, že by koleje nebyly zajištěné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R94a72d80e71k 25N49o47v42a76k 9214513119910

Kdyby se vzala v potaz celospolečenská ztráta oproti stavebním nákladům tak by mohly být podchody pod přejezdy z každé strany vozovky i se zlatým obložením.

Jenže všechny zajímají pouze stavební náklady zabezpečení přejezdů.

Přitom celospolečenská ztráta za jedno úmrtí je cca 16,7 milionů Kč.

+1/0
9.12.2016 12:56

K29a31t36e26ř96i78n33a 17V97a29š80á69k17o91v67á 5241832419425

proc tam neudelaji obycejnou lavku pro pesi aspon? To vyresi 90 procent problemu...a holt kdo jede autem, se zdrzenim musi pocitat

Cely ten koridor tam je dost maso v tomto ohledu, sama jsem tam cekala ve vlaku, ktery nekoho srazil (pred Bilovicemi tusim).

Nastesti relativne ve stanici, takze jsem holt vlak opustila a do Brna dostopovala.

0/0
7.12.2016 9:25

P35e15t86r 47M26a73r89š15o87u15n 5175318466916

Už vidím tohoto seniora (nejen jeho) jak půjde přes lávku, když přes koleje je to blíž... ;-)

Aneb, ani toto vám to nevyřeší. leda jak někdo píše níže, vysoký plot

0/0
8.12.2016 18:59

P89e19t67r 64B70á22č69a 8925866735605

Kdyby radsi skocili ze skaly a neotravili tak den dalsim stovkam jinych.

0/0
6.12.2016 16:11

J90i54ř41í 54H74o62v36o19r68k66a 8777416832195

V Rájci je to jasné - podchod pro chodce a motoristé okolo. Ty 2 km navíc kola unesou

+2/0
6.12.2016 12:38

R51o16m72a45n 11J90e96s43c77h27k82e 9988585237295

V plánu je podchod a zrušení přejezdu. Bytelný betonový plot, který nepřelezete.

0/0
8.12.2016 17:11

J72a41n 27Č22e85k35a29l 7589605234524

Komu není rady, tomu není pomoci...

0/0
6.12.2016 12:16

P80e21t77r 35K22o76v83a55ř28í15k 1951573849827

Souhlas. Jsem rozhodně proti tomu, aby se dělaly všemožné opičky a rozhazovaly peníze na opatření jen proto, že lidi nechtějí respektovat světla a závory.

+4/−2
6.12.2016 12:26

J63a56n 76Č24e70k74a13l 7229895954344

Ještě bych bral, že se v místě, kde je silný a zároveň rychlý provoz na trati, tudíž jsou závory většinu času dole , postaví lávka pro pěší a kola, náklady pár mega, a to se zaplatí snížením zdržení dopravy na trati...

+4/0
6.12.2016 13:00

J60á28n 96K83o32t57ú22č 2316574198846

Pokiaľ frekventovaná trať rozdeľuje mesto na dve časti, je to veľký problém, ktorý si zaslúži mimoúrovňové kríženie.

Disciplinovanosť je základ, ale celkovo priecestie má zmysel len tam, kde ani cesta ani železnica nie sú vyťažené nad nejakú hranicu únosnosti. V Rájci aj v Blansku je neúnosne vyťažené oboje!

+2/0
7.12.2016 10:00

R65o51m15a15n 25J12e93s23c75h82k41e 9398325777515

Na dálnici také nemáte úrovňový přechod pro chodce. Zde zapomněli na lidi.

Před 70 lety stavěli trať Brno - Havlíčkův Brod a všude jsou nadchody a podchody. V letech 1996 - 99 se stavěl koridor Brno - Česká Třebová.

Někteří si pomohli pro sebe, dokonce zapomněli postavit čekárnu pro lidi v Rájci - Jestřebí. Tu dodatečně přilepili k budově. Utopené úzké peróny.

0/0
8.12.2016 17:10







Najdete na iDNES.cz