Diskuze

VIDEO: Řidič nezvládl zvednout závoru, vlak prosvištěl kolem auta

Na železničním přejezdu v jihomoravském Rájci-Jestřebí uvázl řidič dodávky, který po projetí vlaku nepočkal, až zhasne světelná signalizace a rozjel se hned po zvednutí závor. Jenže závory se znovu zavřely a řidiči se je nepodařilo otevřít. Auto tak stále stálo v kolejišti, když tudy projel další vlak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J25a85n 41J68e65m22e11l88k84a

11. 12. 2016 8:46

https://www.youtube.com/watch?v=sXVjdGPWNpg&t=14s

Jednoduché japonské řešení. Vypne se signalizace zvuková a světelná. Bez ní se zvednou závory. Jasné, nematoucí.

Nebo Německo a sekvenční sklápění.

https://www.youtube.com/watch?v=V6Eqm8SvCK0

0 0
možnosti
MH

A hrome tak tohle by se už mohlo stát možná i mně, ty závory člověka spletou, vidím, že vlak už jel, závory jdou nahoru a tedy s tím blikáním to určitě také končí, tak jdu, ať nezdržuji ostatní za mnou.

Ty závory NEměli jít nahoru, je to špatně řešené. To abych si na takové záludné závory dával pěkný pozor, chtějí mě dostat, mrchy.

2 2
možnosti
KN

Mínus za to, že zásadně a principiálně nemáte pravdu!!! A taky částečně za tu hrubku...

1 1
možnosti
JH

"v těsné blízkosti vozidla projel mezinárodní rychlík"

Ano, vjetí na přejezd bylo chybné, ale "těsná blízkost"?

0 0
možnosti

Zvedajici se zavory u cervenych svetel je nesmysl hodny bananove republiky. Je logicke, ze zvedajici zavory jsou podvedomym znamenim, ze zakaz konci ... Pokud jsou svetla prvotni, tak maji byt zavory napojene na stejny ovladac ... takovou pitomost se cloveku uz ani nechce dal komentovat ... 30 let budovani vyspele spolecnosti ... jsme bananov ...

4 2
možnosti
KN

To je neuvěřitelný blábol. Absolutně takto neřešitelné. Ale tady je to asi zbytečné řešit...;-(

1 0
možnosti
KF

K65a79r19e76l 85F48i34l36i42p

9. 12. 2016 20:21

Bohužel jako pan Hroudný uvažuje hodně řidičů. Běžte se podívat kolik lidí zpomalí na 30 km u přejezdu který nebliká bílým světlem a kolik řidičů například zde v Praze počká, až dobliká červená tímto zdravím všechny vytrubovače z Počernic kteří na mne troubí, že čekám, až to dobliká červeně. Mimo jiné o fotku z tohoto přejezdu opravdu zájem nemám. Navíc nerozumím tomu vytrubování když zde jede vlak 1x za cca 15 minut. Ale podobnou situaci s závory nahoru a hned dolů jsem viděl vícekrát a naštěstí tam nikdo nevjel, zatím. Ovšem najde se zde dost jedinců kteří vjedou do kolejí a čekají na kolejích, až před nimi popojedou auta co stojí frontu do křižovatky za přejezdem.

2 0
možnosti
MH

V týhle diskusi se vyjadřuje erudovaně tolik ajznboňáků, že se až divím, že jich není dost na to, aby u každý tý závory stál jeden.

Každopádně je to blbě pořešeno, protože zvednuté závory jsou jednoznačně nepsaným pokynem k jízdě. NIKDO, opravdu nikdo nečeká, až to přestane blikat červeně. Je to asi tak něco zažitého, jakože každý po blesku očekává automaticky i zvuk hromu a moc by se divil, kdyby ten zvuk nedorazil...

3 7
možnosti
MJ

Pokud by ajznboňáci měli s tou svou logikou pravdu, tak ty závory jsou tam jen pro to, aby někoho vytrestaly.

0 0
možnosti
PN

Charlie Chaplin hadr :-))))))))))

Nejdřív jsem se musel smát, ale vím, že je to spíš k pláči....

1 0
možnosti
PH

P88e58t21r 95H44á27l69a

9. 12. 2016 17:23

Závora na odjezdu je proto, že lidi jsou debilové a nerespektují výstražná znamení. Ale zavinit nehodu tím, že zabrání v opuštění přejezdu, nemůže, protože lidi nejsou debilové a respektují výstražná znamení...

Ehm ehm...

Tak se rozhodněte jak to teda s tím respektováním a nerespektováním vlastně je. Nemůžete ale tvrdit současně, že tam ta závora je třeba protože lidi předpisy porušují, a že není nebezpečná, protože neporušují.

2 0
možnosti
JV

J54i68ř30í 10V38a49c52a

9. 12. 2016 16:26

Já myslím, že je to jasný. Každý normální počká 3sec, až se závory skutečně otevřou. Dokončené otevření se pozná změnou světla na bílé a trvá to pár vteřin.

Dokud není doběhlá celá procedura otevření, tak každý další signál je uzavře okamžitě (tj. bez předběžného cca 30 sec blikání červenou)

Ty 3sec ho vyjdou draho ... a to měl štěstí, že nejel z druhý strany (to by zastavil na koleji, kde pak projel vlak)

1 0
možnosti
JH

J68a71n 29H18a39r94c63u72b75a

10. 12. 2016 20:58

A přitom by stačilo ty závory nastavit, aby se zvedaly až po zhasnutí červených světel. Co je na tom do háje složitýho???

0 0
možnosti
LO

evidetne setril .. prorazit zavory nechtel .. no bude to mit ted zabavnejsi s vysvetlovanim

1 0
možnosti