- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
škoda, že nebude do Brna jezdit Leo
By musel koupit nové tramvaje, ty současné by mu pod jiným napětím nejezdili :)
Já volím ekonomičtější ČD. Regiojet má "open space" vagóny za příplatek...
no nevim, kdyz do prahy, tak railjet nebo ec a ty naksi taksi maji taky ty "open space" takze je to vicemene jedno...
Ty časy přidělené Regiojetu jsou tak nemožné, že jej zatím nevyužívám.
Jel jsem RJ 26.12. z Prahy do Bratislavy a protoze do ted tam operovali pouze ceske drahy pripadne EC tak jasne davam zelenou RJ. Mistenka v cene (CD ji maji za 85, 35 pak vnitrostatni mimo eshop navic u nekterych spoju nejde mistenka vybrat z planku viz EC 172/3 Hungaria, pry rezrvace zajistuje jiny dopravce, takze pres idos, plan vlaku a ztrefovat se) RJ:Mily personal, levne jidlo a piti a hlavne!! Cisto! A je mi uplne sumak, jestli to je nebo neni dotovane. Jako zakaznikovi mi jde o kvalitu. Navic pri nastupu do RJ u kazdeho vagonu stal personal ochoten hned pomoct(mimochodem mi prijde, jich bylo vic nez u CD), zadny listek jsem nepotreboval ukazovat, cele odbaveni orientace, znaceni je jednodussi. Sorry, ja nemam o cem premyslet jen at jim tam RJ poradne zasoli!
a jak se tam prokazujete že s nima jedete?? to tam muže přijít kdo chce a sednout si???
No, rozhodnout, že na úkor firmy se zánovními vagony bude cestující vozit spíše menší než malá firma s 50 let starým vozovým parkem, to je opravdu diletantismus.
No z osobní zkušenosti musím říc, že raději pojedu RegioJetem, než jet RailJetem dvakrát dráž.
ČD jsou to mrchy zlodějský, takže fandím Jančurovi.
Tak především podle Jančury je to jen začátek. Chce jezdit co hodinu. Jinými slovy podle mě za rok zopakuje stejný špatný vtip. A asi očekává, že ČD povinně odklidí railjety a IC do garáže a budou jen dál platit splátky a úroky. Mluví o zrušení jedné miliardě na dotacích, o příkoří.. (to se dalo čekat)
Jinými slovy, pokud k tomu dojde a hospodaření ČD osobní dopravy bude zhoršeno o 0.5-1 mld, tak si myslím, že by měla vyletět půlka MD.
+ naši europoslanci (ano, kdu) údajně odsouhlašují povinné soutěže v EU, celé sítě a ejhle od roku 2019 (jaká náhoda). Takže zlá EU - především naši europoslanci za vládní strany.
ČD na této trati žádné dotace nedostává
A proto jak se tu obouvali do Jančury, že ten zlý kapitalista vzal dva vagony a použil je na trasu Brno. Koukal jsem o vánocích co jezdí. ČD pendolino, žádné další vagony. Leo 5 jednotek ve vlaku. Jančura každý vlak 6-8 vagonů. Tak kdo v každém vlaku sveze více lidí? Hlavně že si mohou plivnout. A nejvíce na snížení počtu vagonů křičeli ti, co by s Jančurou nikdy nikam nejeli.
Pendolino je ucelená souprava. A co jiné vlaky ČD?
Bez dotací možná Jančura jezdí.... ale že si pak bere milióny a milióny od státu za slevy, a to dokonce nejvíc ze všech dopravců, tím už se nechlubí...
Bere si to, na co má nárok. Nebude to třeba tím, že s ním jezdí více studentů? Ale já vím, je to zlý Jančura.
Když už více dopravců, tak se mi docela zamlouvá rakouský model fungující z Vídně směrem na západ. Společnost Westbahn coby konkurent ÖBB pokrývá celý den od cca 6.00 do cca 21.00 h v hodinovém taktu, aniž by si vyzobávala nejlukrativnější časy.
Tak ve chvíli, kdyby se doprava na trati Praha - ČT - Brno liberalizovala, možná by také Regiojet jezdil v nějakém taktu, jako do Ostravy (kdyby dostal přidělenou dopravní cestu). Ale aby tam jezdil celodenně v taktu jeden dopravce na objednávku státu a druhý měl jezdit v taktu na vlastní riziko, to asi nemůže fungovat...