Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obří náklad pro Dubaj podruhé uvázl kvůli sněhu. Vyjet může až za měsíc

V nekonečný příběh se mění přeprava nadměrného nákladu, který vyrazil na konci listopadu z Přerova. Podle původních plánů měl zhruba třistapadesátikilometrovou trasu do Mělníka zvládnout za pět dní. Teď je jasné, že přeprava potrvá přes dva měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64i59l31a81n 11V80a57l54á25š49e38k 5753552381410

Doporučuji se obrátit na Japonce jak to tam dělají-za týden je vymalováno doslova:-P

0/0
7.1.2017 9:44

J24i61ř57í 91E41r92b67e89n 1143444426987

Jestli myslíte ten "opravený" kráter uprostřed města, tak ten se jim do deseti dní propadnul znova...

0/0
9.1.2017 13:38

M34i25l53o45s14l39a34v 28K94ů83t 2849148551677

A to ještě nevědí,že až tam dojedou tak jim to nezaplatí.Dubajské firmy jsou tím známé.

0/0
6.1.2017 10:34

R37o26s69t54i33s60l14a41v 84M95e48i52s55n14e96r 6681269464

...a já zas myslím že přepravovat obří náklad v lednu přes vysočinu po okreskách byl dobrý nápad, a velice tyto odborníky chválím...;-D:-P;-D

+5/−1
5.1.2017 23:36

M68o81j32m39í70r 13S34k45á31l19a 2460392756

To prostě každého hned tak nenapadne;-D

0/0
6.1.2017 4:09

F52i45l73i64p 50V29o58l21f 7805948929407

V lednu? Původně měl náklad projet v listopadu, že tam zůstal viset díky byrokracii do ledna, s tim se asi moc nepočítalo

0/0
6.1.2017 9:57

P57a96v61e83l 30H31r35á66d48e45k 9737441979

Ale rozhodně směrem do Dubaje.

0/0
5.1.2017 23:10

M55a66r30t87i39n 93K93u54č29e94r17a 8809489569492

Koukám další překvapení po silničářích, že v zimě každoročně padá sníh a cesty jsou nesjízdnéRv;-D

+1/−2
5.1.2017 23:08

T67o34m86á85š 39K98u22c16h72a61ř 3117871208721

To nikoho nenapadlo přepravit to obří přepravní vzducholodí Airlander 10. 8-o

http://technet.idnes.cz/prvni-let-vzducholodi-airlander-do0-/tec_technika.aspx?c=A160818_094447_tec_technika_vse

Stačilo by jich jen 14. ;-D

0/0
5.1.2017 22:58

V36o17j70t39a 66L93e62j38s33e51k 1111975849389

Spíš nerozumím, proč to tahaj na Labe a ne na Dunaj, bylo by to blíž a menší kopce. A jak je to na řece, tak už se to dostane snadno, předpokládám-li cestu přes Suez, tak z Černého moře asi i rychleji.

0/0
5.1.2017 22:23

I11v53o 12Ž80i74ž85k98a 8233577871151

Dunaj bude mít určitě mnohem vyšší poplatky, včetně více států na trase plavby. Byla to i otázka rizika, původně to chtěli dát za pět dnů. :-)

0/0
5.1.2017 22:30

P98e42t59r 57M35u38n15z82a81r 1925861459516

Navíc, jste si opravdu jist, že by ta vaše trase kratší trasa byla bez podjezdů kam by se nevešli?

+1/0
5.1.2017 22:33

I81v61o 85Ž39i11ž45k84a 8403237831141

Ještě mě napadlo, jak by třeba vyřizovali povolení na Slovensku nebo v Rakousku? Že by jim tam třeba ostříhali dráty, nebo pouliční osvětlení, které jim mnohdy visí mezi domy na laně. ;-D

0/0
5.1.2017 22:42

J28a59r29d23a 34S72o22k59o82l 1336668611121

Dělník musí vyrobit okamžitě byrokracie má na to měsíc.

0/0
5.1.2017 22:15

J80i96ř22í 94E24r13b45e23n 1173594986237

Byl byste první, kdo by řval, kdyby mu bez předchozího nahlášení na půl dne odstříhli elektriku i telefon a zablokovali dopravu skrz obec.

+2/0
5.1.2017 22:21

P98e69t22r 22M12u73n85z57a55r 1385751199916

Ano pane Sokol, zítra ráno vám zavolám, že budete celý den bez elektriky. Pochopte, že ty termíny jsou kvůli lidem a podnikům, které musí mít čas na přípravu, že budou odpojeny od elektriky.

+3/0
5.1.2017 22:23

M58a18r79t37i62n 27K24v98e82t58k14o 8323891255199

Na to se da napsat jedin, shit happens :-)

0/0
5.1.2017 22:06

P48e89t20r 98Š29i10m34e13k 2109467796598

I když je pravda, že 7,5 na dálnice nemůže kvůli mostum

0/0
5.1.2017 21:05

V80á14c56l51a31v 13V13a65n93ě64k 2843543418841

To už by asi bylo levnější objednat na přepravu vzducholoď.

0/0
5.1.2017 21:05

V23á26c21l18a88v 22P57o76u18s64t27k75a 3880901332

Máte nějakou takovou?

0/0
5.1.2017 21:06

V15á78c90l82a67v 43V93a35n16ě81k 2293863598241

Vsechno jde. Treba to nechat postavit u nich. Bez vzducholodi.

0/0
5.1.2017 21:08

V83á14c65l66a44v 85P18o91u91s57t66k11a 3140951912

Myslím že v Dubai kam to jede umějí docela dobře počítat a sakra dobře vědí co se jim vyplatí.

0/0
5.1.2017 21:10

V33á54c24l21a41v 88V84a93n70ě73k 2513293898141

Divil bych se jestli na tom nekdo vydělá korunu.

0/0
5.1.2017 21:11

V35á69c35l97a61v 34P59o61u19s54t14k25a 3220861422

Klidně se divte.

0/0
5.1.2017 21:12

V25á66c38l97a43v 82V37a15n74ě28k 2343973198941

OK. Vy víte neco víc?

0/0
5.1.2017 21:13

V92á91c66l28a87v 66P87o40u13s51t71k41a 3710451682

Vím asi to samé co vy, jen z dostupných informací vyvozuji jiné závěry.

0/0
5.1.2017 21:16

V16á25c75l97a61v 54V17a22n30ě55k 2313963638601

Zatim žádné zavery nevidím. Ja pouze porovnavam co by stalo mit předvídatelné naklady v podobe pronajmu vyrobniho mista a vybaveni stroji ci strojem na vyrobu tohoto monstra na místě užití. Nevypadá to na žádný velký high - tech takze poskladat to tam by nemel být tak velký problém. Vsadim se že kdyby to bylo vyráběné pro Evropu tak se to bude dělat jinak ale arabské staty povolují jiné marže.

0/0
5.1.2017 21:22

V79á36c35l50a66v 25P61o47u96s34t30k53a 3830621862

Asi jste chytřejší než kluci v Dubaji, škoda že jste jim to neporadil předtím, než jim náklad uvízl.

0/0
5.1.2017 21:24

V36á12c20l91a45v 67V12a58n98ě57k 2493853798451

Nikdo se mě nezeptal. Vás zjevně taky ne, přestože to máte v malíčku jak vidím.

0/0
5.1.2017 21:28

P71e66t68r 33B79á33č24a 8455906145295

Dnes zadny diskuze o uprchlicich, tak jste vzal za vdek aspon arabskym nakladem? :-P

0/0
5.1.2017 21:34

V16á68c28l50a77v 17V69a53n35ě93k 2533203158281

Mate neco k věci nebo se soustredujete jen na hloupé řeči pane Baco?

0/0
5.1.2017 21:47

J91i76ř77í 36E91r26b39e81n 1113344676607

On už měl pan Báča někdy jiné řeči? ;-)

+1/0
5.1.2017 22:22

P30e14t39r 71B90á21č16a 8715386975825

Jen se ptam, ale asi citlivy mistecko, pardon pane :-P

0/0
6.1.2017 2:04

P17e31t49r 78Š41i53m51e28k 2569637156868

Nechápu proc v tomhle ohledu nedokáže stát výrobce podpořit. naprosto bez problémů bych nechal v noci na několik hodin zavřít dálnici, nechal to projet a je klid.

0/0
5.1.2017 21:04

V55á45c19l97a86v 88P34o67u92s81t26k86a 3650231632

Po dálnici neprojede.

+1/0
5.1.2017 21:06

P13e41t13r 42Š88i93m93e70k 2149527476978

jj, docvaklo mi to.

0/0
5.1.2017 21:27

P38e58t16r 21N96e24c26h83a35n80i22c28k82ý 7143396888340

7,3 metrů vysoký náklad po silnici na takovou vzdálenost je slušný masakr. Tak vysokých nadjezdů tu moc nebude, nemluvě o hmotnosti na mostech, pak přejezdy přes elektrifikované tratě, no mazec.

0/0
5.1.2017 21:00

J15i62ř23í 28K89o48c85u52r30e26k 6925614745148

Na přejezd elektrifikované železnice to nemůže. Jedině přes most a ten to musí unést.

+1/0
5.1.2017 23:28

I54v49a90n95a 19E86i70n28š71p48i38g37l31o29v84á 8590835636146

Mosty nejsou až takový problém, při rozložení hmotnosti bývají tlaky na nápravu u těchto souprav nízké a přepočet zatížení mostů je nedílnou součástí příprav. Mnohem horší může být poskakující kolona špatně naložených normálních kamionů nebo dřevařů na mostě.

0/0
6.1.2017 11:44

E46v97a 89J33a78n47e20č29k68o75v97á 1325325592765

Slušná noční můra pro přepravce, který kdyby mohl, tak to veze v létě, to je jasné.. leč termíny výroby a dodání zakázky holt dopadly na takovéto období, kdy v listopadu sníh ještě asi doufali, že nebude a stihnou to projet dle ohhadu za 5 dní a nyní díky odstávce se vše díky povolením, plánování s obcemi a jinými institucemi tedy fakt komplikuje... a za měsíc se to může opakovat... Držím palce, aby to příště již klaplo..

+4/0
5.1.2017 20:59

L66u77c90i18e 30H12á63n86o89v73á 4880617264667

No, hezké. Buď tomu měli udělat i vrtuli nebo postavit celou továrnu znovu v Dubaji. Možná by to bylo levnější. Ale když se dokázalo odstěhovat bez úhony celý kostel tak trubička snad musí jít taky.

0/0
5.1.2017 20:30

V66á70c41l38a57v 38P16o64u25s21t57k97a 3670111512

Zásadní problém tohoto logistického počinu je

a) nepřízeň počasí a následně pochopitelná nechuť PČR riskovat něčí újmu a tudíž nepovolení v pokračování přepravy.

b) správní lhůty potřebných povolení

to je celé

+1/0
5.1.2017 20:34

P72e26t16r 76F54o61l17t68ý75n 9434116817216

Mně to přijde dost nepříjemné i pro okolí - jednodenní výpadek proudu - co školy, firmy atd..

0/0
5.1.2017 20:51

V98á59c89l85a92v 61P12o15u66s93t74k31a 3690121612

No samozřejmě.

0/0
5.1.2017 21:01

P78e60t31r 43N61e44c26h57a81n83i71c15k58ý 7123656948550

Je ten výpadek fakt na celý den? Přece to snad někdo rozpojí a spojí nebo ne?

0/0
5.1.2017 21:01

V55á94c65l65a31v 71P14o15u97s46t16k32a 3410551832

Ne, zdaleka to nebývá tak jednoduché, takový náklad projíždějící katastrem obce tuto obec prostě odpojí na několik hodin, to je docela logické.

0/0
5.1.2017 21:06

J59i54ř88í 25E21r66b29e75n 1813124176117

Nejednom odpojí a spojí, ale mezitím taky odmontuje z úchytů, snese, uloží, znovu natáhne, znovu zajistí v úchytech, odzkouší a zapne. Taková operace klidně může trvat i dva dny, pokud demontujete třeba čtyřicet let staré vedení na porcelánových izolátorech s orezlými konzolami na viklajících se dřevěných sloupech...

+2/0
5.1.2017 22:27

J31i56ř52í 12K11o97c28u74r74e45k 6955574885278

A máte zásobu elektromateriálu s sebou. Nebo aspoň Pepu s fichtlem, aby kdyžtak zajel do elektra, kdyby ty staré měděné vodiče při pokusu o stočení popraskaly, jak když naláme špagety.

0/0
5.1.2017 23:31

V38á63c97l20a35v 50V38a86n54ě14k 2223493838871

Nepříjemné = drahé.

0/0
5.1.2017 21:30

P35e28t82r 62F23o69l82t57ý55n 9434156337226

Kéž by. Zatím nevím, že bychom za nějaký výpadek elektriny dostali jakoukoliv kompenzaci.

0/0
5.1.2017 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.